Als je echt wil.. (ik weet 0,0) zou misschien niet eens zien of de remblokken op zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wil best een rondje sturen op die zx6ren je vertellen wat ik ervan vindt, voor zover je er wat aan hebt
Je had toch al die checklist gevonden?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je echt wil.. (ik weet 0,0) zou misschien niet eens zien of de remblokken op zijn bijvoorbeeld.
Bevestig even dat je gaat en hoe je komt, dan stuur ik je de adresgegevens op![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Sterf eens allemaal
quote:Stel je voor Pepijn, jij zit een heel verhaal over die CR500 te posten met allerlei pics erbij... en niemand reageert erop... iedereen gaat verder over een ander onderwerp, dan heb jij niet zoiets van ''halooooollo![]()
"
Ja, die neem ik ook mee incl. gearceerde delen. Maar daar staat ook in "2 zien altijd meer dan 1!"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je had toch al die checklist gevonden?Motor kopen voor dummies oid.
Print die uit en neem hem mee, gaat toch om een hoop geld he?
Check in ieder geval op de miskoop punten die je al kent.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wil best een rondje sturen op die zx6ren je vertellen wat ik ervan vindt, voor zover je er wat aan hebt
het kan ook gewoon zijn dat ze droog in de remklauw gemonteerd zijn, dan gaan ze na verloop van tijd ook piepen,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Piepen doen remmen inderdaad vaak, bij mij ook als het regent.
Piepen ze ook als het droog is?Je kan natuurlijk ook zelf even kijken of ze wel op zijn, even krikken, wiel er af en de klauwen even uit elkaar drukken, je ziet het snel genoeg.
Als je daarna weer gaat rijden wel even de remmen weer oppompen anders wordt de eerste keer remmen wel heel spannend.![]()
Je bedoelt zonder kopervet?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het kan ook gewoon zijn dat ze droog in de remklauw gemonteerd zijn, dan gaan ze na verloop van tijd ook piepen,
ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder kopervet?
Hoe moeten ze daarvan gaan piepen dan? Bij mij zitten gewoon vast met twee pennen er dwars doorheen, zitten niet bekrachtigd dus gewoon los.
ja hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als je echt wil.. (ik weet 0,0) zou misschien niet eens zien of de remblokken op zijn bijvoorbeeld.
Bevestig even dat je gaat en hoe je komt, dan stuur ik je de adresgegevens op![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:56 schreef Youssef het volgende:
Liep zojuist langs een gigantische videotheek waar ik wel vaker langsga, en daar zit altijd een donkere jongen eenzaam niets te doen(wat wil je, tegenwoordig download je dat
) Die jongen moet echt internet hebben, straks raakt ie nog hersendood.
De verkoper haalt me al opquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja hoorvind het wel leuk om een proefrit te doen
ik kan je ook wel met de auto ophalen bij het station.
Ah, altijd mooi meegenomen he. Straks rijd ik heerlijk op een zx6r terwijl die eigenlijk bagger looptquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
One_Punch_Monkey heeft trouwens al ervaring met een proefrit op een ZX6R.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Op de eerste dag dat ik mn S had geflitst door Verkeershandhaving Team (door mobiele zakkenroller dus) op de N3 (Randweg hier)... 110km/h gecorrigeerd waar je 100km/h mag
En Hicham ook al geflitst op de N3, maar door een vaste flitspaal
Leuke start van een nieuwe motor
Je hebt geen mail adres staanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe mij je mail maar ff, msn-en op me werk gaat me iets te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |