Ik zie spare meer als ehm.. spare als in.. dat je dan niet meer kunt kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef Tijn het volgende:
Nee, dat biertje van vanmiddag was de spare one!
Duh!
Ik heb hem al bedankt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef laffer het volgende:
zullen we kees in dit topic nog eens bedanken??
we zijn het verplicht: Bedankt Kees!
Nou ja, het was iig de laatstequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zie spare meer als ehm.. spare als in.. dat je dan niet meer kunt kopen.
Maar dan juist geformuleerd..
dat is niet genoeg, we moeten meer doen!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb hem al bedankt..
Ah, je ziet een reservewiel dus ook als het laatste wiel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, het was iig de laatste
Geen DDoS meer uitvoeren op de fokservers?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is niet genoeg, we moeten meer doen!!!!
Geen rijbewijsgrapjes hequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, je ziet een reservewiel dus ook als het laatste wiel.
En "good" uitgesproken als "bon"?quote:Good point (spreek uit: pwaent)..
Het is inderdaad de stomste TT everquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Stomme TT. Bedenk eens wat, Tijn.
De vorige van mij was toch het ergst? Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad de stomste TT ever
Oh, sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen rijbewijsgrapjes he![]()
Nee, gewoon als goot.quote:[..]
En "good" uitgesproken als "bon"?
Ik wist neits.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad de stomste TT ever
EUhm. Nou ja. Dat weet niemand in principe, dus dan kan ik het wel negeren. Of we maken er juist een gimmick van. Maar serieus, alsof we het ooit over auto's hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, sorry.. Maar ehm.. hoe moet het dan met ons geheim? Mag daar ook geen autogebeuren in voorkomen?
Jaja, ik zit te denken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:12 schreef PrivateRyan het volgende:
VBedenk dan ook wat!.
Ik hou me altijd in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
EUhm. Nou ja. Dat weet niemand in principe, dus dan kan ik het wel negeren. Of we maken er juist een gimmick van. Maar serieus, alsof we het ooit over auto's hebben
BIJNA net zo stom. Dus gedeeld eerste plaats.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jaja, ik zit te denken.
Ik denk... het moet vrouwen lokken.
Dus iets met... chocola.
Maar dat smelt met dit weer
Wordt het chocomel
Mmmm, chocomel
Ik dacht gewoon aan chocomel, dat jij er nou gelijk een TT in zietquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
BIJNA net zo stom. Dus gedeeld eerste plaats..
Ik zie overal tieten in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan chocomel, dat jij er nou gelijk een TT in ziet
Zo kannie wel weer, PR. Laten we het over wat anders hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:15 schreef PrivateRyan het volgende:
We moeten niet teveel gimmicks hebben hoor!.
Straks wordt het afgezaagd..
Komt Mike vast met een zaag het podium op..
Okay.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo kannie wel weer, PR. Laten we het over wat anders hebben
Ja, ik ook!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zie overal tieten in..
Vanwaar de haakjes en de puntjes? Cryptisch? "Punttussenhaakje." Ehm.. "tussen vier haakjes, ik heb nog twee punten."quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
( . )( . )
Alomquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Okay..
Auteaux?
Oeh! Zon, bruingetinte vrouwen en ehm.. geilheid alom. Vooral dat alom..
Dat dan weer wel hè? Profiteur.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alom
En op zich vind ik vrouwen met auto's ook wel okay
Zo laat je het klinken alsof het iets negatiefs isquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:19 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Profiteur..
JIJ?! Waarom?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:20 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik sta al een tijd dreaug. Sue me..
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd! Het is iets goeds! Ga door!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo laat je het klinken alsof het iets negatiefs is
Omdat ik haar al bijna anderhalve week niet gezien heb.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
JIJ?! Waarom?!
Ja, dan kun je beter een niet turnende turnonnende non hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:23 schreef Tijn het volgende:
Ik vind turn-ons ook altijd wel een turn-on.
Al had ik ooit een turnende vriendin en die wou nooit neuken. Lekker nuttig
ANDERHALVE WEEK GEEN SEKS!!! MIJN GOD, HOE HOU JE HET VOL?!?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:22 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
al bijna anderhalve week
Maar, maar...quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
ANDERHALVE WEEK GEEN SEKS!!! MIJN GOD, HOE HOU JE HET VOL?!?!
Ja... of een normale vriendin die gewoon geil is en veel wil neuken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter een niet turnende turnonnende non hebben..
Nee. Dat is saai.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja... of een normale vriendin die gewoon geil is en veel wil neuken.
Hij is mooi hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:28 schreef Markster het volgende:
goeie titel, PR.
Dude, jij hebt echt een te hoge spannings... boog? Curve?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee. Dat is saai..
Ja hey, tmoet wel een beetje een qualiteitspeaust worden hequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:29 schreef PrivateRyan het volgende:
*F5 knop ingedrukt houdt.
Ik leg de server plat hoor!.
Ja, ik sta onder hoogspanning.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, jij hebt echt een te hoge spannings... boog? Curve?
KUT! IK GING NET WAT SLIMS ZEGGEN EN NOU KAN IK ER NIET OP KOMEN!
Ja, blijf dan ook van die F5 knop af.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:30 schreef Dagonet het volgende:
Wat veel views heeft dit topic!
Echt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hey, tmoet wel een beetje een qualiteitspeaust worden he
Ja, vreemd is dat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
Dit topic heeft trouwens altijd veel views omdat er veel mensen schijnen mee te lezen.
Kvind dat echt bizar, Mike.
Dude, ik heb eigenwaarde hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Echt?
Dit is toch een reeks?.
Eigenwaarde? Dat is iets met statistiek toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude, ik heb eigenwaarde hoor
Oe, ik vind een snoepje op de grond! Mmmm
Betraptquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, blijf dan ook van die F5 knop af..
Dat ze er hier een voorbeeld aan mogen nemen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hey, tmoet wel een beetje een qualiteitspeaust worden he
Weet ik veel, ik doe maar een kunstopleiding hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Eigenwaarde? Dat is iets met statistiek toch?
Nou, ik begin er nu een beetje aan te twijfelen of het wel snoepjes zijnquote:Oeh! Ligt er meer?.
MUUS mist idd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Betrapt
Maar jij en Tijn mên! De enige die mist is MUUS en dan kunnen m'n collega's weer vreemd opkijken omdat ik huil van het lachen!
Ze zal toch niet slapen? Misschien is ze even wat eten aan het maken en de camerakabel aan het zoeken ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
MUUS mist idd..
Waar is die bitch?.
Woordkeuze onder invloed van gewenste lokfactoren.
Statistiek is ook een kunst, hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik doe maar een kunstopleiding hoor
[..]
Oeh! Geen aangekoekte korsten die een oude mevrouw uit het raam heeft gegooid omdat ze sex wilde?quote:Nou, ik begin er nu een beetje aan te twijfelen of het wel snoepjes zijn
Volgens mij is het chips
Ze was er net nog!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
MUUS mist idd..
Waar is die bitch?.
Nee, slapen met dit weer is onmogelijk. Zelfs voor muus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zal toch niet slapen? Misschien is ze even wat eten aan het maken en de camerakabel aan het zoeken ofzo.
Ik heb echt geen idee wat ik hiermee aan moet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oeh! Geen aangekoekte korsten die een oude mevrouw uit het raam heeft gegooid omdat ze sex wilde?
Je bent nogal onzeker over de manier waarop je posts overkomen, ineens, Tijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze was er net nog!
En toen was ze heel lief
Op een toffe, niet-lame manier natuurlijk
Gewoon in je mond stoppen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik hiermee aan moet.
Ik speelde altijd speleoloogje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Zoek de camerakabel? Dat spelletje deden wij vroeger ook altijd!
Ik speelde meestal gewoon doktertje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik speelde altijd speleoloogje.
Ja, dit helpt ook echt heel erg om mensen nèt dat kleine beetje zelfvertrouwen in te boezemen wat ze op zo'n moment nodig hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je bent nogal onzeker over de manier waarop je posts overkomen, ineens, Tijn..
Je bent een echte vriendquote:Wees jezelf..
. Op een niet-homo-achtige manier bedoeld.
Ok, dat was ook m'n standaard-actiequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Gewoon in je mond stoppen..
Dat wéét ik toch, Tijnepijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dit helpt ook echt heel erg om mensen nèt dat kleine beetje zelfvertrouwen in te boezemen wat ze op zo'n moment nodig hebben![]()
quote:[..]
Je bent een echte vriend
Fag!
Nee hoor
Nou ja, beetje
Heeft shmoopy een vriendinquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Jammer dat het destijds mooiste meisje van de wereld nu lesbisch is..
Instinctief hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, dat was ook m'n standaard-actie
Nee, ze heette Heleen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft shmoopy een vriendin
Oe! Ik had ook zo'n vriendinnetje op die leeftijd waarmee we doktertje gingen spelen enzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, ze heette Heleen.. En we liepen naakt door de tuin van mijn ouders op 3 jarige leeftijd.
Mooie tijd..
Ja, leuk was dat hè? Ik weet er weinig meer van. Maar ik zal haar nooit vergeten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oe! Ik had ook zo'n vriendinnetje op die leeftijd waarmee we doktertje gingen spelen enzo
Best relaxt
Twas eigenlijk meer gynaecoloogje
I know what you're saying, mênquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat hè? Ik weet er weinig meer van. Maar ik zal haar nooit vergeten..
Hoe is het met jou kleuterliefde afgelopen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
I know what you're saying, mên
Ik kwam er later achter dat ze extreem dom was, dus toen wou ik dr niet meer zien omdat ik me dood ergerde aan drquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hoe is het met jou kleuterliefde afgelopen?
Die van mij werd extreem asociaal. Als in: niet sociaal. Ging gewoon lezen als ze bij me kwam spelen enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kwam er later achter dat ze extreem dom was, dus toen wou ik dr niet meer zien omdat ik me dood ergerde aan dr
Ja, duh. Ik vind meisjes ook niet stom. Tenzij ze dus idd stom zijn. En chagerijnig. En afstandelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:56 schreef Tijn het volgende:
Ik vind meisjes helemaal niet stom
Alleen als ze stom doen, dan zijn ze echt stom!
Maar dan kijk ik nog 'es goed en dan denk ik "ach, ik luister gewoon niet naar je en dan valt het allemaal best mee"
Dat vondt jij oké?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Zoek de fout: http://www.lyricsdownload(...)verliefd-lyrics.html.
En hoevaak doen ze nou zo? He?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar verder? Nooit.
Ja, en:quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vondt jij oké?
Is het door André zelf getypt ofzo?
quote:jij stond op en zij , hou m'n plaatsje vrij
Tsk, dat deed ze gewoon expres.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:58 schreef Maanvis het volgende:
Damn, denk ik een leuk nummer gedownload te hebben krijg ik een wijf dat zegt "Ooh, I peed on the floor!"
Niet vaak.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
En hoevaak doen ze nou zo? He?
Oh bedankt dat je het even vet maakt, anders had ik het niet gezienquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, en:
[..].
Nou ja, je kwam er niet mee in eerste instantie. En we moeten denken aan de lurkers.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh bedankt dat je het even vet maakt, anders had ik het niet gezien
Ik vondt die andere ergerquote:Op woensdag 9 juni 2004 03:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, je kwam er niet mee in eerste instantie.
Oh ja, das waar! Tof van je! Mike kan wel een beetje hulp gebruikenquote:En we moeten denken aan de lurkers..
Dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 9 juni 2004 03:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, je kwam er niet mee in eerste instantie. En we moeten denken aan de lurkers..
Which reminds me, ik zou naar de bioscoop gaan gisteren, ze draaiden 90 min. lang Rembo&Rembo. Dat heb ik nu dus gemist. Damn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:32 schreef Croupouque het volgende:
Goedemorgen,
mijn dag kan niet meer stuk want ik heb zojuist de hilarisch slechte reclame van Frits Bom,alias "De leningman" gezien.
Shit hee, dat had ik ook wel willen zien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Which reminds me, ik zou naar de bioscoop gaan gisteren, ze draaiden 90 min. lang Rembo&Rembo. Dat heb ik nu dus gemist. Damn.
Dat bedacht ik me dus ook. Ik had al getypt: "Blabla, Rembo&Rembo, wil je mee ?" toen ik bedacht dat het dus GISTEREN was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Shit hee, dat had ik ook wel willen zien.
Ik heb het idee dat vandaag weer zo'n ouderwetse baaldag wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me dus ook. Ik had al getypt: "Blabla, Rembo&Rembo, wil je mee ?" toen ik bedacht dat het dus GISTEREN was..
Ik ben wat laat, maar dat maakt niet uit toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
MUUS mist idd..
Waar is die bitch?.
Woordkeuze onder invloed van gewenste lokfactoren.
Ja precies, zo'n dag zonder zon waarop je toch je bed uitdrijft van het zweet op het geluid van zagen terwijl je net ongesteld wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vandaag weer zo'n ouderwetse baaldag wordt.
Wel warm.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelukkig is het niet meer van dat belachelijk lekkere weer..
NIEN!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel warm.
Ik ben wat laat, maar hier ben ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Serieus. Ik vind vrouwen met een auto ook een turn-on..
What are you early mên!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NIEN!!! Mogguh,
.
Ja, het is vies benauwd...
Ja. Bah.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel warm.
Ja. Dus. Maar toch minder zon. Tevree.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Bah.
Werken voor je geld olé olé,quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
What are you early mên!
Ja, hmpf, nja, bluh. Heb geen zin.
En hoi, wel.
En dan badend in het zweet wakker worden..quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:30 schreef jogy het volgende:
Wel okay dat ik vanavond dan weer gewoon kan slapen zonder dat ik het idee heb dat ik in een reptielenhuis slaap.
Verdomme, ik heb echt elk uur van de nacht gezien op mn wekker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:30 schreef jogy het volgende:
Wel okay dat ik vanavond dan weer gewoon kan slapen zonder dat ik het idee heb dat ik in een reptielenhuis slaap.
Daar ga ik niet heen, misschien volgend jaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Btw, wat doe jij ten tijde van Blowlands?.
Goede aanvullingquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef NiNi het volgende:
Mits zonder doel.
Ach, sterf toch.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelukkig heb ik daar geen last meer van...
Vanzelf.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Goede aanvulling.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb zelden zo slecht geslapen, dus pas op met me vandaag!
I'm here to entertain/annoy you. (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, sterf toch.![]()
Heb zelden zo slecht geslapen, dus pas op met me vandaag!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen, misschien volgend jaar.
Entertain me dan maar. Doe maar een dansje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I'm here to entertain/annoy you. (doorhalen wat niet van toepassing is).
Ja nee, dat is lekker!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:45 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik ookToch maar eens airco aanschaffen. Maarja dan word je zo verkouden
![]()
Ehh. Jawel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen
Sorriequote:Op woensdag 9 juni 2004 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nietus!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ehh. Jawel!
Dude! Je hebt het hier tegen iemand met de grootste irrationele angst voor beestjes ooit. Daarbij heb ik ook een hekel aan viezigheid. En ik ga ws ook. Geen argument dus. Anders bel ik dr wel even.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Nietus!
Naja, het kan wel maar dan moet ik Anos weer even over halen. Ze heeft namelijk een stinkhekel aan camperen
.
Is dat niet lastigquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude! Je hebt het hier tegen iemand met de grootste irrationele angst voor beestjes ooit. Daarbij heb ik ook een hekel aan viezigheid. En ik ga ws ook. Geen argument dus. Anders bel ik dr wel even.
Nuh, meestal is wel iemand die de beestjes weghaalt en over de viezigheid kom ik wel heen. Die valt trouwens erg mee als het niet regent.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:59 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Is dat niet lastig![]()
Irritantste beestjes zijn die kleine vliegjes die je in je gezicht krijgt als je aan het fietsen bentquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nuh, meestal is wel iemand die de beestjes weghaalt en over de viezigheid kom ik wel heen. Die valt trouwens erg mee als het niet regent.
Je moet ook niet fietsen op Lowlandsquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:08 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Irritantste beestjes zijn die kleine vliegjes die je in je gezicht krijgt als je aan het fietsen bent![]()
Strak (quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude! Je hebt het hier tegen iemand met de grootste irrationele angst voor beestjes ooit. Daarbij heb ik ook een hekel aan viezigheid. En ik ga ws ook. Geen argument dus. Anders bel ik dr wel even.
*wiggle*wiggle*quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Entertain me dan maar. Doe maar een dansje.
Ik ook, springbeestjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Nietus!
Naja, het kan wel maar dan moet ik Anos weer even over halen. Ze heeft namelijk een stinkhekel aan camperen
.
Rook een joint, neem wat ibu's.. Zat oplossingen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[strontchaggerijnig]
Hallo. Ik heb ongesteldheidsrugpijn en ik ga dood van de pijn.
[/strontchaggerijnig.]
Oei.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*wiggle*wiggle*
Mens.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[strontchaggerijnig]
Hallo. Ik heb ongesteldheidsrugpijn en ik ga dood van de pijn.
[/strontchaggerijnig.]
Ik ga niet voor je krabbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb jeuk aan mjin aars, en ik heb nog geeneens filet gegeten.
Goh, wat jammer, ik had zo gehoopt dat jij je duim langs m'n sluitspier zou willen halen om de korstjes en korrels poep weg te krabben. Echt waar :'quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik ga niet voor je krabben![]()
Ha, goed idee. Dat ga ik straks maar weer eens eten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb jeuk aan mjin aars, en ik heb nog geeneens filet gegeten.
Dat dacht ik dus ook die Ibuprofen, maar nee, ze werken niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rook een joint, neem wat ibu's.. Zat oplossingen,.
Dude! Stop it.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Goh, wat jammer, ik had zo gehoopt dat jij je duim langs m'n sluitspier zou willen halen om de korstjes en korrels poep weg te krabben. Echt waar :'
Sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en NiNi:. Niet een beetje een mede-vrouw af staan te vallen als ze doodbloedt, okee ?
Ja nou, hij maakt opmerkingen die zich in de lagere regionen van grappigheid bevinden en dan denk ik: "redden wat er te redden valt"quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude! Stop it.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nou, hij maakt opmerkingen die zich in de lagere regionen van grappigheid bevinden en dan denk ik: "redden wat er te redden valt"
Het blijkt redelijk hardnekkig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja nou, hij maakt opmerkingen die zich in de lagere regionen van grappigheid bevinden en dan denk ik: "redden wat er te redden valt"
Ik doorgaans ook niet. Maar ik heb doorgaans dan ook geen gillende rugpijn als ik ongesteld ben. Dus, dit is een uitzondering.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maar ik zeik nooit als ik ongesteld ben.
Kom aan mijn hart, mede-wijf van me !quote:Hier:
[afbeelding]
Uhu, en ik heb een manier gevonden om in de quote ook het plaatje zichtbaar te makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat ben jij echt he!
Lijkt wel een wijnvlek inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het blijkt redelijk hardnekkig.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Goh, wat jammer, ik had zo gehoopt dat jij je duim langs m'n sluitspier zou willen halen om de korstjes en korrels poep weg te krabben. Echt waar :'
Okay, nou das wel kut dan. De ibu werkt vast zo!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook niet. Maar ik heb doorgaans dan ook geen gillende rugpijn als ik ongesteld ben. Dus, dit is een uitzondering.

Zo ben ik, he.quote:Kom aan mijn hart, mede-wijf van me !.
. LIEF !
*wiggle*wiggle* op je stoel,quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, goed idee. Dat ga ik straks maar weer eens eten.![]()
Ik zie het! Wheeee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, en ik heb een manier gevonden om in de quote ook het plaatje zichtbaar te maken.
Ja, je kan wel blijven poetsen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt wel een wijnvlek inderdaad.
Weird person.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*wiggle*wiggle* op je stoel,.
Sorry, I've had better.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Die heb je van mij gehad,quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maar ik zeik nooit als ik ongesteld ben.
Hier:
[afbeelding]
En ik was nog niet eens aan de sirtaki begonnen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Sorry, I've had better.![]()
Oh, jij gaat zitten aarskrabben op je werk?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Weird person.
Oh! Het is ook de first hit op "hug"! Hihi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb je van mij gehad,.
Bedankt.quote:Maar goed, jij bent op sommige gebieden dan ook soms net een vent..
Wheee! Ik kan niet wachten! Begint u maar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik was nog niet eens aan de sirtaki begonnen,.
Ehm, wanneer zei ik dat in godsnaam?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh, jij gaat zitten aarskrabben op je werk?
Wie is er nou weird,.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:16 schreef NiNi het volgende:
Au3:
Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar: Oraal: 200-400 mg zo nodig elke 4-6 uur; max. 1200 mg per dag. Rectaal: 500 mg, max. 1500 mg per dag.
In het ziekenhuis krijg je zakjes van 600mg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, hoeveel Ibuprofen mag je slikken op een dag voordat je lichaam raar gaat doen ?
Ik heb dus onwijze rugpijn, en ik heb 400 gr. Ibuprofendingen, maar het helpt niet. Mag ik er meer slikken en gaat dat helpen ? De vorige slikte ik 2 uur geleden ofzo, dus de kans dat die nog gaat werken lijkt me klein.
Hoppa,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheee! Ik kan niet wachten! Begint u maar!
Jeuk aan je aars>>wigglewiggle op je stoel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ehm, wanneer zei ik dat in godsnaam?
Jij hebt daar zo'n vreemde obsessie voor.
Ben je gebanned op Google?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
* Dr.Daggla neemt nog een Ibuprofen.
Ik heb teveel rugpijn om op Google te kijken, stomme kutGriek. En ik ben lui.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op Google?
Is dit nou de spreekwoordelijke aap die uit de mouw komt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben lui.
Rugpijn! Verdwijn!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb teveel rugpijn om op Google te kijken, stomme kutGriek. En ik ben lui.
Giel, heur.quote:
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jeuk aan je aars>>wigglewiggle op je stoel.
Jij zegt nee dus dan ga ik er van uit dat je gaat zitten krabben, ransbak..
Hihi.quote:Ow, dat van dat mannelijk zijn was een dik compliment,.
Wacht maar tot je het in het echt ziet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Giel, heur.![]()
Je hebt dan ook nog niet geluncht..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Ik heb gewoon geen jeuk!
[..]
Hihi.![]()
Dagglariaanse tafarelen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:27 schreef Tijn het volgende:
Holy shit, tis al half 12?Ik had om 10 uur in Utrecht afgesproken
Mazzel, Tijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:27 schreef Tijn het volgende:
Goeiemorgen!
Holy shit, tis al half 12?Ik had om 10 uur in Utrecht afgesproken
Euh... doei!
Nee, dat zijn hormonen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dit nou de spreekwoordelijke aap die uit de mouw komt?
Ow, ik dacht een karaktereigenschap..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat zijn hormonen.
Okay, volgende keer. Doe je ook zo'n pakje aan dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het in het echt ziet.
Ik ga ook met borden gooien,.
Nog een domme opmerking en ik smijt ze naar je harses...
Heb ik niet hier,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Okay, volgende keer. Doe je ook zo'n pakje aan dan?
Huuuuh! Dat durf je niet!
*breed maakt
Nu je het zegt...*wigglequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog niet geluncht..
The power of suggestion is strong within you..
Misschien wil R-AdIoAcTiVe ff krabben met z'n duim om....quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nu je het zegt...*wiggle
Nee, maar we hadden het over lui zijn.. dat heb ik helaas niet zo snel kunnen beoordelen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg Daggla. Jij hebt me toch gezien, was ik in het echt ook een nurkse rugpijn mopperende ongestelde zeikdoos ?
Nee ?
Nou dan.
Was ik lui ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden het over lui zijn.. dat heb ik helaas niet zo snel kunnen beoordelen...
Dat had ik dus niet kunnen beoordelen, maar ik denk van niet..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Was ik lui ?
(en trouwens, jij ben een stelende Griek. Jij hebt destijds lopen jatten in de AH.)
Opzouten, hij is nog lang niet klaar met mijn jeukende anusquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:33 schreef NiNi het volgende:
JOOOOGIEEEEEEEEEEEEEEEE! KOM EEEEEEEEEEEEEEENS!
Keer of 2 a 3..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:38 schreef Croupouque het volgende:
Daggla, wat is jouw gemiddelde F5-knop-indruk-aantal per minuut?
IK BEDOELDE HET TASJE STOMME HORMOONBAL !quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet kunnen beoordelen, maar ik denk van niet..
EN DAT GLAZEN KOMMETJE HAD IK GEWOON BETAALD!!!
Hadden we uberhaupt glazen kommetjes trouwens ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
GLAZEN KOMMETJE
Ik was je net voor..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij durft niets meer te zeggen nu ik onthuld heb dat hij bij de AH een tasje gejat heeft.
Righttttttt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
EN DAT GLAZEN KOMMETJE HAD IK GEWOON BETAALD!!!
IK KAN MIJ ER NIETS VAN HERINNEREN ANDERS.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK BEDOELDE HET TASJE STOMME HORMOONBAL !
Ja, ik had er een gekocht en toen vroeg jij je af waar ik het nodig voor had..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hadden we uberhaupt glazen kommetjes trouwens ?
Niet gratis, althans niet bij mijn AH. Ze kosten tegenwoordig zelfs 20 ct. ipv de 16 ct. van vroeger.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was je net voor..
Heb ik een tasje gejat?.
!!
Ze zijn tegenwoordig gratis btw...
Wacht, het daagt in het oosten. Was het niet iets dat jij na de meet wou gaan gebruiken als asbak ? Maar waar hadden we het tijdens de meet dan voor nodig ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik had er een gekocht en toen vroeg jij je af waar ik het nodig voor had...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet gratis, althans niet bij mijn AH. Ze kosten tegenwoordig zelfs 20 ct. ipv de 16 ct. van vroeger.
En ik weet zeker dat jij een tasje gejat had. Toen stonden we daar allemaal te jongleren met die spullen en toen kwam jij als smiespelgriek opeens aan met dat tasje: "Ja, dat is handig."
Ja, en dan scannen ze die dingen en moet jij dokken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. SmiespelGriek
.
Whahahaha,!!
Ik kan mij er echt niets van herinneren....
Bij mij AH zeggen ze altijd, "die hangen achter u meneer".
Een brokkelbakje.. Als je niet weet wat het is, vraag het maar aan Nien.. Die vond het laatst nodig om een plastic brokkelbakje als asbak te gebruiken..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wacht, het daagt in het oosten. Was het niet iets dat jij na de meet wou gaan gebruiken als asbak ? Maar waar hadden we het tijdens de meet dan voor nodig ?
Ik betaal echt nooit,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en dan scannen ze die dingen en moet jij dokken.
Voor het tasje dan,quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik betaal echt nooit,.
Wat is een brokkelbakje ? En nogmaals, waar hadden wij een so called brokkelbakje voor nodig tijdens de meet ? En dan finally, waar gebruik jij het (al dan niet brokkel-) bakje nu voor dan ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een brokkelbakje.. Als je niet weet wat het is, vraag het maar aan Nien.. Die vond het laatst nodig om een plastic brokkelbakje als asbak te gebruiken...
Ow, ik wilde um trouwens hebben voor de handigheid..
Een bakje om dingen in te brokkelen.. Nien knows, die heeft er laatst een vermoord die ik uit het vliegtuig had meegenomen.. 2 eigenlijk, maar 1 is nu stuk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat is een brokkelbakje ? En nogmaals, waar hadden wij een so called brokkelbakje voor nodig tijdens de meet ? En dan finally, waar gebruik jij het (al dan niet brokkel-) bakje nu voor dan ?
Okay. Maar wat voor dingen brokkel je dan zoal in dat bakje ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een bakje om dingen in te brokkelen.. Nien knows, die heeft er laatst een vermoord die ik uit het vliegtuig had meegenomen.. 2 eigenlijk, maar 1 is nu stuk.
Je brokkelt er dingen in trouwens, ik heb um op de meet niet gebruikt maar ik zag um en dacht "hey, dat is nog eens een mooi brokkelbakje".
HASH! Dus! Ik weet dat, ik heb hem gemold.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Okay. Maar wat voor dingen brokkel je dan zoal in dat bakje ?
Ik heb nou nooit dat ik sta te brokkelen en denk "damn, waar is mijn brokkelbakje ?". Sterker nog, nu ik erover nadenk, ik brokkel uberhaupt nooit geloof ik.
Dude, die krengen kosten dus echt 16ct. Of meer nu zelfs!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik betaal echt nooit,.
allochtonen, don't even bother...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nou nooit dat ik sta te brokkelen en denk "damn, waar is mijn brokkelbakje ?". Sterker nog, nu ik erover nadenk, ik brokkel uberhaupt nooit geloof ik.
M'n hash dus, zoals Nien al zei..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Whahahahaaaa! Ik moest hardop lachen om deze zin!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
en toen kwam jij als smiespelgriek opeens aan met dat tasje: "Ja, dat is handig."
ZIEJEWEL DAGGLA, STOMME KUTALLOCHTOON. METEEN WEER MOETEN VOLDOEN AAN DE STATISTIEKEN, HE ? KUTPIEMEL !quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude, die krengen kosten dus echt 16ct. Of meer nu zelfs!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dude, die krengen kosten dus echt 16ct. Of meer nu zelfs!
Ik ook, m'n collega's dachten dat ik aan het doordraaien was..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Whahahahaaaa! Ik moest hardop lachen om deze zin!![]()
Wat is een smiespel?
Hahahaah, ik ga hem er echt inhouden.
Nou, kijk. Je kent wel van die sjachermannetjes, die altijd opeens iets hebben: "Jaaa, van de vrachtwagen gevallen" of "Is van een oud dametje geweest, reed er 1x per week in". Zo kwam Daggla dus ook met dat tasje aan. "Handig !"quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Whahahahaaaa! Ik moest hardop lachen om deze zin!![]()
Wat is een smiespel?
Hahahaah, ik ga hem er echt inhouden.
IK DACHT DAT ZE GRATIS WAREN JA!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
ZIEJEWEL DAGGLA, STOMME KUTALLOCHTOON. METEEN WEER MOETEN VOLDOEN AAN DE STATISTIEKEN, HE ? KUTPIEMEL !
Dat zegt in principe genoeg over de aanwezige mensen, mij uitgezonderd..quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zo kwam Daggla dus ook met dat tasje aan. "Handig !"
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ik vind dat het volgende topic wel "Brokkelbakjes & Smiespelgrieken" moet worden.
Wij waren gewoon studentenknieperds, ja ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt in principe genoeg over de aanwezige mensen, mij uitgezonderd...
Daar is het een smiespelgriek voor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef jogy het volgende:
Je mag van geluk spreken dat je niet in elkaar bent getimmerd door de AH militie, Daggla.
Blijkbaar is een beetje common sense dus teveel gevraagd voor die doelgroep.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij waren gewoon studentenknieperds, ja ?
Die krengen kosten GE-HELD.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar is een beetje common sense dus teveel gevraagd voor die doelgroep.
Ik bedoel, ze hangen er niet voor niets he, die tasjes..
Ik smiespelte dat tasje gewoon mee joh,quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef jogy het volgende:
Je mag van geluk spreken dat je niet in elkaar bent getimmerd door de AH militie, Daggla.
Ik zie het hem zeggen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, kijk. Je kent wel van die sjachermannetjes, die altijd opeens iets hebben: "Jaaa, van de vrachtwagen gevallen" of "Is van een oud dametje geweest, reed er 1x per week in". Zo kwam Daggla dus ook met dat tasje aan. "Handig !"
Waarom hoef ik er dan nooit voor te betalen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die krengen kosten GE-HELD.
OMDAT AL JOUW FUCKING TASJES VAN ÉÉN MAAL PER WEEK DOOR OUDE DAMETJES BESTUURDE VRACHTWAGENS VALLEN, NOU GOED ?!!!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom hoef ik er dan nooit voor te betalen?.
Bij de meeste AH's hebben ze ze ook achter de kassa liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar is een beetje common sense dus teveel gevraagd voor die doelgroep.
Ik bedoel, ze hangen er niet voor niets he, die tasjes..
Zoals bij mijn AH bijvoorbeeld. Waardoor ik dus elke keer 20 ct. moet dokken voor die tasjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bij de meeste AH's hebben ze ze ook achter de kassa liggen.
Om dat gesmiespel te voorkomen denk.
Je moet ze ook zellef meenemuh.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zoals bij mijn AH bijvoorbeeld. Waardoor ik dus elke keer 20 ct. moet dokken voor die tasjes.
Ik neem altijd tasjes van een andere supermarkt mee zodat ze zeker weten dat ze niet jat. Daar hebben ze namelijk wel eens moeilijk over gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je moet ze ook zellef meenemuh.
Echt? Belachelijk! Die dingen hebben meteen allemaal kreuken na één keer gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik neem altijd tasjes van een andere supermarkt mee zodat ze zeker weten dat ze niet jat. Daar hebben ze namelijk wel eens moeilijk over gedaan.
Dat doe ik ook. Aangezien ze GELD KOSTEN.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je moet ze ook zellef meenemuh.
Kutdingen idd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Echt? Belachelijk! Die dingen hebben meteen allemaal kreuken na één keer gebruiken.
Je overschat de gemiddelde C1000-kassamuts.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Echt? Belachelijk! Die dingen hebben meteen allemaal kreuken na één keer gebruiken.
Is het geen TROS-lid?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kutdingen idd.
Trouwens, er staat nu al een minuut een josti onder mijn raam te bléren. Een echte.
Tof! Ga hem aanraken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kutdingen idd.
Trouwens, er staat nu al een minuut een josti onder mijn raam te bléren. Een echte.
Hoezo ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Is het geen TROS-lid?
Gisteren, tijdens de uitzending van Het Grote TROS jubileum-feest kwam ik tot de conclusie dat het gemiddelde TROS-lid nog idioter is dan de gemiddelde Josti.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoezo ?
(Hij is gelukkig verhuisd naar 10 meter verderop)
Ik kreeg een mailtje van mijn docent, of ik stage wou lopen bij TROS Radar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gisteren, tijdens de uitzending van Het Grote TROS jubileum-feest kwam ik tot de conclusie dat het gemiddelde TROS-lid nog idioter is dan de gemiddelde Josti.
WHE-HE-HEH !quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van mijn docent, of ik stage wou lopen bij TROS Radar.
Een twijfelaar als ik ben, vroeg ik hem om wat bedenktijd.
Gisteren keek ik naar het TROS-muziekfeest, en zag daar de hele redactie van Radar voorbijkomen, al handenklappend en hossend op "I can see clearly now" van Lee Towers.
Ik heb meteen bedankt.
Verstandige jongen! Tros, de grootste famillile van Nederland, hofleverancier van de Jostiband. Bah!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gisteren keek ik naar het TROS-muziekfeest, en zag daar de hele redactie van Radar voorbijkomen, al handenklappend en hossend op "I can see clearly now" van Lee Towers.
Ik heb meteen bedankt.
Het was een indrukwekkende uitzending, inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb meteen bedankt.
Ga dan maar meteen naar Knoop in je Zakdoek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:19 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb meteen bedankt.
Stelende junk, ik hoop dat je in elkaar geslagen wordt door Prins Bernhard!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jullie worden gewoon masaal genept bij de AH.
Sufferds
Ik neem mijn tasje altijd gewoon mee zonder te betalen. Als zo'n miep begint te zeuren kan ze de volgende keer dat ik haar in de kantine tegenkom koffie over haar dikke gezicht krijgen. Tsjakka!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jullie worden gewoon masaal genept bij de AH.
Sufferds
Ik denk dat je even de batterijen moet vervangen, Nien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:29 schreef NiNi het volgende:
Hoe kan m'n reactietijd nou 12.28 zijn als m'n pcklok nog op 12.27 staat?
Hij staat stil he?![]()
Of vraag ik nu iets heel blonts?![]()
Die van haar of die van de PC?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je even de batterijen moet vervangen, Nien.
JE ZIT IN EEN TIJDSVACUUM!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:34 schreef NiNi het volgende:
Ik vraag dus iets blonts?
Ik ben gewoon steeds een minuut kwijt.
Mijn tijd, wat gebeurt er?
Ik ga dood he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JE ZIT IN EEN TIJDSVACUUM!!!!
THE REPTILLIANS KOMEN!!
Ik denk dat je PC klokje gewoon niet goed synct.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ga dood he?
Huuuuuuuuuh!
Nja, whatever ook. Aan jullie heb ik niets.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Audrey darling?
Serious dude, jij dacht dat ik die rechten had?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat je PC klokje gewoon niet goed synct.
Even de tijdserver veranderen,.
Dubbelklikken op het klokje en dan kan je een andere server kiezen geloof ik.
Je bent er, ik was je even kwijt..quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ja, ouwe sjachermediterraan van me ?
.
Lekker veel vertrouwen hebben ze daar in je zeg,quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Serious dude, jij dacht dat ik die rechten had?
Laat je tieten weer zien aan die IT gasten!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen hebben ze daar in je zeg,.
Drama. Zelfs om te downloaden moet je allerlei fratsen uithalen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker veel vertrouwen hebben ze daar in je zeg,.
Weer? WEER? Wat nou weer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat je tieten weer zien aan die IT gasten!!!
Vorige keer toch ook toen het systeem plat lag?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Weer? WEER? Wat nou weer?
Kruip terug je hoofd in jij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige ook toch toen het systeem plat lag?!
Jeuj, je ontmaagding toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh trouwens, ik heb (mbv v Daggla) het volgende deel al.
PR en Joog zeiden dat,quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Kruip terug je hoofd in jij!
Met je rare fantasieën.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jeuj, je ontmaagding toch?!
GEEN SPAANS IN MIJN NABIJE OMGEVING OF JE GAAT DOOD.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Don de esta los lunch?
AQUI!!
Ow, dan ga ik daar nu even heen...
Tot zo,.
!
Ah, de meest betrouwbare bronnen ooit!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
PR en Joog zeiden dat,.
Eet maar lekker filet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Don de esta los lunch?
AQUI!!
Ow, dan ga ik daar nu even heen...
Tot zo,.
!
Gewoon lekker doorposten, dan gebeurt het vanzelf!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja poep, kan dit topic nou es dicht ?
Lekker tegen jezelf praten, zoals ik ook altijd doe.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef engessa het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorposten, dan gebeurt het vanzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |