Youp | woensdag 1 december 2004 @ 17:12 |
na aandringen van enkele pta slowchatters ben ik net maar ff naar buiten gegaan om wat fototjes te knippen ![]() het neusje (van de spreekwoordelijke zalm ![]() en van de andere kant ![]() het kontje het neusje gevaarlijk dichtbij (let ook op de bling bling chrome weerkaatsing ofzo in de foto) mijn klokkenspel ![]() ![]() stukje interieur... en mn originele BMW sportstuur!!! *en trots is* en al mn rotzooi *niet trots is* nog wat interieur met veel troep ![]() nog n kontje en een deur die met niet genoeg 'liefde' dichtgegooid is ![]() zijkant inclusief laag bagger en mn originele 13" lichtmetalen bmw sportvelgjes ![]() een 'gepopte hoed' 2liter 8klepper met mechanische injectie >> 130pk en 177nm koppel ![]() stoer he!!? * Youp trots is ![]() | |
Camickaeze | woensdag 1 december 2004 @ 17:14 |
Nice bakkie!!! ![]() | |
B_BOY | woensdag 1 december 2004 @ 17:16 |
mooi wagentje | |
ThaFreak | woensdag 1 december 2004 @ 17:27 |
nice, old skool ![]() | |
PeuRac | woensdag 1 december 2004 @ 17:30 |
Mooie kar man ![]() ![]() Ik heb eens in een oranje 02 cabriolet gezeten die ooit van Prins Bernhard was geweest, de auto had nog maar 35k gereden, en die eigenaar had het orginele kentekenbewijs van prins Bernhard er ook nog bij ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 1 december 2004 @ 17:32 |
Mooi!! ![]() En best rap, voor zo'n oud autootje ![]() | |
Youp | woensdag 1 december 2004 @ 17:33 |
quote:gaaf! ![]() ik heb zelf ook 30 jaar historie bij dit ding.. hij komt oorspronkelijk uit frankrijk (he kut ![]() ![]() overigens is 1300km geleden het blok gereviseerd (ik ben nog aan het inrijden) en is hij 6 jaar geleden opnieuw in de lak gezet (van binnen en buiten) en heeft hij die 6 jaar stilstaand doorgebracht in een garage en onder een carport ![]() | |
Youp | woensdag 1 december 2004 @ 17:35 |
quote:wat ik gevonden heb op internet is +-8,2 sec 0-100 en top van 190 met overtoeren (is maar een 4bak) ![]() -ff altgemeen- t is een echte pimpmobiel ![]() | |
PeuRac | woensdag 1 december 2004 @ 17:39 |
Je moet alleen wel ff t dash vochtvrij maken, dat staat mooier, en t gaat langer mee. En t interieur in t algemeen ziet er ook niet super uit (maar dat kan komen omdat t smerig is misschien?) | |
yup | woensdag 1 december 2004 @ 17:51 |
Leuk driftmobiel. Zou zelf nooit zoeits kopen want ik rij een beetje "hardhandig" met auto's dus dit ding zou niet lang heelblijven in mijn handen ![]() | |
GiSH | woensdag 1 december 2004 @ 18:23 |
gelukkig zijn ze bij BMW later mooiere auto gaan maken | |
Hyperdude | woensdag 1 december 2004 @ 18:48 |
Mooie wagen ![]() Maar waar komt het vocht in die meters vandaan? Lang stil gestaan de laatste weken, of heb je lekkage bij je voorrruit? | |
Juggernaut | woensdag 1 december 2004 @ 18:49 |
quote:zegt een omgekeerde badkuip op wielen rijder ![]() leuk bakje. kzou d'r alleen ff flink wat tijd besteden aan iets netter maken van het geheel enzo. zo'n ding is het wel waard om vertroeteld te worden ![]() | |
jozef444 | woensdag 1 december 2004 @ 18:55 |
gave bak man echt tof ![]() | |
ook_gek | woensdag 1 december 2004 @ 19:16 |
stoer ding man ![]() | |
Youp | woensdag 1 december 2004 @ 22:42 |
quote: als je m goed warmrijdt en onderhoud kan je er best gekke dingen mee doen hoor ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 1 december 2004 @ 22:52 |
quote: meters zijn vochtvrij zodra ik n kwartiertje gereden heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jaja hele waslijst ![]() | |
Patrick281 | woensdag 1 december 2004 @ 23:28 |
![]() ![]() Stoer zo je wilt... quote:Bling bling = hagel of iets anders wat uit de lucht komt vallen en waar je flits op weerkaatst. ![]() | |
ook_gek | woensdag 1 december 2004 @ 23:52 |
Je moet wel effe die binnenkant regelen. Want dat ziet er niet zo strak meer uit ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 2 december 2004 @ 01:27 |
![]() | |
Dawnbreaker | donderdag 2 december 2004 @ 01:29 |
echt coole car! | |
Youp | donderdag 2 december 2004 @ 09:03 |
quote: weet ik, wordt ook gedaan ![]() ![]() ![]() | |
B_BOY | donderdag 2 december 2004 @ 16:47 |
en slaap je in de auto of niet? | |
Youp | donderdag 2 december 2004 @ 18:35 |
quote: nee in dat witte huis er achter ![]() | |
Youp | donderdag 2 december 2004 @ 18:36 |
quote: ja weet ik ![]() | |
PNG | donderdag 2 december 2004 @ 18:44 |
MOOI !!!!!!!!!!!!!!! | |
Patrick281 | donderdag 2 december 2004 @ 18:53 |
quote: ![]() ![]() | |
dnzl | donderdag 2 december 2004 @ 19:38 |
Vind 't maar een lillik ding ![]() | |
Youp | donderdag 2 december 2004 @ 19:44 |
quote: hoor hem ![]() | |
Patrick281 | donderdag 2 december 2004 @ 21:02 |
quote:Tja hij is niet zo duur als je Fiat Coupe. En geld uitgeven is erg makkelijk voor een fijne wagen. ![]() .. ik kwam deze zelfs in Carbase niet meer tegen. Dus voor een auto onder de 100 euro ziet'ie er nog best goed uit. ![]() | |
Youp | zaterdag 4 december 2004 @ 16:01 |
quote:kuch kuch... 4500 euro hebk er voor betaald (omdat ie van de pa van mn maat was, hij is dus meer waard) en ik zit met dat ding (uit 73!!!!) nog een seconde sneller op de 100 ook als die fiat... en ik heb er nog RWD bij ook... -edit- fiat: aantal cilinders 4 kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1995 cm3 boring x slag 84,0 x 90,0 mm compressieverh. 10,4:1 max. vermogen 102 kW (139 pk) 6000tpm max. koppel 180 Nm 4500tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo nee katalysator geregeld BMW: aantal cilinders 4 kleppen per cilinder 2 cilinderinhoud 199X cm3 boring x slag : ?? compressieverh. 10:1 max. vermogen 130 pk 5800tpm max. koppel 177 Nm ?? tpm brandstofsysteem mechanische multipoint injectie klepbediening ohc turbo nee katalysator nee minder compressie... slechts een 8klepper... 20 jaar ouder... mechanische injectie ipv electronische... en slechts 9pk en 3nm koppel minder ![]() ![]() ![]() [ Bericht 20% gewijzigd door Youp op 04-12-2004 16:11:22 ] | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 18:01 |
quote: ![]() Maar het is een mooie bak, en over die carbase: dat was maar een geintje. ![]() | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 18:05 |
quote:jah weet ik maar ik heb gewoon een hekel aan fiat ![]() en tsjah t verbruik is gecombineerd iets van 1:9-1:10.. en ja ik hou van doorrijden ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 18:25 |
Snelle reactie.. Volgens mij ben jij een beetje Fok! verslaafd. ![]() | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 18:47 |
quote:dat krijg je er van als je ziek thuis zit en in de slowchat actief bent ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 10 december 2004 @ 18:49 |
![]() | |
MrX1982 | vrijdag 10 december 2004 @ 19:11 |
Leuke foto's van een super wagentje ![]() ![]() | |
Alcyone | vrijdag 10 december 2004 @ 21:29 |
Een van de interessantere auto's van de mensen op Fok! Dit is tenminste staal en chroom, in plaats van plastic. Niet mijn keus (ik hou van minder hoekig, en veel meer veercomfort) maar over BMW motoren ben ik altijd te spreken. Kan ook niet anders want een van mijn favoriete vliegtuigen, de Focke Wulfe 190A, had een BMW 801 (specs kun hier vinden: Beautiful Engine Pics ) | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 22:24 |
quote:de vormgeving is tsjah.. je houdt er van of niet ![]() ![]() en dan komt het belangrijkste > 130pk 177nm en RWD ![]() en bmw motoren zijn zeker goed ![]() ![]() ![]() | |
yup | vrijdag 10 december 2004 @ 22:35 |
BMW roeleert gewoon Youp, dat citroen en toyota fappers er niet tegen kunnen ![]() ![]() | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 22:42 |
quote:ik heb tot nu toe alleen maar een negatieve reactie van een fiat rijder gehad ![]() en van een VW new beatle rijder ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 10 december 2004 @ 22:46 |
Ik vind het kontje juist prachtig! ![]() Mooi karretje hoor Youp ![]() | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 22:54 |
quote: ![]() deze vind ik toch iets mooier ![]() ![]() ![]() en heel zeldzaam (en mooi) : een (erg slechte qua uiterlijk) sedan met ongeveer de ronde achterlichtjes die ik ook op de touring heb ![]() en dit is gewoon een van mn favoriete 2002 foto's.. een Tii Sedan circuit versie die vol accelererend de bocht uit komt ![]() ![]() | |
Alcyone | vrijdag 10 december 2004 @ 22:57 |
quote:Wat ken je me slecht ![]() Qua onderstellen zal ik altijd kiezen voor hydropneumatische systemen, das high-tech zonder elektronica. Als BMW dat had, had ik er misschien wel 1 gekocht. | |
Youp | vrijdag 10 december 2004 @ 23:03 |
quote:mijn mamma is ook al jaren citrofiel... alleen wat ze tegenwoordig nog maken... ![]() dus daarom stapt ze ook over op bmw.. ik moet zeggen dat ik het van een kant wel jammer vind want het saxotje VTS wat we (nu nog maar een maandje '( ) hebben rijdt fijn ookal is hij een beetje underpowered... | |
Hyperdude | vrijdag 10 december 2004 @ 23:08 |
quote:Die hebben hopelijk meer verstand van verzekeren dan van otoos! New Beetle ![]() ![]() | |
yup | vrijdag 10 december 2004 @ 23:11 |
quote:Dat is ook een geintje dude, ik had al het idee dat je geen citroen uber alles waanideeen had ![]() BMW heeft electronisch geregelde luchtvering dacht ik (ook op de 3-serie dacht ik). Maar stel je gooit 300 kilo in een BX (of whatever citroen), gaat ie dan automatisch meer druk op het systeem leveren? Of is dit systeem zo geavanceerd dat ie gewoon dat vanzichzelf doet zonder computers... Want BMW's automatische niveauregeling als het goed is (vrijwel elke auto met computergestuurde luchtvering iig). | |
Fulcrum_X | vrijdag 10 december 2004 @ 23:58 |
quote:Electronica zuigt ![]() Wel een leuk bakje hoor Youp, vooral de prestaties. Het uiterlijk ben ik iets minder weg van | |
Threepio | zaterdag 11 december 2004 @ 00:43 |
quote:Electronisch geregelde luchtvering? op een 3 serie? zo ver zijn we ook nog niet! Misschien op het nieuwe model 3-serie? | |
phuck | zaterdag 11 december 2004 @ 00:55 |
Erg leuk ding, maar je moet 'em niet afraggen. Hij is wel 'sportief' maar ook 'oud', niet mee racen dus, maar dat zal wel goed komen ;-) | |
Alcyone | zaterdag 11 december 2004 @ 01:01 |
quote:Hey, duidelijk een geintje ![]() quote:Jazeker, die pompt de boel verder op, tot de juiste hoogte is bereikt. Op die manier heb ik een keer in mijn BX 7 mensen gehad plus bagage. Dat ding veerde toen echt ultra lekker, en gaf verder geen krimp. Gezien het feit dat tussen drukregelaar en pomp zo'n 170 bar heerst, en daarna je voor je vering en remmen 80 bar ter beschikking hebt, kun je heel wat uithalen ![]() quote:Oh het zal best beter kunnen tegenwoordig dan het originele hydropneumatische systeem (wat stamt van begin jaren 50), maar Citroen bouwt dan tegenwoordig ook Hydractive 3 systemen in de C5 en straks C6. Maar goed ff terug naar Youp z'n auto.... Youp welk merk en type injectie heeft ie? Bosch zeker? Hoe werkt die mechanische injectie? | |
yup | zaterdag 11 december 2004 @ 01:03 |
quote:Je hebt waarschijnlijk gelijk denk dat alleen de 5 en 7 luchtvering hebben... quote:Ok dat is wel weer indrukwekkend. Een BX lijkt me echt leuk om over drempels te raggen ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 11 december 2004 @ 09:45 |
quote:Kugelfischer! beschrijving : http://www.bimmers.com/02/faq/engine.html#fuel_injection | |
Youp | zaterdag 11 december 2004 @ 20:38 |
hij is totall loss... zie [PTA SC] GMC CCKW-353 Jimmy pagina 2 en verder... ![]() ![]() | |
Hugster | zaterdag 11 december 2004 @ 20:47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | zaterdag 11 december 2004 @ 21:07 |
Youp ![]() Ben je zelf wel in orde? | |
Hyperdude | zaterdag 11 december 2004 @ 21:08 |
Jeez man dat is zwaar klote | |
Alexxxxx | zaterdag 11 december 2004 @ 21:10 |
zonde... | |
Youp | zaterdag 11 december 2004 @ 22:09 |
quote:zeg dat ![]() ![]() ![]() ik koop nooit meer iets unieks... k maak toch alles kapot ![]() | |
Alcyone | zaterdag 11 december 2004 @ 22:21 |
quote:Wat een onzin, je moet leven. Materie gaat toch wel stuk. Auto's vliegen in de fik, worden gejat of platgereden door anderen, roesten door op twintig plekken... als je daar rekening mee moet houden... Kijk wat klassiekers betreft heb je twee soorten mensen: de mensen met belachelijk veel geld die er af en toe in touren, en de mensen die ze gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn, en geen andere auto ernaast kunnen hebben. Ga jezelf dan geen plezier onthouden en blijf kopen en rijden waar je hart naar uit gaat, je leeft maar 1 keer. | |
Youp | zaterdag 11 december 2004 @ 22:36 |
quote:helemaal waar maarja... voorlopig moet ik er maar voor zorgen dat dit ototje weer op de weg komt al moet ik er de wereld voor op zn kop zetten!!!!!!! dan kan ik het mezelf misschien wel vergeven, dan zie ik wel weer wat ik verder doe.. | |
yup | zondag 12 december 2004 @ 01:10 |
OMG sterkte youp ![]() Wel toevallig dagen geleden bij scooter-freaks.nl iemand zijn 200SX recht in een boom heeft geparkeerd ![]() ![]() Eigenlijk zijn oude RWD's enge auto's. Dit bewijst maar eens weer waarom ik niet aan zoeits moet beginnen. Maja sterkte iig youp ![]() | |
phuck | zondag 12 december 2004 @ 02:21 |
OMFG! zou bijna prutser roepen, maar heb het ff gelezen. Naja, jammer van de wagen. Ben je zelf wel ok? | |
Steve-O | zondag 12 december 2004 @ 02:43 |
jammer man ![]() | |
Xtreem | zondag 12 december 2004 @ 02:46 |
quote:Troost je Youp, dit had 90% van de PTA'ers kunnen overkomen ![]() | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 10:19 |
quote:lichamelijk wel.. geestelijk niet ![]() | |
Hyperdude | zondag 12 december 2004 @ 10:48 |
quote:Ben toch blij dat ik bij die 10 % hoor. ![]() | |
Patrick281 | zondag 12 december 2004 @ 10:54 |
quote: ![]() ![]() Als je rijdt zoals je ondertitel of signature dan doet erger vermoeden. ![]() Ik vraag mij wel af waar Youp woont, want het heeft het hele weekend nog niet gevroren. ![]() | |
Fulcrum_X | zondag 12 december 2004 @ 12:10 |
tering zeg, dat is kut ![]() Sterkte Youp, je mankeert zelf iig niets (niets gaat boven gezondheid) | |
D-Devil | zondag 12 december 2004 @ 12:20 |
Wilde er net in gaan posten dat het zo'n mooi autootje is, ik hoop voor je dat je alles een beetje in orde krijgt!! ![]() | |
Xtreem | zondag 12 december 2004 @ 12:48 |
quote: ![]() In het oosten (hij woont geloof ik Venlo/Venray, daar ergens) heeft het hele weekend gevroren.... | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 13:03 |
quote:roermond... +-35km verder naar t zuiden... maar wel helemaal tegen duitsland aan.. | |
Patrick281 | zondag 12 december 2004 @ 13:19 |
quote: ![]() ![]() Misschien ook iets te hard gereden? ![]() Blijft klote voor Youp, daar niet van. ![]() Echt zonde van de auto. ![]() | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 13:21 |
quote:natuurlijk te hard (voor de situatie) gereden anders was t ongeluk niet gebeurd.. maar absoluut niet te hard als in over de snelheidslimiet oid heen ![]() en t was echt echt koud hier... | |
Patrick281 | zondag 12 december 2004 @ 13:24 |
quote: ![]() Dankzij mijn ouders kon ik alsnog de auto kopen waar ik voor onderweg was. De Mini was al eigenlijk al ingeruild. ![]() (**was er dus wel minder aan gehecht dan jij aan je BMW, maar was wel 9.500 gulden kwijt) | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 13:27 |
quote:ook dat is klote.. waarom moest ik nou ook als eerste gebakje een unieke auto kopen ![]() | |
Patrick281 | zondag 12 december 2004 @ 13:35 |
quote: ![]() ![]() Waar wordt'ie gebracht om e.a. na te kijken ?? (of stond dat al ergens in het topic of in de sc) | |
yup | zondag 12 december 2004 @ 14:01 |
quote:Shut the fuck up ![]() Serieus, een ongelukje zit in een klein hoekkie. Ding is kapoet, weg, leeft niet meer, het is geen levend wezen dus. Get over it, koop een E36 BMW M3 en ga de wegen weer fijn verder teroriseren. Wees blij dat je je pa's 645Ci niet hebt getotalled ![]() | |
Juggernaut | zondag 12 december 2004 @ 14:09 |
jup. het was glad... ![]() | |
PeuRac | zondag 12 december 2004 @ 14:16 |
quote:Dat had hij eigenlijk beter wel kunnen doen, die 6 serie is veel beter verzekerd als die 2002 is | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 15:06 |
quote:en die 6 rolt WEL nog van de lopende band ![]() -edit- foto's van de crash-site en de auto komen er aan... t is geen mooi gezicht... ![]() | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 15:15 |
crash site : ![]() de bocht en daar waar mn maat staat ben ik in de boom geknald... ![]() het boompje + omgeploegde berm.. en de bocht van de andere kant gezien... ![]() boompje enzo.. *zoek mn ruitenwissers.. die liggen daar nog ergens* de auto ![]() ![]() bij het schadebedrijf op het terrein... ik kon het door het hek fotograferen.. er staan nog wat meer foto's op http://members.home.nl/youpclaessen/crash/ ![]() -edit- ik had idd geen zin om te re-sizen.... [ Bericht 7% gewijzigd door Youp op 12-12-2004 15:46:51 ] | |
Dr_Frickin_Evil | zondag 12 december 2004 @ 15:22 |
Ben je toch nog best een eind gegleden. Maareh, foto's van 2MB per stuk... | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 15:24 |
quote:ik heb er al 1 weggehaald... in mn @home dir staan ze toch allemaal.. | |
Hugster | zondag 12 december 2004 @ 15:40 |
Youp, hier heb je ze verkleind, ik heb et maar ff gedaan want je bent zelf nogal aangeslagen ![]() http://oege.ie.hva.nl/~vries9l/dump/youp/kDSC00152.jpg http://oege.ie.hva.nl/~vries9l/dump/youp/kDSC00154.jpg http://oege.ie.hva.nl/~vries9l/dump/youp/kDSC00156.jpg http://oege.ie.hva.nl/~vries9l/dump/youp/kDSC00158.jpg http://oege.ie.hva.nl/~vries9l/dump/youp/kDSC00159.jpg | |
Hyperdude | zondag 12 december 2004 @ 15:41 |
Die zit goed in de prak. ![]() ![]() ![]() Plaatwerkprijzen: http://www.wallothnesch.com/d/blech/blech02.htm Als je handig bent/faciliteiten hebt is het nog wel te doen, maar arbeidsloon is een killer. Of het loont/nog mogelijk is heb ik een nogal mijn twijfels over; vooral je eerdere opmerking over een vervormd middenconsole is niet echt goed nieuws. Sterkte. | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 15:49 |
quote:plaatwerk kan ik ook nog aankomen via die maat van me van wiens pa deze auto was.. die hebben een schuur vol met onderdelen.. en tsjah vervormd middenconsole heb je wel gouw he met achterwielaandrijving als je motorblok een tik krijgt.. volgens een kenner die ik vandaag gebeld heb is dat zo'n beetje standaard en aangezien de motor nog liep en ik hem zelf heb uitgeschakeld heeft hij niet zo'n harde tik gehad omdat de ontsteking achter op het blok zit en meestal tegen het schutbord afbreekt en dan loopt ie niet meer... | |
Hyperdude | zondag 12 december 2004 @ 16:00 |
Valt 't misschien ook nog wel mee (relatief dan ![]() Is in ieder geval erg handig dat je wat lui kent die weten waarover ze praten. | |
Rietvaerder | zondag 12 december 2004 @ 16:07 |
zonde man, tijd om verstandig te worden en te gaan motorrijden? ![]() | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 16:10 |
quote:dat was mn originele plan... maar dat is niet doorgegaan.. mn moeder wou dat ik een fatsoendelijke auto kocht en geen 500 euro rammelbak.. de saxo wou ik niet en toen heb ik deze gekocht.. t is allemaal mn moeders schuld ![]() ![]() | |
D-Devil | zondag 12 december 2004 @ 19:00 |
Oh my god, die laatste foto ![]() | |
Youp | zondag 12 december 2004 @ 19:03 |
quote:erg he... ![]() ![]() ![]() ![]() mn oto hart is gebroken.. in 10000 stukjes ![]() | |
Threepio | zondag 12 december 2004 @ 21:17 |
quote:Ik denk dat je bij die gladheid liever in een auto zit dan op een motor ![]() | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 09:09 |
quote:ach bij zo'n gladheid heb ik vaker op de brommer enzo gezeten.. dan rij je gewoon rustiger, in de auto heb je dat nieteens in de gaten... zeker niet als t plaatselijk is ![]() | |
Catch22- | maandag 13 december 2004 @ 09:14 |
zal die pa van die vriend van je mooi vinden.. maarja jammere zaak dit.. | |
PeuRac | maandag 13 december 2004 @ 09:15 |
Ik hoop echt dat je em kunt repareren Youp ![]() ![]() | |
Alcyone | maandag 13 december 2004 @ 10:16 |
quote:Ik ben 4x onderuit gegaan op de brommer, op bevroren wegdekken waar het niet aan te zien was. Je denkwijze klopt dus niet, en op de brommer of motor zijn de potentieele gevaren voor jezelf veel groter dan in een auto. | |
Patrick281 | maandag 13 december 2004 @ 10:45 |
quote:Hou het er maar op dat je op een tweewieler wat minder snel gaat stunten als het niet droog is -en mogelijk kan vriezen. Dat je eerder een ongeluk hebt als je wel wordt verrast door een glad wegdek dat staat buiten twijfel. Je bent gewoon veel sneller kansloos op de motor zonder grip. Een slippertje met de auto is meestal nog wel op te vangen. Zo reed ik een paar jaar geleden s'avonds op de motor met mijn staart tussen de benen bij een soort kombocht bij Vlaardingen. In de bocht werd ik ingehaald door een mercedes die reed alsof het helemaal niet nat en winter was. ![]() Ik dacht: hmmm er is dus wel degelijk grip .. .. maar bij het uitkomen van de bocht ging'ie vlak voor mij neus en finaal over 2 rijbanen tegen de vangrail. Het was niet eens zo dat er echt ijzel lag, want dan kan je zo goed als geen bocht nemen met een motor, maar het zat er wel tegenaan (begin januari, 21:30) de automobilist dacht blijkbaar dat er wel veel grip was. ![]() Ik maak dat wel vaker mee, ben wel eens bang dat een niet nadenkende vierwieler mij in bochten van de weg drukt bij gladde omstandigheden -vaak gaan ze ook achter je kleven en opduwen omdat ze niet begrijpen waarom je op dat moment wat rustiger aandoet. ![]() Met je brommer is het weer anders omdat je over onverlichte fietspaden kan rijden waar ze bovendien sowiezo niet pekelen. Maar als het koud is dan moet je eigenlijk al rekening houden met wat je tegen kan komen. Voordat ik opstap "voel" ik als het ware of het nou vriest of boven nul is. ![]() | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 10:49 |
quote:mjah ik heb 3 jaar brommer gereden waarvan de laatste anderhalf jaar op een opgevoerde schakel... en daar heb ik heel wat km's mee gemaakt en die is me ook wel eens uitgebroken met nat weer.. en als je dat 1x gebeurd dan let je de volgende keer wel op... ik ben dus verder nooit op mn muil gegaan alleen in het bos ![]() | |
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 13:01 |
Wat zonde van je bmw ![]() ![]() ![]() Maar hij kan nog wel gemaakt worden? | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 14:05 |
quote:ja.. en nu ben ik aan t twijfelen of ik alleen repareer of m compleet opnieuw spuit (origineel fel oranje) en er dan een origineel leren Recaro interieur in duw enz.) etc. ![]() | |
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 14:21 |
quote:Een nieuw interieur zou natuurlijk niet verkeerd zijn, want het interieur had wel wat last van de tand des tijds. Opzich een goed moment omdat ook meteen aan te pakken. Zolang je hem maar repareert want zoals hij er nu uitziet breek je ieder zijn (BMW)-autohart ![]() | |
Patrick281 | maandag 13 december 2004 @ 14:22 |
![]() ![]() Dus het lijkt mee te vallen volgens het schadebedrijf? Bedoel met meevallen dat het dus wel te repareren is .. ![]() | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 15:05 |
quote:t interieur is nog goed... alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur... maar een zwart lederen Recaro interieur is gewoon veel geiler ![]() ![]() | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 15:11 |
quote:ik doe niet aan schadebedrijven, ik regel dat allemaal zelf en met bekenden van me... en over de kleur : ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 13 december 2004 @ 15:13 |
quote:En dat zijn geen schadebedrijven. ![]() | |
Patrick281 | maandag 13 december 2004 @ 15:36 |
quote: ![]() Ik vind zelf zwart of zilver metallic ook wel wat tijdloos hebben. Maar dat laatste zal wel helemaal verre van origineel zijn. ![]() | |
Youp | maandag 13 december 2004 @ 16:07 |
quote:nee ![]() en idd die kleuren zijn wel mooi en zilvergrijs metallic kreeg je volgensmij wel origineel maar zwart metallic niet... maar zilvergrijs metallic vind ik niet zo mooi uit zien op m, zwart metallic daarentegen weer wel maar helaas is dat geen originele kleur... | |
Patrick281 | maandag 13 december 2004 @ 19:05 |
quote: ![]() ![]() Maar ja als je voor origineel gaat dan is het idd not done. ![]() Oranje dus. ![]() | |
MrX1982 | maandag 13 december 2004 @ 19:22 |
quote:Over dat laatste ben ik het ook helemaal eens, dat Recaro interieur kan altijd nog wel. Je BMW moet weer stralen zodat je er weer mee kan rijden. Anders doe je die auto eeuwig onrecht aan ![]() | |
Hyperdude | maandag 13 december 2004 @ 19:35 |
Mijn moeder had vroeger een knaloranje 2002 tii Touring in knal oranje, echt wel vet cool toen ![]() Dit kan natuurlijk ook ![]() ![]() | |
Youp | dinsdag 14 december 2004 @ 14:40 |
quote:nouja als ik m compleet opnieuw moet spuiten moet toch het interieur er uit... en dan kan ik net zo hard meteen een ander interieur er in stouwen... maar bij mn maat hebben ze het recaro interieur niet meer.. en t is erg aan de prijs.. voor zo'n interieur betaal je zeker 2000 euro (stoelen + bank en bekleden met leer) | |
Youp | dinsdag 14 december 2004 @ 14:41 |
quote:die kende ik al... is trouwens een fototshop ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:04 |
hier foto's van de schade..![]() hier is alles al er af gehaald zoals je ziet.. geen grille meer geen lampen motorkap ligt er los op etc. etc. ![]() kap er af... ![]() spatschermpje kapot... en die velg heeft aan de binnenkant een deukje >> velgendokter ![]() andere zeikant in orde alleen wat krasjes van de bumper.. ![]() de accubak is kapot en het luchtfilter verwijderd (steuntjes afgebroken) quote:ff uit het slowchattopic gecopied ![]() | |
slashme | donderdag 16 december 2004 @ 23:07 |
Ik zie nog meer roest onder de kap dan bijn mijn kadettje ![]() | |
Fugie | donderdag 16 december 2004 @ 23:08 |
![]() ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:12 |
quote:dan heb jij toch echt iets aan je ogen ![]() ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:12 |
quote:hey... t is een bmw he ![]() ![]() | |
hermandeperman | donderdag 16 december 2004 @ 23:13 |
succes Youp! | |
Rietvaerder | donderdag 16 december 2004 @ 23:15 |
Eehehe ![]() | |
hermandeperman | donderdag 16 december 2004 @ 23:15 |
quote:daarom... ![]() | |
yup | donderdag 16 december 2004 @ 23:16 |
Gewoon een M3 3.2 blok met 321 pk erin lepelen gegarandeerd lol bij de stoplichten en op de snelweg ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:16 |
quote:grapjas ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:17 |
quote:maar dan issie niet meer origineel... met dit 2.0 Tii blok laat ik al veel mensen gek kijkend achter bij het stoplicht hoor ![]() | |
Patrick281 | donderdag 16 december 2004 @ 23:36 |
Youp .. heel ander onderwerp. ![]() Is je Honda een beetje aan te trappen en volg je daar nog speciale procedures voor? Ik kan een leuke Kawa 500 2'takt kopen voor weinig, maar de eigenaar krijgt hem zelden aangekickt. ![]() | |
Youp | donderdag 16 december 2004 @ 23:44 |
quote:mijn honda ligt momenteel uit elkaar... maar ja ik heb erg veel moeite met het aantrappen... +-10x voordat ik m aan t lopen heb (en na 5x moet je ff op adem komen) overigens weeg ik nu 82 kilo... (en gewicht en domme kracht heb je echt nodig...) maar die KX500's zijn wel echte killers... valt niet mee te rijden schijnt.. waar een honda (van na '87) een mooie vrachtwagen like powerband heeft heeft een kawa onderin weinig/niks daar en opeens explodeerd hij en dan lig je op je rug :/ mn honda explodeerd alleen als ik t gas verder open draai.. als ik m langzaam laat klimmen klimt ie langzaam... punt ![]() -edit- speciale procedure : ff schuin houden zodat de vlotter overstroomt (als ie een tijdje stil heeft gestaan) dan weet je zeker dat hij vol zit.. choke dr op 5x trappen.. choke dr af 5x trappen als ie dan nog niet loopt weer choke dr op 5x trappen.. zodat ie igg niet te snel verzuipt en als ie loopt choke dr op ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door Youp op 17-12-2004 00:12:10 ] | |
MrX1982 | donderdag 16 december 2004 @ 23:58 |
quote:Heeft die maat van je al het recaro interieur gefixed? ![]() ¤2000 is opzich wel veel ja maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Kan je weer vele veilige kilometers maken met plezier ![]() Maar op die foto's valt de schade aan je auto best mee. Wat verbogen plaatwerk of hoe dat ook mag heten ![]() Oerdegelijke Duitse kwaliteit ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 00:00 |
quote:Dat valt ook wel weer mee. ![]() ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 00:02 |
quote:nou ik denk dat ik dat toch niet doe... aangezien de schade zo licht is dat het motorblok er niet uit hoeft ga ik niet de hele auto nog eens opnieuw laten spuiten.. dus dan hoeft het interieur er niet uit.. dus dan duw ik er geen ander interieur in ![]() ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 00:02 |
quote:als t geen kwaliteit geweest was had ik t motorblok tussen de bestuurdersstoelen gehad... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 00:03 |
quote:Hoe snel ging je eigenlijk op het moment van impact? | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 00:05 |
quote:boom geraakt met 30-40 | |
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 00:12 |
quote:Daar staan ze wel om bekend, zeker in het verleden ![]() ![]() | |
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 00:14 |
quote:Ja op de eerste foto's leek de schade idd een stuk erger. Gelukkig maar kan hij snel weer opgelapt worden. Wel zo fijn met deze kou beter dan op een motor zitten, brrr veel te koud nu en gevaarlijk(er) ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 00:15 |
quote:Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee. iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan ![]() ![]() Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen). ![]() | |
Jaggunsu | vrijdag 17 december 2004 @ 00:25 |
quote:30-40 betekent dus met 50 die bocht nemen, en dat is echt veels te hard met nattig wegdek. Hopelijk heb je je lesje nu geleerd voordat je echt wat foutdoet en er iets echt serieus gebeurt. Misschien moet je eerst wat op een parkeerplaats of industrieterrein met uitloop rondjes rijden en voelen hoe je auto reageert op gas los/gas erop in bochten met/zonder nattigheid, dan krijg je feeling voor die auto, hoe hij uitbreekt enzo. Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen. (oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing) | |
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 00:29 |
quote:Jij altijd met je Toyota propaganda, wordt je betaald door Toyota ofzo? ![]() Maar dat plaatje wil ik wel zien ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 00:47 |
quote:Het was niet als propoganda bedoelt, dat zal je ook wel begrijpen als je de plaatjes ziet. ![]() edit: plaatjes weg. [ Bericht 38% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 17-12-2004 10:38:32 ] | |
dr.dray | vrijdag 17 december 2004 @ 01:07 |
Youp, echt zonde man! Maar gelukkig valt de schade inderdaad mee en ik hoop dat je 'm weer snel aan de praat hebt. (Ik zou hem toch oranje spuiten hoor..) | |
MrX1982 | vrijdag 17 december 2004 @ 02:00 |
quote:Was ook maar een grapje ![]() quote:Zo dat is een aardige harde klap geweest. Sterke auto zo'n Corolla en een goede engel op de schouder van de bestuurder ![]() Nu maar weer ontopic voordat Youp boos wordt ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 17 december 2004 @ 08:35 |
quote:Valt wel mee hoor. Je moet gewoon weten wat je doet ![]() En je banden moeten goed zijn; geen Kwontan turbospeeds van 3 tientjes dus.( of andere shit) Youp heeft wel gezegd dat er genoeg profiel op zat, maar niet hoe oud die dingen waren. Vermoed dat ze niet al te vers waren, oude banden "verharden"en hebben dus vnl. met gladheid veel minder grip dan een vers setje. Ouderdom kan je checken aan de hand van de DOT code op de band. Heb zelf AR 2000GTV Bertone, 2000 Berlina, Guilia, 75TS, BMW 318 en 325 gehad (325 heb ik nog steeds), allemaal tussen de 130 en 190 PK en nog nooit problemen gehad. Wel de laatste 5 jaar consequent aan de winterbanden. on-topic: Hier wordt flink doorgepakt Youp; hulde. Als je zo doorgaat is ie voor 1 jan. alweer Fahrbereit. Mooi dat de schade zo meevalt. En een interieur van 2000 euro is idd wel erg duur, daar kan je leukere/nuttiger dingen mee doen. | |
Five_Aces | vrijdag 17 december 2004 @ 10:33 |
Zonde man, die 2000 touring is een stuk geschiedenis ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 10:45 |
quote:klopt, maar ik was al een half uur zonder problemen aan t rijden quote:jah... quote:trust me... dat heb ik al gedaan ![]() quote:snap ik ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 10:46 |
quote:stevige auto he... zowel de corolla als mijn beemer ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 10:47 |
quote:neuh.. aangezien het motorblok er niet uit gaat ga ik m ook niet helemaal opnieuw spuiten... en deze creme kleur staat m ook goed (en is zeldzaam bij tourings) en dit was de kleur die hij had toen hij in 1973 uit de bmw fabriek reed ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 10:49 |
quote:In mijn ogen ben je bijna verplicht om zo'n auto in de orginele kleur te houden. Dat heb ik ook gedaan met mijn old-timer b.t.w. terwijl die kleur "niet zo" was ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 10:52 |
quote:wat voor iets... een celica liftback toevallig? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 17 december 2004 @ 11:16 |
quote:Carina 1600 ("Coupe") 2-deurs uit 74 met dubbele carb's (110~115 pk ongeveer) ![]() | |
Youp | vrijdag 17 december 2004 @ 11:47 |
quote:piccie? wel veel vermogen uit een 1600 voor die tijd ![]() | |
Alcyone | zondag 19 december 2004 @ 13:34 |
Weet niet of je wat aan die informatie hebt, maar 100 meter verderop bij mij in de straat stond gister exact jouw auto, in wit. IRL is ie wel kleiner dan ik dacht.... | |
Tommy_Kuklinski | zondag 19 december 2004 @ 14:07 |
quote:Dit was de laatste 2T (type motor) met redelijk veel vermogen, daarna kwamen er emissie eisen en ging het vermogen terug naar 86 pk. De 2TG (sommige ook al met injectie ![]() Standaard had die carina trouwens 75 pk, ook redelijk veel voor die tijd uit een normale 1600. Veel toeren? ![]() ![]() Pic. vanavond, ben nu bij mijn vrindin. ![]() | |
Youp | zondag 19 december 2004 @ 22:55 |
quote:kik aars ![]() | |
Tommy_Kuklinski | zondag 19 december 2004 @ 23:57 |
quote:deze stond nog op mijn webspace ![]() Heb nog wel meer foto's eventueel ![]() ![]() niet zo mooi als een 2002 maar heeft wel wat he? ![]() | |
yup | maandag 20 december 2004 @ 00:16 |
Het is iig een Toyota fap wagen. Geef mij maar een Hachi Roku Levin hatchback stijl ajb ![]() Natuurlijk met de twincam 16 1.6i motor ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 20 december 2004 @ 00:22 |
quote:Jou is niets gevraagd ![]() | |
Youp | maandag 20 december 2004 @ 12:50 |
quote:meer pics! ik vind m zeker gaaf ![]() | |
VanDread | woensdag 22 december 2004 @ 11:02 |
quote:Bedoel je niet een Trueno ipv een Levin? (of ben ik abuis en is mijn japans slecht? ![]() Ennuh whoei pittig verhaal over je beemer, succes ermee, gelukkig dat het mee valt ![]() | |
PeuRac | donderdag 23 december 2004 @ 17:27 |
Hey Youp, wat zijn bekende problemen bij een 2002, motorisch en voor de carosserie? | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 15:11 |
quote:die blokken zijn bijna onverwoestbaar ![]() ![]() -edit- kromme cilinderkop kan wel eens voorkomen.. die is van aluminium ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 15:19 |
quote:Thanks ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 15:23 |
quote:nee... gebruikte 1500 blokken gebruikten ze daarvoor in de jaren 80 en daar werd een turbo op geschroefd en daar werd 1500pk uitgehaald ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 25 december 2004 @ 15:33 |
![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 15:35 |
quote:niet alleen 100 of meer k gelopen.. ook nog eens een jaar buiten in de regen gestaan... heel simpel >> alle werking is dan uit het metaal ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 15:42 |
quote:Maar een 2002 TII Touring MET orginele rally lampen van 750 euri kan niet veel zijn he ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 15:46 |
quote:fototje ofzo...?? of heb je die niet... verder zal t idd niet veel zijn denk ik.. zal wel slecht in de lak staan en hier en daar rot zijn ofzo.. -edit- meestal hebben ze ook een foute neus... met brede nieren.. dan is hij sowieso al geen zak meer waard.. een frontje met smalle nieren (van voor 73 voor sedan en voor alle tourings) is erg zeldzaam.. en ik ben daar ook nog naar op zoek ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 15:48 |
quote:1975 als ik er maar voor minder als 1000 euro een halfjaar APK op kan krijgen vind ik t al lang best, dan knap ik em vanaf de zomer wel op Maar volgens mij heeft hij wel smalle nieren, keb helaas geen foto zo snel [ Bericht 4% gewijzigd door PeuRac op 25-12-2004 15:55:47 (jaartal foutje) ] | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 15:50 |
quote:dat is natuurlijk altijd gaaf ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 15:54 |
quote:hij zou in goede conditie zijn, maar ik vermoed dat hij zich een factor 10 heeft vergist | |
yup | zaterdag 25 december 2004 @ 15:58 |
quote:Trueno heeft klapkoplampen vinnik nie zo mooi. Levin heeft "gewone" koplampen. Verder zijn ze bijna identiek dacht ik. Tot zover het offtopic verhaal ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 16:02 |
quote:gewoon (als je de gelegenheid hebt) op de brug zetten en goed van onderen bekijken.. dit is overigens het foute front ![]() en dit het goede ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 16:05 |
Dan heeft die de 'foute' gril denk ik. Maar een 2002 tii in goede staat is toch veel meer waard als 750 euri? | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 16:07 |
quote:ja.. een originele Tii wel.. dus niet dat er een Tii blok in is gelegd of een gewone 2002 met kugelfischer ofzoiets... en dat front dat scheelt je (bij een opgeknapte auto) toch wel 2000 euro... als hij nou ook nog niet zo mooi in de lak staat kan je wel bijna aan 750 euro komen maar dan zal ie hier en daar wel nog een rot plekje hebben denk ik... | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 16:12 |
quote:Hij mag best een paar rotte plekken hebben van mij, als de balken maar ok zijn. Wat is een kugelfischer? | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 16:25 |
quote:de mechanische injectie ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 16:32 |
quote:Ok, dan weet ik een beetje waar ik op moet letten ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 16:36 |
quote:ja, en ook op de papieren checken of t een Tii is t kan trouwens ook een Ti zijn die zijn nog wat zeldzamer zelfs... dat is ook heel mooi ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 16:44 |
quote:Heb je toevallig ook een foto van een dubbele en een enkele carb | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 17:17 |
quote:wat tekst en uitleg (wel duits) http://www.02-club.de/technik/gemisch.htm ![]() enkele carb (zie ook het gekke knipperlichtje >> een amerikaanse versie met lelijke bumpers enzo) dubbele maar hier is wel het een en ander aan gemod lijkt me zo ![]() ![]() wat beters vind ik helaas niet voor je... | |
PeuRac | zaterdag 25 december 2004 @ 17:19 |
thanks | |
Patrick281 | zaterdag 25 december 2004 @ 17:34 |
![]() ![]() | |
Sterke_Yerke | zaterdag 25 december 2004 @ 17:39 |
Wat erg ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 18:24 |
quote:ff erg offtopic reactie : heb je die filmpjes al gezien wat ik online gepleurt heb..? ![]() | |
Youp | zaterdag 25 december 2004 @ 18:24 |
quote:ik weet het ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 25 december 2004 @ 19:13 |
quote: ![]() | |
BazzoS | zaterdag 25 december 2004 @ 20:10 |
quote:Post eens hier of in de SC, mag wel hoor ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 25 december 2004 @ 22:11 |
quote: ![]() ![]() | |
Youp | zondag 26 december 2004 @ 18:41 |
quote:word eens tijd dan he ![]() | |
Youp | zondag 26 december 2004 @ 18:42 |
quote:is CR500 spul... lekker offtopic ![]() | |
Youp | zondag 26 december 2004 @ 18:42 |
quote:heb ik al in de motor SC geplaatst... en je zei dat je ze 's avonds ofzo zou kijken ![]() | |
Youp | dinsdag 28 december 2004 @ 19:50 |
vandaag mn 1502 opgehaald en begonnen met het strippen.. de motorkap is er af en helemaal rondom de motorkap zijn een hele hoop gaatjes geboort (en dat duuuuuuuuuuuuuuuurde lang...!) om de RVS strips te bevestigen (een 1502 heeft die niet...) en het linker voorspatbord is er vanaf en de bumper en de grilles zijn er uit de middenconolw etc. etc. oja en ik kreeg er gratis 50kilo oud papier en junk bij in de kofferbak... letterlijk 50 kilo zo ongeveer ![]() dit is hem, alleen hadden ze die grilletjes met dubbele koplampen (E21 3serie) er al uitgehaald en ze vervangen door gewone zwart kunststof grilletjes met enkele koplampen... ![]() trouwens het dashboard van het ding is gewoon nieuw zo ongeveer... nergens geen krasje of niks en de bekende scheur in het midden (hebben ze bijna allemaal door de zon) zit er zelfs niet in! ook zitten er nog wat kleine dingetjes in die mooier zijn als in mijn auto.. tijd voor de grote wisseltruc ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 20:56 |
quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | dinsdag 28 december 2004 @ 21:50 |
gewoon hier opnieuw posten die filmpjes ![]() ontopic: Alle mooie nieuwe dingetjes omwisselen ![]() Wat voor motorblok zit er in die 1502? Als het dezelfde is heb je gelijk een blok voor als er iets mis gaat met degene die in je 2002 zit, voor onderdelen ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 28 december 2004 @ 22:20 |
quote:Pssst BazzoS.. ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 29 december 2004 @ 13:16 |
Hier nog een 1502 te koop voor 125 euro, wellicht handig voor nog meer onderdelen ![]() http://www.marktplaats.nl/markt/autos/oldtimers/67581.htm | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 15:22 |
quote:nee is anders... is in grote lijnen wel het zelfde als een 2002 blok maar ik heb ook nog eens een Tii blok he ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 15:23 |
quote:en wat vond je er van? ![]() | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 15:24 |
quote:op texel... ![]() | |
Sterke_Yerke | woensdag 29 december 2004 @ 16:31 |
quote:Tja, 't is maar een idee, als je een donor kar wil hebben voor 125 euro. Maak je er gelijk een leuk dagje texel van. | |
Sterke_Yerke | woensdag 29 december 2004 @ 16:34 |
En die texelaars komen elke week wel een keer op het vaste land, er kan vast wel wat geregeld worden. | |
BazzoS | woensdag 29 december 2004 @ 18:53 |
quote:Auw.avi ![]() ding heeft wel veel vermogen, en een superkorte vertanding of niet soms ![]() | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 19:37 |
quote:auw.avi is met een langere vertanding ![]() ![]() t vermogen is btw ook wel lekker.. standaard 65pk net onder de 7000 toeren en 80nm aan koppel met het veel te agressieve oppakken van een echte 2takt ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 19:39 |
quote:dan is het nog niet te doen.. hier in de buurt vind je ook wel t een en ander (ik woon in limburg) en de meeste donor onderdelen heb ik al (ik zoek alleen nog een voorfront en een sedan (van na 73) heeft toch het foute front en 90% van de tourings ook (die hebben origineel allemaal een front van voor 73 of de auto's nou in 71 of in 77 zijn gemaakt) | |
Rietvaerder | woensdag 29 december 2004 @ 19:43 |
Komt ie weer met zn CR's ![]() Jij hebt duidelijk nog nooit op een Bandit600 25kw gereden, is niks vergeleken met zo'n CR ![]() ![]() | |
Youp | woensdag 29 december 2004 @ 19:51 |
quote:komt allemaal door patrick281 ![]() | |
Youp | vrijdag 7 januari 2005 @ 00:22 |
YES!!!! ik heb een voorfront!!!!!!!!! het schadebedrijf waar mijn auto gedaan wordt maakt ook ferrari's enzo en die hebben connecties door heel europa... en nou heeft die eens rondgebeld voor een nieuw voorfront van voor 73 wat dus zo zeldzaam is... en in munchen hadden ze er nog 1tje! en ik mag die hebben ![]() ![]() * Youp blij ![]() | |
D-Devil | vrijdag 7 januari 2005 @ 10:44 |
quote: ![]() | |
Youp | vrijdag 7 januari 2005 @ 13:48 |
quote:ja ik weet t, maar ze zijn 2e hands niet te krijgen en als je ze kan krijgen betaal je je er ook scheel voor en dan moet ie nog bewerkt worden omdat ze meestal wel half rot of geroest zijn oid.. en een tijd geleden kon je ze bij walloth und esch nog bestellen voor 650 euro per stuk (ik dacht wel inclusief BTW) maar dit is gewoon de aller laatste die zij bij BMW over heel de wereld hebben ![]() | |
MacroTough | vrijdag 7 januari 2005 @ 22:08 |
Da's mooi, dan kun je weer wat stuk maken... | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 00:48 |
quote: ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 8 januari 2005 @ 01:09 |
Uiteindelijk bepalen dat soort dingen wel het waardebehoud van je auto... helemaal origineel is altijd beter. ![]() | |
Cyberdogg | zaterdag 8 januari 2005 @ 01:18 |
quote:Hij heeft wel gelijk. | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 01:56 |
quote:da's waar maar een compleet front is wel ff wat anders als een stripje hier of een velgje daar ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 8 januari 2005 @ 02:04 |
Dat bedoel ik ook. | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 02:07 |
quote:ok! ![]() ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 8 januari 2005 @ 09:31 |
quote:Nou en? Zeikers. Youp die kocht een ouwe BMW, het gaat stuk en hij maakt het weer. Big deal. Go Youp NB dat front staat gewoon in de ETK, nr. 41 33 1 835 659 is het toch? | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 14:03 |
quote:in de wat? ![]() ik denk trouwens dat je dan een front van na 73 hebt ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 8 januari 2005 @ 18:00 |
NERD-alert @Youp Dacht ik ook, maar klopt dat nr. dan niet? Staat er echt front touring vanaf 1968 oid t/m 1973, voor 644 EUR Kan je gewoon grafisch opzoeken onder carrosserie onderdelen. Boeit verder natuurlijk voor geen ene meter. ![]() | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 18:25 |
quote:nummer geen idee... en t kan zijn dat je t op kan zoeken... maar bestellen, ho maar ![]() ![]() | |
Alfa_Boy | zaterdag 8 januari 2005 @ 21:26 |
Volgens mij staat ook zo'n 2000 in roosteren bij een garage. Een oranje. Reed er vanmiddag langs, want ik ga altijd in belgie tanken ![]() | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 21:28 |
quote:hmmz... nee in roosteren ken ik niemand met zo'n ding ![]() | |
Alfa_Boy | zaterdag 8 januari 2005 @ 21:48 |
als ik weer eens langsrij, maar ik ff pics. Ik ben niet zo'n bmw-kenner, maar hij lijkt veel op die van jou ![]() | |
Youp | zaterdag 8 januari 2005 @ 21:50 |
quote:zeker doen, en vervolgens hier posten ![]() ![]() | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 00:10 |
quote:GODDAMN ![]() Voor dat geld koop ik een nette E30 318i in D-land ![]() Stort dat geld liever op mijn rekening man ![]() ![]() | |
Youp | zondag 9 januari 2005 @ 01:18 |
quote:nee ![]() ![]() | |
StefanP | zondag 9 januari 2005 @ 02:12 |
Doh! Ik lees net pas dat je auto stuk is (heb weinig gefokt de afgelopen maand), da's mooi kut man! Het ziet er vrij erg uit vanuit mijn optiek maar ik heb dan ook 2 linkerhanden. Ik weet zeker dat je hem weer kunt oplappen, de laatste posts zijn ook veel positiever dan je eerste. Ik heb wel vaker een prachtige auto gezien die al eerder total loss was gereden, als je dan de foto's voor- en na ziet dan houd je het niet voor mogelijk. Wedden dat dat bij jouw auto ook lukt? De passie is er wel en dat maakt al het verschil. | |
Youp | zondag 9 januari 2005 @ 02:15 |
quote:klopt ![]() ![]() de schade is ook beperkt gebleven tot plaatwerk, de kokerbalken zijn niet geraakt of scheefgetrokken of wat dan ook dus ik heb enorm veel geluk gehad ![]() jammer dat de verzekering niks uitkeert natuurlijk maarja ik heb liever dat ze dat niet doen en dat de auto nog te redden is dan andersom, dat heeft misschien met mn liefde voor auto's te maken ![]() | |
yup | zondag 9 januari 2005 @ 02:31 |
quote:Uit ervaring van Pa met een auto die hij zelf heeft gehad kan ik dit beamen. Hij had een keer een Opel (weet echt niet meer welke) en die zat erger dan jou wagen inelkaar. Heeft ie mooi zelf gefixed... (onderdelen van sloop + natuurlijk het nodige uitdeuk werk). | |
Alfa_Boy | zaterdag 15 januari 2005 @ 14:54 |
Youp, ik schaam me diep. Ben gaan tanken in belgie, zie ik die oranje weer staan, denk bij mezelf, SHIT de digicam vergeten ![]() Sta ik bij het stoplicht achter een 2002 turbo op een trailer, GVD geen digcam ![]() ![]() | |
Garbageman | zaterdag 15 januari 2005 @ 17:54 |
Zeg Youp, ga je nu straks ook een rijvaardigheidstraining doen? Niet lullig bedoeld, maar het is de manier om je auto beter te leren kennen. | |
Sterke_Yerke | zaterdag 15 januari 2005 @ 21:03 |
quote:2002 Turbo's ![]() Die letters op de voorbumper zijn speciaal gespiegeld zodat mensen in hun achteruitkijkspiegel het goed kunnen lezen, en vervolgens 7 kleuren kunnen schijten! | |
D-Devil | zaterdag 15 januari 2005 @ 21:28 |
quote:Inderdaad, flink raggen met zo'n wagen ! 1 van de weinige turbo's ![]() | |
Youp | donderdag 20 januari 2005 @ 18:56 |
quote:heb ik al eens over nagedacht maar ik zie wel.. ik ga sowieso wat voorzichtiger zijn ![]() | |
Youp | donderdag 20 januari 2005 @ 18:59 |
quote:dat heeft er helaas maar bij weinig auto's op gezeten aangezien het BMW een te agressief imago gaf.. ![]() | |
Youp | donderdag 20 januari 2005 @ 19:01 |
de reden dat ik dit topic weer omhoog schop is dat mijn voorfront binnen is ![]() ![]() | |
Hyperdude | donderdag 20 januari 2005 @ 19:10 |
Da's goed nieuws Youp. | |
Dr_Frickin_Evil | donderdag 20 januari 2005 @ 19:20 |
quote:Was het niet zo dat dit onder dwang van de Duitse overheid is gebeurd? | |
Youp | donderdag 20 januari 2005 @ 19:42 |
quote: ![]() @ Dr_Frickin_Evil: zou kunnen... durf ik niet zo te zeggen ![]() ![]() | |
jochem8 | donderdag 20 januari 2005 @ 19:51 |
Heb afgelopen week bij de sportschool ook zo'n auto als jij hebt zien staan Youp...mooi! ![]() | |
Youp | donderdag 20 januari 2005 @ 20:21 |
volgende keer foto's maken ![]() | |
greatdane | vrijdag 21 januari 2005 @ 16:44 |
quote:Hmm zal wel meevallen denk ik zo.0/100 8 sec Top 208km/h ![]() | |
jochem8 | vrijdag 21 januari 2005 @ 17:03 |
Voor een auto van 300 jaar oud is dat best snel ![]() | |
Youp | vrijdag 21 januari 2005 @ 17:19 |
quote:grapjas... Performance: 0-60 mph (0-100 kph) 6.9 secs. Top Speed 130 mph (211kph) ![]() en dan had je de alpina uitvoering nog met 200+ pk's ![]() de mijne met 130pk (2 liter Tii) doet 0-100 in 8,2 sec en de top ligt op 190km/h -edit- bron: http://www.bmw2002.co.uk/turbo.htm -edit2- en in die tijd was dat enorm snel.. en het was de aller eerste productie auto met een turbo.. trouwens de topsnelheid kon hoger met een zwaardere overbrenging of een 6bak ofzo, hij zit nl. aan zn top omdat zn toeren op zijn ![]() | |
greatdane | vrijdag 21 januari 2005 @ 17:44 |
Ik zag een andere site die wat anders vermelde maar goed erg snel voor die tijd idd.En succes met het repareren van jouw bmw.Goed werk ![]() | |
ook_gek | vrijdag 21 januari 2005 @ 21:52 |
Is dat stuk puin nou al af dan ![]() | |
BazzoS | vrijdag 21 januari 2005 @ 22:13 |
![]() ![]() | |
zappa29 | vrijdag 21 januari 2005 @ 22:13 |
Ik zag op een andere site ook wat tragere tijden dan je hier vermeld.. Hij is welliswaar iets sneller dan mijn GTtje, maar die ziet er beter uit ![]() | |
Youp | zaterdag 22 januari 2005 @ 00:21 |
quote:zijn we gewend ![]() | |
Youp | zaterdag 22 januari 2005 @ 00:22 |
quote:wat voor gttje? en smaken verschillen he ![]() ![]() -edit- ik ga het nog een keer met de stopwatch ofzo clocken.. en dan ook echt race style... 5000rpm koppeling zo vlot mogelijk op laten komen zonder wheelspin te bouwen dan naar de 2 rustig met de koppeling (in de 2 spint ie ook nog ![]() trouwens autoweek tests verschillen ook altijd van fabriekstest enzo.. en er zijn nog 100000 verschillende uitvoeringen van de auto... eentje bv. met een 5bak en eentje met een 4bak (ik heb de 4bak) maar de 4bak gaat in de 2 over de 100 en de 5bak niet die moet nog net van te voren naar de 3... en zo zijn er nog dingen waar je rekeing mee moet houden ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 22 januari 2005 @ 01:28 |
4 bak en wheelspin in zijn 2 met dat ding? Dude, you need some serious tires ![]() Weet te trouwens ook wat je de koppeling van dat oude beesje aan gaat doen? ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 22 januari 2005 @ 07:43 |
quote:Lees je es in in PTA man. ![]() Een Opel GT-tje ![]() Die ziet er idd beter uit ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 22 januari 2005 @ 11:58 |
quote:Youp, dat ding is 30 jaar oud man. Hou 'm nou eerst maar een tijdje heel. ![]() Sowiezo is 0-100 een weinigzeggende test die erg slecht is voor je otoo. Souplesse; bv. 100-200 in de hoogste versnelling of 80-120 in de 4 lijkt mij nuttiger. Als je toch iets wilt doen met optrekken vin ik de klassieke Engelse 0-100-0 eleganter Dat is dus optrekken tot 160 kmu en dan vol in de ankers. ![]() Golfjes met rode tromelremmetjes achter kunnen dat vaak ook maar 1 keer presteren ![]() | |
Youp | zondag 23 januari 2005 @ 13:28 |
quote:da's allemaal nieuw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() trouwens ik wil dat 0-100 maar 1x proberen en dan is t mooi geweest ![]() ![]() ![]() | |
Youp | zondag 23 januari 2005 @ 13:29 |
quote:ik heb ook trommeltjes achter ![]() | |
yup | zondag 23 januari 2005 @ 13:45 |
quote:Waarom herken ik dit fenomeen bij mijn vrienden ![]() ![]() ![]() BTW zijn de bandenmaten achter origineel ? | |
Youp | zondag 23 januari 2005 @ 14:04 |
quote:185 rondom is origineel bij die auto als ik me niet vergis... maar ik heb er 175 rondom op liggen ![]() ![]() | |
yup | zondag 23 januari 2005 @ 14:49 |
Ja 175 op de achteras is zowiezo niet gezond voor rwd met wat vermogen ![]() | |
Rietvaerder | zondag 23 januari 2005 @ 14:56 |
quote:Das echt onzin... met je koppeling in 5000rpm gaan staan draaien. Wat heeft dat voor nut ![]() Als je beetje kan rijden laat je hem gewoon stationair lopen en zodra je gaat laat je je koppeling gewoon slippen tot x rpm | |
yup | zondag 23 januari 2005 @ 15:01 |
quote:Je moet volgens mij gassen tot de punt van maximale koppel (bij onze auto bijv. 4750 rpm is max koppel), dan koppeling heel hard laten loslaten, en dan beetje balanseren met gas... En dat koppeling slippen wat jij zegt is ook niet echt gezond... | |
Rietvaerder | zondag 23 januari 2005 @ 15:03 |
Dan moet je niet gaan racen als je je daar zorgen om maakt ![]() Als jij 5000rpm staat te draaien en je laat die koppeling in een keer schieten dan begin je toch ook niet gelijk met 5000rpm te rijden, dan zakt ie toch wel terug in toeren.. dus moet je wel laten slippen en dan is 5000rpm draaien met koppeling in dus overbodig. | |
yup | zondag 23 januari 2005 @ 15:33 |
quote:Top gear best motoring dat soort programmas zie ik ze toch echt heel wat gas geven... En dat lijken me geen stakkers... Verder jou manier van optrekken is volgens mij het beste voor turbodaisels... | |
greatdane | zondag 23 januari 2005 @ 18:40 |
Gewoon je koppeling een x niet gebruiken ![]() | |
tjAb | zondag 23 januari 2005 @ 18:50 |
Voor het snel optrekken met een auto heeft er wel eens een filmpje gestaan in het PTA filmpjes topic. Welk deel het was en of de url het nog doet weet ik niet. De naam was hard_launch en het was een gast in een bmw die het voor deed. Het filmpje heb ik nog wel (iets van 7,5 mb) maar helaas geen hostruimte. | |
Five_Aces | zondag 23 januari 2005 @ 19:23 |
Hier staat het beschreven: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=47538 Die Silverstreak heeft meer als 8000 runs op de dragstrip achter zijn naam staan, weet wel hoe het moet dus. | |
yup | zondag 23 januari 2005 @ 20:59 |
quote:Speciaal ge-quote voor onzer motorfapper reetspeerder ![]() | |
Youp | maandag 24 januari 2005 @ 09:44 |
quote:5000 is ook wat veel ja ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 27 januari 2005 @ 11:17 |
hij staat dus bij de plaatwerker ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 27 januari 2005 @ 11:18 |
O jee.. | |
Youp | donderdag 27 januari 2005 @ 11:19 |
quote:stil jij ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 27 januari 2005 @ 11:20 |
Waarom ![]() | |
Youp | donderdag 27 januari 2005 @ 11:23 |
quote:weet ik veel ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 28 januari 2005 @ 14:52 |
![]() | |
Youp | vrijdag 28 januari 2005 @ 17:34 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 28 januari 2005 @ 23:17 |
![]() Ik zoek trouwens nog dat filmpje auw de url want het filmpje staat hier op schijf dan kan ik die nog een keer aan iemand in het motortopic laten zien. ![]() | |
Youp | zaterdag 29 januari 2005 @ 12:52 |
ik heb m weer ff voor je online geknald ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 29 januari 2005 @ 15:03 |
![]() Het proefritje was eh.. apart. Check mijn post in het motortopic maar van 14:40. ![]() | |
Sterke_Yerke | zaterdag 29 januari 2005 @ 23:10 |
quote:haha, je hoort hem gewoon te veel gas geven, waarschijnlijk als schrikreactie omdat het al te ver ging. | |
Dualdude | zondag 30 januari 2005 @ 12:14 |
quote:ROTFLOL! ![]() | |
Youp | zondag 30 januari 2005 @ 23:20 |
die kerel geeft veel minder als 50% gas ![]() ![]() ![]() 500ccm two-stroke powahh ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 januari 2005 @ 13:50 |
quote: ![]() ![]() Morgen staat'ie hopelijk in de schuur. ![]() Het is wel het oude model, maar met nieuwe karters dus niet de bekende waterpomp problemen. | |
Youp | maandag 31 januari 2005 @ 15:31 |
quote:beters!! ![]() ![]() wat is trouwens het bouwjaar? ziet er nl <1990 uit en je hebt t over de bekende waterpomp problemen.. dat was toch ook voor '90 of niet? | |
Patrick281 | maandag 31 januari 2005 @ 15:44 |
quote: ![]() ![]() En fototechnisch kan het er wat beter opstaan. ![]() quote:Niet op gelet, maar voor 1990 in ieder geval. Vanaf 1991 inderdaad geen problemen meer. Maar de karters schijnen dus gewoon te passen. ![]() Hij is compleet uit elkaar geweest, overal nieuwe boutjes enz.. | |
Youp | dinsdag 1 februari 2005 @ 11:12 |
nice ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 februari 2005 @ 21:19 |
quote:Speciaal voor deze gelast hoorde ik vandaag, ontworpen voor weggebruik. (meer pit bovenin, inplaats voor het terrein onderin) Verder zit er ook een splinternieuwe carb op van 300 euro, en dat mag wel want het ding komt uit 1986. ![]() ![]() Er kan bijna een oldtimer verzekering op. ![]() Aantrappen heb ik vandaag in een ellenlange sessie van 45 minuten uiteindelijk in de voet. Zoals ze zeggen: in de vingers. ![]() | |
Youp | woensdag 2 februari 2005 @ 11:39 |
quote:morgen sta je weer 3 kwartier ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 2 februari 2005 @ 12:01 |
Ik sla een dagje over qua spierpijn. ![]() En ik zeg dat het goed gaat in de toekomst. ![]() Volgens de vorige eigenaar loopt hij altijd in 2 trappen ........... Gisteren na de eerste gelukte poging nog 3 keer af laten slaan tijdens een stukje rijden(moest de eerste keer de helm weer/nog opzetten namelijk) en de ene keer was het al met 1 trap lopen, en de andere twee keer (met te hoge versnelling optrekken) met 2 trapjes. Loopt dat ding van jou normaal stationair of niet? Deze is afgesteld op afslaan. ![]() Was beter volgens de verkoper....... [ Bericht 44% gewijzigd door Patrick281 op 02-02-2005 12:06:59 ] | |
Youp | woensdag 2 februari 2005 @ 13:03 |
quote:de mijne loopt goed stationair.. in de 1 blijft hij net doorrijden in de andere versnellingen slaat hij denk ik af... (om m uit te zetten moet ik in de versnelling de koppeling abrubt loslaten en dat deed ik een keer in de 1 en het wiel begon gewoon langzaam te draaien op ruw beton ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 2 februari 2005 @ 13:06 |
quote:Hij wees de plaats aan waar de gaskabel in de carb gaat aan. Een soort kartelring. Maar hij kan het fout hebben. ![]() ![]() Nu is remmen een belevenis omdat je tegelijkertijd het gas erop moet houden. ![]() En de voorrem is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken........ | |
Youp | woensdag 2 februari 2005 @ 13:08 |
quote:dat is om je gaskabel strak te zetten als je speling hebt op het gas ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youp | dinsdag 8 februari 2005 @ 20:56 |
en de plaatwerker is dus druk bezig met mn oto en ik heb de prijs ook al doorgekregen... 1250-1500 euro exclusief 800 euro voor het originele front... en dan wordt de voorkant gefixed en gespoten en tussen de ruitenwissers zat een scheurtje, dat wordt weggewerkt, de voorruit gaat er uit om het mooi uit te spuiten... aan de rechter zijkant zat een krasje met een blaasje, dat wordt weggewerkt, aan de andere kant zat een deukje waar een stukje lak weg was, dat wordt weggewerkt en het raampje wordt er uit gehaald om het mooi uit te spuiten, op de bodem zat een rot plekje wat gefixed wordt en binnen in een wielkas zat een roest plekje wat weggewerkt wordt al met al (relatief) cheap dus ![]() ![]() | |
StefanP | donderdag 10 februari 2005 @ 03:23 |
Relatief cheap? Da's super cheap man ![]() Als ik jouw lijst lees met wat er gedaan wordt en dan de prijs, dan heb je een super deal! Ga je tussentijds nog kijken en foto's maken? Waarschijnlijk komt je auto er mooier uit dan voor het ongeluk en dan het geld, hoewel zuur, toch goed besteed! ![]() | |
Youp | donderdag 10 februari 2005 @ 12:17 |
quote:ja is ook zo... hij is meer waard als hij klaar is ![]() ![]() en over dat plaatwerk gesproken.. jah ik heb een goede deal gesloten ![]() ![]() | |
Youp | dinsdag 15 februari 2005 @ 14:43 |
update: ik ben net 5 minuten geleden gebelt door mn neef, de plaatwerker was bij m geweest... het nieuwe front zit er al in!!, de motorkap en het spatscherm zijn gestraald en op de bodem is het rotte plekje al gelast ![]() en dat alles in 2 dagen tijd... ![]() ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 29 maart 2005 @ 20:41 |
Youp hoe gaat het nu met je Touring? Anyway, ik heb een 1990 325iX Touring op de kop getikt voor erbij, ding gaat als op rails. ![]() 294K op de teller ![]() Staat nu bij me garage voor kleppen stellen en nwe. olie in de verschillende tandwielen enzenz. | |
Youp | dinsdag 29 maart 2005 @ 22:20 |
quote:ik krijg hem een dezer dagen thuis neergezet... en dan nog even opbouwen... nog wat dingetjes laten maken (t een en ander verchromen en een nieuwe radiateur laten maken ofzo) en dan moet ie getaxeerd worden en dan moet t maar goed zijn ![]() trouwens een E30 X touring is ZELDZAAM ![]() ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 29 maart 2005 @ 22:26 |
Ja goed he origineel NL otoo, 12 van verkocht in 1990. Maar het schiet dus wel op met de tii. Radiateur laten maken? Kan je toch gewoon een nieuwe voor halen EUR 204 ex (prijzig trouwens) | |
Youp | dinsdag 29 maart 2005 @ 22:31 |
quote:ik kan een nieuwe radiateur op laten bouwen voor 80 euro (als ik me niet vergis) als ik de radiateurbakken maar lever ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 29 maart 2005 @ 22:36 |
Dat is dan idd een betere optie. Koplampen enzo is dat nog een beetje redelijk te krijgen? | |
Youp | dinsdag 29 maart 2005 @ 22:55 |
joa is goed aan te komen.... ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 31 maart 2005 @ 18:21 |
nou de auto is met 5 tot 10 minuutjes hier ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 31 maart 2005 @ 18:25 |
Jammer, 2 wielen teveel. ![]() | |
Youp | donderdag 31 maart 2005 @ 19:42 |
quote: ![]() laat mij ook een 2e hobby hebben ![]() |