Ik laat mij niet omlullen. Ik ben oud en wijs genoeg om een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:24 schreef NiNi het volgende:
Heb je je weer om laten lullen met turbo-taal?![]()
Duidelijke taal? Vrouwenduidelijk "Het zou fijn zijn als je eens wat meer een ander zou kunnen zijn dan dat je normaal bent als ik daarom vraag, nou ja niet vraag, maar dat moet je zelf ook aan kunnen voelen" óf Mannenduidelijk "Ik ga over 6 minuten en 34 seconden weg"quote:MUUS schreef in het vorige topic het volgende:
Jullie kunnen duidelijke taal niet eens handelen.
Ik moet om ongeveer 11:00u weer weg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Duidelijke taal? Vrouwenduidelijk "Het zou fijn zijn als je eens wat meer een ander zou kunnen zijn dan dat je normaal bent als ik daarom vraag, nou ja niet vraag, maar dat moet je zelf ook aan kunnen voelen" óf Mannenduidelijk "Ik ga over 6 minuten en 34 seconden weg"
Je bedoelt rechter.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef MUUS het volgende:
Rechtse sokken bestaan ook!
Da's discriemie.. disciri... discieniemienie... niet eerlijk!
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:33 schreef MUUS het volgende:
Ik moet om ongeveer 11:00u weer weg.
En nou je bek houwe!
Ik sprak in topictiteltaal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bedoelt rechter.
Ben ik eens duidelijk en dan ga je nog vragen stellen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?
Ieder [@@@] topic is een TTT.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik sprak in topictiteltaal.. TTT, maar dan anders.
.
Mail!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ieder [@@@] topic is een TTT..
HEY JK, ZEIK NIET ZO TGEN MUUS JAquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat hep jij over mijn bek te bepalen?
Weet jij zijn achternaam ook omdat ie jou mail stuurt van zijn werkadres ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mail!
Ik heb allan gereplied slome,quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mail!
Ja, die kent ze al.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Weet jij zijn achternaam ook omdat ie jou mail stuurt van zijn werkadres ? [afbeelding].
Wie is Allan? Ik ken geen Allan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb allan gereplied slome,.
BEMOEI JE MET JE EIGE! ALSOF MUUS HET NIET ALLENIG AFKAN!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Ripley het volgende:
HEY JK, ZEIK NIET ZO TGEN MUUS JA
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Weet jij zijn achternaam ook omdat ie jou mail stuurt van zijn werkadres ? [afbeelding].
Ja, dronken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb allan gereplied slome,.
Nallan? Anllan? Allann?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er mist een N..
Nou, meneer de piemelgriek, JIJ doet alsof het classified information is. Vandaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die kent ze al..
Wat is er mis met mijn achternaam eigenlijk?.
Heute oder morgen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dronken.
Dat wist ik ook al.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er mist een N..
JIJ MOEST TOCH WEG!?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nallan? Anllan? Allann?
Ken ik ook niet..
Dat is het ook. Ik ben de enige in Nederland met die achternaam en er is iets teveel info over mij te vinden dmv mn achternaam.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, meneer de piemelgriek, JIJ doet alsof het classified information is. Vandaar.
And she scoooooooooores!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JIJ MOEST TOCH WEG!?.
You wish,quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
And she scoooooooooores!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik ben de enige in Nederland met die achternaam en er is iets teveel info over mij te vinden dmv mn achternaam..
Neuken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You wish,.
Wanneer niet, mên! Maar jij moet vrijdag werken he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heute oder morgen?
Aha!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik ben de enige in Nederland met die achternaam en er is iets teveel info over mij te vinden dmv mn achternaam..
Ja, maar er kan wel wat geregeld worden denk ik..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wanneer niet, mên! Maar jij moet vrijdag werken he?
Kijk je tijdens de sex ook zo boos?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuken?
Ik heb veel over mijn sexblikken gehoord, maar men heeft ze nog nooit als 'boos' omschreven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk je tijdens de sex ook zo boos?.
Nou, vooruit dan maar..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb veel over mijn sexblikken gehoord, maar men heeft ze nog nooit als 'boos' omschreven.
Valt vies tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Aha!![]()
Doe een boekje open, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb veel over mijn sexblikken gehoord, maar men heeft ze nog nooit als 'boos' omschreven.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...
En je hapt gewoon ook nog.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
And she scoooooooooores!!
Het wordt wel bewolkt, maar ik denk niet dat het echt heul snel gaat regenen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef MUUS het volgende:
Hey JK, kijk eens naar buiten als je wilt.
Denk jij dat het gaat regenen any time zoen?
Meestal doe ik dan mijn benen open, maar jouw manier is vast ook heel fijn. Leg eens uit?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Doe een boekje open, zou ik zo zeggen.
Hmz.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het wordt wel bewolkt, maar ik denk niet dat het echt heul snel gaat regenen.
Nou, NiNi en ik hadden het in het andere topic over een boek met sperma enzo, en Victoriaanse sletjes. Enzo. Benen open werkt beter overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meestal doe ik dan mijn benen open, maar jouw manier is vast ook heel fijn. Leg eens uit?
Hee MUUS! Ga je al weg dan, MUUS? NOU?!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef MUUS het volgende:
Hey JK, kijk eens naar buiten als je wilt.
Denk jij dat het gaat regenen any time zoen?
iig m'n adres en telefoonnummer..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Valt vies tegen.
Maar soms is benen beetje dicht ook best fijn.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, NiNi en ik hadden het in het andere topic over een boek met sperma enzo, en Victoriaanse sletjes. Enzo. Benen open werkt beter overigens.
Uhm, ik doe het om jou een plezier te doen hoor,quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
En je hapt gewoon ook nog..
Dat kan je met mijn naam ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
iig m'n adres en telefoonnummer...
Dat is al teveel..
Leest makkelijker.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar soms is benen beetje dicht ook best fijn.
Eh, ja true. Maar goochelen valt tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
iig m'n adres en telefoonnummer...
Dat is al teveel..
Geitenwollen Sokken United.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat Ding is echt identiek aan mijn Ding.
Wat ga je stemmen, if I may ask ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Geitenwollen Sokken United.
Ik twijfel nog tussen PvdA en GroenLinks.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ga je stemmen, if I may ask ?
Okay, ligt het nou aan mij, of heeft Groen Links nou een uitzonderlijk talent om hun op-zich-best-redelijke-standpunten ALTIJD te laten uitdragen door ONTIEGELIJKE KLOOTZAKKEN, DUFMUTSEN en KANSLOZE DROLLEN ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:02 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen PvdA en GroenLinks.
Dag MUUS. Dat je gekrulde haren mogen wapp'ren in de wind.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef MUUS het volgende:
To fiets!
Au revoir.
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okay, ligt het nou aan mij, of heeft Groen Links nou een uitzonderlijk talent om hun op-zich-best-redelijke-standpunten ALTIJD te laten uitdragen door ONTIEGELIJKE KLOOTZAKKEN, DUFMUTSEN en KANSLOZE DROLLEN ?
Het zijn bij mij echt de politici niet de standpunten dat ik niet op GL stem. Brrrr.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okay, ligt het nou aan mij, of heeft Groen Links nou een uitzonderlijk talent om hun op-zich-best-redelijke-standpunten ALTIJD te laten uitdragen door ONTIEGELIJKE KLOOTZAKKEN, DUFMUTSEN en KANSLOZE DROLLEN ?
Het zijn bij mij echt de politici niet de standpunten dat ik niet op GL stem. Brrrr.
Ah, k.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat kan je met mijn naam ook.
Wat wilde je dan nog meer vinden,quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Eh, ja true. Maar goochelen valt tegen.
Dat was onze excuus Moslima Hirsi Ali geloof ik,quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef NiNi het volgende:
[..]Femke Halsema
heeft hypocritie echt uitgevonden!
Hmfrr.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:06 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Klopt..
Waar is jouw keus op gevallen?
Nou ja, er is nog altijd:quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hmfrr.
Ik weet het dus niet. En ik ga nu mijn trein halen..
Hihi.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:11 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog altijd:
[afbeelding]
Chantabele info.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat wilde je dan nog meer vinden,.
Ik vertel alles wat je altijd al wilde weten en meer..quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Chantabele info.
Oeh, tof!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vertel alles wat je altijd al wilde weten en meer..
Moet je wel de jusite vragen stellen he...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oeh, tof!![]()
Willen we dat? Denk jij dat jij stoer genoeg bent zodat ik alles van jou wil weten? Denk je dat? Denk je dat?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vertel alles wat je altijd al wilde weten en meer..
Moet je wel de jusite vragen stellen he...
Ik had het tegen NiNi freakboy,quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:26 schreef engessa het volgende:
[..]
Willen we dat? Denk jij dat jij stoer genoeg bent zodat ik alles van jou wil weten? Denk je dat? Denk je dat?
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het tegen NiNi freakboy,.
Met jou praat ik dus ook niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ben je nu niet blij dat ie helemaal van jou alleen is?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Met jou praat ik dus ook niet meer.
Ik denk dat ze bedoelde omdat je ook op de SP hebt gestemd,quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:32 schreef engessa het volgende:
[..]
Ben je nu niet blij dat ie helemaal van jou alleen is?
Ja, homey.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde omdat je ook op de SP hebt gestemd,.
Tssss. Misschien moet ze maar eens een heilstaat in haar eentje stichten voor blonde übermenschen ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ze bedoelde omdat je ook op de SP hebt gestemd,.
Homey, wat een eenheid weerquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, homey.
Ik ben best Arisch toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssss. Misschien moet ze maar eens een heilstaat in haar eentje stichten voor blonde übermenschen ofzo..
*check*quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben best Arisch toch?
Blauwe ogen heb ik iig...
Ik ben pacifistisch,quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*check*
Misschien kun jij wel Uberschutzwebelkommandant Chemischer Kriegsführung zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gij gaat draaien.
Whoa! Dan ben jij een soort muzikale fluffer-girl.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Dat niet alleen, ik draai voor de grootste act van het festival (G.M.S.) als het goed is..
Het wordt zooooooooo vet...
Ziet er leuk uit! Maar DJ Dr. Daggla? Bekt gewoon Dr. Daggla niet beter? Of DJ Daggla?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Dat niet alleen, ik draai voor de grootste act van het festival (G.M.S.) als het goed is..
Het wordt zooooooooo vet...
Kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar opzij!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssss. Misschien moet ze maar eens een heilstaat in haar eentje stichten voor blonde übermenschen ofzo..
Engerd! Heb je al het haar boven je oren weggeschoren?quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:57 schreef NiNi het volgende:
Kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar opzij!
Dat Dr. is normaliter de vervanger van DJ.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:56 schreef engessa het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Maar DJ Dr. Daggla? Bekt gewoon Dr. Daggla niet beter? Of DJ Daggla?
Music is life en zo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whoa! Dan ben jij een soort muzikale fluffer-girl.
Cool.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben heel erg agressief.
Owjeej,quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Kickboksen??quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Robbertje vechtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Muziek is wel keibelangrijk ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Music is life en zo..
Ik ben geen gabber.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Engerd! Heb je al het haar boven je oren weggeschoren?
Ook gij, Brute?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
kei
Joah! Blondts hef mor fun enzo!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:07 schreef NiNi het volgende:
Ik ben geen gabber.
Blond Über Alles!
Ben je bij de dierenarts geweest of zijn er andere problemen die je dwars zitten?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben er wel. Maar ja, SP en VVD (:r) gaan natuurlijk niet goed saampjes.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:12 schreef NiNi het volgende:
Is iedereen nu dood?![]()
Lief, mên!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik leef nog speciaal voor jou, NiNi.
Een waar woord, m'n beste.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar ja, SP en VVD (:r) gaan natuurlijk niet goed saampjes.
SPquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar ja, SP en VVD (:r) gaan natuurlijk niet goed saampjes.
quote:Mordversuch wegen 'falschem' Hemdaufdruck! Wo waren Sie, Herr Rau?
Wo blieben die Schlagzeilen der Massenmedien und der Tagesschau?
SIEGBURG - Ein naechtlicher Stadtbummel dreier junger Deutscher in der Nacht vom 15.-16. Juni waere fuer einen der Jugendlichen fast toedlich ausgegangen. Die drei jungen Leute, 17, 18 und 21 Jahre alt, schlenderten ruhig und gut gelaunt nach Mitternacht von McDonalds kommend durch die Siegburger Innenstadt.
Sie trugen die bei Jugendlichen beliebten Hemden mit Aufschriften (engldeutsch 'T-Shirt' genannt). Bei einem prangte 'Lieber Currywurst als Doener' auf der Brust, womit er wohl zeigen wollte, dass er als offenbar umerzogener Amideutscher in der multikulturellen Gesellschaft McDonald statt Doener bevorzugte.
Doch diese Vorliebe haette er besser nicht so offen gezeigt. In der Fussgaengerzone kamen den Jugendlichen sieben bis acht auslaendische Mitbuerger der zweiten Generation - nach Polizeibericht mit 'suedlaendischem Aussehen, vermutlich tuerkischer Herkunft' - entgegen, denen diese Parole offenbar nicht gefiel und die sich wohl an den Aufruf des Herrn Bundeskanzlers Schroeder zum 'Aufstand der Anstaendigen' erinnerten.
Mit lauten Rufen wie 'Heil Hitler' und 'Nazi-Deutsche' stuerzten sie sich auf die drei, laut Zeugenaussagen 'ohne erkennbaren Grund'.
Waehrend die zwei Juengeren fliehen konnten, schaffte es der 21-jaehrige nicht. Weil ihm ein Bein gestellt wurde, stuerzte er, und die Gruppe schlug und trat auf ihn ein. Einer der Angreifer riss aus einer seitlichen Baumpflanzung einen zwei Meter langen Pflanzpfahl heraus und schlug ihn dem Opfer mehrfach auf den Kopf. Danach flohen die Angreifer, bevor die alarmierte Polizei eintraf.
Der ueberfallene schwebte tagelang in Lebensgefahr, von den Taetern fehlt bislang jede Spur, obwohl die Polizei das Umfeld des Tatortes nach Spuren absuchte und die Bonner Mordkommission den Fall uebernommen hat.
'Ich bin erschrocken ueber das Ausmass an Brutalitaet, mit der da vorgegangen wurde', erklaerte Robert Scholten, Sprecher der Polizei in Bonn. Es sei zwar richtig, dass die drei Angegriffenen zur rechten Szene gehoerten, das koenne jedoch das Vorgehen der Angreifer in keiner Weise rechtfertigen.
>Zitat<: WIR sind ueberhaupt nicht erschrocken, denn seit mehr als 20 Jahren wissen und warnen wir vor all solchen Folgen der 'multikulturellen Gesellschaft'. Dass weder der Herr Bundespraesident ans Bett des fast Erschlagenen eilte, noch die Massenmedien ueber diesen brutalen Mordversuch berichteten, entlarvt die Geisteshaltung des Herrn Rau und die Heuchelei der sogenannten 'Anstaendigen' bei den Massenmedien.
Kommentar des Sober Autors:
Wenn drei leicht angetrunkene Bundeswehr Soldaten mit A. H. Gruss durch die Stadt laufen, ist die Presse mit groesstem Eifer dabei, unsere eigenen Leute nieder zu machen!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:10 schreef NiNi het volgende:
Ook gij, Brute?
Waarom krijg ik nooit geile Duitse mail?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef engessa het volgende:
Godver. Er is een een of andere spammert actief die volgens mij iets van 200 mailtjes verstuurt heeft met mijn adres als 'from'. Ze komen niet echt aan dus ik heb mijn hele inbox vol zitten met 'delivery status: failed'-mailtjes. Vervelend maar tekst die ze sturen! Bah!
[..]
Ik wil hem wel doorsturen als je dat graag wil.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit geile Duitse mail?.
HEB JE JE VINGERPOPPETJES AL GEPAKT?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, hallo!
Ik ben er weer bij, jongens en meisjes. Iemand zin een poppenkast voorstelling?
Bukt u maar.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HEB JE JE VINGERPOPPETJES AL GEPAKT?.
Nou nee, dat hoeft nou ook weer niet zo indirect.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef engessa het volgende:
Ik wil hem wel doorsturen als je dat graag wil.
Hij hep tiete op zuh hoofd!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij hep tiete op zuh hoofd!
Hihihi.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij hep tiete op zuh hoofd!
*vinger in reet van Inso stopt*quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik moest bukken?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
*vinger in reet van Inso stopt*
Kijk, ik heb een inso-pop!!
Roep eens kindertjes!? Waar is Jan Klaassen?!
Dat is mn G-spot, PRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
*vinger in reet van Inso stopt*
Kijk, ik heb een inso-pop!!
Roep eens kindertjes!? Waar is Jan Klaassen?!
De G-Spot is net zoiets als Jan Klaassen. Altijd roepen en altijd op zoek naar dat ding.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is mn G-spot, PRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:29 schreef jogy het volgende:
Ha, eindelijk een keer eerste.
Oe, oe.. Foute associaties..quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
PRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Je had m in een keer te pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
De G-Spot is net zoiets als Jan Klaassen. Altijd roepen en altijd op zoek naar dat ding..
Ja, begin er dan ook niet over!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe, oe.. Foute associaties...
Voor de een wat erger dan de ander uiteraard..quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, begin er dan ook niet over!.
Hij zal wel druk bezig zijn met zijn schooldingen enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar is Tijn btw?.
Allicht. Alsof dit de eerste keer was.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je had m in een keer te pakken..
Lucky youquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je had m in een keer te pakken..
Over associaties gesproken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar is Tijn btw?.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Over associaties gesproken?
Snelle associatie wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar is Tijn btw?.
Neen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef NiNi het volgende:
HALLO, IS ER AL EEN PLAN?![]()
Heb je je mail gelezen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen..
Wat zit je daar nou over te lachen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen..
Neen. Welke?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je je mail gelezen?.
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat zit je daar nou over te lachen?
Ik zie niets nieuws.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen. Welke?
Pardon.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heet jij Inso?.
Nouhouw!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!
Tsjek!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:07 schreef Insomaniac het volgende:
Meel voor Jee en Tee!
Dubbeltsjek!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsjek!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef on_air het volgende:
[..]!
*POEF* Geilheid!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:49 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is mn G-spot
En *POEF* weer weg.quote:PRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:19 schreef MUUS het volgende:
Kijk jongens, Inso kan toveren. Let op!
[..]
*POEF* Geilheid!
[..]
En *POEF* weer weg.
Knap van Inso he?
Jamaar serieus, ze had gewoon echt een vet gat in die broek zitten, en niet op een plek waar het nou nog enigszins modieus zou kunnen zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef Insomaniac het volgende:
De gemiddelde Nederlander vindt het doodeng om door een vreemde aangesproken te worden Au3.
Probeer je eens behulpzaam te zijn....
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Die vrouw komt uit Krochië. In die cultuur is het normaal om een gat naast je broekzak te hebben. Er heerst daar een grote armoede, waardoor vele vrouwen afhankelijk zijn van kinderbijslag. Vandaar dat sommige vrouwen een gat in hun broek maken zodat gewillige vreemdelingen hun bijdrage kunnen leveren aan het opheffen van het leed dat kinderleauxheid heet.
Doordat het in Nederland minder geaccepteerd is, treedt er vaak miscommunicatie op. Dat jij - als vrouw zijnde - de vrouw op het gat wees, had ze het idee dat er iets mis wat met haar gat. Dat is een enorme belediging, mede omdat ze vooral afhankelijk van haar gat is voor haar broodnodige inkomsten.
Vandaar..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:19 schreef MUUS het volgende:
Kijk jongens, Inso kan toveren. Let op!
[..]
*POEF* Geilheid!
[..]
En *POEF* weer weg.
Knap van Inso he?
Dat moet je jezelf niet kwalijk nemen. Veel mensen weten dit niet. Ik pleit nog steeds voor een betere voorlichting van de gatdragers. Zo dragen sommige vrouwen de gaten ook op een dusdanige locatie dat bij donering door mannen écht geen kind zal worden verwekt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Dat is het natuurlijk.
.
Dat ik me daarin heb kunnen vergissen..
Er zijn grenzen, lieve Inso.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten..
Zo hou je mannen scherp MUUSje.
Die Piet Paulusma van een JK zei dat het niet zo heul snel zou gaan regenen, maar wat voelde ik net op de fiets? JUIST JA!! DRUPPELS!!quote:Alles goed met mijn favo-troesh-beep?
Sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, lieve Inso..
Aggut! En hoe gaan we SjeeKaa nu straffen? Want dit kan niet, he.quote:Die Piet Paulusma van een JK zei dat het niet zo heul snel zou gaan regenen, maar wat voelde ik net op de fiets? JUIST JA!! DRUPPELS!!
Bijna was ik gesmolten. Echt woar..
quote:Nu mag ik weer even een half uur zitten en dan moet ik weer weg. Gelukkig ben ik ook helemaal niet moe ofzo.. Dat scheelt.
.
Lui.quote:Hoe is het met mijn favoriete sloerie?
Kom maar aan mijn boezem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:31 schreef PrivateRyan het volgende:
En die grenzen worden te vaak overschreden!.
.
Oeh, oeh!! Let op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:31 schreef PrivateRyan het volgende:
En die grenzen worden te vaak overschreden!.
.
Da's mijn tekst.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom maar aan mijn boezem.
Ik ook niet. Hij is een lul.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef on_air het volgende:
Wat is nou de moeite om twee uur ergens heen te rijden als daar sex aan verbonden zit?
Nou? Ik zie het probleem niet.
Niet dat ik een vingerpop ben ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's mijn tekst.
Dubieuze zin..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
Voor een beurt vanOn-air
zou ik de halve wereld over rijden!
Bij jou op de koffie? En dan gewoon rustig zitten op de bank en ouwebeppen terwijl we misschien wel een koekje of twee nuttigen? Zitten en kijken naar troep en verder niks? Koffie? Zitten? ZItten?!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Insomaniac het volgende:
On-air, moet ik hem slappen?
MUUS! Zaterdag heb ik plannen enzo. En mijn huis is echt vies.![]()
. Kom je anders bij mij op de koffie? Dan kunnen we gezellig mascara-poetsen en ons verbazen over de ranzige staat van mijn huishouden.
.
Wees dan eens duidelijk, JK. Wat is 'niet zo snel'? Niet binnen een minuut of niet binnen een week?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS, ik zei om 11 uur dat het niet zo snel zou gaan regenen.
En je hebt zeker toevallig opeens van die heel dure mascara?.
Ik ben doodmoe en dan raken dit soort dingen me altijd.quote:(alsof jij dat nodig bent.)
.
Okay, ik had me zelf ook verkeken op de regen. Ik dacht dus dat het ergens aan het eind van de middag eens een keer zou gaan miezeren. Ik weet niet of het een troost is, maar ik ben zelf net ook enigszins natgeregend op de markt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef MUUS het volgende:
Wees dan eens duidelijk, JK. Wat is 'niet zo snel'? Niet binnen een minuut of niet binnen een week?
Om 13:00u ging het iig wel regenen, maar gelukkig voor jou heb ik niet zulke dure mascara.
Ik doe mijn best.quote:Ik ben doodmoe en dan raken dit soort dingen me altijd..
.
Ja, denk aan de toekomst!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ga voor de punten Sjenien!
Hoe mot ik me dan vermaken tot die tijd?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:58 schreef Insomaniac het volgende:
Intersletten!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoe mot ik me dan vermaken tot die tijd?
Ga een leraar verleiden!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoe mot ik me dan vermaken tot die tijd?
Door die hoerige punten kun je echt hele vieze vertragingen oplopen womên. Gewoon punt pakken dus. Go for it, slettenkatje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Intersletten!
Puik plan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga een leraar verleiden!
Jij zal het weten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door die hoerige punten kun je echt hele vieze vertragingen oplopen womên. Gewoon punt pakken dus. Go for it, slettenkatje..
Je bent *nu* aan het intersletten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.
No f*cking way! Hoe? HOE? HOE ZEG IK JE?!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent *nu* aan het intersletten.
Ow, je hoeft er niet mee te neuken, maar gewoon zo verleiden dat ie op het punt staat op je te springen en dan naar de directeur lopen dat je onzedelijk betast bent door die ene leraar economie :').quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Puik plan.
Ware het niet dat ze allemaal heel oud zijn. Of heel jong.
Over leraren gesproken.. Nog gedroomd vannacht,quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga een leraar verleiden!
Daar wordt nooit een grens mee overschreden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom maar aan mijn boezem.
Dude, ik zit niet op de middelbare school.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ow, je hoeft er niet mee te neuken, maar gewoon zo verleiden dat ie op het punt staat op je te sringen en dan naar de directeur lopen dat je onzedelijk betast bent door die ene economische leraar.
Whehehe,quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:05 schreef NiNi het volgende:
Je kent ze wel he, Ins?![]()
Keuzes, keuzes. Kies dan ook gewoon een keer goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:04 schreef NiNi het volgende:
Jij zal het weten.
He, was ik dan maar op mn werk gebleven. Ik kies ook altijd het verkeerde.
Arme, arme Sjenien!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:05 schreef NiNi het volgende:
Ik heb een ontvelde hiel.
Je kent ze wel he, Ins?![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over leraren gesproken.. Nog gedroomd vannacht,.
WAAR WACHT JE NOG OP DAN?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Daar wordt nooit een grens mee overschreden..
Dat ik niet, piemel!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes. Kies dan ook gewoon een keer goed..
Dat is niet eens grappig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja.
Dat m'n vader een arm miste en dood werd afgevoerd.
Hallo. Ik zit er liever aan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arme, arme Sjenien!
Kom aan mijn boezem mijn arme kind!
Neuh, maar toen werd ik wakker gemaakt door m'n vader omdat ik wederom te laat was, dus was alles weer goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is niet eens grappig..
Leer jij nooit van je fouten ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef NiNi het volgende:
Dat ik niet, piemel!
*knaag
Jij mag altijd aan mijn boezem zitten, dat weet je toch!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit er liever aan.![]()
Wil je mijn haar dan ook vlechten?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef MUUS het volgende:
JK, het geeft niks hoor.. Je mag wel wat van mijn mascara lenen.
.
*zucht*
Nou het half uurtje is voorbij en ik ga mijn schoenen maar weer eens zoeken...
Pak van mijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, maar toen werd ik wakker gemaakt door m'n vader omdat ik wederom te laat was, dus was alles weer goed.
Ah, maar dat weer wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leer jij nooit van je fouten ofzo?.
Tof,quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja.
Dat m'n vader een arm miste en dood werd afgevoerd.
Okay.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij mag altijd aan mijn boezem zitten, dat weet je toch!
Dat is ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef NiNi het volgende:
Ah, maar dat weer wel.
Maar er zijn zoveel keuzes!
OMG! Doe normaal, MUUS.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, oeh!! Let op..
Ik hou van jullie. Jullie zijn mijn familie..
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAAR WACHT JE NOG OP DAN?!
Of ben je nog steeds gekwetst door het hele Lenny-gedoe?
Ja, dat wil ik wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wil je mijn haar dan ook vlechten?.
Dag MUUS, het kan gaan regenen. Neem dus een paraplu mee.
You made me do it.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
OMG! Doe normaal, MUUS..
Okay, ik stem voor optie twee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is ook..
Misschien moet je eens wat vaker naar zalvende dominees luisteren voor goede raad of een privé-biecht ofzo..
Kut, dacht ik eindelijk invloed op je te hebben...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:17 schreef MUUS het volgende:
You made me do it.
Nou, eigenlijk niet, maar dat was het eerste wat in me opkwam..
Ja, het is de schuld van TIJN!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja..
As if!
Ik wacht op jou..
Dag MUUS!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef MUUS het volgende:
Nou, dag hoor.
Dag MUUSjequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef MUUS het volgende:
Nou, dag hoor.
Alles is de schuld van Tijn. Maar goed, daar kan hij ook niets aan doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van TIJN!!
quote:Ik wacht ook op jou PR. Tot het einde van de regenboog..
Kijk hem tof doen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef PrivateRyan het volgende:
Maar.. het eerste wat in je opkomt zeggen, is zwaar okay.
Hoppa.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Pierrelala.
Tsk, ik zeg niet dat IK het doe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kijk, hem tof doen!
Wow, das lief mên!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wacht ook op jou PR. Tot het einde van de regenboog..
En hoe lang ben jij bereid op mij te wachten Pierre?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Tijn. Maar goed, daar kan hij ook niets aan doen..
[..].
Dat is écht lang!
Follow my lead.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, ik zeg niet dat IK het doe..
Maar jij wel..
Tot de volgende vrouw langskomt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En hoe lang ben jij bereid op mij te wachten Pierre?
Oh, fuck. Zet dat dan ook bóvenaan de post.quote:Ja, dit is dus zo'n typische vrouwen-strikvraag. Geef het verkeerde antwoord and you are screwed for life![]()
Ja maar, hij hoeft alleen maar "Forever and ever" te zeggen toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, dit is dus zo'n typische vrouwen-strikvraag. Geef het verkeerde antwoord and you are screwed for life![]()
Zie boven. Dat snappen mannen niet. En het is nog wel zo simpel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja maar, hij hoeft alleen maar "Forever and ever" te zeggen toch?![]()
I know,quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit er liever aan.![]()
Te laat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tot de volgende vrouw langskomt..
[..]
Oh, fuck. Zet dat dan ook bóvenaan de post..
.
.
.
Correctie: tot pasen op een zondag valt..
Klopt... Onze hersenen zijn dan ook visueel ingesteld enzo...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie boven. Dat snappen mannen niet. En het is nog wel zo simpel.
*zucht
I know you know. Perv.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I know,.
Hoe maak ik dit goed?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te laat.
Bedankt Pierre.
Bedankt voor het breken van mijn hart.
Nu sta ik daar.
Aan het eind van de regenboog.
Alleen.
Gebroken.
Gedesillusioneerd.
*stilquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Klopt... Onze hersenen zijn dan ook visueel ingesteld enzo...
*Jagen was cool... , doen we niet meer, dus gaan we maar voetballen...
*In ons vuur kijken was cool, doen we niet meer, dus gaan we maar naar de tv staren...
*Praten deden we niet, daar verjaagden we onze prooi mee, daarom vinden we ook dat alle vrouwen zeuren...
0900-ZALVENDEDOMINEE.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef NiNi het volgende:
Okay, ik stem voor optie twee.
Ik heb wat af te biechten.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:19 schreef MUUS het volgende:
Nou, dag hoor.
Chocola?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hoe maak ik dit goed?.
TIPS ANYONE?
*chocolade geeft
*kaartje van Lenny geeft
Vrouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Chocola?
Naast vernederd moet ik dus ook nog moddervet worden?
Een kaartje voor Lenny? Subtiele manier om me weg te sturen!
Klootzak! Je haat me echt he?!!
Geef het nou maar op, registreer een kloon en passmail je account naar verneuqt@vrouwen.org.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vrouwen..
Ripley! Help me! Zie boven. Ik heb het verneuqt..
EN nu ren je meteen naar Rip toe? Kon je niet eens wachten tot ik mijn hielen had gelicht?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vrouwen..
Ripley! Help me! Zie boven. Ik heb het verneuqt..
[Insert ieder willekeurig kutspelletje voor dat voetballen mêb]quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:SW !
behalve dan voetballen
Omdat het van de televisie moet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Waar halen mannen het rare idee vandaan dat ze vrouwen chocola moeten geven? Serieus.
Als het vreet, kan het niet zeiken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Waar halen mannen het rare idee vandaan dat ze vrouwen chocola moeten geven? Serieus.
Het schijnt aangetoond te zijn dat vrouwen van chocola geïl worden...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Dat jij nou liever het geld wilt om zelf iets van te kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Aasgier.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je trouwens een rebound-guy nodig Inso?.
WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:35 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME, STA IK OP IGNORE OFZO!?
I've got nothing.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
EN nu ren je meteen naar Rip toe? Kon je niet eens wachten tot ik mijn hielen had gelicht?
Wat heb ik jou ooit aangedaan dat ik dit verdien Pierre? Wat!? Het enige wat mij kwalijk kan worden genomen is dat ik van je hou.!
Juist!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het van de televisie moet!
Let dan ook op!
OF IK ALVAST KAN BEGINNEN MET KNAGEN TOT IK OP HET BOT ZIT OF DAT ER NOG EEN REDEN IS DAT IK DE ZUURSTOF OP DEZE BOL MODDER VERBRUIK.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
Aasgier..
Ik wil niet eens meer in die hoerennek van je bijten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I've got nothing..
Bite me!
OK!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
OF IK ALVAST KAN BEGINNEN MET KNAGEN TOT IK OP HET BOT ZIT OF DAT ER NOG EEN REDEN IS DAT IK DE ZUURSTOF OP DEZE BOL MODDER VERBRUIK.
DAT ZEG IK.
Ook jij bent het leven waar jogy. Het leven is mooi. Denk aan dartele lammetjes in de wei. Hun levensvreugd.. Ook jij hoor daar bij.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef jogy het volgende:
Dus.
Oh. Hmpf. Ik anders niet hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het schijnt aangetoond te zijn dat vrouwen van chocola geïl worden...
*That's why!!
Volgens mij was IK op zoek naar sappige nekjes. Maar ik zoek wel verder.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil niet eens meer in die hoerennek van je bijten.
Je wordt steeds onvrouwelijker!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh. Hmpf. Ik anders niet hoor!![]()
Keihendig om te weten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef NiNi het volgende:
Zou trouwens wel rete-makkelijk zijn dan he, voor mannen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Grrmmmmmmmmpfffffffff... Die kutonderzoeken ook altijdquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja het eentonige bestaan dat mijn leven is, elke week weer smachten naar het weekend die dan weer tegen valt waardoor ik op halve kracht weer aan de hersendodende slavenarbeid dat men werk noemt mag beginnen. Ja het leven is goed, in vergelijking met een gevangene van de Abu Jabi gevangenis in Irak, dat wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook jij bent het leven waar jogy. Het leven is mooi. Denk aan dartele lammetjes in de wei. Hun levensvreugd.. Ook jij hoor daar bij.
We zijn natuurlijk niet helemaal op ons achterhoofd gevallenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zou trouwens wel rete-makkelijk zijn dan he, voor mannen.
Die kut Merci ook.
HET IS AL DUIDELIJK DAT JE ME NIET MOET! DUS JE HOEFT HET NIET IN TE WRIJVEN!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Volgens mij was IK op zoek naar sappige nekjes. Maar ik zoek wel verder..
Lief.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je wordt steeds onvrouwelijker!.
Niet huilie-doen tijdens ongesteldheid.. ehm.. verder weet ik niets. Maar toch!
Ik zal jou even op je achterhoofd laten vallen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet helemaal op ons achterhoofd gevallen
ABU GHRAIB!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja het eentonige bestaan dat mijn leven is, elke week weer smachten naar het weekend die dan weer tegen valt waardoor ik op halve kracht weer aan de hersendodende slavenarbeid dat men werk noemt mag beginnen. Ja het leven is goed, in vergelijking met een gevangene van de Abu Jabi gevangenis in Irak, dat wel.
TSK! JIJ MOT MIJ NIET!! JIJ BEGON!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HET IS AL DUIDELIJK DAT JE ME NIET MOET! DUS JE HOEFT HET NIET IN TE WRIJVEN!!!!!!!
Tering, is dit stukje voorgeprogrammeerd in vrouwen of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
EN nu ren je meteen naar Rip toe? Kon je niet eens wachten tot ik mijn hielen had gelicht?
Wat heb ik jou ooit aangedaan dat ik dit verdien Pierre? Wat!? Het enige wat mij kwalijk kan worden genomen is dat ik van je hou.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |