waarom zou je dat doen ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:39 schreef Fugie het volgende:
ik zit dat topic van die evo te openen op me foon, duurt alleen best lang met die pic
Niet waarquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:38 schreef sdk het volgende:
fipo
quote:
Ik had geen zin om er één te maken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En als er nu weer iemand gaat zeuren dat het een vrachtwagentopic is: ik heb eerst 10 minuten gewacht of iemand anders een SC zou openen
vrachtwagen topicquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En als er nu weer iemand gaat zeuren dat het een vrachtwagentopic is: ik heb eerst 10 minuten gewacht of iemand anders een SC zou openen
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel wegquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij past wel mooi in de lijn van Bernhard deze truck
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel weg
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel weg
Menig lid van Fok! heeft geen transportbedrijf, en friesland, tjsjah, frieslandquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenEen bedrijf in Friesland gebruikt deze trucks nog steeds, ook al zijn ze 60 jaar oud!
![]()
en dan zeggen ze in Friesland dat ze modern zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenEen bedrijf in Friesland gebruikt deze trucks nog steeds, ook al zijn ze 60 jaar oud!
![]()
De mensen die dat zeggen liegen... We lopen 10 tot 20 jaar achter.... Gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zeggen ze in Friesland dat ze modern zijn
Het trieste van alles is nog dat jij er trots op bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mensen die dat zeggen liegen... We lopen 10 tot 20 jaar achter.... GelukkigKunnen we ons alvast voorbereiden op de morden op Pim en Theo...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het trieste van alles is nog dat jij er trots op bent.
totaal kansloos is dit zeg. Eng he vernieuwieng in leven.
Eng he verranderingen. Echt wat dat betreft gaat het leven je totaal voorbij.
Echt ik vind mensen niet snel kansloos maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Download zo'n trailer plz, zo'n wijf bonken en tegelijk de hele tijd de hitler groet brengenquote:
En je oom is kaal zeker? En je tante negerinquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Oké, ik opende die link terwijl me oom en tante achter mij zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |