Die gaat nu even een uurtje werken. Zodat we vrijdag de foto's niet in natura hoeven te betalen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tering de tering,.
Flink kutje dus...
En die andere? Is die al wat minder koppig?
Al sinds maandag mên.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
Hey! Weer blauw!Tof.
heerlijk snel ben je ook weer, vriend!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
Hey! Weer blauw!Tof.
Bij de een duren sommige dingen gewoon wat langer,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heerlijk snel ben je ook weer, vriend!
Mja, dat is ook een manier om dingen ff van je af te zetten..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die gaat nu even een uurtje werken. Zodat we vrijdag de foto's niet in natura hoeven te betalen..
Ik ben lange tijd weggeweest, moet je weten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al sinds maandag mên.
Welke ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:41 schreef Mahavishnu het volgende:
Onze hond heeft misschien staar, gaat binnenkort naar de dierenarts.
Op een dag zal ook díé hond de poorten des hemels moeten zien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jouw hondje is veel te mooi voor ziektes.
De binnen- en buitenhuisarchitect.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Welke ?
ze hebben het maandag nog verteld op Fok radio mên, daar zat je bij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:39 schreef FlyingFox het volgende:
Dag of drie. Lang, dus.
Wat ontzettend vervelend.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
De binnen- en buitenhuisarchitect.
Nee, geloof het niet. Wordt niet geopereerd bij dieren geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend.
Is er iets te doen aan staar bij dieren eigenlijk ?
Eerst jij ajb.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Op een dag zal ook díé hond de poorten des hemels moeten zien.
Dus ze laten S. maar gewoon lekker blind worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:45 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Nee, geloof het niet. Wordt niet geopereerd bij dieren geloof ik.
Hihi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben lange tijd weggeweest, moet je weten.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
je andere hondje
Als hij het heeft, waarschijnlijk wel ja. Maar goed, hij is ook al 9 en dan sluipen de ouderdomsziektes erin.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dus ze laten S. maar gewoon lekker blind worden.
Wanneer weet je het of het wel/niet zo is ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:45 schreef Mahavishnu het volgende:
Maar het is gelukkig nog niet zeker.
Het klinkt hier net alsof ik het over een bankstel heb ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Als hij het heeft, waarschijnlijk wel ja. Maar goed, hij is ook al 9 en dan sluipen de ouderdomsziektes erin.
Weet nog niet, hangt er vanaf wanneer mijn vader hem naar de arts brengt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wanneer weet je het of het wel/niet zo is ?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:50 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Weet nog niet, hangt er vanaf wanneer mijn vader hem naar de arts brengt.
ik moet het eerste bankstel met staar nog tegenkomen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Het klinkt hier net alsof ik het over een bankstel heb ofzo.
Dankje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Veel sterkte.
Ik hoorde het gisteren op Netwerk heel even. Is dat niet net bij jou om de hoek ofzo ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Dankje.
Kijk hier eens trouwens: http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=119335
Yep, 2 minuten lopen. Die daklozen zijn echt 1000 keer sympathieker dan een dokter Eedema.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren op Netwerk heel even. Is dat niet net bij jou om de hoek ofzo ?
Ik vind dat altijd zo flauw, om als stinkend rijk mens te gaan zeiken over dit, of over een asielzoekerscentrum. Zo van: de andere wijken zijn arm, dus mogen zij de rest van de problemen ook wel hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:55 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Yep, 2 minuten lopen. Die daklozen zijn echt 1000 keer sympathieker dan een dokter Eedema.
Daklozen zijn vaak erg fijne mensen om een goed gesprek mee te hebben..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:55 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Yep, 2 minuten lopen. Die daklozen zijn echt 1000 keer sympathieker dan een dokter Eedema.
Waar was je nou..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:58 schreef NiNi het volgende:
Ik ben het spoor bijster.
Zit ik plots in een andere reeks?![]()
Over één scheerder pur sang meldt zich!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daklozen zijn vaak erg fijne mensen om een goed gesprek mee te hebben...
Maar men ziet altijd alleen de hinderlijke junks en scheert alles over 1 kam helaas..
Linkjes klikken, NiNi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:58 schreef NiNi het volgende:
Ik ben het spoor bijster.
Zit ik plots in een andere reeks?![]()
Hehe.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar was je nou..
Ik al aan het auto-mutileren met een verbogen paperclip..
In Zwolle is een zwerver op skeelers, die is tof. En de blokfluitzwerver met z'n twee honden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daklozen zijn vaak erg fijne mensen om een goed gesprek mee te hebben...
Maar men ziet altijd alleen de hinderlijke junks en scheert alles over 1 kam helaas..
We kregen een week geleden trouwens een brief in de bus van mevrouw Eedema, met de strekking "Strijdt allen tegen het naderende kwaad".quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo flauw, om als stinkend rijk mens te gaan zeiken over dit, of over een asielzoekerscentrum. Zo van: de andere wijken zijn arm, dus mogen zij de rest van de problemen ook wel hebben.
Jaaa, de blokfluitzwerver.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In Zwolle is een zwerver op skeelers, die is tof. En de blokfluitzwerver met z'n twee honden.
Die twee trommeljosti's waren trouwens stom.
[/incrowdzwerveranalyse]
Ik moet voor morgenochten 10 uur een essay schrijven over een boek over fundamentalisme. Dit is een perfect voorbeeld van rijkeluischfundamentalisme:quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
We kregen een week geleden trouwens een brief in de bus van mevrouw Eedema, met de strekking "Strijdt allen tegen het naderende kwaad".
Zal ik je ff slappen, delquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ze worden steeds inventiever, die knagers!
Daarom stem je ook VVD schat,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Over één scheerder pur sang meldt zich!![]()
Té mooi om te quoten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
JA HALLO, NIET ZOMAAR MIJN BRILJANTE ZWERVERFUNDAMENTALISME-POST NEGEREN JA !!!!
Treinsurfen is so 1997.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
van de trein halen
Ik ga liever een potje ketsen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zal ik je ff slappen, del.
Je kent mij.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Scherp, zeg.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ga liever een potje ketsen.![]()
[/incrowd]
+kam dus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daarom stem je ook VVD schat,.
Staat je goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al sinds maandag mên.
SPAANS, SPAANS!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Adios !
Hoi!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Staat je goed![]()
welken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:28 schreef Dagonet het volgende:
Ah, m'n DVD's zijn binnen!
Ah! Welke?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:28 schreef Dagonet het volgende:
Ah, m'n DVD's zijn binnen!
Spirited away, Citizen Kane, Seven samurai en A clockwork Orangequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welken?
KaNe KeN iK AlLeEn VaN DiNaNd MaN.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Iedereen nu op IMDB aan het kijken welke films dat in godesnaam zijn?
You're now under arrest for killing topic 557309. You have the right to remain silent..............quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Ik ken er maar twee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:53 schreef Dagonet het volgende:
Lameeeeeeee!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You're now under arrest for killing topic 557309. You have the right to remain silent..............
Gokje, A Clockwork Orange en Citizen Kane?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee.
Lame is my middle name..quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lameeeeeeee!
Welke?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee.
Vanzelf.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gokje, A Clockwork Orange en Citizen Kane?
Wat D. zegt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke?
Wat niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lame is my middle name..
Damn straight, del.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Damn i'm good...
Seven Samurai en Spirited Away zijn japanse films, de eerste is later nog geremaked als "the magnificent seven".quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat D. zegt.
Dag smatje,quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:03 schreef NiNi het volgende:
Naar huissssssssss!
Roti maken!
Eet zequote:Op woensdag 9 juni 2004 17:03 schreef NiNi het volgende:
Naar huissssssssss!
Roti maken!
Zelfgesneden patatten met eigengemaakte mayonaise, onder het genot van een stukje zojuist geslacht schaap van de barbeque.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Del..
Oh, wat zal ik gaan maken?.
Qua eten, that is..
A bit of the ultraviolencequote:Op woensdag 9 juni 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
Clockworck Orange!!!!!!.
The old in out..
Goede keuze Dago.
Woeden der gehele wereld van Maarten van t Hart niet lezenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:04 schreef Dagonet het volgende:
Inso, jij hield toch wel van een beetje detective/moord/thriller verhalen?
Milkbar,quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
Clockworck Orange!!!!!!.
The old in out..
Goede keuze Dago.
DVD's halen is verslavend en kan de portemonnee veel schade berokkenen! Begin er niet aan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef engessa het volgende:
Goede dvd's trouwens Dago, die moet ik ook nog halen. Ooit.
Te laat. Voor deze week blijft de teller trouwens op 1 staan, Happy Tree Friends Deel 2 is onderweg. Maar er zijn nog zo veel goede films die ik wil hebben...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DVD's halen is verslavend en kan de portemonnee veel schade berokkenen! Begin er niet aan.
Sijn hun niet voor juh oan het werruk?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar zijn m'n smatjes nou,.
Ik bedoelde eigenlijk Nien en Inso..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee, ze moeten een bookreview schrijven. En dat wil niet.
Vuile polygame kutallochtoon.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Nien en Inso..
Maar jij bent ook meer dan welkom hoor,.
Ja, die gaan op een gegeven moment weg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar zijn m'n wratjes nou,.
Weet je HOEVEEL bladzijden!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met zijn allen 1 boekreview?
Eerlijk zullen we alles delen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vuile polygame kutallochtoon..
Plus nog de samenwerking tussen vrouwen. Vandaag hebben we weer eens gezien waar dat toe leidt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef PrivateRyan het volgende:
Weet je HOEVEEL bladzijden!!!!!!!
!!!!
Ik ben benieuwd wie als eerste opstapt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Plus nog de samenwerking tussen vrouwen. Vandaag hebben we weer eens gezien waar dat toe leidt..
Omdat iedereen hier studieontwijkend bezig is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom negeert men mij trouwens als ik iets serieus of studie-gerelateerds zeg ?
OPFLIKKEREN MET DAT GLAZEN PLAFOND !!
OMDAT JE NIET IN SES ZIT DUFKUT!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom negeert men mij trouwens als ik iets serieus of studie-gerelateerds zeg ?
OPFLIKKEREN MET DAT GLAZEN PLAFOND !!
You tell her, bro.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
OMDAT JE NIET IN SES ZIT DUFKUT!!
En ik ben te moe.. :').
True. Helemaal nu het ernaar uitziet dat ik mijn procs gesloopt heb en dus weer een hele poos op mijn labtop kan gaan puteren. Bah.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier studieontwijkend bezig is..
Ja, dat is ook niet slim.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:00 schreef engessa het volgende:
[..]
True. Helemaal nu het ernaar uitziet dat ik mijn procs gesloopt heb en dus weer een hele poos op mijn labtop kan gaan puteren. Bah.
Zet een advertentie ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zucht.
Dit is stom.
Dit is nutteloos.
WIE O WIE is in godsnaam geinteresseerd in wat een 18jarige studente te melden heeft over literatuur die godverdomme een fucking Nobelprijs heeft gekregen ?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet slim..
Wat is een procs?.
Dagonet?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zucht.
Dit is stom.
Dit is nutteloos.
WIE O WIE is in godsnaam geinteresseerd in wat een 18jarige studente te melden heeft over literatuur die godverdomme een fucking Nobelprijs heeft gekregen ?
Barst losquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
HET INTERESSEERT MIJ OOK NIET !quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zet een advertentie ofzo..
Ik denk z'n processor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet slim..
Wat is een procs?.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Pierre, het zonnetje in huis.
.
Ah.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk z'n processor.
Damn i'm good..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Barst los
Ah, nu hebben we een verklaring voor je gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
HET INTERESSEERT MIJ OOK NIET !
IK VIND HET OOK EEN KUTOPDRACHT !
DAAROM ZEIK IK OOK ZO !.
.
.
Reeksposten heeft zijn enge effecten. Dit is er één van.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Damn i'm good..
2de keer al vandaag.
Ben ik helderziend of zijn jullie voorspelbaar geworden?.
Ze is ook ongesteld, naar het schijnt..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, nu hebben we een verklaring voor je gezeik.
Nu nog het antwoord op de vraag: waarom wij?.
Als iedereen zo zou denken zou er nooit meer iets nieuws ontwikkeld worden of gebeuren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voorspel een post, in CAPS, van Au3..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Reeksposten heeft zijn enge effecten. Dit is er één van..
Ik hoef geen fucking informatie over fucking fundamentalisme. Ik moet een mening hebben over dat fucking boek. En aangezien dit het eerste fucking boek is dat ik over fucking fundamentalisme heb gelezen, heb ik een fucking referentiekader van niks. Daarom.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dagonet?
Ik ben moe, stoned en moet zo iemands PC maken.
Begin over gamen, drugs of psy en mijn aandacht heb je.
Als je met een lastige vraagstelling komt over Moslimfundi's dan jaag je me weg. (of ik negeer de post)
Ik zou overigens voor dat boek van die krokodillengast gaan, lekker actueel. Veel info over te vinden.
Uitgebreider verhaal: Maar mijn 2 processoren zelfs. Ik draai dual (dus 2 processoren in 1 kast) en om mijn processoren daar geschikt voor te maken moet je dus moet zilverlijm en een scalpel in de weer om ze te 'modden'. Heel boeiend voor de leek maar bij mij is dat dus mis gegaan en heb ik voor 150 euro nu 2 hele dure sleutelhangers. Kut!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah.
Zeg dan gewoon processor. Ik bedoel. Mensen. Het is niet alsof we niet teveel willen tikken. Anders ga je niet in een reeks posten..
Dude. Kunnen ze dat allemaal niet tegelijk doen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze is ook ongesteld, naar het schijnt...
Hey cool! Je tikfout levert alsnog een correcte zin op!quote:En de goeie mensen leiden vaak het meest, PR...
Dat is net zo makkelijk voorspellen als "Inso gaat zo een slotje zetten.".quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik voorspel een post, in CAPS, van Au3..
Ik weet het JK. Maar ik bedoel meer:quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als iedereen zo zou denken zou er nooit meer iets nieuws ontwikkeld worden of gebeuren..
Internet?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet een mening hebben
Internet!quote:[q]
Maar nee, ik moet hier iets van vinden..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:09 schreef engessa het volgende:
[..]
Uitgebreider verhaal: Maar mijn 2 processoren zelfs. Ik draai dual (dus 2 processoren in 1 kast) en om mijn processoren daar geschikt voor te maken moet je dus moet zilverlijm en een scalpel in de weer om ze te 'modden'. Heel boeiend voor de leek maar bij mij is dat dus mis gegaan en heb ik 150 euro nu 2 hele dure sleutelhangers. Kut!
Vergeet het maar. We hebben dit keer zowaar een prof die niet denkt dat Internet een sexueel overdraagbare aandoening is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Internet?!
Internet!
Is het niet een idee om daarover wat te tikken? Dat je geen referentiekader hebt en daarom geen gefundeerde mening kunt geven? Je bent volgens mij al op de helft met je vorige 3 posts.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet het JK. Maar ik bedoel meer:
ik weet er gewoon te weinig van om er echt iets zinnigs over te zeggen. En een beetje in het wilde weg zeiken kan iedereen, en vind ik persoonlijk nogal zinloos. Maar dat is wel wat er hier van me verwacht wordt.
En voor alle mensen die zeggen: DOE DAT DAN GEWOON, MUTS.. Als ik zo nodig mijn mening moet geven dan wil ik wel iets zeggen dat nog ergens op slaat, en me niet aansluiten bij alle duizenden wildplassers met een klein kutmeninkje.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:10 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dude. Kunnen ze dat allemaal niet tegelijk doen?.
. Gewoon nationale ongesteldperiode. Dan riekt het een beetje, maar iedereen weet waarom. Én je weet waar je aan toe bent. Ik stem voor.
Kutje, die fout maak ik echt te vaak..quote:Hey cool! Je tikfout levert alsnog een correcte zin op!.
En idd. We lijden. Lijden in stilte..
Dat is geen bookreview, dat is zeiken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef engessa het volgende:
[..]
Is het niet een idee om daarover wat te tikken? Dat je geen referentiekader hebt en daarom geen gefundeerde mening kunt geven? Je bent volgens mij al op de helft met je vorige 3 posts.
Briljant idee, niet?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..]
Kutje, die fout maak ik echt te vaak...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Vergeet het maar. We hebben dit keer zowaar een prof die niet denkt dat Internet een sexueel overdraagbare aandoening is.
mijn 8e flesch!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zo snel!.
Ook dat was te voorspellen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:13 schreef PrivateRyan het volgende:
http://anticapslock.com/
En ik ga de stad in. Zuup'n..
Met andere woorden, Amazon.com copy pasten gaat niet echt het gewenste resultaat opleveren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!
Doe ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook dat was te voorspellen..
Doe die Rus de groeten...
Wedden dat ik hier nogsteeds zit te mopperen als je bezopen terugkomt ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:14 schreef PrivateRyan het volgende:
Bye AHbeeb..
Om het nog leuker te maken, mijn twee oude processoren heb ik hier ook nog liggen maar die doen het nu ook al niet meer! Dus of mijn oude zijn ook kapot of mijn moederbord is kapot of mijn nieuwe processoren. Misschien alles wel! Of het een wel en het ander niet. Maar ja, testen gaat niet omdat er dus vanalles kapot is en ik geen reserveonderdelen meer heb. KUT! KUT! KUT!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]. Nou ja, gewoon die sleutelhangers verkopen voor 80 E per stuk.
.
Op e-bay of V&A ofzo..
Nou ja, als basis voor een "eigen mening" kan een review op i-net toch wel helpen, me dunkt..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met andere woorden, Amazon.com copy pasten gaat niet echt het gewenste resultaat opleveren.
Precies. Zolang je maar niet woordelijk terug te googlen bent.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, als basis voor een "eigen mening" kan een review op i-net toch wel helpen, me dunkt..
Maar zijn dit soort opdrachten júíst niet bedoeld om jou een eigen mening te laten vormen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet het JK. Maar ik bedoel meer:
ik weet er gewoon te weinig van om er echt iets zinnigs over te zeggen. En een beetje in het wilde weg zeiken kan iedereen, en vind ik persoonlijk nogal zinloos. Maar dat is wel wat er hier van me verwacht wordt.
En voor alle mensen die zeggen: DOE DAT DAN GEWOON, MUTS.. Als ik zo nodig mijn mening moet geven dan wil ik wel iets zeggen dat nog ergens op slaat, en me niet aansluiten bij alle duizenden wildplassers met een klein kutmeninkje.
Bing-o,quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Zolang je maar niet woordelijk terug te googlen bent.
Zeg, wil jij geen leuke sleutelhanger kopen voor 80 euro? Uniek design!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:16 schreef Malawi het volgende:
Is de boekreview al geschreven?
Is die pc al gemaakt?
Wie van de 2 is er gillend weggerend?
Zoveel vragen, zo lui![]()
Volgens mij heb je daar wel vaker last van. Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het gaat uiteindelijk wel lukken, maar ik erger me ontzettend aan de loosheid van deze opdracht.
Overlopend van haat tegen de academische fundamentalisten die dergelijke opdrachten uitschrijven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Succes in ieder geval Au3.
Ik heb zo het idee dat het je wel lukt om een gepeperd stuk te schrijven.
Who fucking cares ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar zijn dit soort opdrachten júíst niet bedoeld om jou een eigen mening te laten vormen?
Is het geel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:17 schreef engessa het volgende:
Zeg, wil jij geen leuke sleutelhanger kopen voor 80 euro? Uniek design!
Precies, dat gezeik de hele tijd met achterliggende bedoelingen en symbolisme enzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Who fucking cares ?
Ik haat diep literatuurgezeik. Dat ik opeens aan kom zetten zo van: Jahaa, maar Naipaul zegt wel dit, maar doordat de Jood op bladzijde 325 een haakneus heeft betekent het hele boek eigenlijk dat de schrijver sympathiseert met het Derde Rijk omdat hij zelf op vroege leeftijd zijn voorhuid verloren heeft.
Kijk, volgende week moet ik een andere opdracht inleveren en die is veel zinniger. Je moest zelf een onderzoek uitdenken op het vakgebied orientalisme/fundamentalisme. Mijn vraag is: "Had de revolutie in Iran, die zijn kracht vond in religieus fundamentalisme ook uitgevoerd kunnen worden met communisme als ideologische drijfveer ?" Daar kan ik tenminste onderzoek naar doen, en als ik genoeg weet wil ik daar met alle plezier een mening over vormen. Dít is ronduit navelstaren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Overlopend van haat tegen de academische fundamentalisten die dergelijke opdrachten uitschrijven.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:21 schreef Malawi het volgende:
[..]
Is het geel? Soort van groen met goud
Wordt het bezorgd? Ik denk dat Meneer de Postbode praktischer is
Kan het lopen? Het liep. Op 2.0 ghz, met een rating van 2400+. Nu niet meer, technisch gezien is het dood
Kan ik er een financiering voor krijgen?Natuurllijk, betaling in 4 termijnen van 20,- euro is mogelijk
Krijg ik er ook een sleutel bij? Nee, daar moet je zelf voor zorgen.
Scherpe analyse, Au3! [insert hartonderderiemsteeksmilie]quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Who fucking cares ?
En als dat al moet gebeuren, laat dan iemand die er ieg iets VANAF WEET uitwijden over de besneden piemel van de auteur maar laat mij er buiten aub.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, dat gezeik de hele tijd met achterliggende bedoelingen en symbolisme enzo
Geniet gewoon van een boek.
Dat mag.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Malawi het volgende:
Ik moet er nog even over nadenkenvermoeden, Engessa.
Tja, daar kan je je verder heel kwaad over maken, maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat er van je verwacht wordt dat je, referentiekader of niet, een mening opschrijft en dat je in staat bent die zo goed en zo kwaad als dat gaat te beargumenteren. En vervolgens dit achter je laat en verder gaat met de opdrachten waarvan jij wel vindt dat ze wat toevoegenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dít is ronduit navelstaren.
Jamaar jamaar jamaar, ome Litpho, ik studeer niet om te herkauwen wat andere mensen veel beter kunnen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, daar kan je je verder heel kwaad over maken, maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat er van je verwacht wordt dat je, referentiekader of niet, een mening opschrijft en dat je in staat bent die zo goed en zo kwaad als dat gaat te beargumenteren. En vervolgens dit achter je laat en verder gaat met de opdrachten waarvan jij wel vindt dat ze wat toevoegen.
Een ingeving kan per definitie niet teleurstellen. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
IK KREEG NET OP DE WC EEN GOED IDEE ! Dat rijmt.
Wat een teleurstellende ingeving, maargoed. Het helpt me.
Op Nederland 2 is een lijstrekkersdebat over Europa. Misschien handig voor morgen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef Malawi het volgende:
Ik heb geen kabel.![]()
Dank je, ik voelde me nog niet oud genoegquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jamaar jamaar jamaar, ome Litpho, ik studeer niet om te herkauwen wat andere mensen veel beter kunnen.
Over teleurstellend gesproken. Ik word al pissig als ik aan die verkiezingen denk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Op Nederland 2 is een lijstrekkersdebat over Europa. Misschien handig voor morgen!
Lieve jonge sok van me.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank je, ik voelde me nog niet oud genoeg.
Tsja. Ik ga maar gewoon weer op de communisten stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Over teleurstellend gesproken. Ik word al pissig als ik aan die verkiezingen denk.
Ik heb ook geen antenne.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Op Nederland 2 is een lijstrekkersdebat over Europa. Misschien handig voor morgen!
How very last tuesday.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Tsja. Ik ga maar gewoon weer op de communisten stemmen.
Hier ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar zijn m'n smatjes nou,.
OH DANKJE ! DANKJE ! IK HOU VAN JE DAT JE ME ZO STEUNT IN MIJN DARKEST HOUR !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef Malawi het volgende:
[..]
Een ingeving kan per definitie niet teleurstellen. Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Ik had visite, visite...
Enigjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Heb je zitten genieten?.
Ja, is het al klaar?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:. Sorry voor al dit hormoongeneuzel btw.
.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, is het al klaar?
Huuuuh! Ik word een beetje bang van je.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Nee schat.
.
* NiNi strooit bloemetjes rond.
* modderbad klaarzetquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:01 schreef engessa het volgende:
Krijgen we een bitchfight?
Bitchhug dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:04 schreef NiNi het volgende:
Ik en Au3? Eggies niet!
Ja, wellicht!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bitchhug dan?.
* meldtquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
stiekeme lurcker?
Ahhhh! Maar serious, is dat nou leuk? Als poster vind ik het leuk, maar om alleen mee te lezen..Heb je dan niet zo iets van waar gaaaaat dit over?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
* meldt*
Als ik post heb ik al, waar gaaaaat dit over, als lurker heb je meer tijd om te lezen, dus minder kans op dat fenomeen. IMHO dan he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ahhhh! Maar serious, is dat nou leuk? Als poster vind ik het leuk, maar om alleen mee te lezen..Heb je dan niet zo iets van waar gaaaaat dit over?
/serieus
Ik heb daar het geduld helemaal niet voor. Ik wil altijd en overal mensen mijn mening opdringen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als ik post heb ik al, waar gaaaaat dit over, als lurker heb je meer tijd om te lezen, dus minder kans op dat fenomeen. IMHO dan he.
Likewise, mên. Plus dat ik snel ben en alles tegelijk kan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld helemaal niet voor. Ik wil altijd en overal mensen mijn mening opdringen.
Nou ja, ik lees ook niet alles in deze reeksterugkerende topics terug (en zit zeker niet de hele dag te F5-en), maar er komen met regelmaat dingen voorbij die ik leuk vind om te lezen, en als ik vind dat ik iets toe te voegen heb, dan post ik wel een paar keer tussendoor en val daarna terug naar lurkermode.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:15 schreef NiNi het volgende:
Ahhhh! Maar serious, is dat nou leuk? Als poster vind ik het leuk, maar om alleen mee te lezen..Heb je dan niet zo iets van waar gaaaaat dit over?
ik ook, ik lurk derhalve ook nooit, maar ik zou het nut ervan in kunnen zien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb daar het geduld helemaal niet voor. Ik wil altijd en overal mensen mijn mening opdringen.
Och, op zich mag je daar wel vaker uitkomen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees ook niet alles in deze reeksterugkerende topics terug (en zit zeker niet de hele dag te F5-en), maar er komen met regelmaat dingen voorbij die ik leuk vind om te lezen, en als ik vind dat ik iets toe te voegen heb, dan post ik wel een paar keer tussendoor en val daarna terug naar lurkermode.
Stel dat je gaat lurken in HOMO ofzo of Enschede. Lijkt me geen ruk aan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:23 schreef Malawi het volgende:
Ik lurk nooit.
GPD is best lurkbaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stel dat je gaat lurken in HOMO ofzo of Enschede. Lijkt me geen ruk aan.
Volgens mij hebben "wij" best lurkers, he MIKE?
Ik zou het dus serieus niet weten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
GPD is best lurkbaar
ignorance is bliss.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zou het dus serieus niet weten.
*afkortingenboek zoekt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:29 schreef Malawi het volgende:
Haai, TM. HL?![]()
Seem sjit differunt dee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef Malawi het volgende:
How's life.
Mag ik dat ander voor je doen ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef Malawi het volgende:
How's life.
En het is zeker laat. Meneer de Uil gaat zo voor me zingen.![]()
Weledele heer Vos,quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:38 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ging eik slapen. Helemaal aangekondigd in IRC, the whole nine yards.
Je bedoelt die met die anderhalf-uur-durende dialoog, en dat er dan iemand wordt neergeschoten, en dat niemand 't snapt, behalve Jacque Goderie?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef engessa het volgende:
Die droevige, mooie Franse film is afgelopen.
Whehehe,quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij hebben "wij" best lurkers, he MIKE?
Klinkt als een film die niets is voor mij.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die anderhalf-uur-durende dialoog, en dat er dan iemand wordt neergeschoten, en dat niemand 't snapt, behalve Jacque Goderie?
Ik heb dus nu tóch de Kounting Kroos. Kei mooi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef NiNi het volgende:
Het is moeilijk me van de gezelligheid los te rukken, maar het moet.
Ga niet, mijn blonde honing!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:40 schreef NiNi het volgende:
Het is moeilijk me van de gezelligheid los te rukken, maar het moet.
Jaaaa!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb dus nu tóch de Kounting Kroos. Kei mooi.![]()
Geniet je mee?
Ah.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga niet, mijn blonde honing!.
That's my line,quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga niet, mijn blonde honing!.
Ik heb gewoon de PC kapot geschopt en alle haren uit mijn hoofd getrokken en toen kwam R. aanzetten met een rommetje met Norton.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah.
Is je sasser al weg?
Oh sorry Donnie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
That's my line,.
Je bent veranderd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef TallMan het volgende:
Vriendelijke groeten,
Het naaktfoto-idee van Sazzefraz was echt een kei-stom idee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef NiNi het volgende:
Ik heb de [desbetreffend mug] nog steeds niet gevangen!
Hij moet echt kei-slim zijn!
Ik was al verward!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
That's my line,.
Jep, die. Best een leuk verhaal. En veel geile Franse mokkels. Wel wat op leeftijd maar dat mag.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die anderhalf-uur-durende dialoog, en dat er dan iemand wordt neergeschoten, en dat niemand 't snapt, behalve Jacque Goderie?
Jij moet per direct Amsterdam uit gezet worden!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:45 schreef NiNi het volgende:
kei-slim
Ah, aardig van hem ja!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de PC kapot geschopt en alle haren uit mijn hoofd getrokken en toen kwam R. aanzetten met een rommetje met Norton.. Zo lief dat hij me eerst liet razen en tieren.
.
Haai bloedend beebje. Hoest met de rug?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Au3 zeurt even een verplicht om haar naam hoog te houden.
Hai Inso & People Standing Alround Inso.
Maar het was een soort grapje, omdat FF het steeds zei!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij moet per direct Amsterdam uit gezet worden!.
Bel me maar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah, aardig van hem ja!
Zeg, what about morgen/overmorgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komt dat op een commerciële zender?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef engessa het volgende:
NuXena
kijken!
You tell that bitch!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En als FF in de sloot springt doe jij het ook? Ik hoop dat je verliefd wordt op een Brabander en hij niet wil emigreren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar het was een soort grapje, omdat FF het steeds zei!![]()
Oh, tof. Dat doe je dan maar overdag!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bel me maar..
Ik ben vrij en heb alleen die tifusbende hier op de agenda staan..
Blonde honing of niet, er zijn grenzen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You tell that bitch!!
Bitch! Je haat me he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Mag je op de Veluwe komen wonen.
.
. Kennis maken met de alombekende Veluwse hartelijkheid.
.
. Misschien mag je wel bij Q's mama op Q's oude kamer wonen, nu Q in kwestie naar Duitsland is geëmigreerd.
.
Wij dulden hier geen 'soort grapjes'.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar het was een soort grapje, omdat FF het steeds zei!![]()

Wanneer moet ik dan slapen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, tof. Dat doe je dan maar overdag!
Misschien ben ik wel flieft op FF!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En als FF in de sloot springt doe jij het ook? Ik hoop dat je verliefd wordt op een Brabander en hij niet wil emigreren..
Yorin!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Komt dat op een commerciële zender?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Haai bloedend beebje. Hoest met de rug?
Ehm, zo meteen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dan slapen?
Die "grapjes" van jou zijn stuitend. Zelfs Seth is leuker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel flieft op FF!![]()
[]
Wie quote je nou?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bitch! Je haat me he?
Wil je mijn rug op NiNi ? Zou dat helpen tegen je hormoonbuitje ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bitch! Je haat me he?
Ach, je vindt me kei-grappig dat weet ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die "grapjes" van jou zijn stuitend. Zelfs Seth is leuker..
YOU ARE WAY OUT OF LINE MISSY!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, je vindt me kei-grappig dat weet ik.![]()
Au3. Die wil me ontvoeren naar Q's huis.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie quote je nou?.
Hormoonbridgen ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Potje tamponslingeren doen ?
En terecht!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Au3. Die wil me ontvoeren naar Q's huis.
Hihi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:52 schreef FlyingFox het volgende:
D'r zal best wel eens heus wel eens ooit een keer iemand zijn die flieft op me wordt hoor!
Hey, er zijn mannen bij.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hormoonbridgen ? [afbeelding]
Mens-Erger-Je-Maandverband ? [afbeelding]
Tampontikkertje ? [afbeelding]
Jij steekt zelf een mes in mijn rug!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je mijn rug op NiNi ? Zou dat helpen tegen je hormoonbuitje ?
Lijkt me gaaaaaaaaaaf babyyyyyyyquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hormoonbridgen ?[afbeelding]
Of snediger: Je kan m'n rug op!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je mijn rug op NiNi ? Zou dat helpen tegen je hormoonbuitje ?
Bij nader inzien is tampontikkertje me toch een tikje te intiem. Ik bedoel, ik heb niets tegen je. Sterker nog, ik mag je graag. Maar om nou meteen tegen je tampon te gaan lopen tikken is wel een erg grote stap, niet ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me gaaaaaaaaaaf babyyyyyyy [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hormoonbridgen ? [afbeelding]
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht!
Zal ik jou morgen anders even keihard op je bek keilen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
YOU ARE WAY OUT OF LINE MISSY!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Of snediger: Je kan m'n rug op!
Op zich heb je gelijk. Laten we anders rustig aan beginnen met een potje maandverband-vleugel-trekken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bij nader inzien is tampontikkertje me toch een tikje te intiem. Ik bedoel, ik heb niets tegen je. Sterker nog, ik mag je graag. Maar om nou meteen tegen je tampon te gaan lopen tikken is wel een erg grote stap, niet ?
Joah! Das tof!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. NiNi wil bokspringen !
.
KEIhard?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zal ik jou morgen anders even keihard op je bek keilen?![]()
Wat is er?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sterf met je kutsmiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |