Tnxquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:14 schreef Didiot het volgende:
Ey Pep, feli
Wanneer kan je 'm ophalen? Of hebbie 'm al thuis staan?
Was niet echt hosanna.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benzine![]()
kan de beste overkomen
maarre, klinkt niet echt als een succes dus...?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
klinkt bruut allemaal,
nu SM al zat of toch maar iets zoeken met startmotor ?
Mmmmm, hot or not?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is trouwens die Ducati 998 Bostrom van hem.
[afbeelding]
Wel wat bling bling .. op het randje of erover.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:22 schreef Didiot het volgende:
Had ik trouwens al vertelt dat m'n uitlaat nu echt brult met die K&N filter?
Partij oorlog in de blerpijp als ik in hoge toeren m'n gas los laat
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:39 schreef Didiot het volgende:
Mmmmm, hot or not?
Mmmmm, definitly hot![]()
Maar dit geld had hij wel nodig.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:05 schreef Didiot het volgende:
Hij zal geld genoeg hebben ws. om flink van het luxe leven te genieten
Doe hem dan stationair afstellenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
(staat niet stationair afgesteld, gas los laten is motor uit)
Maar het moet gewoon.Ben niet aan het uitsloven ofzo.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benzine![]()
kan de beste overkomen
maarre, klinkt niet echt als een succes dus...?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Didiot het volgende:
Iemand trouwens zin om morgen te rijden?
Aankicken van een dikke 1 cilinder schijnt een vak apart te zijn. Als je het onder de knie heb start je je motor met 1 kick, en als je het niet onder de knie heb dan staat het starten gelijk aan een uurtje sportschoolquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Maar euhm, je gaat dat ding dus kopen terwijl je de tering hebt zitten kicken
Dus ik neem aan dat jij het niet gewoon kon en dat met de motor verder alles goed is ?
Yepquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:Wat heb jij voor een avatar Ralf? Motorkriebeltjes??
![]()
[..]
komen jullie naar Arnhemquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
waar woon je
Heb vandaag ook zitten rijden
Op de kickstarter van die CR van mijn buurjongen kon ik gewoon gaan staan, ging bijna niet naar beneden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Aankicken van een dikke 1 cilinder schijnt een vak apart te zijn. Als je het onder de knie heb start je je motor met 1 kick, en als je het niet onder de knie heb dan staat het starten gelijk aan een uurtje sportschool
Wil eerst een proefrit maken op van alles en nogwat als het weer een beetje meewerkt, maar idd een z750 lijkt me wel watquote:
Want daar woon jij ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komen jullie naar Arnhem
Komend seizoen een andere fiets Ralf?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:59 schreef RB het volgende:
[..]
Yep![]()
Ben er alleen nog niet uit wat het wordt. of die in mijn avatar of en VFR oid![]()
Kijk, daar heb ik mijn - inmiddels zwaar bevuilde - KLX voorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ik wacht nog wel een maandje of 1,5
Beter 1,5 maand wachten, dan kan ik net zoveel rijden als ik wil en verneuk ik niet heel mn motor door de pekel
Monster komt van Monsteria (of was het nou Monsterias). Enniewee, is een klooster wat hier heeeeeeeeeel erg lang geleden heeft staan. Zodoende is de plaats Monster gaan heten... Is iig al meer als 1000 jaar geleden...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Want daar woon jij ?
Anders moeten we een plaatsje nemen in het midden van de driehoek Amsterdam - Arnhem - Monster (<-- wie verzint dat, wonen daar monsters ofzo??)
Maar morgen ga ik denk ik mijn motor even grondig schoonmaken en daarna onderspuiten met S100. Vandaag scheen het zonnetje in de ochtend, lekker rijden dusToen ik eindelijk mijn pak aan had en mijn jas dichtritste sneeuwde het opeens
Maar dat was een buitje van 5 minuten ofzo. Daarna was het een beetje miezerig weer. Geen tijd meer gehad om even lekker de motor schoon te maken, ben naar een goed plaatsje hier in de buurt aan het zoeken waar ik mijn motor kan schoonmaken. Hier voor de deur is er geen lekker plekje en om nou steeds emmers op 5 hoog te gaan vullen ....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef hicham het volgende:
Anders moeten we een plaatsje nemen in het midden van de driehoek Amsterdam - Arnhem - Monster (<-- wie verzint dat, wonen daar monsters ofzo??)
[/quote
Vianen dus.
[quote]
Hier voor de deur is er geen lekker plekje en om nou steeds emmers op 5 hoog te gaan vullen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |