wat jij wil, maar ik zou wel aanraden je cola van te voren te koelen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:30 schreef TallMan het volgende:
Ja, mag cola ook ?
en toch duik je ineens op!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een kut-titel.
ik las het al!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet zo werken dus PP.
10 bier graag.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Nog meer wensen voor de oppo?
de link naar de open dir met de inso naakt foto's mag wel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Nog meer wensen voor de oppo?
Tegen het naar mij toe mailen van de foto's heb ik ook geen bezwaar hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de link naar de open dir met de inso naakt foto's mag wel!
Komt eraan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verder is ie volgens mij wel compleet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt eraan!
Roellio, DOE JE OUWE ICOON EENS TERUG NEMEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef Roellio het volgende:
Ik heb cola met ijsblokjes en een mini-magnum snackpack.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een DIGmod?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom schrijft ie die mirror maar met 24kb/s weg?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een DIGmod?
Hebben ze Inso vervangen dan? Ik heb niet gekeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
en WTF is dat wel, op die foto's?
ben jij in principe weleens in een goeie bui?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:26 schreef static het volgende:
Kutzooi, wil ik ff lekker alle ramen tegenoverelkaar openzetten om door te tochten hebben die (*)()*#$&(*&)*#$) schilders de ramen aan de voorkant dichtgeschilderd.
Als hij slaapt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben jij in principe weleens in een goeie bui?
Als ik je adresseer merk je het wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben jij in principe weleens in een goeie bui?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Als ik je adresseer merk je het wel.
Dan rammel je wel met de voerbak?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
Als ik je adresseer merk je het wel.
Dan sla ik op de strontemmer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan rammel je wel met de voerbak?
Dat zei hij toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef static het volgende:
[..]
Dan sla ik op de strontemmer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Je moet schilders mensen ook nooit vertrouwen static
Precies. Een gezond wantrouwen jegens elk levend wezen kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dank je PPquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
werk ze, Dago..
fokken is niet verplicht hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop niet dat het morgen net zo warm wordt als vandaag, Inso, want dan wordt het ècht niet grappig op m'n kamer
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
fokken is niet verplicht hoor
Mijn kast is 10 graden warmer dan normaal. Maar de temperatuur is nu eigenlijk best wel heel erg aangenaam. Begint lekker te waaien!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:19 schreef TallMan het volgende:
Ja, ik ga dus maar geen thermometer hier in de kamer leggen. Het lijkt zo al warm genoeg.
OTOH, me mobo is maar paar graden warmer dan afgelopen winter.
Tegen de tijd dat ik hier een briesje op gang heb heb ik een aantal ramen open staan, met bijbehorende vliegende lastpakken op me schermquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Mijn kast is 10 graden warmer dan normaal. Maar de temperatuur is nu eigenlijk best wel heel erg aangenaam. Begint lekker te waaien!
Ik zit op zolder.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop niet dat het morgen net zo warm wordt als vandaag, Inso, want dan wordt het ècht niet grappig op m'n kamer
Ik heb zo'n elektrisch tennisracket als muggenverdelging. Das nog leuk ook om daar mee bezig te gaan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef TallMan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik hier een briesje op gang heb heb ik een aantal ramen open staan, met bijbehorende vliegende lastpakken op me scherm
Ja, ik heb dus ook een zolderkamer. Zonder airco of ventilator of whatever. Echt, niet te harden gewoon. Van het weekend gelijk maar ff zo'n simpel blaasding halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zit op zolder.
Het lijkt wel het reptielenhuis in de Artis.
Maar dan zonder de beesten.
Wees blij dat het zonder de beesten is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zit op zolder.
Ja, bij iedere knetter weer me vriendin binnen of ik ff stiller kan doen omdat ze wil slapen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrisch tennisracket als muggenverdelging. Das nog leuk ook om daar mee bezig te gaan!
Stinkt alleen als je ze daar te lang op laat braden.
Owja, die heb ik nog ergens staan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus ook een zolderkamer. Zonder airco of ventilator of whatever. Echt, niet te harden gewoon. Van het weekend gelijk maar ff zo'n simpel blaasding halen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Owja, die heb ik nog ergens staan!
*zoeken gaat*
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:24 schreef TallMan het volgende:
[..]
Wees blij dat het zonder de beesten is.
Ik weet wat jullie voelen, ik heb in het verleden ook op zolder gecomputeerd. Als je dat overleeft kun je wel meteen tochtje sahara gaan doen.
Zie het dus maar als training voor Parijs-Dakar mocht je ooit van plan zijn die te rijden.
Die komen vanzelf wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer evenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
gelijke behandeling is niet okat, J!
Dan rijd jij gewoon de vrachtwagen met hulpgoederen rond, kan goed met je rally ervaring.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.
Je kan ook wapenhandelaar worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, en daarna kan ik meteen zendelingenwerk in Afrika gaan doen, alleen heb ik geen geloof.
Je gaat mij toch wel gelijker behandelen dan de rest he ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer even.
Alsof het ook maar een beetje goed werktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Graag gedaan
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, PP. Maar het moet allemaal weer even.
Ze hebben de tunnels dicht gegooid. Kutjodenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan ook wapenhandelaar worden.
Het maakt iig veel herrie waardoor de indruk gewekt wordt dat er wat gebeurtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een beetje goed werkt.
Ik heb nu wel alle ramen open gezet en de deur open gelaten, dat is wel een nuttige tip, toch?.
pp, iedereen vind jou altijd geweldig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!
In het echt wel, alleen je topics waren(zijn ) kutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
matig, en gister vond jemenog zo geweldig!
je was je tags vergetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef TallMan het volgende:
[..]
[sarcasme]
pp, iedereen vind jou altijd geweldig.
[/sarcasme]
Ja, wel alle lichten uitdoen, om alle kutongedierte buiten te houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een beetje goed werkt.
Ik heb nu wel alle ramen open gezet en de deur open gelaten, dat is wel een nuttige tip, toch?.
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hebben de tunnels dicht gegooid. Kutjoden.
voeg dan wel de juiste tags toequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je was je tags vergeten
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
In het echt wel, alleen je topics waren(zijn ) kut.
zeker teveel van de topictitel op toen ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
HODFR.
Okay, je weet het he, scheermesjes zijn uit, knagen is helemaal hot.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heen
en slaap-pillen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
zeker teveel van de topictitel op toen ?
Nuchter niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ooit echt gesproken dan?
Ja, ik ben ook maar een newbie en noob.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]..
overdosis ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en slaap-pillen..
Hmm... nu ik het zo teruglees... misschien werk ik het zelf wel in de hand!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ik heb nauwelijks wat aan (oeoeoe) en nòg, nòg is het een freakin' sauna
Doe eens zoeken naar Invader Zim, hele coole tekenfilmserie maar hier in Europa niet echt bekend. Aanrader!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Which reminds me, ik ben ook nog 'es door al m'n South Park heen
Tijn-logic ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... nu ik het zo teruglees... misschien werk ik het zelf wel in de hand!
*muts en sjaal gaat zoeken*
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef engessa het volgende:
[..]
Doe eens zoeken naar Invader Zim, hele coole tekenfilmserie maar hier in Europa niet echt bekend. Aanrader!
Ik wacht met smart op de regio 2 dvd's die ooit uit gaan komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef jogy het volgende:
[..]Invader Zim
![]()
op de vorige meet was je in de verte wel zichtbaar, maar dat was ook allesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Nuchter niet.
Ik heb een regiovrije DVD-spelerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de regio 2 dvd's die ooit uit gaan komen.![]()
Gir!![]()
Lucky bastard! Tijd dat ik mijn dvdspeler ook ga fixen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een regiovrije DVD-speler.
Ik heb wel woorden met je gewisseld, maar in de verte was je grappigerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
op de vorige meet was je in de verte wel zichtbaar, maar dat was ook alles
Ik heb Internetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een regiovrije DVD-speler.
Goeie toevoeging op een Internet forum, Tijn!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
Ik heb Tijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
jij ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb wel woorden met je gewisseld, maar in de verte was je grappiger.
Hoi!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb Tijn..
Ja, ik ook. en ook al een 10 tal Invader Zim episodes op CD gebrand. Maar toch, op DVD is het toch leuker als je een serie echt leuk vindquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb Internet
*afdruipt*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef Tijn het volgende:
GADVERDAMME!!! ER KRUIPT NET EEN OF ANDER VLIEGBEEST MET VEEL TE VEEL POTEN OVER M'N SCHERM!!!! KUTNATUUR!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daisycutters erop!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef Tijn het volgende:
GADVERDAMME!!! ER KRUIPT NET EEN OF ANDER VLIEGBEEST MET VEEL TE VEEL POTEN OVER M'N SCHERM!!!! KUTNATUUR!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tss. 40 afleveringen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. en ook al een 10 tal Invader Zim episodes op CD gebrand. Maar toch, op DVD is het toch leuker als je een serie echt leuk vind.
Vliegbeesten zijn sowieso al een pleidooi voor meer asfalt en plastic.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef Tijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Een nuchtere?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan écht niet tegen alcohol.
Wat ben ik nou voor man?
Weet je nog dat ik een tijd geleden een beetje boos op je was geworden in een mail omdat ik toen knorrig was en iets helemaal verkeerd opvatte en daarom half uit mijn panty ging met "En je kent me toch wel beter dan dat snotverdomme!" en een hoop gebrom en gesputter en nog meer van dat soort dingen en dat jij me toen heel lief terug mailde en sorry zei en eigenlijk allemaal dingen zei die er helemaal niet toe deden omdat ik fout zat en niet jij?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
MUUS?
Ik vast ook niet meer, na 5 jaar ontwenning.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik kan écht niet tegen alcohol.
Wat ben ik nou voor man?
Welnee, hij is vast te diep geroerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:56 schreef MUUS het volgende:
Goed, Tijn haat me dus.
Ach nee, Tijn is helemaal beduusd. En met deze warmte weet hij nu niet goed wat ie moet doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:56 schreef MUUS het volgende:
Goed, Tijn haat me dus.
Ga je douchen dan, modderworstelaarster!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef NiNi het volgende:
Gatver, wat ben ik vies bruin!
En vergeet de webcam niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga je douchen dan, modderworstelaarster!
Als je wil mag je zelfs op mijn schouder uithuilen, ik zal er zelfs voor door de knieen buigen als dat nodig is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef MUUS het volgende:
TallMan, engessa, Mike.....
Jullie steunen me zo goed in deze moeilijke en onzekere periode..
Het was dus mooi weer op het strand?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef NiNi het volgende:
Gatver, wat ben ik vies bruin!
Tsja, wat moet je anders op je vrije woensdagavond.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef MUUS het volgende:
TallMan, engessa, Mike.....
Jullie steunen me zo goed in deze moeilijke en onzekere periode..
Lieve MUUS,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik een tijd geleden een beetje boos op je was geworden in een mail omdat ik toen knorrig was en iets helemaal verkeerd opvatte en daarom half uit mijn panty ging met "En je kent me toch wel beter dan dat snotverdomme!" en een hoop gebrom en gesputter en nog meer van dat soort dingen en dat jij me toen heel lief terug mailde en sorry zei en eigenlijk allemaal dingen zei die er helemaal niet toe deden omdat ik fout zat en niet jij?
Nou als je dat allemaal weet weet je ook dat ik nog niet heb teruggemaild en dat is dan weer omdat ik ziek was enzo en nu voelde ik me een beetje lullig ook al hadden we het hier op het forum allang weer goed gemaakt maar toch voelde ik me schuldig want omdat ik knorrig en moe was had ik nog niet zo uit mijn panty moeten gaan en daarom wil ik je nu en public even mijn excuses aanbieden want dat heb je wel verdient na mijn lelijke gesputter en het lange wachten op een reply.
Sorry Tijn..
.
En nu ben jij aan het werk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:02 schreef Dagonet het volgende:
NiNi heeft in de zoute zee gezwommen en ik heb nog een fles tequila. Hmmmmmmmmm
Held! Durf jij in de Noordzee te zwemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:01 schreef NiNi het volgende:
Jaaaa! Lekker weer en in zee gezwommen.
Ik ben helemaal gelukkig!
Okay, repley gegeven!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
Vrij nemen is zo gedaan hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef engessa het volgende:
[..]
En nu ben jij aan het werk.
Zwemmen in welke zee dan ook is eng.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Held! Durf jij in de Noordzee te zwemmen?
Hihi. Heb je ook citroen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:02 schreef Dagonet het volgende:
NiNi heeft in de zoute zee gezwommen en ik heb nog een fles tequila. Hmmmmmmmmm
Ik ben een bikkel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Held! Durf jij in de Noordzee te zwemmen?
Ga maar verder op IRC, daar ben je wel grappigquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Vrolijk Verder.
Tss. Zwemmen in zee is leuk! Lekker naar kwallen happen en tussen de haaien zwemmen! Al die mooie dingen die voorbij komen drijven, hout, kisten, lijken, visnetten. Gaaf!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Zwemmen in welke zee dan ook is eng.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Tss. Zwemmen in zee is leuk! Lekker naar kwallen happen en tussen de haaien zwemmen! Al die mooie dingen die voorbij komen drijven, hout, kisten, lijken, visnetten. Gaaf!
Lieve Tijn,quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lieve MUUS,
Eerst sputteren en dan niet meer terug komen op het geheel is niet netjes en nee, ook niet als het allang weer gezellig is. Voor mij was daarom de kous nog niet af. Als je één of andere onbekende jan lul was, okay, maar (*zingt*) wij zijn vriendjeeeeeeeeeeeeeeeeees, jij en ik!quote:Zoals je zegt hadden we het toch al goed gemaakt op het forum? Dan is het toch goed?Vond ik wel iig. Ik vond die avond toen ook maar klote, maar toen de volgende dag alles weer goed was, was wat mij betreft de kous af hoor. Maar tof van je dat er nog even op terug komt.
Potdomme, jij ook Tijn!quote:Je bent okay MUUS
quote:
Tijn
Dat lijkt me iets dat je met die weer juist niet kan gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
Echt hartverwarmend..
Wist ik wel!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef TallMan het volgende:
Zie je nou wel MUUS, helemaal niets aan het handje. [afbeelding]
Citroen of limoen, your choice.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hihi. Heb je ook citroen?![]()
Zo'n zwembad. Das pas leuk. Lekker in de chloor en babypoep zwemmen tussen te veel andere mensen. Je kop aan de bodem stoten als je in het water duikt en door alle knappe vrouwen uitgelachen worden als je salto van de lage mislukt. Das natuurlijk ook tof!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Geef mij maar een zwembad. Of in de zee met een jetski. En dan maar hopen dat je er niet aflazert.
Ik ben altijd blij met een goede afloop.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wist ik wel!
Maar jij bent ook opgelucht he TallMan? Ik voel het gewoon..
Ken je mij ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef engessa het volgende:
[..]
Je kop aan de bodem stoten als je in het water duikt en door alle knappe vrouwen uitgelachen worden als je salto van de lage mislukt. Das natuurlijk ook tof!
Wel na het zwemmen kikkers en schuimblokken kopen bij het winkeltje.
Volgens Dago zijn dat de privéfoto's van Inso.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
Wat den neuck is die open dir in de oppo?
Daar vroeg PP om, hij wilde een open dir met foto's van Inso. Die is er niet, maar om hem toch even bezig te houden deed ik deze maar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
Wat den neuck is die open dir in de oppo?
Iedereen is ooit jong geweest en heeft in het zwembad gelegen. Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:10 schreef static het volgende:
[..]
Ken je mij ofzo?
Ja, jakkie hee. Moest dat nou?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Volgens Dago zijn dat de privéfoto's van Inso.
PP z'n schuld! Niet die van ons!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, jakkie hee. Moest dat nou?
Giel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar vroeg PP om, hij wilde een open dir met foto's van Inso. Die is er niet, maar om hem toch even bezig te houden deed ik deze maar.
Right. Jullie waren er vast helegaar niet blij mee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:13 schreef engessa het volgende:
[..]
PP z'n schuld! Niet die van ons!
Uh, alles okay, maanvis?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[afbeelding]
Zee is okay
[afbeelding]
Mits leuke vrouwen.
[afbeelding]
Ik zei, Leuke vrouwen!
Echt helegaar niet!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Right. Jullie waren er vast helegaar niet blij mee.
Ja, ik ben verliefdquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Uh, alles okay, maanvis?
JA IK ZAGGUT!!! Goed mênquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
En ik had een steun aan de mensen in dit topic joh. ZAGGIE UT TIJN? Echt hartverwarmend..
Ja, hij postte even een foto met een andere inhoud dan wat 'ie zei, maar verder gaat alles pri-ma.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Uh, alles okay, maanvis?
Een wat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:17 schreef engessa het volgende:
Wie heeft er trouwens ook al zo'n vet shizzle over-sized Dubbelfrisss ketting?
Moment, foto is onderweg.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een wat?
foei, policy enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:13 schreef engessa het volgende:
[..]
PP z'n schuld! Niet die van ons!
Nog een paar haaltjes. Belangrijk daggie morgen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef Dagonet het volgende:
Static! Wat ga je vroeg slapen! Slaap lekker mên!
Ow, is ze sinds kort weer kaal?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat snap je niet aan het woordje "niet"quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Ow, is ze sinds kort weer kaal?
Mijn vet shizzle ketting:quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Moment, foto is onderweg.
slaap warm, C!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:24 schreef Croupouque het volgende:
Welterusten vrienden.
overdosis!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:28 schreef static het volgende:
Dit word niets, dat slapen. Ik merk het nu al.
*op slaappillenjacht gaat*
ah, wacht nog ffquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:28 schreef static het volgende:
Dit word niets, dat slapen. Ik merk het nu al.
*op slaappillenjacht gaat*
Nog zo'n opmerking in ik trap je zo hard in je noten dat je overgrootkleinkinderen nog blauw geboren zullen worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
overdosis!?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking in ik trap je zo hard in je noten dat je overgrootkleinkinderen nog blauw geboren zullen worden.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wacht maar tot dat ik met je klaar ben, dan wordt je nickname "paarse_vaasaars"quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
overdosis!?
*stilquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:30 schreef static het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking in ik trap je zo hard in je noten dat je overgrootkleinkinderen nog blauw geboren zullen worden.
Stevige onderkin,quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Mijn vet shizzle ketting:
[afbeelding]
Inso!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*stil
*mooi
3. Maar niet tegen mijn mama zeggen want anders moet ik morgen het vlees kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stevige onderkin,.
Heb je er een rollade verstopt of zo?.
je hoeft je latente homo erotische gevoelens niet op mij te botvieren, dank je!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef laffer het volgende:
[..]
wacht maar tot dat ik met je klaar ben, dan wordt je nickname "paarse_vaasaars"![]()
lijkt eerder op een berghok!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stevige onderkin,.
Heb je er een rollade verstopt of zo?.
Succes Stats.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:37 schreef static het volgende:
Nou, dahaag.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:37 schreef laffer het volgende:
[..]
lijkt eerder op een berghok!![]()
Dagglaaaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inso!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet Nien morgen ff bellen,.
ruimte genoeg in die boodschappentas onder je kin!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:35 schreef engessa het volgende:
[..]
3. Maar niet tegen mijn mama zeggen want anders moet ik morgen het vlees kopen.
trustuh kerelquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:37 schreef static het volgende:
Nou, dahaag.
Ik heb zo'n fietskar achter de fiets, daar past veel meer in!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ruimte genoeg in die boodschappentas onder je kin!!![]()
D'r was iets over donderdag en misschien vrijdag en drank en een oma.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dagglaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Okay..
raak je van in de war dat ik jou wil gebruiken als bloemenvaas?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je hoeft je latente homo erotische gevoelens niet op mij te botvieren, dank je!
vroeger reden types zoals jij op een bakfiets, tja moderne tijd hèquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:40 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fietskar achter de fiets, daar past veel meer in!
trustuh jogyquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:42 schreef jogy het volgende:
Okay, posts van meer dan 2 regels doen pijn aan m'n hoofd op het moment, ik ga slapen.
trusten dus.
zo ziet het er wel naar uitquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
moet ik em nou helemaal zelf volposten????
wat een saaie kutzooi!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
zo ziet het er wel naar uit![]()
Hé, jij hebt tenminste stemmetjes in je hoofd om je gezelschap te houden!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
zo ziet het er wel naar uit![]()
Gefeliciteerd Tijn! Ik snap er geen drol van, maar toch.. FELI!quote:
Zo'n puchbakfiets. Je denkt toch niet dat ik ga fietsen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:45 schreef laffer het volgende:
[..]
vroeger reden types zoals jij op een bakfiets, tja moderne tijd hè![]()
hey, leuk eens iemand te quoten die ik zelf niet benquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:48 schreef Insomaniac het volgende:
laffer-onderbrekingspost..
Ja, dat esemessete ze al. De saa-let.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
D'r was iets over donderdag en misschien vrijdag en drank en een oma..
Communicaasie heet dat. Ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef laffer het volgende:
[..]
hey, leuk eens iemand te quoten die ik zelf niet ben![]()
nee hoor, anders zou ik het niet op het forum posten!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Hé, jij hebt tenminste stemmetjes in je hoofd om je gezelschap te houden!
Ben ik nu opeens de laffer van dit topic?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Communicaasie heet dat. Ofzo.
Juffertje ongeduld!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben ik nu opeens de laffer van dit topic?
Tsja, daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef laffer het volgende:
[..]
nee hoor, anders zou ik het niet op het forum posten!!
dan zou ik sowieso hele gesprekken met mezelf aangaan![]()
nuh, jij laat je rijden hèquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef engessa het volgende:
[..]
Zo'n puchbakfiets. Je denkt toch niet dat ik ga fietsen.
Hoe meer je je opwindt over niet kunnen slapen hoe moeilijker het wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef static het volgende:
Hevige kutzooi.
Van rode wijn krijg ik snel koppijn, tenzij het goede isquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rode wijn?
Tuurlijk Roy.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insoje bent blauw
Is dat een hintquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk Roy..
*meel gaat sjekken
Straks, als ik thuiskom, op het balkon, glas drank, peuk en zwaaien naar iedereen die naar het werk of school gaatquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mescal,.
Nee, ik heb Dagonet gemailed, maar was te lui om twee berichten te kwooten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat een hint
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef static het volgende:
Ik pak gewoon een hamer en sla mezelf eens hard tegen de kop, slechter/lelijker kan het toch niet worden. Tot morgen allen.
Sta ik daar dan tussen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij moet echt wat vaker in B&H kijken jij
Mini-kras-meet organiseren?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef static het volgende:
Ik pak gewoon een hamer en sla mezelf eens hard tegen de kop, slechter/lelijker kan het toch niet worden. Tot morgen allen.
ik ben dol op communikaatsen enzo, maar daar moet altijd wel weer iemand bij zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Communicaasie heet dat. Ofzo.
Geen respect die mensen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben dol op communikaatsen enzo, maar daar moet altijd wel weer iemand bij zijn![]()
weg privecy
Moeten we eens doen ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mini-kras-meet organiseren?
Begin maar vast met zwaaien, ik ga naar bed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Straks, als ik thuiskom, op het balkon, glas drank, peuk en zwaaien naar iedereen die naar het werk of school gaat
Ik heb terug mailed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb je al gemail
Ik haal alvast tissues bij de groothandel,quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:04 schreef static het volgende:
[..]
Moeten we eens doen ja.![]()
ik hebg die foto wel gezien hoor, naakt foto hèquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
-edit- achterlijke debiel!! Ik had al zo'n jeuk!
!!!!!!!!!!!!! -edit-
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik nu een noite
Ja. Een hele grote blote spin.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ik hebg die foto wel gezien hoor, naakt foto hè![]()
Je verdient er meerdere als ik hem zo lees.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik nu een noite
Nee, dan zie je dat het véél slechter kan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:02 schreef static het volgende:
[..]
Sta ik daar dan tussen?
*wederom aan laatste peukie lurkt*
ik een web waar" bruce" instond hè, jassesquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Een hele grote blote spin.
*bloos*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dan zie je dat het véél slechter kan.
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:10 schreef laffer het volgende:
[..]
ik een web waar" bruce" instond hè, jasses![]()
Ik vind het eik wel banwaardig!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Je verdient er meerdere als ik hem zo lees.!
Je hebt gewoon de walkthrough bekeken . ZO kan ik eht ookquote:
Ik hoop dat je dit eens overkomt:quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ik nu een noite
Ik heb spinnen en muggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:12 schreef engessa het volgende:
Spinnen houden de mugjes weg! En gaan alleen in een schoon huis zitten!
Neuk ze en tot zo dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
Naakte vent!
Bedtijd!!
Hij heeft hoofdpijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuk ze en tot zo dan maar
Neuken werkt dan beter dan een aspirine.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft hoofdpijn..
Dan rook ik nog wel een peuk..
"jamaar het is zo warm en ik moet er vroeg uit."quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuken werkt dan beter dan een aspirine.
"het is zo warm"quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"jamaar het is zo warm en ik moet er vroeg uit.". Wie is hier nou het wijf?
Spinnewebben in je kut jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb spinnen en muggen.
Je moet eens weten wat ik jou allemaal gunquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:12 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit eens overkomt:
[afbeelding]
Maanvis? Heb je gedronken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Spinnewebben in je kut ja
dat komt omdat de hoofdingang bij haar al geruime tijd is gesloten wegens werkzaamhedenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Spinnewebben in je kut ja
dan moet de thee wel goed heet zijn!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
Ik ga proberen om gewone thee in de koelkast te zetten om zo ijsthee te maken.
Kben benieuwd
Lees je in, N00b!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maanvis? Heb je gedronken?
je bedoelt toch zeker de vriezer? in een koelkast kan je geen ijs zetten, laat staan thee!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
Kben benieuwd
Ja, ik heb alleen geen vriezer, dus ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
IJSthee Tijb... Vriezen dus
Sterke thee zetten, veel suiker erin en klaar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
Kben benieuwd
Idd. Tieft op naar LIF ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Zeg stelletje wijven, ga je libelle-receptjes effe in het viva-forum uitwisselen!
Dat jij nou geen thee hebtquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Idd. Tieft op naar LIF ofzo..
ze hebben nu een thee-kransje op het fancy-forumquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:53 schreef Maanvis het volgende:
Sorry :')
Ik maak toch mijn biertje maar open.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat jij nou geen thee hebt
Ik heb m'n laatste bier vanmiddag opgezopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik maak toch mijn biertje maar open..
Dude! ALWAYS HAVE A SPAIR ONE!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste bier vanmiddag opgezopen.
SPARE!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dude! ALWAYS HAVE A SPAIR ONE!!
Zeg ik altijd..
Oh ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
SPARE!
nuh, het is 12uur `s middags, je hebt gewoon je zonnebril nog op!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Damn, is het al 2 uur?.
Je thee?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:01 schreef Tijn het volgende:
Ja, dit was de spare one
Dude, dank je! Idd, scheelt stúkken. Ik zie ineens de babes weer lopen buiten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:02 schreef laffer het volgende:
[..]
nuh, het is 12uur `s middags, je hebt gewoon je zonnebril nog op!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |