56 - 10 :')quote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik-speel-tegen-Liechtenstein-award: nominatie voor mezelf
Doelsaldo is 60 - 14
quote:Op zondag 26 september 2004 23:28 schreef SuperWeber het volgende:
Btw ik nomineer mezelf voor die kneuzenaward...
balen.. zo'n award is namelijk wel erg cool...quote:Op zondag 26 september 2004 23:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
56 - 10![]()
maar anderen zijn beter
quote:De ADO-Den Haag-award:
FC KVK (qyn) (nav 22017494)
BubbaFat (GotenSSJ) (nav 24113102)
sporting_amsterdam (TimmyASD) (nav 22042236)
De De-Graafschap-award:
Zandpol Trappers (SuperWeber) (tsja)
tweakerz (s4nder) (366039) (wat wil je met zo'n teamname)
FC Smoerf (Smoerf) (69055) (omdat ie 7de is geworden, daarom eik)
De Max-Phillip Freiherr Spiegel von und zu Peckelsheim-award
Johan Sithole (17718766) (MadKow) (Zitgat)
Stephan Ho Suie Sang (31786393) (GotenSSJ) (En das een Nederlander![]()
)
Kazimir van den Sigtenhorst Meyer (35302468) (HAL9000S) (Lang enzo...)
op zich niet verkeerdquote:Topscorers
Speler Team Goals
1. Rowin de Groen FC Century 23
2. Lars van den Boom JOZ 14
3. Anton Olde Riekerink FC Century 13
4. Guus Lenters Dapp're Strijders 10
5. Sander Spruijt Dapp're Strijders 9
6. Steyn Crijne Dapp're Strijders 9
7. Mark Doornbos Dapp're Strijders 8
[/quote]quote:Op zondag 26 september 2004 23:40 schreef pekel het volgende:
Mijn nominaties:
[quote]Johan Sithole (17718766) (MadKow) (Zitgat)
Ik nomineer dan pekel. Ondanks dat hij later begonnen is met zijn team (halverwege maart) doet zijn team niet onder voor anderen van ons. Zijn training verloopt goed (hij weet hoe het moet, en de eerste 3,5 ster speler heeft zich er al ontwikkeld) en voor zover wij weten zijn zijn financien gunstig, in tegenstelling tot vele andere teams rond de VII en VIII. Dit alleen al verdient respect. Daarnaast is hij kampioen geworden...quote:Op zondag 26 september 2004 23:15 schreef sir_dalord het volgende:
beste manager seizoen 13
niet verkeerd R_B. Dat is al beter dan mijn totale trainee carrierequote:Op maandag 27 september 2004 08:57 schreef R_B het volgende:
Winnaar gefeliciteerd!!
Verliezers, volgende keer beter...
Ik heb gister met 4-1 verloren van de nummer 1...geen echte schande...
Ben mijn team aan het vormen voor volgend seizoen...
Vorige week had ik deze speler:
Maxim Gagarin
TSI = 480 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Gekocht voor 3000...na 1 week steeg hij met positiespel...
omdat ik toch al genoeg spelers heb op het middenveld...en vanwege de 3 weken zonder echt goeie inkomsten....staat hij te koop...
Er zijn wat biedingen geweest...bedrag staat op 47.000
18126. (18119) FC boukerse 12 - 45 6 8 in VII.194 20174quote:Op maandag 27 september 2004 10:32 schreef qyn het volgende:
Het lijkt erop dat http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi nu helemaal is bijgewerkt...
Vooralsnog wordt ik gewisseld met:
1. FC Tjernobiel 7 in VI.200
of Fu Fighters 7 in VI.516
Beide niet heel gemakkelijk
Het is toch goed om te dromenquote:Op maandag 27 september 2004 10:08 schreef The_Hives het volgende:
en dat kan je allemaal betalen?
het ligt eraan wie er nog meer bijkomt, anders wordt ik kampioen (al weet je nooit of ze raar piccen/motsen). Degene die nu ruim de winnaar is, haalt 25 sterren, en dat haal ik ook als ik Jaap kwijt ben. Verder speelt daar bijna niemand friendly'squote:Op maandag 27 september 2004 10:32 schreef qyn het volgende:
Beide niet heel gemakkelijk
met dromen is niets verkeerdquote:Op maandag 27 september 2004 10:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Het is toch goed om te dromen
omdat mijn verdediging, redelijk goed zit...en ik een redelijke reserve verdediger heb, verander ik nog niks aan mijn verdediging...
Ik mis wel een goeie speler in de spits....
Waarschijnlijk koop ik 1 'goed' scoren voetballer....
o nee, er komen natuurlijk 4 teams bijquote:Op maandag 27 september 2004 10:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het ligt eraan wie er nog meer bijkomt, anders wordt ik kampioen (al weet je nooit of ze raar piccen/motsen). Degene die nu ruim de winnaar is, haalt 25 sterren, en dat haal ik ook als ik Jaap kwijt ben. Verder speelt daar bijna niemand friendly's.
Ik ben beter dan die nummer 3 en 4.
Ik heb nog zo veel mogelijke teams die er bij kunnen komen....we zien wel wat het wordt..quote:Op maandag 27 september 2004 10:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
18126. (18119) FC boukerse 12 - 45 6 8 in VII.194 20174
![]()
jij wordt glansrijk kampioenquote:Op maandag 27 september 2004 11:01 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik heb nog zo veel mogelijke teams die er bij kunnen komen....we zien wel wat het wordt..
Ik hoop volgend seizoen in mijn eerste echte hele seizoen in ieder geval mee te kunnen doen met de top 4...
Ik hoop het...quote:Op maandag 27 september 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij wordt glansrijk kampioen
Ik kwam er net op tijd achter dat ik nog een spits te weinig had opgesteld... Yke er maar even ingezet om toch een team te hebben... Scoort die gek nog ook, en nog wel de winnende treffer tegen de kersverse kampioenquote:Yke Amesz (42008128)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 290
Wage: 545 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Career Goals: 1
Career Hattricks: 0
League goals this season: 1
Cup goals this season: 0
ik snap hier niets vanquote:Op maandag 27 september 2004 13:56 schreef komrad het volgende:
Weet iemand wat de belansgrootte van de supporters van een IX team is. Ik krijg er steeeds maar weer 2x3 per week bij, maar ik vrees dat 1 verlies me direct erg zwaar gaat opbreken. En aangezien dat te maken heeft met je afwijking van de balansgrootte wil ik graag waten wat die balansgrootte is voor een IX team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |