Stand-in-de-maandverband-en-de-bal-is-vooooooooooor.... INSO !!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Laten we anders rustig aan beginnen met een potje maandverband-vleugel-trekken..
Ja steuntrekkende kutsirtakivreter, hoor je dat ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:01 schreef NiNi het volgende:
Hoi Daggla.![]()
![]()
Ik ging dus vandaag naar de AH en moest gewoon betalen voor mn tasje.![]()
![]()
Niemand zeggen, maandverbandje leggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Stand-in-de-maandverband-en-de-bal-is-vooooooooooor.... INSO !!
* Insomaniac gooit bal.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:59 schreef. NiNi
.het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
![]()
![]()
Ik kauw gewoon. En ik kwam er net achter dat dat taaie zure aardbeienmatje helemaal geen taai zuur aardbeien matje was, maar mn tong.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:03 schreef NiNi het volgende:
Je moet er ook niet te hard aan likken!
[]
Hij doet geen wink-wink, pop. Hallicuneer je weer?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Die
. wink-wink
. smiley
. irriteert
. mij
.
Eigen schuld, dikke bult. Snoepkont.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kauw gewoon. En ik kwam er net achter dat dat taaie zure aardbeienmatje helemaal geen taai zuur aardbeien matje was, maar mn tong..
Hoi Nien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:01 schreef NiNi het volgende:
Hoi Daggla.![]()
![]()
![]()
Ik werk pauperstudent,quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja steuntrekkende kutsirtakivreter, hoor je dat ?
Ergo, je vent mag geen aardbeienmatjes eten tenzij met mate.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kauw gewoon. En ik kwam er net achter dat dat taaie zure aardbeienmatje helemaal geen taai zuur aardbeien matje was, maar mn tong..
IK heb een keer stennis geschopt in de AH voor zo'n tasje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:01 schreef NiNi het volgende:
Hoi Daggla.![]()
![]()
![]()
Zeg rood lapje waar ga je hene, in dat bos ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niemand zeggen, maandverbandje leggen
kheb de hele nacht gevloeid
Mn lingerie en beddegoed vol met bloed
Wat heb ik gemist zeg?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:05 schreef engessa het volgende:
die van Bernhard.
Hallo NiNi, dit is mass-delete. Doettus handje geven?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:05 schreef NiNi het volgende:
Ik ga al mn posts denk ik maar ondertekenen.NiNi
Je deelt een trauma met Q.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK heb een keer stennis geschopt in de AH voor zo'n tasje..
Ik had er zelf een van huis mee genomen, zo'n gure verkreukelde en dus niet zo'n nette en die kassahoer slaat mijn gebruikte tasje gewoon aan.!!!
Maar dat heb ik niet over mn kant laten gaan hoor..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hij doet geen wink-wink, pop. Hallicuneer je weer?![]()
![]()
![]()
Klein, klein tamponneke wat doe je in mijn grot?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zeg rood lapje waar ga je hene, in dat bos ? [afbeelding].
Hoi Mass. Mag ik Massje zeggen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo NiNi, dit is mass-delete. Doettus handje geven?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:05 schreef NiNi het volgende:
Ik ga al mn posts denk ik maar ondertekenen.NiNi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |