quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
Maar wat dan als je promotie/degradatie duels moet spelen?quote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
je speelt normaal? In je laatste wedstrijd?
ALTIJD MOTSEN
ALTIJD!
je teamspirit wordt toch gereset...
DOEN DUS!
Iedereen....
ik hoop dat ik duidelijk ben? Of lul ik maar weer wat?
Nou, je hebt ook nog zoiets als kwalificatiewedstrijden .. en dan is nu MOTSEN niet altijd even handigquote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
je hebt ook nog promotie/degradatie wedstrijden dan JD...quote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
ALTIJD MOTSEN
ALTIJD!
DOEN DUS!
Iedereen....
quote:Op zondag 26 september 2004 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Skitterend t klinkt bij ook te ingewikkeld
Een beetjequote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
ALTIJD MOTSEN
ALTIJD!
DOEN DUS!
Iedereen....
je bent een west-fries?quote:Op zondag 26 september 2004 20:56 schreef One_conundrum het volgende:
ow nu is mijn taal gebruik wel weer ok
wel ok, maar niet te volgen, zeg maarquote:Op zondag 26 september 2004 20:56 schreef One_conundrum het volgende:
ow nu is mijn taal gebruik wel weer ok
quote:Op zondag 26 september 2004 20:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Fok!-Hattrickers spelen volgend seizoen in de volgende klassen:
V
WasQ (kampioen)
VI
qyn (promotie)
Johan-Derksen (promotie )
Vision
MadKow (kampioen)
Grumpey
Zwoerd (kampioen)
refused (kampioen in Finland)
VII
TimmyASD (kampioen)
Raffie (kampioen)
pekel (kampioen)
SuperWeber (krappe degradatie)
sirdalord (kampioen)
VIII
Ruudt (kampioen)
R_B
IX
komrad
een klei Fries richting harlingen en Franeker weet niet of berlikum bekend is maar da's vlakbijquote:Op zondag 26 september 2004 20:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je bent een west-fries?
82% balbezit voor mijn tegenstander en 3-0 in mijn voordeelquote:Op zondag 26 september 2004 20:55 schreef pannaking_ het volgende:
0-1 achter en ik heb 86% bbz, maarja hij is weer zo'n laffe countertekkel.
Ik moet en zal nog winnen!!
ik ben West-Fries uit Noord-Hollandquote:Op zondag 26 september 2004 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
een klei Fries richting harlingen en Franeker weet niet of berlikum bekend is maar da's vlakbij
quote:Op zondag 26 september 2004 21:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sorry Hives, tis al opgelost...
Kusje?
woei! ik haal het sterrenaantal al bijna in, en dat voor een VI'er...quote:Op zondag 26 september 2004 21:51 schreef pannaking_ het volgende:
Dit is echt verrot:
- 44 sterren
- formidabel ( laag ) middenveld
- 6 Sterren voor Karl Damgaard(zet hem maar weer in het sterrenteam voor deze week!)
En nog 1-1 spelen:(
gefeliquote:Op zondag 26 september 2004 21:57 schreef pannaking_ het volgende:
Maar.....
Ik ben op doelsaldo direct gepromoveerd:D
128. S.C.F. 43 - 17 34
Dat was de laagste die direct is gepromoveert en ik heb:
34 punten en doelsaldo: 40 - 7
Dus volgend seizoen kan ik in de IV aantreden, zet me maar erbij in het lijstje!
Pic heeft geen invloed op sterren(maar die mid wel natuurlijk:P)quote:Op zondag 26 september 2004 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
36.5 ster maar komt nog een mid mid aan voor + 1 mil en ik picte
56 - 10 :')quote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik-speel-tegen-Liechtenstein-award: nominatie voor mezelf
Doelsaldo is 60 - 14
quote:Op zondag 26 september 2004 23:28 schreef SuperWeber het volgende:
Btw ik nomineer mezelf voor die kneuzenaward...
balen.. zo'n award is namelijk wel erg cool...quote:Op zondag 26 september 2004 23:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
56 - 10![]()
maar anderen zijn beter
quote:De ADO-Den Haag-award:
FC KVK (qyn) (nav 22017494)
BubbaFat (GotenSSJ) (nav 24113102)
sporting_amsterdam (TimmyASD) (nav 22042236)
De De-Graafschap-award:
Zandpol Trappers (SuperWeber) (tsja)
tweakerz (s4nder) (366039) (wat wil je met zo'n teamname)
FC Smoerf (Smoerf) (69055) (omdat ie 7de is geworden, daarom eik)
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Johan Sithole (17718766) (MadKow) (Zitgat)
Stephan Ho Suie Sang (31786393) (GotenSSJ) (En das een Nederlander![]()
)
Kazimir van den Sigtenhorst Meyer (35302468) (HAL9000S) (Lang enzo...)
op zich niet verkeerdquote:Topscorers
Speler Team Goals
1. Rowin de Groen FC Century 23
2. Lars van den Boom JOZ 14
3. Anton Olde Riekerink FC Century 13
4. Guus Lenters Dapp're Strijders 10
5. Sander Spruijt Dapp're Strijders 9
6. Steyn Crijne Dapp're Strijders 9
7. Mark Doornbos Dapp're Strijders 8
[/quote]quote:Op zondag 26 september 2004 23:40 schreef pekel het volgende:
Mijn nominaties:
[quote]Johan Sithole (17718766) (MadKow) (Zitgat)
Ik nomineer dan pekel. Ondanks dat hij later begonnen is met zijn team (halverwege maart) doet zijn team niet onder voor anderen van ons. Zijn training verloopt goed (hij weet hoe het moet, en de eerste 3,5 ster speler heeft zich er al ontwikkeld) en voor zover wij weten zijn zijn financien gunstig, in tegenstelling tot vele andere teams rond de VII en VIII. Dit alleen al verdient respect. Daarnaast is hij kampioen geworden...quote:Op zondag 26 september 2004 23:15 schreef sir_dalord het volgende:
beste manager seizoen 13
niet verkeerd R_B. Dat is al beter dan mijn totale trainee carrierequote:Op maandag 27 september 2004 08:57 schreef R_B het volgende:
Winnaar gefeliciteerd!!
Verliezers, volgende keer beter...
Ik heb gister met 4-1 verloren van de nummer 1...geen echte schande...
Ben mijn team aan het vormen voor volgend seizoen...
Vorige week had ik deze speler:
Maxim Gagarin
TSI = 480 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gekocht voor 3000...na 1 week steeg hij met positiespel...
omdat ik toch al genoeg spelers heb op het middenveld...en vanwege de 3 weken zonder echt goeie inkomsten....staat hij te koop...
Er zijn wat biedingen geweest...bedrag staat op 47.000
18126. (18119) FC boukerse 12 - 45 6 8 in VII.194 20174quote:Op maandag 27 september 2004 10:32 schreef qyn het volgende:
Het lijkt erop dat http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi nu helemaal is bijgewerkt...
Vooralsnog wordt ik gewisseld met:
1. FC Tjernobiel 7 in VI.200
of Fu Fighters 7 in VI.516
Beide niet heel gemakkelijk
Het is toch goed om te dromenquote:Op maandag 27 september 2004 10:08 schreef The_Hives het volgende:
en dat kan je allemaal betalen?
het ligt eraan wie er nog meer bijkomt, anders wordt ik kampioen (al weet je nooit of ze raar piccen/motsen). Degene die nu ruim de winnaar is, haalt 25 sterren, en dat haal ik ook als ik Jaap kwijt ben. Verder speelt daar bijna niemand friendly'squote:Op maandag 27 september 2004 10:32 schreef qyn het volgende:
Beide niet heel gemakkelijk
met dromen is niets verkeerdquote:Op maandag 27 september 2004 10:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Het is toch goed om te dromen
omdat mijn verdediging, redelijk goed zit...en ik een redelijke reserve verdediger heb, verander ik nog niks aan mijn verdediging...
Ik mis wel een goeie speler in de spits....
Waarschijnlijk koop ik 1 'goed' scoren voetballer....
o nee, er komen natuurlijk 4 teams bijquote:Op maandag 27 september 2004 10:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het ligt eraan wie er nog meer bijkomt, anders wordt ik kampioen (al weet je nooit of ze raar piccen/motsen). Degene die nu ruim de winnaar is, haalt 25 sterren, en dat haal ik ook als ik Jaap kwijt ben. Verder speelt daar bijna niemand friendly's.
Ik ben beter dan die nummer 3 en 4.
Ik heb nog zo veel mogelijke teams die er bij kunnen komen....we zien wel wat het wordt..quote:Op maandag 27 september 2004 10:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
18126. (18119) FC boukerse 12 - 45 6 8 in VII.194 20174
![]()
jij wordt glansrijk kampioenquote:Op maandag 27 september 2004 11:01 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik heb nog zo veel mogelijke teams die er bij kunnen komen....we zien wel wat het wordt..
Ik hoop volgend seizoen in mijn eerste echte hele seizoen in ieder geval mee te kunnen doen met de top 4...
Ik hoop het...quote:Op maandag 27 september 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij wordt glansrijk kampioen
Ik kwam er net op tijd achter dat ik nog een spits te weinig had opgesteld... Yke er maar even ingezet om toch een team te hebben... Scoort die gek nog ook, en nog wel de winnende treffer tegen de kersverse kampioenquote:Yke Amesz (42008128)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Wage: 545 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Career Goals: 1
Career Hattricks: 0
League goals this season: 1
Cup goals this season: 0
ik snap hier niets vanquote:Op maandag 27 september 2004 13:56 schreef komrad het volgende:
Weet iemand wat de belansgrootte van de supporters van een IX team is. Ik krijg er steeeds maar weer 2x3 per week bij, maar ik vrees dat 1 verlies me direct erg zwaar gaat opbreken. En aangezien dat te maken heeft met je afwijking van de balansgrootte wil ik graag waten wat die balansgrootte is voor een IX team.
Iddquote:Op maandag 27 september 2004 12:43 schreef REFUSED het volgende:
euh over die ik-speel-tegen-liechtenstein-award, eigenlijk moet behaald aantal punten voor gaan, pekel bijvoorbeeld heeft puntverlies, ruudt bijvoorbeeld niet.tegen liechtenstein verlies je nooit punten, wel eens dat je niet ruim wint
ow okquote:Op maandag 27 september 2004 14:14 schreef komrad het volgende:
In elke divisie is een gemiddelde waarde voor je supportersclub. Dit houdt in dat je in een hogere divisie gemiddeld meer supporters hebt. Door goede prestaties kan je boven de waarde uitkomen en door slechte prestaties eronder. Als je er echter boven zit (zoals ik denk ik) krijg je er relatief weinig supporters bij en gaan er veel af. Ik vroeg me daarom af wat die balanswaarde is zodat ik weet waar ik naar terug kan vallen en kan inschatten hoe snel dat kan gaan als ik een keer mocht verliezen
1. Vitussa FC 14 62-6 42quote:Op maandag 27 september 2004 14:24 schreef Ruudt het volgende:
De Ik-speel-tegen-Liechtenstein-award
1. Brouwhuis '04 14 57 - 2 42
maar goed dat we niet bij elkaar in de competitie zaten, dan voelde hij zich pas echt gepiepeldquote:Op maandag 27 september 2004 14:40 schreef The_Hives het volgende:1 doelpuntje
9 :xquote:Op maandag 27 september 2004 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
Ruudt en Refused welk niveau is dat!?
toen was de 9e klasse er nog nietquote:Op maandag 27 september 2004 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha, was je gedegradeerd het seizoen voor het deze (die voor de meesten is afgelopen, jaja)
je hebt gelijk en ongelijk. Je doet net voorkomen of het automatisch stijgt of daalt. Dit is niet zo. Verliezen terwijl je MOTSt is desatreus voor je supportergroep, PiC verliezen is niet erg. Daarnaast hangt het van je aantal voorlichters af.quote:Op maandag 27 september 2004 14:14 schreef komrad het volgende:
In elke divisie is een gemiddelde waarde voor je supportersclub. Dit houdt in dat je in een hogere divisie gemiddeld meer supporters hebt. Door goede prestaties kan je boven de waarde uitkomen en door slechte prestaties eronder. Als je er echter boven zit (zoals ik denk ik) krijg je er relatief weinig supporters bij en gaan er veel af. Ik vroeg me daarom af wat die balanswaarde is zodat ik weet waar ik naar terug kan vallen en kan inschatten hoe snel dat kan gaan als ik een keer mocht verliezen
Hmm maar hoe kun je dat zo goed zijn dat je al je tegenstandersquote:Op maandag 27 september 2004 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toen was de 9e klasse er nog niet
je hebt mensen die het wel kunnen en mensen die hun hele leven lang in dezelfde competitie zullen blijven hangen...quote:Op maandag 27 september 2004 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm maar hoe kun je dat zo goed zijn dat je al je tegenstanders
verslaat en ongeslagen bovenaan staat (met 2 tegen!). je zou immers
min of meer hetzelf de materiaal toegewezen moeten krijgen. Of zit
daar echt zo veel verschil tussen
als er bijvoorbeeld 5 van die starters niets met zn team doet, gaat het hard.quote:Op maandag 27 september 2004 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm maar hoe kun je dat zo goed zijn dat je al je tegenstanders
verslaat en ongeslagen bovenaan staat (met 2 tegen!). je zou immers
min of meer hetzelf de materiaal toegewezen moeten krijgen. Of zit
daar echt zo veel verschil tussen
hahahahaquote:Op maandag 27 september 2004 16:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je hebt mensen die het wel kunnen en mensen die hun hele leven lang in dezelfde competitie zullen blijven hangen...
noem geen namen enzo...
Dan kunnen die lui beter weg blijven...quote:Op maandag 27 september 2004 16:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als er bijvoorbeeld 5 van die starters niets met zn team doet, gaat het hard.
dat doen ze dus ookquote:Op maandag 27 september 2004 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
Dan kunnen die lui beter weg blijven...
R_B, jij lust toch ook bier?quote:Op maandag 27 september 2004 17:05 schreef R_B het volgende:
Aardig overzicht:
http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.html
zelfs die kopen nauwelijks matig. En anders vang je er 5k voor? Schiet ook niet op.quote:Op maandag 27 september 2004 17:06 schreef One_conundrum het volgende:
ja maar de echt slechte lui waar je toch wat mee verdiend en te slecht zijn om te trainen
ik speel in V en als ik een heb met bijv. vleugel slecht verd matig 18/19 jaar, ga ik die echt
niet trainen maar daar is daar wel animo voor in de IX IIX competities.
1881-6312 K.F.C. Minnertsga 33- 54 18 : 5 in V.196 (3576)quote:Op maandag 27 september 2004 17:05 schreef R_B het volgende:
Aardig overzicht:
Tjah op de lijst kost zetten 1k (? meen ik) en ik geef toch ook 20k uit aan de opleidingquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zelfs die kopen nauwelijks matig. En anders vang je er 5k voor? Schiet ook niet op.
KOM OP waar staan de andere FOK HT'ers ?!quote:Op maandag 27 september 2004 17:05 schreef R_B het volgende:
Aardig overzicht:
Ik sta deze maand in de "Sexy Boy" kalender van de Cosmo Girl! ... telt dat ook?quote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
KOM OP waar staan de andere FOK HT'ers ?!
ben jij dat??quote:Op maandag 27 september 2004 17:48 schreef Jonks het volgende:
[..]
Ik sta deze maand in de "Sexy Boy" kalender van de Cosmo Girl! ... telt dat ook?![]()
11066 MadKow 77- 19 40 : 1 in VII.168 (9018)quote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
kunnen we niet een aparte lijst maken met alleen FOK ht er'squote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
euh, kijk eens naar de OpeningsPost van dit topicquote:Op maandag 27 september 2004 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
kunnen we niet een aparte lijst maken met alleen FOK ht er's
hmm dit riekt naar sql..![]()
who wat vaakquote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga nog niet failliet
Jaap is verkocht voor 500k, ik heb 465 gekregen
ik sta straks 90 k in de plus, na deze weken dus weer break even
quote:Op maandag 27 september 2004 18:03 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga nog niet failliet
Jaap is verkocht voor 500k, ik heb 465 gekregen
ik sta straks 90 k in de plus, na deze weken dus weer break even
19358 sporting amsterdam 60- 14 40 : 1 in VIII.335 (17310)quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef One_conundrum het volgende:
haha weet ik maar met die ranking van die link inbegrepen:
Een Fok-ranglijst
Dan 2 winnaarsquote:Op maandag 27 september 2004 18:41 schreef speert.flies het volgende:
mijn topscorer is Stefan de Hooge (22682580) van Spletterpikkies en heeft er 21 gemaakt dit seizoen.
net las ik nog iemand met dit aantal,,,
wat bij een gelijkspel?
check de link en zoek je team naam evt met ctrl+fquote:Op maandag 27 september 2004 18:49 schreef DaMadKow het volgende:
Ik speel komend seizoen in VI.690 , middenmoot zou haalbaar moeten zijn. Doelstelling voor komend seizoen is om mezelf te plaatsen voor de beker
what's the point?quote:Op maandag 27 september 2004 19:03 schreef One_conundrum het volgende:
jonge ik bedoel waar hij staat op de ranglijst dat vink wel interessant
Kijk effe een paar posts naar boven, daar had ik dat ook al gepostquote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
check de link en zoek je team naam evt met ctrl+f
Ik denk dat de 1e site nauwkeuriger is .. Als je je league opzoekt, en onderin 'series prediction' bekijkt, zie je de mogelijke teams waar je mee gewisseld wordt.quote:Op maandag 27 september 2004 19:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens http://www.rembrandt.net/(...)e=VI.629&LeagueID=14 kom ik in VI.629
Volgens http://www.lysator.liu.se(...)a/14_full.html#10817 kom ik in VI.970
Wie zal er gelijk hebben?
ik dacht meteen "REMBRANDT!!" te kunnen posten aangezien die bij mij feilloos klopt ( hij geeft maar 1 mogelijkheid aan en de huidige ingeplande promotie/degradatie-wedstrijd van die league klopt ook met de voorspelling). maar na rembrandt gechecked te hebben bij jouw team kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat rembrandt het bij hoolieganzen totaal niet weet. check het aantal mogelijke teams eens dat hij in VI.629 aan het voorspellen isquote:Op maandag 27 september 2004 19:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens http://www.rembrandt.net/(...)e=VI.629&LeagueID=14 kom ik in VI.629
Volgens http://www.lysator.liu.se(...)a/14_full.html#10817 kom ik in VI.970
Wie zal er gelijk hebben?
Kun je dit even nader verklaren bitte en hoe moet ik nou in die lijst met clubs aan het begin komenquote:Het All-star-team: sirdalord (a), qyn (b), refused (c)
Fok-Cup: Geen idee wie nu eigenlijk het voortouw neemt... Maar het loopt op rolletjes
Spelers-klassement: Grumpey
Dat A-team krijgt al aardig wat sterren moet ik zeggenquote:[b]
A/B/C-teams ge-update
Heb je uberhaupt de openingspost wel gelezen?quote:Op maandag 27 september 2004 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kun je dit even nader verklaren bitte en hoe moet ik nou in die lijst met clubs aan het begin komen
je speelt in V en je vraagt je nog steeds af wat een Federatie isquote:Op maandag 27 september 2004 22:46 schreef One_conundrum het volgende:
alles is nu redelijk duidelijk, zo te zien komen enkele van mijn spelers wel in aanmerking voor het sterren team. Maar wat is een Federatie, en waar geef ik mijn spelers aan
ik sta lager dan jij, maar heb in minder tijd meer sterretjes en betere ratings....quote:Op maandag 27 september 2004 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm.. de grote strikvraag!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik sta lager dan jij, maar heb in minder tijd meer sterretjes en betere ratings....
sta ik dan boven of onder je?
je kan wel zien wie de ambtenaar is het meeste tijd heeftquote:Op maandag 27 september 2004 22:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik verveelde me dus ik dacht... ik maak een lijstje van wie wat doet... je hebt er geen flikker aan, maar ok.. Aangezien ik probeer die 70 biertjes per dag van dré te evenaren, kan ik wat vergeten zijn... roept u maar liefjes en ik pas aan
Fok-Hattrick-Awards: Johan-Derksen en Pekel
Openingspost bijwerken: sirdalord
Meeting-zaken: Johan-Derksen
Het All-star-team: sirdalord (a), qyn (b), refused (c)
Fok-Cup: dit seizoen: Grumpey ... volgend seizoen: Johan-Derksen en sirdalord
Fok-Cup-Toto: TimmyAsd en pekel (organisatie) en Johan-Derksen (voor de prijzen)
Spelers-klassement: Grumpey
Fok-Federatie-site: Fugie en qyn
IRC-helpdesk: qyn, refused en Johan-Derksen (vaak aanwezig)
Creditcard-hulp: Johan-Derksen, Grumpey, engessa
Kijk dat is het dus ik heb me nog niet verdiept in het supporter zijn en ben er ook nog niet echt van overtuigd dat dit beter of zoiets is. ik kan wel zonder die extra opties. zolang je dat niet hebt weet je ook niet wat je mistquote:Op maandag 27 september 2004 23:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je speelt in V en je vraagt je nog steeds af wat een Federatie is
als je hattrick-supporter bent kun je lid worden van maximaal 3 federaties in hattrick zelf, te vinden in het menu liinksonder.
en zodra je federatie-lid bent kun je hier je speler posten met het meeste aantal sterren en dan wordt het geverifieerd en worden de teams ge-update.
ik dacht ook dat ik het na een paar weken niets meer aan zou vinden, maar de hattrick verslaving pakt je tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
Iedereen zijn eigen ding. Ik moet wel zeggen dat ik het goed vind dat je geen voordeel krijgt als je supporter wordt, want dat zou het een verkapte manier zijn om te moeten betalen als je aan het spel deel wil nemen. Hulde aan de HT makers. Ik zit er zelf ook nog steeds aan te twijfelen. Vooral ook omdat ik nog wil bezien hoe lang ik het spelletje leuk blijf vinden. Maar als ik het over een tijdje nog graag speel ga ik denk ik wel supporter worden, al is het maar vanwege de inititatieven van fok
Maar jíj mag Conundrum zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, dank je one_conundrum
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:12 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe...Hives heeft goede reclame voor de Fed gemaakt, zijn neef is er net bijgekomen.
De Raggende Manne (365582)
http://www14.hattrick.org(...)ewUser&userid=898324
Spam zijn guestbook maar vol (al is 't daar zeker niet leeg).
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik ga zo mijn gras maar eens herkauwen jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
hey een koe
Bevalt dat een beetje, 7 magen??quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga zo mijn gras maar eens herkauwen ja![]()
nee, je moet zoveel eten om ze te vullenquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje, 7 magen??
1...quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:43 schreef One_conundrum het volgende:
even ontopic jongens: Hoeveel spelers uit de jeugd staan bij jullie in de basis. Ik zal zelf ook even tellen
jeugdspelers ga ik alleen maar trainen als je ze aan specifieke hoge eisen voldoen. En dat doen ze slechts 1 op 100 keer. aangezien ik pas iets van 40 keer gepulled heb duurt nog wel even...quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
jah want die haal je uit je jeugdopleiding en vervolgens kun je ze of verkopen of ontslaan of opleiden en verkopen of opleiden en laten spelen. mocht je voor dit laatste gekozen hebben en staat een van jou jeugd spelers in de basis dan mag je hem tellen
eigenlijk heel logisch...
of ben je niet zo serieus bezig met HT
hoe weet je eigenlijk dat dat mijn neef is?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:12 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe...Hives heeft goede reclame voor de Fed gemaakt, zijn neef is er net bijgekomen.
De Raggende Manne (365582)
http://www14.hattrick.org(...)ewUser&userid=898324
Spam zijn guestbook maar vol (al is 't daar zeker niet leeg).
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe weet je eigenlijk dat dat mijn neef is?
zegt ook wel iets over je selectiequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:24 schreef One_conundrum het volgende:
mag ik hieruit afleiden dat je geen jeugdspelers bij de 1e 16 hebt zitten?
en ik stel ook geen slechte jeugd spelers op maar der spelen gewoon 6 waarvan 3 bij de duurste 5 zitten
Dat laatste lijkt mij erg sterkquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zegt ook wel iets over je selectie![]()
of je had geluk met YP's, kan ook...
dus ? alsof ik ga bijhouwe wie er uit me jeugd komenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
jah want die haal je uit je jeugdopleiding en vervolgens kun je ze of verkopen of ontslaan of opleiden en verkopen of opleiden en laten spelen. mocht je voor dit laatste gekozen hebben en staat een van jou jeugd spelers in de basis dan mag je hem tellen
eigenlijk heel logisch...
of ben je niet zo serieus bezig met HT
Wat wilde je vertellen schatje??quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:58 schreef One_conundrum het volgende:
laat maar...
haha ik weet niet in welke league jij speelt maar met mijn YP wel vorig seizoen 1e in VI en nu 5e in V... mede dankzij mijn jeugd durf ik bijna wel te zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij erg sterk
Ja gezelligquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
hey conun,
Kom je ook op irc? Dat vinden we gezellig joh!
download ff een programma op www.mirc.com
met welke stats heb je ze gepulled?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:09 schreef One_conundrum het volgende:
haha
moet je toch minstens 1 mil betalen voor de 2 besten
26-10-2003 Afkomstig uit de jeugdopleiding van K.F.C. Minnertsga.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met welke stats heb je ze gepulled?
Ik ga nu leren maar ik kom jullie deze week nog opzoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
hey conun,
Kom je ook op irc? Dat vinden we gezellig joh!
download ff een programma op www.mirc.com
Wisselen? Ik heet geen advocaat!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:18 schreef The_Hives het volgende:
je hebt ze dus getraind. Wat train je? Of wissel je het af
Ah, kom nu ff joh!! Het is er net zo gezellig...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik ga nu leren maar ik kom jullie deze week nog opzoeken.
??quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:19 schreef One_conundrum het volgende:
ghaha golfen uitmuntend
Check mijn post dan, oetlul!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
??
uh de een was al vet goed conditie alleen bijgeschaafdquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:18 schreef The_Hives het volgende:
je hebt ze dus getraind. Wat train je? Of wissel je het af
dan moet ik weer downloaden en verdiepen en shitquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ah, kom nu ff joh!! Het is er net zo gezellig...
Daarna gaan wij ook weer leren...
Heel ff !!!
Ok?
hijs nu 21 en meestal 4 4,5 sterren maar gvd vorm matig dus dat haaltie niet meer de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar wat voor stats heeft ie nu dan?
Leuk verhaal, maar wat zijn z'n stats...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hijs nu 21 en meestal 4 4,5 sterren maar gvd vorm matig dus dat haaltie niet meer de laatste tijd
Verdiepen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dan moet ik weer downloaden en verdiepen en shit
bijna deadline dan peer ik em
watvoor stats heb die redelijk redelijk yp dan nu ? want zo istie natuurlijk nooit 6500-7000 tsi sjakie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:28 schreef One_conundrum het volgende:
hehe nog ff 1 mil aan een speler besteed eindlijk midmid derbij
beste
Ik weet zijn stats denk ik:quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Fugie, dat vroeg ik ook al...
Maar hij moest leren
en had dus geen tijd
zullen we zelf dan wat stats verzinnen
want tja, leren gaat voor hattrick...
dus one_watmagikookalweerzeggen veel succes met leren...
Kunnen we helpen?
Owkee zijn naam is dus ook al bekend...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
een anti-seedorf
voor penalty nemen lijkt me scoring ook wel handigquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:36 schreef SuperWeber het volgende:
Ik weet zijn stats denk ik:
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: disastrous
Winger: passable Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: Mythical
Penaltynemer dus![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je zou maar een matig coach hebben
Scoring hoeft dus niet.... dus hoezo goed!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
voor penalty nemen lijkt me scoring ook wel handig
maar dan nog, van set pieces krijg je geen 6000-7000 TSI
als je grappig wilt zijn doe het dan ook goed
ervaring telt wel mee trouwens, maar ik dacht scoring ook, staat nergens duidelijk in de regels.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:44 schreef SuperWeber het volgende:
Scoring hoeft dus niet.... dus hoezo goed!!
Uhm... Daarom had ik ook mythical gedaan... Da's flink hoog dus zal wel wat opleveren, bovendien had ie formidabele conditiequote:Op dinsdag 28 september 2004 14:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ervaring telt wel mee trouwens, maar ik dacht scoring ook, staat nergens duidelijk in de regels.
maar dan vergeet je nog het heikele punt dat Set Pieces niet/nauwelijks invloed heeft op de TSI
dat zeg ik dus, set pieces heeft niet/nauwelijks invloed op de TSI, hoe hoog set pieces ook isquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:49 schreef SuperWeber het volgende:
Uhm... Daarom had ik ook mythical gedaan... Da's flink hoog dus zal wel wat opleveren, bovendien had ie formidabele conditie
waarom hou je niet vast aan 1 training?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:40 schreef One_conundrum het volgende:
20 jaar, matig in vorm
[Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
ben bijna klaar met verdedigen trainen, nog een upgrade gewenst, dan vleugelspel
totaal nutteloos. Je had al 5x dat bedrag kunnen verdienen als je gewoon 1 ding had getraint. En had je een 2x zo goeie speler kunnen kopen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
koffie gescoord ga weer weg is dus in 3 seizoen leuk beter geworden niet waar
precies. Koop bijvoorbeeld een paar redelijk/goed scoring jeugdspelers. Ga scoring trainen. Stel je team op woensdag daar op af. Als de stats hoog genoeg zijn verkopen. Voor dat geld kan je weer trainees kopen, en wat je over houdt investeer je in bv spelers/stadion/coach enzovoort.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
haha daar heb je een punt dus jij zegt train zo'n gast van 17 door tot pos of vleugel uitstekend en verkoop voor 1 mil?
Ik begon in de 8e klasse en ben nu 2x gepromoveerd... in 2 seizoenen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
en waar speel je dan dat dat zo goed werkt en wat voor coach heb je
neej da's waar he hij speelt toch minster 6 tot 8 wedstrijdenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee hoor, daar profiteren we juist van... We zijn geen day traders
voor zover ik weet ook, maar dan rijst de vraag of het niet verstandig is om hem voor rampzalig leiderschap al te vervangen. je teamspirit zal namelijk niet heel blij zijn met rampzalig leiderschap.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens mij loopt ie inderdaad helemaal door...
Daar heb ik dus mijn clown voorquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef REFUSED het volgende:
[..]
voor zover ik weet ook, maar dan rijst de vraag of het niet verstandig is om hem voor rampzalig leiderschap al te vervangen. je teamspirit zal namelijk niet heel blij zijn met rampzalig leiderschap.
oh je wou er een bron bij?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Maar niemand die het 'zeker' weet?
begin dit seizoen een redelijk coach met zwak leiderschap voor 180k gezocht. maar waarom wil je altijd al die nutteloze informatie van iedereen weten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:20 schreef One_conundrum het volgende:
even over geld investeren in een externe coach wie heeft dat alles gedaan? Hives Johan jullie zijn (lt) handelaren? al n coach aangenomen?!
Jep, scheelde zo'n 400.000 in de omturn kosten, minus de aanschaf van de speler á 138.000 scheelt het je dus zo rond de 300.000 euro voor een solid coach met inadequate leadership.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Gelezen. heeft iemand al een oudere speler met ervaring gekocht of reeds in bezit omgeturned tot coach?
niets mis mee zolang je er anderen niet mee lastig valt. als mensen oplossingen aandragen en jij wuift ze weg met het argument dat je lui bent, ben je denk ik hier toch ietwat verkeerd. en dat keep the forum alive: mensen zitten niet te wachten op 10x dezelfde vragen iedere week van iedereen die er nieuw bij komt, daarom staan die hulpsites in de openingspost, en als je er dan vervolgens niet uit komt, kun je het altijd alsnog hier vragen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef One_conundrum het volgende:
en ik heb last van chronische luiheid
sorryquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
niets mis mee zolang je er anderen niet mee lastig valt. als mensen oplossingen aandragen en jij wuift ze weg met het argument dat je lui bent, ben je denk ik hier toch ietwat verkeerd. en dat keep the forum alive: mensen zitten niet te wachten op 10x dezelfde vragen iedere week van iedereen die er nieuw bij komt, daarom staan die hulpsites in de openingspost, en als je er dan vervolgens niet uit komt, kun je het altijd alsnog hier vragen.
Motherfockerquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef Two_conundrum het volgende:
[..]
sorry
Maar weet jij het antwoord op mijn vraag of niet?
Scheldt jij altijd jezelf uitquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Motherfocker
haha, lees dan Two_conudrum heet die gast KLOON die pik moet opzoute dis geen leuke grapquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Scheldt jij altijd jezelf uit
hij lijkt anders welquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
haha, lees dan Two_conudrum heet die gast KLOON die pik moet opzoute dis geen leuke grap
Ow.... Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, lees dan Two_conudrum heet die gast KLOON die pik moet opzoute dis geen leuke grap
Jíj mag ook Conundrum zeggen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |