Hey, duidelijk een geintjequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is ook een geintje dude, ik had al het idee dat je geen citroen uber alles waanideeen had
Jazeker, die pompt de boel verder op, tot de juiste hoogte is bereikt. Op die manier heb ik een keer in mijn BX 7 mensen gehad plus bagage. Dat ding veerde toen echt ultra lekker, en gaf verder geen krimp.quote:BMW heeft electronisch geregelde luchtvering dacht ik (ook op de 3-serie dacht ik).
Maar stel je gooit 300 kilo in een BX (of whatever citroen), gaat ie dan automatisch meer druk op het systeem leveren? Of is dit systeem zo geavanceerd dat ie gewoon dat vanzichzelf doet zonder computers...
Oh het zal best beter kunnen tegenwoordig dan het originele hydropneumatische systeem (wat stamt van begin jaren 50), maar Citroen bouwt dan tegenwoordig ook Hydractive 3 systemen in de C5 en straks C6.quote:Want BMW's automatische niveauregeling als het goed is (vrijwel elke auto met computergestuurde luchtvering iig).
Je hebt waarschijnlijk gelijk denk dat alleen de 5 en 7 luchtvering hebben...quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:43 schreef Threepio het volgende:
[..]
Electronisch geregelde luchtvering? op een 3 serie? zo ver zijn we ook nog niet! Misschien op het nieuwe model 3-serie?
Ok dat is wel weer indrukwekkend. Een BX lijkt me echt leuk om over drempels te raggenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:01 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Hey, duidelijk een geintje
[..]
Jazeker, die pompt de boel verder op, tot de juiste hoogte is bereikt. Op die manier heb ik een keer in mijn BX 7 mensen gehad plus bagage. Dat ding veerde toen echt ultra lekker, en gaf verder geen krimp.
Gezien het feit dat tussen drukregelaar en pomp zo'n 170 bar heerst, en daarna je voor je vering en remmen 80 bar ter beschikking hebt, kun je heel wat uithalen
[..]
Oh het zal best beter kunnen tegenwoordig dan het originele hydropneumatische systeem (wat stamt van begin jaren 50), maar Citroen bouwt dan tegenwoordig ook Hydractive 3 systemen in de C5 en straks C6.
Maar goed ff terug naar Youp z'n auto....
Youp welk merk en type injectie heeft ie? Bosch zeker? Hoe werkt die mechanische injectie?
Kugelfischer!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:01 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Maar goed ff terug naar Youp z'n auto....
Welk merk en type injectie heeft ie? Bosch zeker? Hoe werkt die mechanische injectie?
zeg datquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
zonde...
Wat een onzin, je moet leven. Materie gaat toch wel stuk. Auto's vliegen in de fik, worden gejat of platgereden door anderen, roesten door op twintig plekken... als je daar rekening mee moet houden...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:09 schreef Youp het volgende:
[..]
zeg dat![]()
![]()
![]()
ik koop nooit meer iets unieks... k maak toch alles kapot
helemaal waar maarja... voorlopig moet ik er maar voor zorgen dat dit ototje weer op de weg komt al moet ik er de wereld voor op zn kop zetten!!!!!!! dan kan ik het mezelf misschien wel vergeven, dan zie ik wel weer wat ik verder doe..quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:21 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Wat een onzin, je moet leven. Materie gaat toch wel stuk. Auto's vliegen in de fik, worden gejat of platgereden door anderen, roesten door op twintig plekken... als je daar rekening mee moet houden...
Kijk wat klassiekers betreft heb je twee soorten mensen: de mensen met belachelijk veel geld die er af en toe in touren, en de mensen die ze gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn, en geen andere auto ernaast kunnen hebben. Ga jezelf dan geen plezier onthouden en blijf kopen en rijden waar je hart naar uit gaat, je leeft maar 1 keer.
Troost je Youp, dit had 90% van de PTA'ers kunnen overkomenquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef yup het volgende:
Eigenlijk zijn oude RWD's enge auto's. Dit bewijst maar eens weer waarom ikmensen onder de 30 niet aan zoeits moet beginnen.
lichamelijk wel.. geestelijk nietquote:Op zondag 12 december 2004 02:21 schreef phuck het volgende:
OMFG!
zou bijna prutser roepen, maar heb het ff gelezen.
Naja, jammer van de wagen.
Ben je zelf wel ok?
Ben toch blij dat ik bij die 10 % hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 02:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Troost je Youp, dit had 90% van de PTA'ers kunnen overkomen
quote:Op zondag 12 december 2004 10:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik bij die 10 % hoor.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat overkomt alleen anderen.
Als je rijdt zoals je ondertitel of signature dan doet erger vermoeden.
Ik vraag mij wel af waar Youp woont, want het heeft het hele weekend nog niet gevroren.![]()
roermond... +-35km verder naar t zuiden... maar wel helemaal tegen duitsland aan..quote:Op zondag 12 december 2004 12:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In het oosten (hij woont geloof ik Venlo/Venray, daar ergens) heeft het hele weekend gevroren....
quote:Op zondag 12 december 2004 12:48 schreef Xtreem het volgende:
In het oosten (hij woont geloof ik Venlo/Venray, daar ergens) heeft het hele weekend gevroren....
natuurlijk te hard (voor de situatie) gereden anders was t ongeluk niet gebeurd.. maar absoluut niet te hard als in over de snelheidslimiet oid heenquote:Op zondag 12 december 2004 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]2 motormaatje uit Den Bosch kwam pas 19:00-1930 thuis van de Fok! MC meet gisteren, een andere uit Arnhem nog iets later.
Misschien ook iets te hard gereden?
Blijft klote voor Youp, daar niet van.![]()
Echt zonde van de auto.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 13:21 schreef Youp het volgende:
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |