abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:02:59 #1
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24119581
Ik bied mijn Suzuki GSX-R750SRAD uit 1996 met 26.000km op de klok te koop aan.
De motor is onderhouden door officieel Suzuki-dealer Niwa in Zwaagdijk.
De motor heeft de volgend opties:

* Stalen remleidingen
* Hugger over het achterwiel
* Carbon kroonplaatbeschermer
* Double Bubble kuipruitje

Bij 25.000km heeft de motor een grote beurt gehad,en zijn tevens de kleppen gesteld,en zijn de carburateurs gesynchroniseerd.
Ook is toen de achterband vervangen,en er zit nu dus een Pirelli Diablo op (180 'er voor de freaks)
De motor heeft bij ongeveer 17.000KM nieuwe ketting en tandwielen gehad,en die zijn nog goed voor héél veel km's.
Wie interesse heeft kan mailen naar gixxersuperbike@hotmail.com(je kan me ook op msn aanmelden met dit adres) of bellen naar 06-15573980.
De prijs van de motor is 4950 EURO
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  woensdag 22 december 2004 @ 01:15:59 #2
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_24130178
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_24130453
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
pi_24132077
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Leeftijd is al 8 a 9 jaar he, niet dat dat veel zegt want dit zijn over het algemeen seizoensgebonden apparaten maar goed
Speak only if it improves upon the silence....
  woensdag 22 december 2004 @ 10:27:12 #5
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24133624
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!

Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Dat ligt er maar aan hoe goed ie is.(ik kan aantonen hoe goed ie is)
Ik wilde er eerst 5500 voor hebben,maar ik wil hem graag verkopen,en er zijn heel veel Srad's te koop nu.
Het is in verband met belangrijkere dingen.
Al verkoop ik hem niet,dan blijf ik ermee rijden,en dan mag ie gewoon blijven,want hij hoeft niet weg.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  woensdag 22 december 2004 @ 10:32:18 #6
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24133714
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26)
Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.
En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben.
Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet.
Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden.
Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt.

Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl

Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  donderdag 23 december 2004 @ 12:36:33 #7
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24156572
Oja,de motor heeft nog een nieuwe accu ook.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zondag 26 december 2004 @ 11:56:58 #8
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24215222
kick

Mooie motor voor de zomermaanden.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_24215341
Whehheheh het is dat ik nog 25kw moet rijden....
  zondag 26 december 2004 @ 17:19:01 #10
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24220135
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:06 schreef Danielson het volgende:
Whehheheh het is dat ik nog 25kw moet rijden....
Idd jammer voor je,maar dit type heb je ook in 600CC en met 25KW-kit,dus mischien is dat wat voor je.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  maandag 27 december 2004 @ 20:35:00 #11
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24241679
kick
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_24260818
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur....

Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw...
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:09:17 #13
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24261037
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:32 schreef Agostini het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.
En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben.
Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet.
Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden.
Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt.

Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl

Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden.
Eerlijke verhaal.
  woensdag 29 december 2004 @ 16:32:50 #14
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24278686
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur....

Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw...
De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.

En,de motor is overgespoten omdat hij lichte schade had op een kuipdeel.
De vorige eigenaar is een vriend van me,en die heeft er een projectmotor van gemaakt.
Er zijn toen heel veel nieuwe spullen opgekomen.
Zijn ex-zwager is spuiter,en die heeft de motor gespoten in deze zwart-metallic kleur.
Er zijn voldoende schademotoren met de orginele kuipdelen die schade hebben gehad,het merendeel heeft wel eens op zijn muil gelegen.
Van deze motor zijn nog foto's van hoe hij was.(ook met de schade)
Er zijn voldoende motoren die op een circuitdag een flinke schuiver van 30meter maken met bijv. racekuipen en carbon-frameprotectie en valblokken,en vaak draait de motor dan ook nog.
Vervolgens gaan de orginele kuipdelen er weer op,en gaat de protectie er af,waardoor het frame krasloos is,en de motor wordt als schadevrij verkocht.
Kijk,en dat ligt bij deze even anders,deze heeft een klein schuivertje bij lage snelheid gemaakt,en het blok zuipt geen olie en is kerngezond.
Kortom,het is gewoon een eerlijke,door de Suzuki-dealer onderhouden motor.
De motor is weer opgebouwd ook door de dealer na de schade,en de goede naam van de dealer is meer dan bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Agostini op 29-12-2004 16:51:06 ]
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  woensdag 29 december 2004 @ 16:37:07 #15
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24278790
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Eerlijke verhaal.
Thanks,ik vindt het niks om een onzin-verhaal hier neer te zetten om mijn motor daarmee te verkopen,dan wacht ik liever op iemand die weet wat hij doet.
Ik wil liever dat mensen zichzelf heel houden,en deze motor is een bloedagressief beest.

Alles mbt deze motor is na te trekken,en de rekeningen heb ik ook.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_24280207
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat...

Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets!

[edit]
Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt?

[/edit]
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_24281443
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:32 schreef Agostini het volgende:

De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.
Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie

De GSX600-F wel....

Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw

Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren)
quote:
Lijstje met legaal te krijgen 25kW motoren
Aprilia ETV 1000 Capo Nord ¤ 12.247,53
Aprilia Pegaso 650 i.e. ¤ 7.029,06
Aprilia RS 125 ¤ 4.533,26
Aprilia RS 250 ¤ 8.163,51
Benelli Adiva 125 ¤ 5.671,80
Benelli Adiva 150 ¤ 5.785,25
Benelli Velvet ¤ 5.671,80
BMW F650 Funduro ¤ 7.237,80
BMW F650 GS ¤ 8.031,91
BMW F650 GS Dakar ¤ 8.599,14
BMW R 850 C ¤ 13.749,54
BMW R 850 C Avantgarde ¤ 13.976,43
BMW R 850 GS ¤ 11.662,15
BMW R 850 R ¤ 10.527,70
Cagiva Mito 125
Cagiva Canyon ¤ 6.347,93
Cagiva SST 125
Cagiva SXT 125
Cagiva SST 350
Cagiva SX 250
Cagiva SX 350
Cagiva Ala Verde sst 350
Cagiva WRX 125
Cagiva125 Aletta Oro S2
Cagiva Freccia
Cagiva Freccia Anniversary
Cagiva Cruiser
Cagiva Freccia C12
Cagiva WMX 125
Cagiva W12-350
Cagiva Roadster
Cagiva W16-600
Cagiva River 600
CZ 125
CZ 180
Daelim NS 125 ¤ 2.722,68
Dnepr 11
Dnepr 16
Ducati monster 600
Enfield Bullet 500 ¤ 3.925,20
Enfield Bullet 500 de Luxe ¤ 4.079,48
Gilera Coguar 125 ¤ 3.176,01
Gilera Runner VXR 180 ¤ 3.448,27
Harley-Davidson XL 53 Custom ¤ 8.753,42
Harley-Davidson XL 883 Hugger ¤ 8.299,64
Harley-Davidson XL 883 Sportster ¤ 8.299,64
Honda VTR 250
Honda FZR 400
Honda CB 250
Honda CB 500 ¤ 5.896,88
Honda CB 600 F ¤ 7.938,89
Honda CB 600 S ¤ 8.392,67
Honda CB 750 F2 Seven Fifty ¤ 8.619,56
Honda CBF 250
Honda CBR 125 R
Honda CBR 600 F ¤ 10.888,46
Honda CBR 600 F Sport ¤ 11.342,24
Honda FES 150 Pantheon ¤ 4.081,75
Honda FX 650 Vigor ¤ 5.896,88
Honda NES 150 @150 ¤ 4.535,53
Honda NSS 250 Jazz ¤ 6.804,44
Honda NSR 125
Honda NX 250
Honda NT 650 Deauville ¤ 9.300,23
Honda VT 750 C2 Shadow Ace ¤ 9.073,34
Honda VT 750 DC ¤ 9.527,12
Honda XR250
Honda XL250S
Honda XL500S
Honda XL 650 R ¤ 8.619,56
Honda XL 650 V TransAlp ¤ 8.846,45
Horex Interceptor ¤ 2.720,41
Horex Regent ¤ 2.720,41
Husqvarna 125WR(k)
Husqvarna WR(e)125
Husqvarna 125sm
Husqvarna TE 410 E ¤ 7.164,74
Hyosung Aquila 125 ¤ 4.855,00
Hyosung Aquila 250 ¤ 5.535,67
Hyosung EZ 100 ¤ 2.155,46
Hyosung Grand Prix ¤ 2.899,65
Hyosung RX ¤ 3.743,23
Italjet Dragster 125 ¤ 3.627,97
Italjet Dragster 180 ¤ 4.036,37
Italjet Torpedo 125 ¤ 3.446,46
Jawa 350 Tramp ¤ 2.926,88
Jawa 360 Chopper ¤ 2.926,88
Jawa 640 Style ¤ 2.699,99
Jawa 641 Sport ¤ 2.926,88
Kawasaki BN 125 ¤ 3.583,95
Kawasaki EL 252 ¤ 4.945,30
Kawasaki ER-5 ¤ 5.671,35
Kawasaki KLE 500 ¤ 6.352,02
Kawasaki KMX 125 ¤ 3.629,33
Kawasaki VN 800 Classic ¤ 8.938,56
Kawasaki VN 800 Drifter ¤ 9.483,10
Kawasaki W 650 ¤ 8.167,14
Kawasaki ZR-7 ¤ 7.577,22
Kawasaki ZR-7S ¤ 8.031,00
Kawasaki ZX-6R ¤ 10.889,82
Kawasaki ZXR 400 ¤ 8.575,54
Kawasaki ZZ-R 250 ¤ 5.657,73
Kawasaki Z 305 CSR (22 kW)
Kawasaki Z 305 LTD (22 kW)
Malaguti F 18 Warrior ¤ 3.516,34
Malaguti Madison 250 ¤ 6.352,47
MZ Baghira ¤ 6.350,66
MZ Black Panther ¤ 6.350,66
MZ Mastiff ¤ 6.804,44
MZ RT 125 ¤ 3.627,97
MZ Kanuni 301 Classic ¤ 2.336,97
MZ Kanuni 301 Sportstar ¤ 2.582,01
Peugeot Elyseo 100 ¤ 3.174,19
Peugeot Elyseo 125 ¤ 3.809,48
Peugeot Speedfight 2 ¤ 2.720,41
Peugeot Viva City ¤ 2.266,63
Sachs Roadster 650 ¤ 7.530,48
Sachs Roadster 800 ¤ 10.343,92
Sachs V2 125 ¤ 4.331,33
San Yang Husky
San Yang Super Duke
Suzuki Burgman 400 ¤ 6.806,25
Suzuki GS500
Suzuki GSF 600 Bandit ¤ 7.713,81
Suzuki GSF 600 Bandit (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki GSF 600 S Bandit (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GSX 600 F (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GZ 250 Marauder (2000) ¤ 4.310,46
Suzuki RG 125
Suzuki RG 250
Suzuki RV125 Van Van
Suzuki SV 650 (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki SV 650 S ¤ 7.713,81
Suzuki VL 250 Intruder LC (2000) ¤ 5.444,91
Ural Solo ¤ 5.218,47
Ural Toerist ¤ 6.579,81
Vespa/Piaggio ET4 125 ¤ 3.176,01
Vespa/Piaggio X9 250 ¤ 5.444,91
Yamaha Aerox 100 ¤ 2.718,14
Yamaha FZS 600 Fazer ¤ 7.709,73
Yamaha FZS 600 S Fazer ¤ 8.027,37
Yamaha Maxster 150 ¤ 4.079,48
Yamaha TW 125 ¤ 3.171,92
Yamaha XJ 600 S Diversion ¤ 6.348,38
Yamaha XVS 650 Drag Star ¤ 7.936,62
Yamaha XVS 650 Drag Star Classic ¤ 8.617,29
Yamaha YP 150 Majesty ¤ 3.625,70
Yamaha YP 250 Majesty ¤ 6.348,39
Yamaha RD125
Yamaha DT125MX
Yamaha SR250SE
  donderdag 30 december 2004 @ 11:51:24 #18
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24294672
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie

De GSX600-F wel....

Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw

Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren)
[..]
Wat een lijst,dus als een motor met 25kw uit Duitsland komt dan zijn er geen problemen?
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  donderdag 30 december 2004 @ 11:53:40 #19
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24294726
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:58 schreef Fendy het volgende:
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat...

Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets!

[edit]
Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt?

[/edit]
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.
Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst.
een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek?
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  donderdag 30 december 2004 @ 12:10:28 #20
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24295065
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Agostini het volgende:
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.
Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst.
een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek?
Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.
Kwestie van wennen volgens mij.
Of wat minder bier drinken..
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:27:25 #21
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24323765
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.
Kwestie van wennen volgens mij.
Of wat minder bier drinken..
Hij zit idd behoorlijk sportief,maar ik ben 1,66m en dus heb ik geen last van druk op mijn polsen.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_24325485
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:27:54 #23
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24335753
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen?
Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:40:11 #25
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_24336988
Kinky apparaat man! Hoe hard gaat zoiets nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')