Ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:Ik ben nog noooit geflitst op de motor, en dat is maar beter ook.
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
PEP
leuke apart motard,
klik
[afbeelding]
1400CC
Ding ziet er idd erg gaaf uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
in de nieuwe moto73 staat zelfs een Harley Davidson Super Motard
1200CC en ziet er niet eens zo slecht uit,
alleen dat blok he
quote:[15:38:50] <gheist_workin> and please dont talk about alcohol in here
[15:39:00] <gheist_workin> its against the rules
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:36 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]![]()
Wat betreft die motor
![]()
![]()
Enige minpunt is volgens mij dat de banden vervangen moeten worden, en die paar krasjes op het carter (?) deksel.
dat kun je wel zeggenquote:Damn, ik weet niet of ik het proefritje een beetje heb laten uitlopen (he OPM?)
Inderdaad, het groen is in het echt nog veel mooierquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar hij viel me echt niet tegen! banden zul je na een maand (missch wel eerder) moeten vervangen: minimaal 300 euro. zou ik zeker meenemen in je onderhandelingen in het echt vond ik hem een stuk mooier dan op elke foto die ik tot nu heb gezien...
no probquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:39 schreef Youssef het volgende:
En OPM, velen malen dank voor het meekomen,alleen is ook maar zo ... alleen
300 euro ja als je het bij sabra laat doen...ik ben nog geen ander adres tegengekomen die het voor deze prijs doet. je zit al snel op 400 bij een willekeurige dealer, dus ga daar maar ook vanuit eigenlijk!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, het groen is in het echt nog veel mooier![]()
300 euro is het totaal toch?
Dat bewaar ik denk ik voor de motorbeurs
Misschien groene deronder?
En niet lachen
![]()
Damn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:46 schreef Youssef het volgende:
Het fenomeen 'dijkes rijden' ken ik ook pas sinds Rietvaerder.Altijd over gelezen op motor-forum maar nooit geweten wat dat precies is. Maar ik heb mooi ff dijkjes (dan wel rustig, maar hoe rechtop ook, het waren toch wel lekkere bochtjes
) zitten rijden
![]()
Toch grappig als je opeens buiten Amsterdam komt. Al die rustige dorpjes en witte mensen.
Geloof me, ik was als de dood om te vallen. Dus rechtuit: gasgeven, bocht: stapvoets rijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar goed dat hij dat niet wist
die dijkjes daar zijn nu erg nat en bezaaid met modder
voor je het weet lig je beneden...
Koop toch een sport manquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef Didiot het volgende:
Blijft grappig wat je met een KLX kan doen
Een KLX trekt in iets van 5,2 seconden naar de 100 ofzo. En van 80 naar 120 in de vierde versnelling gaat net zo snel als dikke stront tegen een hooiberg op (voor een motor danquote:
Wacht even, ik mis wat geloof ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:46 schreef Youssef het volgende:
Het fenomeen 'dijkes rijden' ken ik ook pas sinds Rietvaerder.
Jongen, wat kan jij toch onboeiende onderwerpen aansnijden. Laat ik zo zeggen, bij je vader achterop was voor het eerst dat ik over een dijk reed.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht even, ik mis wat geloof ik...
Waar ben jij vandaag heen geweest en wat heeft OPM hiermee te maken
En dijkjes rijden ken je sinds mijHoezo dat... we hebben niet eens over dijken gereden
Geen echte slingerdijken van km's lang en langs het water...
Die "dijken'' hier in Dordt zijn geen flikker aan hoor en dat valt zeker niet onder de noemer ''dijkjes rijden''... want die zijn kaarsrecht
Morgen een sprintje tegen mij doen met de CR-500.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:49 schreef Didiot het volgende:
Dus tja, toen kon ik het niet meer laten om 'm ff volgas door te trekken (m'n KLX hebben we het over). Ging van 80 tot 140 (in 4e versnelling)...
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jongen, wat kan jij toch onboeiende onderwerpen aansnijden.
Kvinnem nogal mager hoor, wat weegt ie ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow deze is pas vet!
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/163679
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:01 schreef hicham het volgende:
Kvinnem nogal mager hoor, wat weegt ie ?
Morgen eerst maar naar die CR kijken..quote:Aangeboden: 25KW Ktm Supermotard !
Prijs: ¤ 2.495,00
Beschrijving: KTM 300 EXC supermotard te koop.
loopt als een trein maar moet helaas weg omdat ben gaan studeren.
je kan bieden of
als je informatie wilt moet je me ff mailen.
ps deze motor kan ook voor 25kw![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 07:50 schreef Youssef het volgende:Mogguh
![]()
Lastig he, een motor kopen Patrick1 tip: je moet er gewoon direct verliefd op worden!
![]()
![]()
Hij was zijn witte paard aan het borstelen,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben in een kikker veranderd.![]()
Ik hoop dat die prins opschiet verdorie !![]()
ik had een advertentie gezien waar ik iemand blij mee dacht te maken.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:56 schreef hollander172 het volgende:
Klein verslagje misschien leuk Peppie?Of vergis ik me nou en ben je niet bij die SM gaan kijken?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:48 schreef RB het volgende:
Je ging toch naar een motor kijken Pep![]()
En niet naar een trap/loopfiets![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:30 schreef The Saint het volgende:
Gaat het er dan toch van komen! Vaak als een post van jou lees over SMmekes loopt de kwijl van mijn scherm. Succes zal duimen voor je!
Ik ben iig blij dat ik er gewoon een startmotor op heb zitten. Dan maar 150 kg wegen i.p.v. 130 (KLX 650 R weegt ongeveer 130 kg)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
klinkt bruut allemaal,
nu SM al zat of toch maar iets zoeken met startmotor ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:22 schreef Didiot het volgende:
Had ik trouwens al vertelt dat m'n uitlaat nu echt brult met die K&N filter?
Partij oorlog in de blerpijp als ik in hoge toeren m'n gas los laat
Tnxquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Didiot het volgende:
Ey Pep, feli
Wanneer kan je 'm ophalen? Of hebbie 'm al thuis staan?
Was niet echt hosanna.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benzine![]()
kan de beste overkomen
maarre, klinkt niet echt als een succes dus...?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
klinkt bruut allemaal,
nu SM al zat of toch maar iets zoeken met startmotor ?
Mmmmm, hot or not?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is trouwens die Ducati 998 Bostrom van hem.
[afbeelding]
Wel wat bling bling .. op het randje of erover.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:22 schreef Didiot het volgende:
Had ik trouwens al vertelt dat m'n uitlaat nu echt brult met die K&N filter?
Partij oorlog in de blerpijp als ik in hoge toeren m'n gas los laat
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:39 schreef Didiot het volgende:
Mmmmm, hot or not?
Mmmmm, definitly hot![]()
Maar dit geld had hij wel nodig.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:05 schreef Didiot het volgende:
Hij zal geld genoeg hebben ws. om flink van het luxe leven te genieten
Doe hem dan stationair afstellenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
(staat niet stationair afgesteld, gas los laten is motor uit)
Maar het moet gewoon.Ben niet aan het uitsloven ofzo.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benzine![]()
kan de beste overkomen
maarre, klinkt niet echt als een succes dus...?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Didiot het volgende:
Iemand trouwens zin om morgen te rijden?
Aankicken van een dikke 1 cilinder schijnt een vak apart te zijn. Als je het onder de knie heb start je je motor met 1 kick, en als je het niet onder de knie heb dan staat het starten gelijk aan een uurtje sportschoolquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Maar euhm, je gaat dat ding dus kopen terwijl je de tering hebt zitten kicken
Dus ik neem aan dat jij het niet gewoon kon en dat met de motor verder alles goed is ?
Yepquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:Wat heb jij voor een avatar Ralf? Motorkriebeltjes??
![]()
[..]
komen jullie naar Arnhemquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
waar woon je
Heb vandaag ook zitten rijden
Op de kickstarter van die CR van mijn buurjongen kon ik gewoon gaan staan, ging bijna niet naar beneden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Aankicken van een dikke 1 cilinder schijnt een vak apart te zijn. Als je het onder de knie heb start je je motor met 1 kick, en als je het niet onder de knie heb dan staat het starten gelijk aan een uurtje sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |