quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je moeite met bijhouden PepijnMoet jij zeggen
Elke dag 4 verschillende KTM's ofzo
Misschien heeft hij van het verzekeringsgeld iets anders gekocht?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Als de vorige eigenaar de bike nieuw heeft gekocht dan zal ie em ook wel in de all risk hebben gehad..de schade had ie zo vergoed kunnen krijgen via verzekering...had ie weer een als nieuwe bike gehad...
Waarom een nieuwe kopen...dan heeftie kerel dus wel euro's gehad...anders doe je geen nieuwe bike weer...
quote:Leven in de brouwerij.
Haal je meestal je neus op voor een 125cc-machine? Maak dan eens kennis met de Varadero 125. Het woord 'basic' herinner je je dan alleen nog maar uit het woordenboek.
Op deze motorfiets wil je meteen plaatsnemen en wegrijden.
Je wordt niet teleurgesteld, want er is fraaie techniek aan boord in de vorm van een vloeistofgekoelde 4-takt V-twin en 5-versnellingsbak.
De lange veerwegen zijn comfortabel op de weg en komen ook van pas op onverhard.
De Varadero 125 voldoet aan de Euro-2 emissie-eisen, mede dankzij een secundair luchtsysteem. De koelvloeistof stroomt ook door de carburateurs. Hierdoor warmt de motor snel op en presteert deze goed onder alle weersomstandigheden.
En kijk eens naar de fraaie lijnen.
De kuip vertoont overeenkomsten met die van de grote broer en zorgt er meteen voor dat de Varadero 125 overal voor vol wordt aangezien.
Standaard zijn een getinte ruit en een koplamp die gelijk aan gaat met het contact.
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja en wanneer krijg je verzekeringsgeld dat het zoveel is dat je een nieuwe motor kan kopen..... juist, alstie total is
nicequote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Net bij een Bandit600S uit 2004 met 13500km wezen kijken.
Jij bent echt het spoor bijsterquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
maar wel twijfelachtig verhaal idd
en idd, als ie zoveel gehad om een nieuwe te kunnen kopen dan moet deze een flinke schade hebben opgelopen. maar wie weet is het wel gewoon wat anders...had ie geen zin meer om te rijden na zijn val of wilde hij nu (nog) iets minder sportiefs...
tis iig een erg mooie bike die de moeite waard is om het na te trekkenvooral als het binnen je mogelijkheden kan zijn om hem te kopen ^ O^
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je een nieuwe motor kopen als ie alleen wat omvalschade heeft, terwijl ie nog in de fabrieksgarantie zit, van april 2004 is en pas 13500km heeft gereden
Ik ben altijd al gek geweest op kleine rode mannetjes met sproeten motorfietsjes met weinig cc's.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:59 schreef Makster het volgende:
Jij bent echt het spoor bijster
Beter ga je het nieuwe jaar met meer geestelijk vermogen in dan als je dit jaar bent geeindigd
En deze ziet er nog best groot uit .. voor een 125 cc.quote:Dat ding pep, ik zal het nog 1 keer uitleggen, is GAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR. Wel eens op zo een grote Verrado gereden, nou relaxed is anders
Veel voor weinig, ik zeg Keilewegquote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat iemand geen goed gevoel meer bij zijn motor heeft.
Nog afgezien van het feit dat iemand mogelijk een persoon is die een nieuw ding koopt en nooit geen opgelapte motor wil.
Verder ben je heel terecht argwanend en onderzoekend. Er wordt idd heel wat afgekloot in deze wereld.![]()
[..]
Ik ben altijd al gek geweest op kleine rode mannetjes met sproeten motorfietsjes met weinig cc's.
Vooral als het nog een tweecylinder is ook.
[..]
En deze ziet er nog best groot uit .. voor een 125 cc.
veel voor weinig, daar houd ik van.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Veel voor weinig, ik zeg Keileweg![]()
Of de Mac, of de Beemer (veel geld weinig pk![]()
)
Owja sorry voor that sirquote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Psst..Mark ik weet dat je hard moet werken deze week in je uppie, maar t'is nog geen vrijdagmiddag, rellen doen we morgen dus.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:24 schreef Makster het volgende:
Jij moet tot 12 uur vernam ik net
ghe ghe zo kennen we je weer :pquote:Op donderdag 30 december 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Moest subtieler zijn zei pa zachtjes toen de verkoper ff wegliep
heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 20:24 schreef Makster het volgende:
OPM vrij
dat sucktquote:en ikke, de zielige rode verstoten makaak, kan lekker tot 16 uur![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heerlijkeen paar deadlines voor 1 jan moeten halen (druk dus) maar nu lekker weekend
helaas wel...quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Vrij tot volgend jaar bedoel je. Oude grap.
![]()
yepquote:Dealine nog gehaald? Je was wel stil vandaag zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |