Wil eerst een proefrit maken op van alles en nogwat als het weer een beetje meewerkt, maar idd een z750 lijkt me wel watquote:
Want daar woon jij ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komen jullie naar Arnhem
Komend seizoen een andere fiets Ralf?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:59 schreef RB het volgende:
[..]
Yep![]()
Ben er alleen nog niet uit wat het wordt. of die in mijn avatar of en VFR oid![]()
Kijk, daar heb ik mijn - inmiddels zwaar bevuilde - KLX voorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ik wacht nog wel een maandje of 1,5
Beter 1,5 maand wachten, dan kan ik net zoveel rijden als ik wil en verneuk ik niet heel mn motor door de pekel
Monster komt van Monsteria (of was het nou Monsterias). Enniewee, is een klooster wat hier heeeeeeeeeel erg lang geleden heeft staan. Zodoende is de plaats Monster gaan heten... Is iig al meer als 1000 jaar geleden...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Want daar woon jij ?
Anders moeten we een plaatsje nemen in het midden van de driehoek Amsterdam - Arnhem - Monster (<-- wie verzint dat, wonen daar monsters ofzo??)
Maar morgen ga ik denk ik mijn motor even grondig schoonmaken en daarna onderspuiten met S100. Vandaag scheen het zonnetje in de ochtend, lekker rijden dusToen ik eindelijk mijn pak aan had en mijn jas dichtritste sneeuwde het opeens
Maar dat was een buitje van 5 minuten ofzo. Daarna was het een beetje miezerig weer. Geen tijd meer gehad om even lekker de motor schoon te maken, ben naar een goed plaatsje hier in de buurt aan het zoeken waar ik mijn motor kan schoonmaken. Hier voor de deur is er geen lekker plekje en om nou steeds emmers op 5 hoog te gaan vullen ....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:11 schreef hicham het volgende:
Anders moeten we een plaatsje nemen in het midden van de driehoek Amsterdam - Arnhem - Monster (<-- wie verzint dat, wonen daar monsters ofzo??)
[/quote
Vianen dus.
[quote]
Hier voor de deur is er geen lekker plekje en om nou steeds emmers op 5 hoog te gaan vullen ....
yepquote:
maak er dan maar Amsterdam - Arnhem - Monster - Dordt - Groningen - Assen - Den Bosch vanquote:Anders moeten we een plaatsje nemen in het midden van de driehoek Amsterdam - Arnhem - Monster
er ligt genoeg pekelquote:Geen tijd meer gehad om even lekker de motor schoon te maken
quote:om nou steeds emmers op 5 hoog te gaan vullen ....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Monster komt van Monsteria (of was het nou Monsterias). Enniewee, is een klooster wat hier heeeeeeeeeel erg lang geleden heeft staan. Zodoende is de plaats Monster gaan heten... Is iig al meer als 1000 jaar geleden...
Ja dat deden we vroeger wel vanaf 2 hoog. Maar om dat nou van 5 hoog te doen??quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Keukenraam open, slang vastzetten aan keukenkraan en uitrollen naar beneden. Loopt er toevallig een buurman die je niet mag dan flikker je hem gewoon naar beneden.
Ik vind het ook niet zo erg om een lange afstand te rijden, maar in de regen is het al een stuk minder leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maak er dan maar Amsterdam - Arnhem - Monster - Dordt - Groningen - Assen - Den Bosch van
maar dat afstandje vanuit a'dam moet niks uitmaken...luc is altijd uit Grunn gekomen, ralph uit Assen en ik moet meestal ook eerst een uurtje rijden voordat ik op de verzamelplaats ben
[..]
Ja, daarom heb ik hem alleen afgespoeld. Maar als ik hem ga inspuiten met S100 wil ik hem eerst schoonmaken ipv alleen afspoelenquote:er ligt genoeg pekel
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:12 schreef Didiot het volgende:
[..]
Komend seizoen een andere fiets Ralf?
Voor mij? Mwah vind 'm niet zo mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
Is een Z750S misschien dan wat voor je? Is ook wat geschikter voor het langere toerwerk
Was voor RB...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:00 schreef Romius het volgende:
[..]
Voor mij? Mwah vind 'm niet zo mooi eigenlijk![]()
Wrom heeft ie m denk je in zn avatar staanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:57 schreef Didiot het volgende:
Is een Z750S misschien dan wat voor je? Is ook wat geschikter voor het langere toerwerk
Er staat een Z750 in z'n avatar. Z750S is net iets minder naakt en heeft een normale tweepersoons buddy.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wrom heeft ie m denk je in zn avatar staan
Uh, waarom ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
[..]
maak er dan maar Amsterdam - Arnhem - Monster - Dordt - Groningen - Assen - Den Bosch van
Naked is goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Er staat een Z750 in z'n avatar. Z750S is net iets minder naakt en heeft een normale tweepersoons buddy.
Dat ben ik zodanig met je eens dat mijn volgende motor ook best wel eens een naked zou kunnen worden... Al was het alleen al dat je op wat minder illigale snelheden een betere snelheidsbeleving hebt...quote:
Wat is dat, kunje dat etenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Didiot het volgende:
[..]
Al was het alleen al dat je op wat minder illigale snelheden een betere snelheidsbeleving hebt...
Daarom zeg ik ook, minder illegaalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:44 schreef RB het volgende:
[..]
Wat is dat, kunje dat eten![]()
Ik rij niet te hard![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug. (ben nu aan het koken, megahonger na 4.5 uur weggeweest te zijn
dus berichtje duurt even om het te tikken
)
De CR 500.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug. (ben nu aan het koken, megahonger na 4.5 uur weggeweest te zijn
dus berichtje duurt even om het te tikken
)
De CR 500.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:Wat een kutdag
En je had geen mobiel bij je?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:49 schreef Didiot het volgende:
Daarom zeg ik ook, minder illegaal
Al wordt dat met een crosser ook relatief... rij tegenswoordigs nog wel eens met 120 door 30 km zones
oeps, staat daar nou een 1 verkeerd of nie?
Rondje om de kerk alleen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
No offence hoor Pepijn...
Zo'n CR500 is zeker erg cool ja, maar wil je er Fok! Meets mee gaan doenO boy jij gaat veel onderhoud krijgen dan... dingen zijn echt niet gemaakt om veel km's mee te maken
![]()
quote:Even eerst deze vraag.Zijn er wedstrijden mee gereden.
En ik wil er ¤ 6500.- voor betalen.
Groeten ,
O.E.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Maar euhm, je gaat dat ding dus kopen terwijl je de tering hebt zitten kicken
Er zijn beteren zullen we maar zeggen over kickstarttalenten.quote:Dus ik neem aan dat jij het niet gewoon kon en dat met de motor verder alles goed is ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef HetIsMij het volgende:
nou het is gelukt, vanochtend met de bestelbus naar maastricht geweest. Ding ingeladen, vol trots thuis aangekomen staan mijn ouders me aan te gapen wat ik nou toch weer heb. Zegt ze, nou start hem eens... Toen kwam het
Na 5 minuten ben ik hijgend en scheldend naar binnen gelopen. 's Middags maar even mijn neef langs laten komen die doet motorcrossen. Die heeft er net ff wat meer verstand van en trapte hem dan ook in 1 keer aan.
Ja, met verbouwen en inrichten van je huissie kom je vast soms ook in ogenschijnlijk uitzichtloze situatie's of dingen waar ineens veel meer werk inzat dan het vooraf leek.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHA
LOL, zeer mooi verhaal, dacht dat ik vannochtend de enige was met opstart problemen maar gelukkig had ik een lot genoot
Wat is dan precies de bedoeling van dat kicken? Moet je al kickend in morse code met de koppeling "en nou ga ik rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben er meer last van startproblemen.![]()
Met een KTM viertakt notabene.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |