ja.. en nu ben ik aan t twijfelen of ik alleen repareer of m compleet opnieuw spuit (origineel fel oranje) en er dan een origineel leren Recaro interieur in duw enz.) etc.quote:Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wat zonde van je bmw![]()
![]()
![]()
Maar hij kan nog wel gemaakt worden?
Een nieuw interieur zou natuurlijk niet verkeerd zijn, want het interieur had wel wat last van de tand des tijds. Opzich een goed moment omdat ook meteen aan te pakken. Zolang je hem maar repareert want zoals hij er nu uitziet breek je ieder zijn (BMW)-autohartquote:Op maandag 13 december 2004 14:05 schreef Youp het volgende:
ja.. en nu ben ik aan t twijfelen of ik alleen repareer of m compleet opnieuw spuit (origineel fel oranje) en er dan een origineel leren Recaro interieur in duw enz.) etc.dat interieur kan ik nl. aankomen...
t interieur is nog goed... alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur... maar een zwart lederen Recaro interieur is gewoon veel geilerquote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een nieuw interieur zou natuurlijk niet verkeerd zijn, want het interieur had wel wat last van de tand des tijds. Opzich een goed moment omdat ook meteen aan te pakken. Zolang je hem maar repareert want zoals hij er nu uitziet breek je ieder zijn (BMW)-autohart
ik doe niet aan schadebedrijven, ik regel dat allemaal zelf en met bekenden van me...quote:Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef Patrick281 het volgende:Check de kleur van de motor in mijn Avatar.
Dus het lijkt mee te vallen volgens het schadebedrijf?
Bedoel met meevallen dat het dus wel te repareren is ..
En dat zijn geen schadebedrijven.quote:Op maandag 13 december 2004 15:11 schreef Youp het volgende:
ik doe niet aan schadebedrijven, ik regel dat allemaal zelf en met bekenden van me...
quote:
neequote:Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat zijn geen schadebedrijven.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 16:07 schreef Youp het volgende:
zwart metallic daarentegen weer wel maar helaas is dat geen originele kleur...
Over dat laatste ben ik het ook helemaal eens, dat Recaro interieur kan altijd nog wel. Je BMW moet weer stralen zodat je er weer mee kan rijden. Anders doe je die auto eeuwig onrecht aanquote:Op maandag 13 december 2004 15:05 schreef Youp het volgende:
t interieur is nog goed... alleen de bestuurdersstoel heeft een scheur... maar een zwart lederen Recaro interieur is gewoon veel geilermaar hij MOET en ZAL weer in orde komen
nouja als ik m compleet opnieuw moet spuiten moet toch het interieur er uit... en dan kan ik net zo hard meteen een ander interieur er in stouwen... maar bij mn maat hebben ze het recaro interieur niet meer.. en t is erg aan de prijs.. voor zo'n interieur betaal je zeker 2000 euro (stoelen + bank en bekleden met leer)quote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over dat laatste ben ik het ook helemaal eens, dat Recaro interieur kan altijd nog wel. Je BMW moet weer stralen zodat je er weer mee kan rijden. Anders doe je die auto eeuwig onrecht aan
die kende ik al... is trouwens een fototshopquote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn moeder had vroeger een knaloranje 2002 tii Touring in knal oranje, echt wel vet cool toen![]()
Dit kan natuurlijk ook![]()
[afbeelding]
ff uit het slowchattopic gecopiedquote:Op donderdag 16 december 2004 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
mn oto is lang niet zo zwaar beschadigd als ik dacht![]()
het motorblok is helemaal niet geraakt (alleen de ventilator maar zelfs dat plastic flut ding is nog heel) laat staan verschoven.. de chassisbalken die voor net achter het front zitten enzo zijn ook niet krom niks niet... de schade blijft bij het linker spatscherm, de motorkap, het front, 1 velg (zit deukje in) de accubak en het luchtfilter wat een stukje naar achteren gestoten was (de steuntjes zijn afgebroken)
als ik de onderdelen bij elkaar heb zal t ongeveer nog een weekje duren todat hij klaar isdus zeg dat hij over 2 weken af is
foto's zet ik nu even online
dan heb jij toch echt iets aan je ogenquote:Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef slashme het volgende:
Ik zie nog meer roest onder de kap dan bijn mijn kadettje
hey... t is een bmw hequote:Op donderdag 16 december 2004 23:08 schreef Fugie het volgende:ff fixxen en weer karren
Hopelijk geen problemen als alles weer rijdt en er dingen vanonder gaan donderen ofzo.
maar dan issie niet meer origineel... met dit 2.0 Tii blok laat ik al veel mensen gek kijkend achter bij het stoplicht hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 23:16 schreef yup het volgende:
Gewoon een M3 3.2 blok met 321 pk erin lepelen gegarandeerd lol bij de stoplichten en op de snelweg
mijn honda ligt momenteel uit elkaar... maar ja ik heb erg veel moeite met het aantrappen... +-10x voordat ik m aan t lopen heb (en na 5x moet je ff op adem komen) overigens weeg ik nu 82 kilo... (en gewicht en domme kracht heb je echt nodig...)quote:Op donderdag 16 december 2004 23:36 schreef Patrick281 het volgende:
Youp .. heel ander onderwerp.
Is je Honda een beetje aan te trappen en volg je daar nog speciale procedures voor?
Ik kan een leuke Kawa 500 2'takt kopen voor weinig, maar de eigenaar krijgt hem zelden aangekickt.![]()
Heeft die maat van je al het recaro interieur gefixed?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:40 schreef Youp het volgende:
nouja als ik m compleet opnieuw moet spuiten moet toch het interieur er uit... en dan kan ik net zo hard meteen een ander interieur er in stouwen... maar bij mn maat hebben ze het recaro interieur niet meer.. en t is erg aan de prijs.. voor zo'n interieur betaal je zeker 2000 euro (stoelen + bank en bekleden met leer)
nou ik denk dat ik dat toch niet doe... aangezien de schade zo licht is dat het motorblok er niet uit hoeft ga ik niet de hele auto nog eens opnieuw laten spuiten.. dus dan hoeft het interieur er niet uit.. dus dan duw ik er geen ander interieur inquote:Op donderdag 16 december 2004 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heeft die maat van je al het recaro interieur gefixed?.
¤2000 is opzich wel veel ja maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Kan je weer vele veilige kilometers maken met plezier![]()
Maar op die foto's valt de schade aan je auto best mee. Wat verbogen plaatwerk of hoe dat ook mag heten
Oerdegelijke Duitse kwaliteit![]()
als t geen kwaliteit geweest was had ik t motorblok tussen de bestuurdersstoelen gehad...quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee.![]()
Hoe snel ging je eigenlijk op het moment van impact?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:
[..]
als t geen kwaliteit geweest was had ik t motorblok tussen de bestuurdersstoelen gehad...
boom geraakt met 30-40quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe snel ging je eigenlijk op het moment van impact?
Ja op de eerste foto's leek de schade idd een stuk erger. Gelukkig maar kan hij snel weer opgelapt worden. Wel zo fijn met deze kou beter dan op een motor zitten, brrr veel te koud nu en gevaarlijk(er)quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:
nou ik denk dat ik dat toch niet doe... aangezien de schade zo licht is dat het motorblok er niet uit hoeft ga ik niet de hele auto nog eens opnieuw laten spuiten.. dus dan hoeft het interieur er niet uit.. dus dan duw ik er geen ander interieur inmisschien ooit nog eens.. maar ik heb liever mn motorrijbewijs
en dat moet ook ong betaald worden...
Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.quote:
30-40 betekent dus met 50 die bocht nemen, en dat is echt veels te hard met nattig wegdek. Hopelijk heb je je lesje nu geleerd voordat je echt wat foutdoet en er iets echt serieus gebeurt. Misschien moet je eerst wat op een parkeerplaats of industrieterrein met uitloop rondjes rijden en voelen hoe je auto reageert op gas los/gas erop in bochten met/zonder nattigheid, dan krijg je feeling voor die auto, hoe hij uitbreekt enzo. Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.quote:
Jij altijd met je Toyota propaganda, wordt je betaald door Toyota ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.
iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan![]()
Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen).
Het was niet als propoganda bedoelt, dat zal je ook wel begrijpen als je de plaatjes ziet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij altijd met je Toyota propaganda, wordt je betaald door Toyota ofzo?
Maar dat plaatje wil ik wel zien![]()
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het was niet als propoganda bedoelt, dat zal je ook wel begrijpen als je de plaatjes ziet.
Zo dat is een aardige harde klap geweest. Sterke auto zo'n Corolla en een goede engel op de schouder van de bestuurderquote:Jammer van het hek, maar overdag was ik mijn camera vergeten
De voorkant van die auto staat gewoon bijna 90 graden om
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik laat ze niet zo heel lang online staan.
Valt wel mee hoor. Je moet gewoon weten wat je doetquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:25 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.
(oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing)
klopt, maar ik was al een half uur zonder problemen aan t rijdenquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:25 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
30-40 betekent dus met 50 die bocht nemen, en dat is echt veels te hard met nattig wegdek.
jah...quote:Hopelijk heb je je lesje nu geleerd voordat je echt wat foutdoet en er iets echt serieus gebeurt.
trust me... dat heb ik al gedaanquote:Misschien moet je eerst wat op een parkeerplaats of industrieterrein met uitloop rondjes rijden en voelen hoe je auto reageert op gas los/gas erop in bochten met/zonder nattigheid, dan krijg je feeling voor die auto, hoe hij uitbreekt enzo. Want 130+ pk bij zo'n lichte auto en RWD zonder technische snufjes is geen kinderspel, dat kan iedere BMW rijder je vertellen.
snap ikquote:(oh ja, ik zeg dus niet dat je niet kan rijden ofzo, alleen goedbedoeld advies. Oude auto's met veel power hebben nu eenmaal een gebruiksaanwijzing)
stevige auto he... zowel de corolla als mijn beemerquote:Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Das behoorlijk, dan valt de schade opzich idd nog best mee.
iig succes met opknappen, en kom een keertje langs dan![]()
Ik heb trouwens nog wel ergens een plaatje van een ventje die met 100 tegen een boom aan geklapt is met een Corolla, en dat nog overleefd heeft ook (hij was aan het slapen).
neuh.. aangezien het motorblok er niet uit gaat ga ik m ook niet helemaal opnieuw spuiten... en deze creme kleur staat m ook goed (en is zeldzaam bij tourings) en dit was de kleur die hij had toen hij in 1973 uit de bmw fabriek reedquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:07 schreef dr.dray het volgende:
Youp, echt zonde man!
Maar gelukkig valt de schade inderdaad mee en ik hoop dat je 'm weer snel aan de praat hebt.
(Ik zou hem toch oranje spuiten hoor..)
In mijn ogen ben je bijna verplicht om zo'n auto in de orginele kleur te houden. Dat heb ik ook gedaan met mijn old-timer b.t.w. terwijl die kleur "niet zo" wasquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:47 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh.. aangezien het motorblok er niet uit gaat ga ik m ook niet helemaal opnieuw spuiten... en deze creme kleur staat m ook goed (en is zeldzaam bij tourings) en dit was de kleur die hij had toen hij in 1973 uit de bmw fabriek reed
wat voor iets... een celica liftback toevallig?quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je bijna verplicht om zo'n auto in de orginele kleur te houden. Dat heb ik ook gedaan met mijn old-timer b.t.w. terwijl die kleur "niet zo" was
Carina 1600 ("Coupe") 2-deurs uit 74 met dubbele carb's (110~115 pk ongeveer)quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef Youp het volgende:
[..]
wat voor iets... een celica liftback toevallig?![]()
piccie? wel veel vermogen uit een 1600 voor die tijdquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Carina 1600 ("Coupe") 2-deurs uit 74 met dubbele carb's (110~115 pk ongeveer)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |