haha, je hoort hem gewoon te veel gas geven, waarschijnlijk als schrikreactie omdat het al te ver ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:52 schreef Youp het volgende:
ik heb m weer ff voor je online geknaldhttp://members.home.nl/youpclaessen/auw.avi
ROTFLOL!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:52 schreef Youp het volgende:
ik heb m weer ff voor je online geknaldhttp://members.home.nl/youpclaessen/auw.avi
beters!!quote:Op maandag 31 januari 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb hem gekocht Yoep.
Morgen staat'ie hopelijk in de schuur.klik.
Het is wel het oude model, maar met nieuwe karters dus niet de bekende waterpomp problemen.
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:31 schreef Youp het volgende:
beters!!nu ff met de tank en de radiatorkappen naar de spuiter en een setje zwarte excels met spaken er onder en dan is hij helemaal tegek
Niet op gelet, maar voor 1990 in ieder geval. Vanaf 1991 inderdaad geen problemen meer.quote:wat is trouwens het bouwjaar? ziet er nl <1990 uit en je hebt t over de bekende waterpomp problemen.. dat was toch ook voor '90 of niet?
Speciaal voor deze gelast hoorde ik vandaag, ontworpen voor weggebruik.quote:
morgen sta je weer 3 kwartierquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speciaal voor deze gelast hoorde ik vandaag, ontworpen voor weggebruik.
(meer pit bovenin, inplaats voor het terrein onderin)
Verder zit er ook een splinternieuwe carb op van 300 euro, en dat mag wel want het ding komt uit 1986.![]()
![]()
Er kan bijna een oldtimer verzekering op.![]()
Aantrappen heb ik vandaag in een ellenlange sessie van 45 minuten uiteindelijk in de voet.
Zoals ze zeggen: in de vingers.
de mijne loopt goed stationair.. in de 1 blijft hij net doorrijden in de andere versnellingen slaat hij denk ik af... (om m uit te zetten moet ik in de versnelling de koppeling abrubt loslaten en dat deed ik een keer in de 1 en het wiel begon gewoon langzaam te draaien op ruw betonquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ik sla een dagje over qua spierpijn.
En ik zeg dat het goed gaat in de toekomst.![]()
Volgens de vorige eigenaar loopt hij altijd in 2 trappen ...........
Gisteren na de eerste gelukte poging nog 3 keer af laten slaan tijdens een stukje rijden(moest de eerste keer de helm weer/nog opzetten namelijk) en de ene keer was het al met 1 trap lopen, en de andere twee keer (met te hoge versnelling optrekken) met 2 trapjes.
Loopt dat ding van jou normaal stationair of niet? Deze is afgesteld op afslaan.
Was beter volgens de verkoper.......
Hij wees de plaats aan waar de gaskabel in de carb gaat aan. Een soort kartelring.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:03 schreef Youp het volgende:
komt.. trouwens voor als je het nog niet wist, als jeje choke hendeltje omhoog trekt kan je er aan draaien om het stationair toerental af te stellen(als je iig een standaard carb hebt)
dat is om je gaskabel strak te zetten als je speling hebt op het gasquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij wees de plaats aan waar de gaskabel in de carb gaat aan. Een soort kartelring.
Maar hij kan het fout hebben.Zal vanavond eens kijken, maar niet starten vandaag.
Nu is remmen een belevenis omdat je tegelijkertijd het gas erop moet houden.
En de voorrem is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken........
ja is ook zo... hij is meer waard als hij klaar isquote:Op donderdag 10 februari 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
Relatief cheap? Da's super cheap manIk moest 800 euro dokken voor een miniscuul deukje linksachter in de supra... het zag er verdorie zo makkelijk uit dat ik het misschien zelf wel had kunnen doen. En 800 euro was ook nog eens de goedkoopste offerte...
Als ik jouw lijst lees met wat er gedaan wordt en dan de prijs, dan heb je een super deal! Ga je tussentijds nog kijken en foto's maken? Waarschijnlijk komt je auto er mooier uit dan voor het ongeluk en dan het geld, hoewel zuur, toch goed besteed!
ik krijg hem een dezer dagen thuis neergezet... en dan nog even opbouwen... nog wat dingetjes laten maken (t een en ander verchromen en een nieuwe radiateur laten maken ofzo) en dan moet ie getaxeerd worden en dan moet t maar goed zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Youp hoe gaat het nu met je Touring?
Anyway, ik heb een 1990 325iX Touring op de kop getikt voor erbij, ding gaat als op rails.
[[url=http://img175.exs.cx/img175/3227/1030372noplates3fp.th.jpg]afbeelding][/URL]
294K op de teller![]()
Staat nu bij me garage voor kleppen stellen en nwe. olie in de verschillende tandwielen enzenz.
ik kan een nieuwe radiateur op laten bouwen voor 80 euro (als ik me niet vergis) als ik de radiateurbakken maar leverquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef Hyperdude het volgende:
Ja goed he
origineel NL otoo, 12 van verkocht in 1990.
Maar het schiet dus wel op met de tii.
Radiateur laten maken?
Kan je toch gewoon een nieuwe voor halen
EUR 204 ex (prijzig trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |