*pet *petquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kijk mij weer trouw posten!
*flap* *flap* *flap*quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kijk mij weer trouw posten!
Heb je die trouwens gezien?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Hi and welcome to the day after tomorrow...
Nee, maar NiNi, dit is een fijne uitlaatklep voor alle containers frustratie die zo'n bloedmooie, hoogintelligente jonge studente als ik dagelijks moet verwerken. Alleen de gedachte van een zo af en toe weleens luisterend oor is al genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef NiNi het volgende:
Au3 popsewopsje!
Niet boos worden als we niet inhoudelijk reageren he?
Ehh.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Okay, dat wil ik wel zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, maar NiNi, dit is een fijne uitlaatklep voor alle containers frustratie die zo'n bloedmooie, hoogintelligente jonge studente als ik dagelijks moet verwerken. Alleen de gedachte van een zo af en toe weleens luisterend oor is al genoeg..
Ik?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup!.
Je gaat zijn schilderijtjes ophangen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:01 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet over twaalf minuten naar de tandarts. Boren.
Vooral jij!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |