![]()
En weer terug. (ben nu aan het koken, megahonger na 4.5 uur weggeweest te zijn
![]()
dus berichtje duurt even om het te tikken
![]()
)
De CR 500.Bij die man aangekomen bleek de motor ergens anders te staan.
Hij liet nog wel even zijn Bostrom Ducati zien.
![]()
Dus achter hem aan ernaar toe gereden. Daar aangekomen bleek de motor irl veel mooier dan op de foto's. Nick zei het ook al
![]()
maar
![]()
hij wilde hij niet starten.
De CR500 staat "min of meer" al stil sinds september 2004. Nieuwe bougie er maar in, en na een trapje of 10
leek vrij snel ging hij met een oorverdovend 2'takt lawaai
![]()
lopen.
De proefritten stelden niet veel voor .. vermogen was goed te behappen door het juiste tandwiel, maar na 2-3 kilometer viel het ding ineens stil
![]()
en ik kreeg hem niet meer aangekickd.
Na zeker 30-40 minuten terugduwen, aankicken, weer een stuk lopen en kicken had ik eindelijk in weer de juiste wijk gevonden waar iedereen stond te wachten.
![]()
Helemaal kapot was ik van een stuk of 30 keer kicken en dat ding teruglopen.
Affijn het bleek gewoon de benzine te zijn.
Hij had nog een tankje staan, maar het bleek niet veel te zijn. Nieuwe kansen dus met een nieuwe proefrit -nadat ik mij had afgedroogd met 3 keukenrollen, het zweet kwam er aan alle kanten uit.
![]()
Even een blokje gedaan van 3 keer 500 meter. Op een gegeven moment kwam er politie van rechts en weer sloeg dat ding af.
![]()
Maar weer even snel aankicken maar dat lukte niet.
![]()
Dan maar weer het oude liedje oppakken en aankicken, teruglopen, kicken enz.. zou alweer de benzine op zijn?
![]()
Het bleek dat ik de verkeerde kant opliep na een tijdje maar ik kwam een pomp tegen..
Affijn getankt en olie erbij gemengd (mengsmeer hadden ze niet) en met de fles onder de jas maar weer kicken.. na een kwartier trappen sloeg dat ding een keer aan.
![]()
De rit vervolgd en ik dacht terug te rijden, maar ik kwam echt in the middle of nowhere terecht.
De motor liep ook niet zo lekker op die Texaco olie,
![]()
nog meer 2 takten dan normaal.
Affijn op een gegeven moment kwam ik de pomp weer tegen en ben ik maar gestopt om te controleren of het met de olie wel goed zat, even een rekenmachine geleend van de pompdame en het bleek te kloppen.
Ik dacht weer gewoon mijn weg te kunnen vervolgen, en had gelijk de route bevestigd gekregen van derden.
Maar nu kreeg ik het ding totaal niet aangekicked
![]()
wel 100 keer geprobeert en ok steeds maar even een stukje de goede kant op lopen met de motor enzo.
Uiteindelijk was ik weer op de bestemming na 2.5 uur.
![]()
Nick had 2 boterhammen gekregen en nog een tijdje met zijn kinderen lopen spelen, voetballen en ook nog wat dingen binnen.
Die waren inmiddels al weer lang en breed vertrokken aangezien de motor bij opa in de garage stond en het allemaal zo uitliep.
![]()
Nick stond samen met de verkoper buiten te koukleumen.
Nu ff eten want ik ben helemaal leeg .......
[ Bericht 1% gewijzigd door Patrick281 op 29-01-2005 14:40:23 ]