quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in die maat zijn er alleen deze te bestellen:
V2355017VPRIMA 235 / 50 17 96 V Michelin PILOT PRIMACY 410,55 Euro - 313,12 Euro
1e prijs is wat je normaal betaalt, 2e is wat ik betaalik kan je dus zo'n 400 Euro besparen...
abnormale prijzen...als je dus een set van 4 zou kopen kost je dat gewoon 1642 euroquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben gewend aan bandjes van 75 gulden.
Iemand een Fiero kopen? APK tot Mei 2005.![]()
prijzen zijn per stuk ex verwijderingsbijdragequote:Is dit een set van 4 stuks OPM?![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
abnormale prijzen...als je dus een set van 4 zou kopen kost je dat gewoon 1642 euro
prijzen zijn per stuk ex verwijderingsbijdrage
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=186
Ga misschien een driehoeks-ruil met deze jongen doen
Heeft ie al gedaan via email...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen hij moet nog reageren.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:32 schreef Youssef het volgende:
Zijn autobanden niet veel goedkoper dan motorbanden? Kun je toch beter autobanden onder je motor doen?Alsof motorbanden rond zijn en autobanden vierkant ofzo.
![]()
quote:Help!
Net voorzichtig vanuit mijn naar huis gereden met de Fiero ..
1) Zodra ik de achteruitversnelling inschakel dan valt de Fiero uit.
Ik moest dus de auto achteruit het parkeervak uitduwen om weg te komen..
Hij is ook niet in de versnelling te starten.
Zodra ik de versnellingspook verder naar links duw dan de eerste versnelling dan valt de motor dus direct uit.
2) Het viel mij al op dat er meer motorgeluid was.
(net alsof het achterruitje open is!)
Stationair moest ik nu na het starten ook het gas erop houden om de motor te laten draaien.
Pas na een tijdje toen de auto iets warmer was bleef'ie zelf zelfstandig lopen..
Toen ik de tunnel uit moest rijden omhoog verwisselde ik van baan om een auto in te halen die erg langzaam reed.
Zelf reed ik 95 km/u en ik wilde versnellen naar 110 km/u.
Maar de auto gaf niet thuis, net alsof je een versnelling (4 bak) te hoog zat.
Normaal heeft de Fiero meer dan genoeg pit om dan te versnellen! Ik rijd daar dagelijks ..
Ik durfde het niet aan om terug te schakelen.
Thuis maar even de straat helemaal uitgereden om te keren inplaats van de achteruit te gebruiken..
Toen ik over de stoep ingeparkeerd had en in het vak stond probeerde ik het nog een keer..
.. maar hij wil gewoon niet meer in zijn achteruit zonder af te slaan.
Resumerend dus 2 problemen, en opvallend dat die tegelijkertijd ontstaan zijn:
1) Achteruitversnelling niet meer in te schakelen zonder dat de motor uitvalt / niet start in die versnelling.
2) Geen vermogen om in een tunnel naar boven te versnellen.
De motor is 2 maanden geleden nog uitgebouwd bij Innovation om de drukgroep en schakelvork te vervangen ...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee ..........
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Net geplaatst op het Fiero forum ..
[..]
Dat wordt weer geen centjes apart houden voor een SM ...
![]()
(zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
(zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen)
Teffus Fierro man, verkoop dat ding, koop een 205 uit '89. Kost geen ruk je hebt er geen omkijken naar en over 3 maanden is het zomer kan je altijd op de SM.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[TK]Suzuki GSX-R750 SRAD 1996![]()
Of goud ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wielen mogen een andere kleur idd, zwart ofzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |