abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23940999
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zonde van je bmw

Maar hij kan nog wel gemaakt worden?
ja.. en nu ben ik aan t twijfelen of ik alleen repareer of m compleet opnieuw spuit (origineel fel oranje) en er dan een origineel leren Recaro interieur in duw enz.) etc. dat interieur kan ik nl. aankomen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_23941402
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:05 schreef Youp het volgende:
ja.. en nu ben ik aan t twijfelen of ik alleen repareer of m compleet opnieuw spuit (origineel fel oranje) en er dan een origineel leren Recaro interieur in duw enz.) etc. dat interieur kan ik nl. aankomen...
Een nieuw interieur zou natuurlijk niet verkeerd zijn, want het interieur had wel wat last van de tand des tijds. Opzich een goed moment omdat ook meteen aan te pakken. Zolang je hem maar repareert want zoals hij er nu uitziet breek je ieder zijn (BMW)-autohart
  maandag 13 december 2004 @ 14:22:37 #103
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23941428
Check de kleur van de motor in mijn Avatar.

Dus het lijkt mee te vallen volgens het schadebedrijf?
Bedoel met meevallen dat het dus wel te repareren is ..
pi_23942331
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een nieuw interieur zou natuurlijk niet verkeerd zijn, want het interieur had wel wat last van de tand des tijds. Opzich een goed moment omdat ook meteen aan te pakken. Zolang je hem maar repareert want zoals hij er nu uitziet breek je ieder zijn (BMW)-autohart
t interieur is nog goed... alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur... maar een zwart lederen Recaro interieur is gewoon veel geiler maar hij MOET en ZAL weer in orde komen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_23942466
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
Check de kleur van de motor in mijn Avatar.

Dus het lijkt mee te vallen volgens het schadebedrijf?
Bedoel met meevallen dat het dus wel te repareren is ..
ik doe niet aan schadebedrijven, ik regel dat allemaal zelf en met bekenden van me...

en over de kleur :



Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 13 december 2004 @ 15:13:19 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23942506
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:11 schreef Youp het volgende:
ik doe niet aan schadebedrijven, ik regel dat allemaal zelf en met bekenden van me...
En dat zijn geen schadebedrijven.
  maandag 13 december 2004 @ 15:36:16 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23943034
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:11 schreef Youp het volgende:
en over de kleur :

[afbeelding]

Van een clublid??

Ik vind zelf zwart of zilver metallic ook wel wat tijdloos hebben.
Maar dat laatste zal wel helemaal verre van origineel zijn.
pi_23943819
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En dat zijn geen schadebedrijven.
nee dat zijn BMW ('02) kenners (oa. de gene waar ik m van gekocht heb) en mn neef, 1e monteur en apk keurmeester... schadebedrijven hebben geen verstand van oude auto's... ik doe ook zo veel mogelijk zelf aan de auto alleen t echte plaatwerk lassen en spuiten moet ik laten doen..

en idd die kleuren zijn wel mooi en zilvergrijs metallic kreeg je volgensmij wel origineel maar zwart metallic niet... maar zilvergrijs metallic vind ik niet zo mooi uit zien op m, zwart metallic daarentegen weer wel maar helaas is dat geen originele kleur...
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 13 december 2004 @ 19:05:34 #109
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23947942
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Youp het volgende:
zwart metallic daarentegen weer wel maar helaas is dat geen originele kleur...
Ik bedoelde gewoon zwart, maar bedacht mij inderdaad ook al heel snel dat de combinatie met metallic ook een hele mooie en aparte kleur zou zijn.

Maar ja als je voor origineel gaat dan is het idd not done.

Oranje dus.
pi_23948334
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:05 schreef Youp het volgende:
t interieur is nog goed... alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur... maar een zwart lederen Recaro interieur is gewoon veel geiler maar hij MOET en ZAL weer in orde komen
Over dat laatste ben ik het ook helemaal eens, dat Recaro interieur kan altijd nog wel. Je BMW moet weer stralen zodat je er weer mee kan rijden. Anders doe je die auto eeuwig onrecht aan
  maandag 13 december 2004 @ 19:35:32 #111
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_23948617
Mijn moeder had vroeger een knaloranje 2002 tii Touring in knal oranje, echt wel vet cool toen

Dit kan natuurlijk ook

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_23967426
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Over dat laatste ben ik het ook helemaal eens, dat Recaro interieur kan altijd nog wel. Je BMW moet weer stralen zodat je er weer mee kan rijden. Anders doe je die auto eeuwig onrecht aan
nouja als ik m compleet opnieuw moet spuiten moet toch het interieur er uit... en dan kan ik net zo hard meteen een ander interieur er in stouwen... maar bij mn maat hebben ze het recaro interieur niet meer.. en t is erg aan de prijs.. voor zo'n interieur betaal je zeker 2000 euro (stoelen + bank en bekleden met leer)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_23967439
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn moeder had vroeger een knaloranje 2002 tii Touring in knal oranje, echt wel vet cool toen

Dit kan natuurlijk ook

[afbeelding]
die kende ik al... is trouwens een fototshop
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24024499
hier foto's van de schade..


hier is alles al er af gehaald zoals je ziet.. geen grille meer geen lampen motorkap ligt er los op etc. etc.


kap er af...


spatschermpje kapot... en die velg heeft aan de binnenkant een deukje >> velgendokter


andere zeikant in orde alleen wat krasjes van de bumper..


de accubak is kapot en het luchtfilter verwijderd (steuntjes afgebroken)
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:

[..]

mn oto is lang niet zo zwaar beschadigd als ik dacht

het motorblok is helemaal niet geraakt (alleen de ventilator maar zelfs dat plastic flut ding is nog heel) laat staan verschoven.. de chassisbalken die voor net achter het front zitten enzo zijn ook niet krom niks niet... de schade blijft bij het linker spatscherm, de motorkap, het front, 1 velg (zit deukje in) de accubak en het luchtfilter wat een stukje naar achteren gestoten was (de steuntjes zijn afgebroken)

als ik de onderdelen bij elkaar heb zal t ongeveer nog een weekje duren todat hij klaar is dus zeg dat hij over 2 weken af is

foto's zet ik nu even online
ff uit het slowchattopic gecopied
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24024577
Ik zie nog meer roest onder de kap dan bijn mijn kadettje
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  donderdag 16 december 2004 @ 23:08:07 #116
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_24024602
ff fixxen en weer karren Hopelijk geen problemen als alles weer rijdt en er dingen vanonder gaan donderen ofzo.
pi_24024716
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef slashme het volgende:
Ik zie nog meer roest onder de kap dan bijn mijn kadettje
dan heb jij toch echt iets aan je ogen pssst t ding is opnieuw gespoten
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24024734
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Fugie het volgende:
ff fixxen en weer karren Hopelijk geen problemen als alles weer rijdt en er dingen vanonder gaan donderen ofzo.
hey... t is een bmw he
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24024761
succes Youp!
pi_24024785
Eehehe _
pi_24024793
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:12 schreef Youp het volgende:

[..]

hey... t is een bmw he
daarom...
pi_24024808
Gewoon een M3 3.2 blok met 321 pk erin lepelen gegarandeerd lol bij de stoplichten en op de snelweg
pi_24024816
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:15 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

daarom...
grapjas
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24024845
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:16 schreef yup het volgende:
Gewoon een M3 3.2 blok met 321 pk erin lepelen gegarandeerd lol bij de stoplichten en op de snelweg
maar dan issie niet meer origineel... met dit 2.0 Tii blok laat ik al veel mensen gek kijkend achter bij het stoplicht hoor
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 16 december 2004 @ 23:36:50 #125
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24025385
Youp .. heel ander onderwerp.
Is je Honda een beetje aan te trappen en volg je daar nog speciale procedures voor?
Ik kan een leuke Kawa 500 2'takt kopen voor weinig, maar de eigenaar krijgt hem zelden aangekickt.
pi_24025598
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef Patrick281 het volgende:
Youp .. heel ander onderwerp.
Is je Honda een beetje aan te trappen en volg je daar nog speciale procedures voor?
Ik kan een leuke Kawa 500 2'takt kopen voor weinig, maar de eigenaar krijgt hem zelden aangekickt.
mijn honda ligt momenteel uit elkaar... maar ja ik heb erg veel moeite met het aantrappen... +-10x voordat ik m aan t lopen heb (en na 5x moet je ff op adem komen) overigens weeg ik nu 82 kilo... (en gewicht en domme kracht heb je echt nodig...)

maar die KX500's zijn wel echte killers... valt niet mee te rijden schijnt.. waar een honda (van na '87) een mooie vrachtwagen like powerband heeft heeft een kawa onderin weinig/niks daar en opeens explodeerd hij en dan lig je op je rug :/ mn honda explodeerd alleen als ik t gas verder open draai.. als ik m langzaam laat klimmen klimt ie langzaam... punt

-edit-

speciale procedure : ff schuin houden zodat de vlotter overstroomt (als ie een tijdje stil heeft gestaan) dan weet je zeker dat hij vol zit.. choke dr op 5x trappen.. choke dr af 5x trappen als ie dan nog niet loopt weer choke dr op 5x trappen.. zodat ie igg niet te snel verzuipt en als ie loopt choke dr op

[ Bericht 14% gewijzigd door Youp op 17-12-2004 00:12:10 ]
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24025937
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef Youp het volgende:
nouja als ik m compleet opnieuw moet spuiten moet toch het interieur er uit... en dan kan ik net zo hard meteen een ander interieur er in stouwen... maar bij mn maat hebben ze het recaro interieur niet meer.. en t is erg aan de prijs.. voor zo'n interieur betaal je zeker 2000 euro (stoelen + bank en bekleden met leer)
Heeft die maat van je al het recaro interieur gefixed? .
¤2000 is opzich wel veel ja maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Kan je weer vele veilige kilometers maken met plezier

Maar op die foto's valt de schade aan je auto best mee. Wat verbogen plaatwerk of hoe dat ook mag heten
Oerdegelijke Duitse kwaliteit
pi_24025971
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oerdegelijke Duitse kwaliteit
Dat valt ook wel weer mee.
pi_24026019
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Heeft die maat van je al het recaro interieur gefixed? .
¤2000 is opzich wel veel ja maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Kan je weer vele veilige kilometers maken met plezier

Maar op die foto's valt de schade aan je auto best mee. Wat verbogen plaatwerk of hoe dat ook mag heten
Oerdegelijke Duitse kwaliteit
nou ik denk dat ik dat toch niet doe... aangezien de schade zo licht is dat het motorblok er niet uit hoeft ga ik niet de hele auto nog eens opnieuw laten spuiten.. dus dan hoeft het interieur er niet uit.. dus dan duw ik er geen ander interieur in misschien ooit nog eens.. maar ik heb liever mn motorrijbewijs en dat moet ook ong betaald worden...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24026035
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee.
als t geen kwaliteit geweest was had ik t motorblok tussen de bestuurdersstoelen gehad...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24026055
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:

[..]

als t geen kwaliteit geweest was had ik t motorblok tussen de bestuurdersstoelen gehad...
Hoe snel ging je eigenlijk op het moment van impact?
pi_24026111
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Hoe snel ging je eigenlijk op het moment van impact?
boom geraakt met 30-40
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24026263
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat valt ook wel weer mee.
Daar staan ze wel om bekend, zeker in het verleden
pi_24026309
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:
nou ik denk dat ik dat toch niet doe... aangezien de schade zo licht is dat het motorblok er niet uit hoeft ga ik niet de hele auto nog eens opnieuw laten spuiten.. dus dan hoeft het interieur er niet uit.. dus dan duw ik er geen ander interieur in misschien ooit nog eens.. maar ik heb liever mn motorrijbewijs en dat moet ook ong betaald worden...
Ja op de eerste foto's leek de schade idd een stuk erger. Gelukkig maar kan hij snel weer opgelapt worden. Wel zo fijn met deze kou beter dan op een motor zitten, brrr veel te koud nu en gevaarlijk(er)
pi_24026344
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Youp het volgende:

[..]

boom geraakt met 30-40
Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.
iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan


Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen).
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:25:50 #136
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_24026588
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Youp het volgende:

[..]

boom geraakt met 30-40
30-40 betekent dus met 50 die bocht nemen, en dat is echt veels te hard met nattig wegdek. Hopelijk heb je je lesje nu geleerd voordat je echt wat foutdoet en er iets echt serieus gebeurt. Misschien moet je eerst wat op een parkeerplaats of industrieterrein met uitloop rondjes rijden en voelen hoe je auto reageert op gas los/gas erop in bochten met/zonder nattigheid, dan krijg je feeling voor die auto, hoe hij uitbreekt enzo. Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.

(oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing)
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_24026674
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.
iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan


Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen).
Jij altijd met je Toyota propaganda, wordt je betaald door Toyota ofzo?

Maar dat plaatje wil ik wel zien
pi_24027095
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Jij altijd met je Toyota propaganda, wordt je betaald door Toyota ofzo?

Maar dat plaatje wil ik wel zien
Het was niet als propoganda bedoelt, dat zal je ook wel begrijpen als je de plaatjes ziet.

edit: plaatjes weg.

[ Bericht 38% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 17-12-2004 10:38:32 ]
pi_24027549
Youp, echt zonde man!
Maar gelukkig valt de schade inderdaad mee en ik hoop dat je 'm weer snel aan de praat hebt.
(Ik zou hem toch oranje spuiten hoor..)
pi_24028536
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het was niet als propoganda bedoelt, dat zal je ook wel begrijpen als je de plaatjes ziet.
Was ook maar een grapje
quote:
Jammer van het hek, maar overdag was ik mijn camera vergeten
De voorkant van die auto staat gewoon bijna 90 graden om

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



ik laat ze niet zo heel lang online staan.
Zo dat is een aardige harde klap geweest. Sterke auto zo'n Corolla en een goede engel op de schouder van de bestuurder

Nu maar weer ontopic voordat Youp boos wordt
  vrijdag 17 december 2004 @ 08:35:32 #141
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24029781
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:25 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]
Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.

(oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing)
Valt wel mee hoor. Je moet gewoon weten wat je doet
En je banden moeten goed zijn; geen Kwontan turbospeeds van 3 tientjes dus.( of andere shit)
Youp heeft wel gezegd dat er genoeg profiel op zat, maar niet hoe oud die dingen waren.
Vermoed dat ze niet al te vers waren, oude banden "verharden"en hebben dus vnl. met gladheid veel minder grip dan een vers setje. Ouderdom kan je checken aan de hand van de DOT code op de band.

Heb zelf AR 2000GTV Bertone, 2000 Berlina, Guilia, 75TS, BMW 318 en 325 gehad
(325 heb ik nog steeds), allemaal tussen de 130 en 190 PK en nog nooit problemen gehad.
Wel de laatste 5 jaar consequent aan de winterbanden.

on-topic:


Hier wordt flink doorgepakt Youp; hulde.
Als je zo doorgaat is ie voor 1 jan. alweer Fahrbereit.
Mooi dat de schade zo meevalt.
En een interieur van 2000 euro is idd wel erg duur, daar kan je leukere/nuttiger dingen mee doen.


How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:33:19 #142
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24031197
Zonde man, die 2000 touring is een stuk geschiedenis Maarja ongelukken heb je wel eens, ik had binnen een week na aankoop al een ongeluk met de M3, keek even iemand niet uit op een parkeerplaats.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24031368
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:25 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

30-40 betekent dus met 50 die bocht nemen, en dat is echt veels te hard met nattig wegdek.
klopt, maar ik was al een half uur zonder problemen aan t rijden
quote:
Hopelijk heb je je lesje nu geleerd voordat je echt wat foutdoet en er iets echt serieus gebeurt.
jah...
quote:
Misschien moet je eerst wat op een parkeerplaats of industrieterrein met uitloop rondjes rijden en voelen hoe je auto reageert op gas los/gas erop in bochten met/zonder nattigheid, dan krijg je feeling voor die auto, hoe hij uitbreekt enzo. Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.
trust me... dat heb ik al gedaan en ik heb al heel wat bochten dwars gepakt alleen was het nu enorm veel te glad... kga btw binnekort ook maar een slipcursusje pakken ofzo.. en niet gek doen met winters weer...
quote:
(oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing)
snap ik
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24031381
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.
iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan


Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen).
stevige auto he... zowel de corolla als mijn beemer
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24031410
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:07 schreef dr.dray het volgende:
Youp, echt zonde man!
Maar gelukkig valt de schade inderdaad mee en ik hoop dat je 'm weer snel aan de praat hebt.
(Ik zou hem toch oranje spuiten hoor..)
neuh.. aangezien het motorblok er niet uit gaat ga ik m ook niet helemaal opnieuw spuiten... en deze creme kleur staat m ook goed (en is zeldzaam bij tourings) en dit was de kleur die hij had toen hij in 1973 uit de bmw fabriek reed
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24031436
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef Youp het volgende:

[..]

neuh.. aangezien het motorblok er niet uit gaat ga ik m ook niet helemaal opnieuw spuiten... en deze creme kleur staat m ook goed (en is zeldzaam bij tourings) en dit was de kleur die hij had toen hij in 1973 uit de bmw fabriek reed
In mijn ogen ben je bijna verplicht om zo'n auto in de orginele kleur te houden. Dat heb ik ook gedaan met mijn old-timer b.t.w. terwijl die kleur "niet zo" was
pi_24031463
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

In mijn ogen ben je bijna verplicht om zo'n auto in de orginele kleur te houden. Dat heb ik ook gedaan met mijn old-timer b.t.w. terwijl die kleur "niet zo" was
wat voor iets... een celica liftback toevallig?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24031867
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef Youp het volgende:

[..]

wat voor iets... een celica liftback toevallig?
Carina 1600 ("Coupe") 2-deurs uit 74 met dubbele carb's (110~115 pk ongeveer)
pi_24032425
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Carina 1600 ("Coupe") 2-deurs uit 74 met dubbele carb's (110~115 pk ongeveer)
piccie? wel veel vermogen uit een 1600 voor die tijd heel hoogtoerig? heeeel grote kleppen?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24079770
Weet niet of je wat aan die informatie hebt, maar 100 meter verderop bij mij in de straat stond gister exact jouw auto, in wit. IRL is ie wel kleiner dan ik dacht....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')