Ja en?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Bovendien istie opnieuw gespoten.....
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]..............................................................................wat voor bak hebben ze jou aangesmeerd
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:24 schreef Didiot het volgende:
Pep, gaat lekker met je Fierro
Hopen dat het niet teveel gaat kosten
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Teffus Fierro man, verkoop dat ding, koop een 205 uit '89. Kost geen ruk je hebt er geen omkijken naar en over 3 maanden is het zomer kan je altijd op de SM.
Van wie heb je die Fierro gekocht? Volgens mij mot die knakkert een paat batsen op zijn edele gelaat krijgen !
Dus kan het een schademotor zijn, net als de mijne, maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om dat erbij te zeggen...... dat zou ik wel doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Of misschien omdat het ´s nachts -6 graden is![]()
Plus het herhaaldelijk negeren van posts van mijquote:
Dat komt inderdaad door die blanke bling bling neger met sproeten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA die Pepijn probeert kick te doen jonge
Gisteren al "de shit! " en nu weer ''fokking veel te warm''![]()
Je gaat teveel met Dordtenaren om Pepijn
quote:Hallo,
Ik zag dat je op internet geboden hebt op een supermotard. Ik heb ook een motor te koop kompleet met cross en supermotard wielenset. Alles in perfecte staat: > http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/crossmotoren/48832.htm
Voor de komplete set met alles erop en eraan vraag ik 2750 euro.
Mvg,
Ow, ja heb verder heel die advertentie niet gelezen, weet ik veelquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus kan het een schademotor zijn, net als de mijne, maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om dat erbij te zeggen...... dat zou ik wel doen.
Bovendien istie altijd minder waard alstie op zo'n manier opnieuw gespoten wordt...
Wat is jouw probleem trouwens de laatste dagen
[..]
[..]
Plus het herhaaldelijk negeren van posts van mij
Het is je buurman uit Zwijdrecht .. partikulier wel ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Makster het volgende:
Van wie heb je die Fierro gekocht? Volgens mij mot die knakkert een paat batsen op zijn edele gelaat krijgen !
Ja niks hee, je moet gewoon weer eens GOED gevlamd wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, ja heb verder heel die advertentie niet gelezen, weet ik veel
Probleem is dat ik meot werkenKrijg dus zo ie zo niet alle post mee en negeren kan je dus ook zien als totaal over het hoofd zien
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders quote je effe ineens een reply van 7 uur geleden
Per 3 januari start er een nieuwe Fiero garage in Almere ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had nog niet verteld dat die speciale Fiero garage per 15 december opgeheven is he.![]()
Misschien is dit wel een garantiegevalletje ? Al kan ik het verlies van vermogen niet verklaren.
Ik wilde al eens terug omdat ik weer wat tikkende kleppen hoorde.
Ben je zelf al eens onder de motorkap gedoken om te kijken wat het is?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
En ik had nog niet verteld dat die speciale Fiero garage per 15 december opgeheven is he.![]()
Misschien is dit wel een garantiegevalletje ? Al kan ik het verlies van vermogen niet verklaren.
Ik wilde al eens terug omdat ik weer wat tikkende kleppen hoorde.
Daar had hij al last van toen ik hem kocht, toen had de garage met het uitbouwen van de motor er gelijk maar 2 gebruikte uitlaatspruitstukken opgezet (er was er 1 gescheurd!) met nieuwe pakkingen.
Het duurde niet langer dan 3 weken voordat het geluid weer terug was .. ik vermoed niet goed -of helemaal niet nagedraaid dus een lekker pakking.![]()
(hij schakelde immer met het ophalen niet doordat een stift bij het koppelingspendaal krom bleek - hun verhaal was dat het heel raar was, want daarvoor was hij nog even naar binnen gereden om de spuitstukken na te draaien.......)
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja niks hee, je moet gewoon weer eens GOED gevlamd worden
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
Waar is Lars trouwens? tijd niet gezien (fictief dan). En hoest ie met je hond?!?!?! je leest vast wel mee![]()
Smeer die basketball wel even in met vaseline, die nopjes kunnen best pijn doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!![]()
Waar is Lars trouwens? tijd niet gezien (fictief dan). En hoest ie met je hond?!?!?! je leest vast wel mee![]()
ZEEER tof beest.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Smeer die basketball wel even in met vaseline, die nopjes kunnen best pijn doen.
Gaat goed hoor, groeit als kool en vreet ondertussen mij arm.
Hier een plaatje: (hij staat nu op een grasdieet, veel goedkoper)
[afbeelding]
Zoeken in Belgie, scheelt je een hoop geld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
ZEEER tof beest.![]()
Ooit zal ik er ook zo eentje ergens vandaan sjeffen
Wat kan ik aan de buitenkant van een motor zien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:31 schreef hollander172 het volgende:
Ben je zelf al eens onder de motorkap gedoken om te kijken wat het is?
Gelijk bij het starten loopt'ie normaal 1.500 toeren als het koud is.quote:Verlies van vermogen?Ineens of na je laatste paar ritten?
Nee, maar de vorige keer zei ik dat de kleppen gesteld moesten worden omdat ik die hoorde tikken zodra de motor trekkracht moest leveren.quote:Pakking zou kunnen maar dat levert normaal gesproken geen drastische vermogensverlaging op. Niet eentje die je meteen merkt in ieder geval.
In het hefboomsysteem van het koppelingspendaal zit een koperen stift van ca. 10 centimer.quote:Stift bij koppelingspedaal krom? Welke stift?![]()
Oequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!![]()
Alleen iemand met ervaring is Dude_Ruud niet geloof ik.quote:pat ik heb je even wat filmpjes online gezet...
http://members.home.nl/youpclaessen/CR500%20vid's/
auw.avi is een CR500 SM (zware overbrenging en betrouwbare powerband)
CR500_by_CeasaR500.avi is ook een SM
CR500_proefrit.wmv is een crosser met cross setup en op asfalt en de aller eerste keer dat iemand met ervaring op een CR500 stapt (de zelfde gozer van auw.avi btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |