ook dat is klote..quote:Op zondag 12 december 2004 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn mini over de kop gegaan in de winter. Dus ik weet **een beetje hoe jij je voelt.
Dankzij mijn ouders kon ik alsnog de auto kopen waar ik voor onderweg was. De Mini was al eigenlijk al ingeruild.![]()
(**was er dus wel minder aan gehecht dan jij aan je BMW, maar was wel 9.500 gulden kwijt)
quote:Op zondag 12 december 2004 13:27 schreef Youp het volgende:
waarom moest ik nou ook als eerste gebakje een unieke auto kopen![]()
Shut the fuck upquote:Op zondag 12 december 2004 13:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ook dat is klote..
waarom moest ik nou ook als eerste gebakje een unieke auto kopen![]()
Dat had hij eigenlijk beter wel kunnen doen, die 6 serie is veel beter verzekerd als die 2002 isquote:Op zondag 12 december 2004 14:01 schreef yup het volgende:
[..]
Shut the fuck up
Serieus, een ongelukje zit in een klein hoekkie. Ding is kapoet, weg, leeft niet meer, het is geen levend wezen dus.
Get over it, koop een E36 BMW M3 en ga de wegen weer fijn verder teroriseren. Wees blij dat je je pa's 645Ci niet hebt getotalled![]()
en die 6 rolt WEL nog van de lopende bandquote:Op zondag 12 december 2004 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had hij eigenlijk beter wel kunnen doen, die 6 serie is veel beter verzekerd als die 2002 is
ik heb er al 1 weggehaald... in mn @home dir staan ze toch allemaal..quote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ben je toch nog best een eind gegleden. Maareh, foto's van 2MB per stuk...
plaatwerk kan ik ook nog aankomen via die maat van me van wiens pa deze auto was.. die hebben een schuur vol met onderdelen.. en tsjah vervormd middenconsole heb je wel gouw he met achterwielaandrijving als je motorblok een tik krijgt.. volgens een kenner die ik vandaag gebeld heb is dat zo'n beetje standaard en aangezien de motor nog liep en ik hem zelf heb uitgeschakeld heeft hij niet zo'n harde tik gehad omdat de ontsteking achter op het blok zit en meestal tegen het schutbord afbreekt en dan loopt ie niet meer...quote:Op zondag 12 december 2004 15:41 schreef Hyperdude het volgende:
Die zit goed in de prak.![]()
![]()
![]()
Plaatwerkprijzen:
http://www.wallothnesch.com/d/blech/blech02.htm
Als je handig bent/faciliteiten hebt is het nog wel te doen, maar arbeidsloon is een killer.
Of het loont/nog mogelijk is heb ik een nogal mijn twijfels over; vooral je eerdere opmerking over een vervormd middenconsole is niet echt goed nieuws.
Sterkte.
dat was mn originele plan... maar dat is niet doorgegaan.. mn moeder wou dat ik een fatsoendelijke auto kocht en geen 500 euro rammelbak.. de saxo wou ik niet en toen heb ik deze gekocht..quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
zonde man, tijd om verstandig te worden en te gaan motorrijden?
Ik denk dat je bij die gladheid liever in een auto zit dan op een motorquote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
zonde man, tijd om verstandig te worden en te gaan motorrijden?
ach bij zo'n gladheid heb ik vaker op de brommer enzo gezeten.. dan rij je gewoon rustiger, in de auto heb je dat nieteens in de gaten... zeker niet als t plaatselijk isquote:Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef Threepio het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij die gladheid liever in een auto zit dan op een motor
Ik ben 4x onderuit gegaan op de brommer, op bevroren wegdekken waar het niet aan te zien was. Je denkwijze klopt dus niet, en op de brommer of motor zijn de potentieele gevaren voor jezelf veel groter dan in een auto.quote:Op maandag 13 december 2004 09:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ach bij zo'n gladheid heb ik vaker op de brommer enzo gezeten.. dan rij je gewoon rustiger, in de auto heb je dat nieteens in de gaten... zeker niet als t plaatselijk is![]()
Hou het er maar op dat je op een tweewieler wat minder snel gaat stunten als het niet droog is -en mogelijk kan vriezen.quote:Op maandag 13 december 2004 10:16 schreef Alcyone het volgende:
Ik ben 4x onderuit gegaan op de brommer, op bevroren wegdekken waar het niet aan te zien was. Je denkwijze klopt dus niet, en op de brommer of motor zijn de potentieele gevaren voor jezelf veel groter dan in een auto.
mjah ik heb 3 jaar brommer gereden waarvan de laatste anderhalf jaar op een opgevoerde schakel... en daar heb ik heel wat km's mee gemaakt en die is me ook wel eens uitgebroken met nat weer.. en als je dat 1x gebeurd dan let je de volgende keer wel op... ik ben dus verder nooit op mn muil gegaan alleen in het bosquote:Op maandag 13 december 2004 10:16 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik ben 4x onderuit gegaan op de brommer, op bevroren wegdekken waar het niet aan te zien was. Je denkwijze klopt dus niet, en op de brommer of motor zijn de potentieele gevaren voor jezelf veel groter dan in een auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |