Leeftijd is al 8 a 9 jaar he, niet dat dat veel zegt want dit zijn over het algemeen seizoensgebonden apparaten maar goedquote:Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!![]()
Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Dat ligt er maar aan hoe goed ie is.(ik kan aantonen hoe goed ie is)quote:Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef _sinner_ het volgende:
Wow!![]()
Is dit gewoon héél weinig geld voor die motor of zijn die dingen zo goedkoop?
Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik ben nu bezig met het behalen van mijn motorrijbewijs. Zou jij zoiets adviseren voor een beginner? (op leeftijd 26)
Idd jammer voor je,maar dit type heb je ook in 600CC en met 25KW-kit,dus mischien is dat wat voor je.quote:Op zondag 26 december 2004 12:06 schreef Danielson het volgende:
Whehhehehhet is dat ik nog 25kw moet rijden....
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:32 schreef Agostini het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan,vaak wordt zoiets niet geadviseerd en adviseren ze mensen om eerst op een 600 te beginnen.
En als je naar het vermogen en het gewicht kijkt van de 600's kijkt van tegenwoordig,dan ga je jezelf toch echt even achter de oren krabben.
Dus het is maar hoe je het bekijkt.
Ik zou een 600 niet adviseren omdat ze simpelweg veels te hard lopen voor een beginner,dus eigenlijk ook deze niet.
Maar ik ken genoeg mensen die zich in weten te houden en die een VRO-cursus gaan doen,en zo zichzelf heel houden.
Ken ook mensen die beginnen op een 600 of een 750,en die het prima lukt.
Open anders een topic met dezelfde vraag op www.motor-forum.nl![]()
Ik ben zelf ook 26,en dit is mijn eerste wegmotor,maar heb daarvoor ook al motor gereden.
De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom is hij overgespoten? Of imitatie-racekuip? Is iig niet de originele kleur....
Enne GSX-R600 heeft geen tweede typegoedkeuring voor 25kw...
Thanks,ik vindt het niks om een onzin-verhaal hier neer te zetten om mijn motor daarmee te verkopen,dan wacht ik liever op iemand die weet wat hij doet.quote:
Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versiequote:Op woensdag 29 december 2004 16:32 schreef Agostini het volgende:
De Srad heeft volgens mij gewoon een typegoedkeuring als het een 600 betreft.
quote:Lijstje met legaal te krijgen 25kW motoren
Aprilia ETV 1000 Capo Nord ¤ 12.247,53
Aprilia Pegaso 650 i.e. ¤ 7.029,06
Aprilia RS 125 ¤ 4.533,26
Aprilia RS 250 ¤ 8.163,51
Benelli Adiva 125 ¤ 5.671,80
Benelli Adiva 150 ¤ 5.785,25
Benelli Velvet ¤ 5.671,80
BMW F650 Funduro ¤ 7.237,80
BMW F650 GS ¤ 8.031,91
BMW F650 GS Dakar ¤ 8.599,14
BMW R 850 C ¤ 13.749,54
BMW R 850 C Avantgarde ¤ 13.976,43
BMW R 850 GS ¤ 11.662,15
BMW R 850 R ¤ 10.527,70
Cagiva Mito 125
Cagiva Canyon ¤ 6.347,93
Cagiva SST 125
Cagiva SXT 125
Cagiva SST 350
Cagiva SX 250
Cagiva SX 350
Cagiva Ala Verde sst 350
Cagiva WRX 125
Cagiva125 Aletta Oro S2
Cagiva Freccia
Cagiva Freccia Anniversary
Cagiva Cruiser
Cagiva Freccia C12
Cagiva WMX 125
Cagiva W12-350
Cagiva Roadster
Cagiva W16-600
Cagiva River 600
CZ 125
CZ 180
Daelim NS 125 ¤ 2.722,68
Dnepr 11
Dnepr 16
Ducati monster 600
Enfield Bullet 500 ¤ 3.925,20
Enfield Bullet 500 de Luxe ¤ 4.079,48
Gilera Coguar 125 ¤ 3.176,01
Gilera Runner VXR 180 ¤ 3.448,27
Harley-Davidson XL 53 Custom ¤ 8.753,42
Harley-Davidson XL 883 Hugger ¤ 8.299,64
Harley-Davidson XL 883 Sportster ¤ 8.299,64
Honda VTR 250
Honda FZR 400
Honda CB 250
Honda CB 500 ¤ 5.896,88
Honda CB 600 F ¤ 7.938,89
Honda CB 600 S ¤ 8.392,67
Honda CB 750 F2 Seven Fifty ¤ 8.619,56
Honda CBF 250
Honda CBR 125 R
Honda CBR 600 F ¤ 10.888,46
Honda CBR 600 F Sport ¤ 11.342,24
Honda FES 150 Pantheon ¤ 4.081,75
Honda FX 650 Vigor ¤ 5.896,88
Honda NES 150 @150 ¤ 4.535,53
Honda NSS 250 Jazz ¤ 6.804,44
Honda NSR 125
Honda NX 250
Honda NT 650 Deauville ¤ 9.300,23
Honda VT 750 C2 Shadow Ace ¤ 9.073,34
Honda VT 750 DC ¤ 9.527,12
Honda XR250
Honda XL250S
Honda XL500S
Honda XL 650 R ¤ 8.619,56
Honda XL 650 V TransAlp ¤ 8.846,45
Horex Interceptor ¤ 2.720,41
Horex Regent ¤ 2.720,41
Husqvarna 125WR(k)
Husqvarna WR(e)125
Husqvarna 125sm
Husqvarna TE 410 E ¤ 7.164,74
Hyosung Aquila 125 ¤ 4.855,00
Hyosung Aquila 250 ¤ 5.535,67
Hyosung EZ 100 ¤ 2.155,46
Hyosung Grand Prix ¤ 2.899,65
Hyosung RX ¤ 3.743,23
Italjet Dragster 125 ¤ 3.627,97
Italjet Dragster 180 ¤ 4.036,37
Italjet Torpedo 125 ¤ 3.446,46
Jawa 350 Tramp ¤ 2.926,88
Jawa 360 Chopper ¤ 2.926,88
Jawa 640 Style ¤ 2.699,99
Jawa 641 Sport ¤ 2.926,88
Kawasaki BN 125 ¤ 3.583,95
Kawasaki EL 252 ¤ 4.945,30
Kawasaki ER-5 ¤ 5.671,35
Kawasaki KLE 500 ¤ 6.352,02
Kawasaki KMX 125 ¤ 3.629,33
Kawasaki VN 800 Classic ¤ 8.938,56
Kawasaki VN 800 Drifter ¤ 9.483,10
Kawasaki W 650 ¤ 8.167,14
Kawasaki ZR-7 ¤ 7.577,22
Kawasaki ZR-7S ¤ 8.031,00
Kawasaki ZX-6R ¤ 10.889,82
Kawasaki ZXR 400 ¤ 8.575,54
Kawasaki ZZ-R 250 ¤ 5.657,73
Kawasaki Z 305 CSR (22 kW)
Kawasaki Z 305 LTD (22 kW)
Malaguti F 18 Warrior ¤ 3.516,34
Malaguti Madison 250 ¤ 6.352,47
MZ Baghira ¤ 6.350,66
MZ Black Panther ¤ 6.350,66
MZ Mastiff ¤ 6.804,44
MZ RT 125 ¤ 3.627,97
MZ Kanuni 301 Classic ¤ 2.336,97
MZ Kanuni 301 Sportstar ¤ 2.582,01
Peugeot Elyseo 100 ¤ 3.174,19
Peugeot Elyseo 125 ¤ 3.809,48
Peugeot Speedfight 2 ¤ 2.720,41
Peugeot Viva City ¤ 2.266,63
Sachs Roadster 650 ¤ 7.530,48
Sachs Roadster 800 ¤ 10.343,92
Sachs V2 125 ¤ 4.331,33
San Yang Husky
San Yang Super Duke
Suzuki Burgman 400 ¤ 6.806,25
Suzuki GS500
Suzuki GSF 600 Bandit ¤ 7.713,81
Suzuki GSF 600 Bandit (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki GSF 600 S Bandit (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GSX 600 F (2000) ¤ 7.486,92
Suzuki GZ 250 Marauder (2000) ¤ 4.310,46
Suzuki RG 125
Suzuki RG 250
Suzuki RV125 Van Van
Suzuki SV 650 (2000) ¤ 7.033,14
Suzuki SV 650 S ¤ 7.713,81
Suzuki VL 250 Intruder LC (2000) ¤ 5.444,91
Ural Solo ¤ 5.218,47
Ural Toerist ¤ 6.579,81
Vespa/Piaggio ET4 125 ¤ 3.176,01
Vespa/Piaggio X9 250 ¤ 5.444,91
Yamaha Aerox 100 ¤ 2.718,14
Yamaha FZS 600 Fazer ¤ 7.709,73
Yamaha FZS 600 S Fazer ¤ 8.027,37
Yamaha Maxster 150 ¤ 4.079,48
Yamaha TW 125 ¤ 3.171,92
Yamaha XJ 600 S Diversion ¤ 6.348,38
Yamaha XVS 650 Drag Star ¤ 7.936,62
Yamaha XVS 650 Drag Star Classic ¤ 8.617,29
Yamaha YP 150 Majesty ¤ 3.625,70
Yamaha YP 250 Majesty ¤ 6.348,39
Yamaha RD125
Yamaha DT125MX
Yamaha SR250SE
Wat een lijst,dus als een motor met 25kw uit Duitsland komt dan zijn er geen problemen?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een typegoedkeuring van de RDW, maar geen tweede voor een 25kw versie
De GSX600-F wel....
Trust me, heb mn huiswerk goed gedaan over 25kw
Hier een lijstje (die overigens niet helemaal up to date is, maar geloof me, weet 200% zeker dat een Nederlandse GSX-R600 NIET officieel 25kw te krijgen is, wel via Duitsland, daar 25kw laten inbouwen en dan laten keuren door de RDW, wat trouwens altijd moet bij importeren)
[..]
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:58 schreef Fendy het volgende:
Mooie fiets zeg, als ik er op zou passen zou ik het een optie vinden, maar omdat ik 1.98 meter lang ben...helaasch. Lijkt dan net of ik op een brommer zit (niets ten nadele van die motor, soms is lang zijn niet leuk) Ik had zelf een RF600, is iets forser qua formaat...
Succes met de verkoop, is niet duur voor deze fiets!
[edit]
Zie ik nou goed dat je je frame gepolijst hebt?
[/edit]
Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Agostini het volgende:
Yep,frame is gedeeltelijk gepolijst.
Dit is samen met de motor van een ander maatje gebeurd,die heeft zijn frame ook gepolijst.
een Srad is volgens mij gewoon net zo groot als een RF,of ben ik nou gek?
Hij zit idd behoorlijk sportief,maar ik ben 1,66m en dus heb ik geen last van druk op mijn polsen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gek bent, de zitpositie is hoogstens iets sportiever.
Kwestie van wennen volgens mij.
Of wat minder bier drinken..
Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe is ermee gereden? 6cm schaamranden, zonnetje en Scheveningen?
280 op de teller gaat makkelijk met deze motor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motorAlsof je daarvoor een motor koopt...
What the heck zijn schaamranden? Geschuurde knieën?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef Agostini het volgende:
[..]
Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.![]()
Wrom moet ie meer bandenspanning,de bandenspanning wordt juist verlaagd op het circuit?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven
2e plaatje doet het niet
je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)quote:Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef Agostini het volgende:
Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum?
Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullenEen paar rullen maakt niet uit maar dit is wel extreem..
Tenksquote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)
Dat is ook de reden dat Plo van 2.5 (?) bar naar 2.8 bar is gegaan en dat werkt goed....quote:Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.
Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit.
Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk.
motorleek? Ik zou gewoon willen weten wat zo een motorfiets nou doet om op de 100km/h te komen. Kan ik dat vergelijken met wat mijn vader heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motorAlsof je daarvoor een motor koopt...
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:43 schreef Agostini het volgende:
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage.
Het is algemeen bekend dat banden op een circuit veel meer belast worden op de randen.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit manAls mijn bandje er zo zal uitzien zal ik echt wel mn bandenspanning aanpassen en/of mn vering opnieuw afstellen..
Nou ja no offence hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Jaha.... o god.... laat maarEen PAAR rullen, niet je hele band omtoveren in een blok rubber
Ookquote:Op maandag 3 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ze geen vering en bandenspanning kunnen afstellen
Ik vindt de vering nog geeneens beroerd afgesteld als ik de band zo zie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |