Uh, waarom ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
[..]
maak er dan maar Amsterdam - Arnhem - Monster - Dordt - Groningen - Assen - Den Bosch van
Naked is goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Er staat een Z750 in z'n avatar. Z750S is net iets minder naakt en heeft een normale tweepersoons buddy.
Dat ben ik zodanig met je eens dat mijn volgende motor ook best wel eens een naked zou kunnen worden... Al was het alleen al dat je op wat minder illigale snelheden een betere snelheidsbeleving hebt...quote:
Wat is dat, kunje dat etenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Didiot het volgende:
[..]
Al was het alleen al dat je op wat minder illigale snelheden een betere snelheidsbeleving hebt...
Daarom zeg ik ook, minder illegaalquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:44 schreef RB het volgende:
[..]
Wat is dat, kunje dat eten![]()
Ik rij niet te hard![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug. (ben nu aan het koken, megahonger na 4.5 uur weggeweest te zijn
dus berichtje duurt even om het te tikken
)
De CR 500.
HAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug. (ben nu aan het koken, megahonger na 4.5 uur weggeweest te zijn
dus berichtje duurt even om het te tikken
)
De CR 500.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:Wat een kutdag
En je had geen mobiel bij je?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:49 schreef Didiot het volgende:
Daarom zeg ik ook, minder illegaal
Al wordt dat met een crosser ook relatief... rij tegenswoordigs nog wel eens met 120 door 30 km zones
oeps, staat daar nou een 1 verkeerd of nie?
Rondje om de kerk alleen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
No offence hoor Pepijn...
Zo'n CR500 is zeker erg cool ja, maar wil je er Fok! Meets mee gaan doenO boy jij gaat veel onderhoud krijgen dan... dingen zijn echt niet gemaakt om veel km's mee te maken
![]()
quote:Even eerst deze vraag.Zijn er wedstrijden mee gereden.
En ik wil er ¤ 6500.- voor betalen.
Groeten ,
O.E.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Maar euhm, je gaat dat ding dus kopen terwijl je de tering hebt zitten kicken
Er zijn beteren zullen we maar zeggen over kickstarttalenten.quote:Dus ik neem aan dat jij het niet gewoon kon en dat met de motor verder alles goed is ?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef HetIsMij het volgende:
nou het is gelukt, vanochtend met de bestelbus naar maastricht geweest. Ding ingeladen, vol trots thuis aangekomen staan mijn ouders me aan te gapen wat ik nou toch weer heb. Zegt ze, nou start hem eens... Toen kwam het
Na 5 minuten ben ik hijgend en scheldend naar binnen gelopen. 's Middags maar even mijn neef langs laten komen die doet motorcrossen. Die heeft er net ff wat meer verstand van en trapte hem dan ook in 1 keer aan.
Ja, met verbouwen en inrichten van je huissie kom je vast soms ook in ogenschijnlijk uitzichtloze situatie's of dingen waar ineens veel meer werk inzat dan het vooraf leek.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHA
LOL, zeer mooi verhaal, dacht dat ik vannochtend de enige was met opstart problemen maar gelukkig had ik een lot genoot
Wat is dan precies de bedoeling van dat kicken? Moet je al kickend in morse code met de koppeling "en nou ga ik rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben er meer last van startproblemen.![]()
Met een KTM viertakt notabene.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |