Mijn oom is inderdaad wel kaalquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En je oom is kaal zeker? En je tante negerin.
.
Zegt een opelrijderquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef Fugie het volgende:
GORE JOSTIVRACHTWAGEN TERINGDINGEN OPTIEFEN ERMEE!!!!! STELLETJE IDIOTE BROODJE GEHAKTBAL VRETERS DIE CHAUFFEURS, 'T ZIJN ZELF GODDOMME ALLEMAAL GEHAKTBALLEN.
ben eten
quote:
Die quote uit je sig, die is toch niet toevallig van JC??quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:44 schreef Hugster het volgende:
terug van de maaltijd, maar damn wat is die pr0n site fout
zover ik weet nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die quote uit je sig, die is toch niet toevallig van JC??
Had wel van hem kunnen zijnquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan had er nog wel Flappy voor gestaan
check Thermo gaan
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
Hij is oud, maar meesterlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
Nooit geweten dat jij joods wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
TERING wat is een tafel in de bijenwas zetten toch een jodenbaan![]()
* Xtreem mompelt een hele flauwe opmerking over voetbal, wisselen, en gaan douchenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:17 schreef Youp het volgende:
het '02 Tii sprookje is met een boom tot einde gekomen een uurtje geleden............
het '02 Tii sprookje is met een boom tot einde gekomen een uurtje geleden............
letterlijk.. ik vandaag fijn er aan gewerkt beetje winterklaar gemaakt en kleppen gesteld.. n dik uur geleden een stukje gaan rijden.. en natuurlijk was de weg nat en natuurlijk was er vrieskou en natuurlijk gleed hij weg en natuurlijk raakte in ik een slip en natuurlijk roste ik over een stoeprand de zachte berm in en natuurlijk was het toen nog niet klaar.. nee eerst nog ff een boom raken.. alles in puinquote:
nee nieteensquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je was toch geen gekke dingen aan t doen he?
hele neus zit in elkaar, motorblok is opgeschoven, middenconsole is naar boven gedrukt... ik zou t echt niet weten.. ik wil m wel weer opknappen.. echter 1 nadeel... de taxateur moest nog komen om n all-risk te verzekerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
GVD Youp, dat is zwaar kut![]()
Denk je dat het nog te repareren is? Zo'n mooie auto
Een 2002 TII Touring, is zo uniek, je bent alleen voor de geschiedenis al verplicht om em te repareren, of anders t everkopen aan iemand die dat zeker weten wel doet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:24 schreef Youp het volgende:
[..]
hele neus zit in elkaar, motorblok is opgeschoven, middenconsole is naar boven gedrukt... ik zou t echt niet weten.. ik wil m wel weer opknappen.. echter 1 nadeel... de taxateur moest nog komen om n all-risk te verzekeren![]()
dus of ik knap m op en ben totaal blut... (misschien kan ik zelfs mn crossmotor enzo er voor gaan verkopen) of ik moet m uit elkaar gaan trekken en de onderdelen los verkopen... MAAR DAT WIL IK NIET!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet t..quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 2002 TII Touring, is zo uniek, je bent alleen voor de geschiedenis al verplicht om em te repareren, of anders t everkopen aan iemand die dat zeker weten wel doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |