Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog even wat op verzinnen![]()
Je hoort nog !
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij het vrouwke van die motor, die was namelijk galblaas?
Kijk we hebben een vrijwillige aanmelding !!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgen
Ik zal ook wat mannetjes optrommelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgen
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En even warm maken met je handen. (geen open vuur gebruiken)
Same herequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt Pepijn, waarom hebben vrouwen het altijd koud![]()
mijn moeder ook hier..... zet altijd de verwarming s avonds op 23 graden ofzoZweet je rot.....
quote:volkje
Of misschien omdat het ´s nachts -6 graden isquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Altijd koude voeten en handen..... terwijl het bekend is dat roken je bloedcirculatie belemmert en dus koude voeten en handen kan krijgen, maar toch gewoon blijven roken
Daar heb je dan ook weer een puntquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben jullie geen CV en dubbelgas ofzoDan is het 's nachts buiten -6.... dan slaap je toch
En ook al is het buiten koud, 25 graden in de woonkamer en het nog koud hebbenFlinke mzzl
Ben je een loopse jongenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben dus ook vaak de loopjongen voor hun.. no problem.
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:voordat ik hier werkte heeft mijn vriendin 2 nwe banden gekocht voor haar civic voor 160 EUR, maar nu zijn de andere 2 ook aan vervanging toe en ik kan ze hier bestellen. Net gedaan, ze kosten: 37,50 EUR per stuk!! Voortaan hier maar bestellen die banden dus
Die hebben juist koud tochquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:50 schreef Makster het volgende:
En jij vind het raar dat de dames in kwestie het warm hebben (naja bij nader inzien is dat inderdaad raar dan ja, ze zouden eerder angstig kunnen zijn in dit geval)
in die maat zijn er alleen deze te bestellen:quote:235/50 17'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |