wat jij wil, maar ik zou wel aanraden je cola van te voren te koelen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:30 schreef TallMan het volgende:
Ja, mag cola ook ?
en toch duik je ineens op!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een kut-titel.
ik las het al!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet zo werken dus PP.
10 bier graag.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Nog meer wensen voor de oppo?
de link naar de open dir met de inso naakt foto's mag wel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Nog meer wensen voor de oppo?
Tegen het naar mij toe mailen van de foto's heb ik ook geen bezwaar hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de link naar de open dir met de inso naakt foto's mag wel!
Komt eraan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verder is ie volgens mij wel compleet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt eraan!
Roellio, DOE JE OUWE ICOON EENS TERUG NEMEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef Roellio het volgende:
Ik heb cola met ijsblokjes en een mini-magnum snackpack.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een DIGmod?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom schrijft ie die mirror maar met 24kb/s weg?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een DIGmod?
Hebben ze Inso vervangen dan? Ik heb niet gekeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
en WTF is dat wel, op die foto's?
ben jij in principe weleens in een goeie bui?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:26 schreef static het volgende:
Kutzooi, wil ik ff lekker alle ramen tegenoverelkaar openzetten om door te tochten hebben die (*)()*#$&(*&)*#$) schilders de ramen aan de voorkant dichtgeschilderd.
Als hij slaapt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben jij in principe weleens in een goeie bui?
Als ik je adresseer merk je het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben jij in principe weleens in een goeie bui?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Als ik je adresseer merk je het wel.
Dan rammel je wel met de voerbak?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Als ik je adresseer merk je het wel.
Dan sla ik op de strontemmer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan rammel je wel met de voerbak?
Dat zei hij toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef static het volgende:
[..]
Dan sla ik op de strontemmer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Je moet schilders mensen ook nooit vertrouwen static
Precies. Een gezond wantrouwen jegens elk levend wezen kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dank je PPquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
werk ze, Dago..
fokken is niet verplicht hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop niet dat het morgen net zo warm wordt als vandaag, Inso, want dan wordt het ècht niet grappig op m'n kamer
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
fokken is niet verplicht hoor
Mijn kast is 10 graden warmer dan normaal. Maar de temperatuur is nu eigenlijk best wel heel erg aangenaam. Begint lekker te waaien!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:19 schreef TallMan het volgende:
Ja, ik ga dus maar geen thermometer hier in de kamer leggen. Het lijkt zo al warm genoeg.
OTOH, me mobo is maar paar graden warmer dan afgelopen winter.
Tegen de tijd dat ik hier een briesje op gang heb heb ik een aantal ramen open staan, met bijbehorende vliegende lastpakken op me schermquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Mijn kast is 10 graden warmer dan normaal. Maar de temperatuur is nu eigenlijk best wel heel erg aangenaam. Begint lekker te waaien!
Ik zit op zolder.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop niet dat het morgen net zo warm wordt als vandaag, Inso, want dan wordt het ècht niet grappig op m'n kamer
Ik heb zo'n elektrisch tennisracket als muggenverdelging. Das nog leuk ook om daar mee bezig te gaan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef TallMan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier een briesje op gang heb heb ik een aantal ramen open staan, met bijbehorende vliegende lastpakken op me scherm
Ja, ik heb dus ook een zolderkamer. Zonder airco of ventilator of whatever. Echt, niet te harden gewoon. Van het weekend gelijk maar ff zo'n simpel blaasding halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zit op zolder.
Het lijkt wel het reptielenhuis in de Artis.
Maar dan zonder de beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |