abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24337924
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:43:33 #27
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24340106
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
280 op de teller gaat makkelijk met deze motor.
Ik denk dat ie geijkt ongeveer 265 a 270 loopt,op de teller zo'n 290 a 295.
Hij trekt op papier in 3,2sec naar de honderd,en loopt 110 in zijn eerste versnelling,160 in zijn tweede.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
pi_24342229
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef Agostini het volgende:

[..]

Gewoon zoals je ermee hoort te rijden,de schaamranden eraf.
What the heck zijn schaamranden? Geschuurde knieën?
pi_24342523
Een laagje siliconen op je banden..... dat er niet af gaat als je niet schuin genoeg gaat
  zondag 2 januari 2005 @ 16:02:06 #31
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24355830
Een band zonder schaamranden hieronder van iemand die het circuit is opgeweest.


En een band van iemand die zijn randen nog heeft. (berijder van openbare weg)


Mijn motor heeft het circuit niet gezien,en is op de openbare weg in gebruik geweest.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zondag 2 januari 2005 @ 16:13:51 #32
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24356008
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven

2e plaatje doet het niet
  zondag 2 januari 2005 @ 18:52:33 #33
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24358226
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die gast mag zn band wel iets meer bandenspanning geven

2e plaatje doet het niet
Wrom moet ie meer bandenspanning,de bandenspanning wordt juist verlaagd op het circuit?

Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum?
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zondag 2 januari 2005 @ 18:54:41 #34
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24358259
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullen Een paar rullen maakt niet uit maar dit is wel extreem..
  zondag 2 januari 2005 @ 19:11:14 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_24358496
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef Agostini het volgende:

Is er een uploadmogelijkhied hier op het forum?
je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 2 januari 2005 @ 20:36:21 #36
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24359734
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn banden worden blijkbaar een beetje warm...... gezien de rullen Een paar rullen maakt niet uit maar dit is wel extreem..
Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.
Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit.
Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk.
  zondag 2 januari 2005 @ 22:43:21 #37
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24361218
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zondag 2 januari 2005 @ 22:44:08 #38
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24361230
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

je kunt er eventueel je fotoboek voor gebruiken (fotoboek.fok.nl)
Tenks
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  zondag 2 januari 2005 @ 23:57:27 #39
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_24362878
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Plo'tje had zelfs meer dan rullen deze zomer. Leek wel gewoon echt dik gesmolten rubberklonten.
Gebeurt dus sneller dan je denkt. Zeker met die constante bochten draaien op het circuit.
Hij had een paar keer klaverblad gereden met 30 graden, net zoiets eigenlijk.
Dat is ook de reden dat Plo van 2.5 (?) bar naar 2.8 bar is gegaan en dat werkt goed....

Het kan ook nog aan de afstelling van je vering liggen trouwens, maar ZOVEEL rullen is NIET goed... een paar maakt niet uit
  maandag 3 januari 2005 @ 01:13:33 #40
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_24364801
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
280 teller moet geen probleem zijn. Waarom vragen motorleken toch altijd naar de topsnelheid van een motor Alsof je daarvoor een motor koopt...
motorleek? Ik zou gewoon willen weten wat zo een motorfiets nou doet om op de 100km/h te komen. Kan ik dat vergelijken met wat mijn vader heeft.
  maandag 3 januari 2005 @ 08:31:18 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24367179
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:43 schreef Agostini het volgende:
Ik vindt dit een vrij normaal bandje qua slijtage.
Sportief bereden .. dat wel.
pi_24368107
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit man Als mijn bandje er zo zal uitzien zal ik echt wel mn bandenspanning aanpassen en/of mn vering opnieuw afstellen..
  maandag 3 januari 2005 @ 13:22:34 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24370983
quote:
Op maandag 3 januari 2005 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ja Pepijn, jij bent immers de circuit man Als mijn bandje er zo zal uitzien zal ik echt wel mn bandenspanning aanpassen en/of mn vering opnieuw afstellen..
Het is algemeen bekend dat banden op een circuit veel meer belast worden op de randen.

Ik heb het zelfs wel eens een keer met totaal nieuwe banden gehad.. reed bij Safe weg dat ik moest oppassen voor de gladde laag, thuisgekomen ca. 18 kilometer later rulde de zijkant al. Pirelli nogwat achterbandje op de ZX-10.
pi_24371696
Jaha.... o god.... laat maar Een PAAR rullen, niet je hele band omtoveren in een blok rubber
  maandag 3 januari 2005 @ 19:19:47 #45
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24377111
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Jaha.... o god.... laat maar Een PAAR rullen, niet je hele band omtoveren in een blok rubber
Nou ja no offence hoor.

Waarom denk je dat ze anders van die bandenservice hebben bij de circuits .. banden worden nieuw gemonteerd, na een middagje vegen er weer onderuitgehaald en o.a. op Marktplaats en M-F verkocht.. als zijnde "alleen maar een middagje mee op het circuit gereden".
pi_24377140
Omdat ze geen vering en bandenspanning kunnen afstellen
  maandag 3 januari 2005 @ 20:50:56 #47
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:19:25 #48
76444 Agostini
Put your kicks on route 666!
pi_24406371
quote:
Op maandag 3 januari 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Sportief bereden .. dat wel.
Ik vindt de vering nog geeneens beroerd afgesteld als ik de band zo zie.
I'm returned from hell,because my job wasn't done!
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:25:28 #49
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24406439
Ach moest'em een beetje gelijk geven, zei er niet bij hoeveel procent door de vering kwam.
Misschien maar 5 %. Op het circuit is dit soort slijtage nou eenmaal snel gebeurt.
Beter woord: gebruiksporen.
pi_24407381
leuke motor
fan van goedkoopveilen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')