Toen Hugo de zooi deed deleten zei de systeembeheerder dat de info niet meer was terug te halen. Het was vandaag moeilijk te zien dat er iets werd gewist, maar in slow motion zag ik het duidelijk, net voor dat Niels een kusje van een vuist kreeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:36 schreef Skinkie het volgende:
easyrecover
of gewoon op de prullenbakklikken en herstellenhet is immers geen Mac :p
Dat weet ik. Die moet ik terugzoeken, maar als ik de openingspost wil wijzigen staat er dat het forum niet bereikbaar is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Er missen een paar links.
Het lijkt of iemand op ctrl+alt+delete drukte, maar dat was zelfs in de slow motion niet zo goed te zien. Een echte inbreker had de laptop gewoon meegenomen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:32 schreef Wup het volgende:
of er zijn backups, of er is niks gewist (dit lieten ze volgens mij met opzet in het midden vandaag).
deze verhaallijn is natuurlijk nog lang niet ten einde.
en het blijft vast niet beperkt tot Claire versus Arthur.
Die vagina met vruchten-film van Joost hangt mij ook de keel uit.quote:want verder hebben ze nul te bieden:
de KMP film van Joost
Opzouten met die twee!quote:dat gejammer tussen Tara en Carlo
Dan kan JP gaan rukken als Duuk niet meer wil.quote:donorgedoe van Joyce en Duuk is gelukkig erg perperkt tot nu toe en dat moest maar zo blijven,
JP zijn hand is nu ook wel weer geweest
Dat Frida ze beiden benadert voor een nieuw Indiaproject voor 15 jaar...quote:Hugo en Kyra laat dat alsjeblieft doorgeschoven worden naar volgend seizoen en dan ergens in de marge.
Wie is Bram?quote:uhm Bram nou ja daar heb ik het maar niet meer over hebben
en Aafke. Die zogenaamde spectaculaire operatie vond ik ook maar een misser.
het is even de vraag of ze volgend seoizoen haalt, ik denk het eigenlijk niet.
Ik heb nooit iets tegen Claire gehad. Een aantal topictitels van mij bevatte haar naam. En terecht! Ik begin Claire steeds leuker te vinden. Eerst wat saai, toen gemeen en sletterig, maar nu is ze helemaal in de goede rol. Zij (en Tuur) maakt het leuk, momenteel.quote:nope we moeten het van Claire en Arthur hebben en daar is helemaal niks mis mee.
de absolute helden van ONM.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is het hier stil? Zo klote is de openingspost toch niet?
Baggeruser!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:01 schreef Svensational het volgende:
Geen bannerGeen goede links
Baggertitel
Baggerverhaaltje
Jij verwart mij met die miljonair.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:07 schreef Svensational het volgende:
Je kunt ook een dvd-recorder kopen. Als je dan een computer hebt met een dvd-speler er in kun je ook caps maken!
Nou! Wup en Babs waren verleden week of de week er voor erg pissig toen ik een foto van Wim Bax postte. Ze kwam geeneens van een van beiden, maar de pissigheid was er al......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:06 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ze het erg vinden dat je hun caps gebruikt voor een mooie banner...
Die dingen kosten tegenwoordig niks meer... Gewoon een paar weken zakgeld sparen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij verwart mij met die miljonair.
En ik heb geen dvd-rom/brander
Een 35-jarige krijgt van pappie en mammie geen zakgeld meer ....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dingen kosten tegenwoordig niks meer... Gewoon een paar weken zakgeld sparen.
hij was notabene net een striptease aan het houden.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:00 schreef babette21 het volgende:
Gisteren weer eens ONM moeten missen, maar wat zag ik nou in vorig topic: Niels is op zijn bek getimmerd?!?!?
Welke debiel heeft 't gore lef om aan Niels te komen?!? Als je aan Niels komt, kom je aan mij!!!!![]()
Oh my god, maak me gek... zondag toch maar ff herhaling kijken!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:07 schreef Wup het volgende:
hij was notabene net een striptease aan het houden.....
quote:maar het is wel een beetje zijn eigen schuld.
sinds ie zich niet meer in het zweet werkt aan zijn boksbal is ie makkelijk neerknuppelbaar.
en Claire giet hem aan de lopende band vol met alcohol...
Dan krijg je te weinig zakgeld van je vrouw.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een 35-jarige krijgt van pappie en mammie geen zakgeld meer ....
En als ze niks kosten: waarom moet ik dan mijn zakgeld sparen?
Ze heeft ook wel eens als Nikki op de aftiteling gestaan, maar officieel heet ze Nikkie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef babette21 het volgende:
LAATSTE NIEUWS VAN IMDB!!!!
Nikki Plessen (2003-2004) is aangepast naar: Nikki Plessen (2003-?)
BTW 't is toch Nikkie?!?
gompie die lezen hier ook al mee....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef babette21 het volgende:
haha dat dacht ik ook direct!!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:37 schreef Wup het volgende:
gompie die lezen hier ook al mee....
Misschien dat ze ook een aantal van onze tips voor het volgende seizoen opvolgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:37 schreef Wup het volgende:
gompie die lezen hier ook al mee....
Je moet nog even stemmen in GTST Tournament: Halve Finale.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien dat ze ook een aantal van onze tips voor het volgende seizoen opvolgen.
Ja, ik zag 't ook laatst. Soms staat er zelfs helemaal niks achter zoals bij Ariel (2002-)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef babette21 het volgende:
BTW 't is toch Nikkie?!?
Hij knuppelde niet. Hij sloeg met een vuist (met een bokshandschoen).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Het was ook wel een laffe streek van die insluiper: iemand van achteren neerknuppelen.
Kijk jij trouwens elke dag op IMDB?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef babette21 het volgende:
BTW 't is toch Nikkie?!?
ga je weer een beetje lopen weet_ik_velen ?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:06 schreef Svensational het volgende:
De beweging van een vallende Joost kon je niet cappen maar met Niels is dat geen probleem?
Dat woord moet in de Van Dalequote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:13 schreef Wup het volgende:
[..]
ga je weer een beetje lopen weet_ik_velen ?
Heb je het nou over Joost of Niels? Die van Niels ziet er namelijk prima uit hoorquote:tis niet allemaal even fraai nee, maar het ging verdomd snel hoor, het was een erg korte scene
laten we het er maar op houden dat ik wat minder alert ben als Joost voorbij komt....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:17 schreef Svensational het volgende:
Heb je het nou over Joost of Niels? Die van Niels ziet er namelijk prima uit hoor![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:49 schreef Svensational het volgende:
Kijk jij trouwens elke dag op IMDB?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:59 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Noem mijn naam, maar misbruik 'm niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:13 schreef Wup het volgende:
ga je weer een beetje lopen weet_ik_velen ?
Ik heb al een wijzigingsvoorstel gestuurd: Ariël Visser (2002-2004)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:56 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik zag 't ook laatst. Soms staat er zelfs helemaal niks achter zoals bij Ariel (2002-)![]()
Waarom niet veranderen in Ariël Visser (2002-2004) en haar snel vergeten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb al een wijzigingsvoorstel gestuurd: Ariël Visser (2002-2004)
Welnee joh, je kijkt gewoon te snel!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of gaat alles hier errug traag?
Volgens mij was de server zojuist even overbelast.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:27 schreef MirSus het volgende:
Welnee joh, je kijkt gewoon te snel!!!!![]()
Ja, het duurt erg lang voordat er een topicbanner verschijnt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of gaat alles hier errug traag?
Ja, ik weet nou wel dat ik geen Wup ben en geen mooie banners kan maken!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, het duurt erg lang voordat er een topicbanner verschijnt...
haha, Nou lullig hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:41 schreef Wup het volgende:
tis wel een beetje lullig van ons dat we Ariel nooit een topicje gegund hebben
Claire is leuker als OP.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:41 schreef Wup het volgende:
tis wel een beetje lullig van ons dat we Ariel nooit een topicje gegund hebben
Nee Kyra is wel leuk... tenminste met Daan toen vond ik het wel boeiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:56 schreef MirSus het volgende:
In het begin was Ariel inderdaad niet een echt boeiend karakter, maar moet zeggen dat het wel beter is geworden!
Jammer dat zij weg is, had ze niet kunnen ruilen met Kyra ofzo?![]()
haha die collage was nog te ranzig ook....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
ik had wel verwacht dat Ariël 'n mooi afscheid-topic zou krijgen, maar was er helaas niet bij om 'm op tijd te openen... ze had 'm verdiend, de laatste maanden was ze lang niet zo irritant als de eerste periode. Gelukkig hebben we toch nog 'n mooie collage van haar gekregen (met dank aan Wup haha)
Cker!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:
Claire is cool, maar Ariël is - zeker in vergelijking tot een hele buslading anderen - ook wel oke...
off-topic: he dunn0w, morgen weer bitchfight!!!!!!!!!!
nou de vergelijking met Claire kan ze natuurlijk in nog geen honderdduizend jaar doorstaan, maar ik ergerde me niks aan haar.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:
Claire is cool, maar Ariël is - zeker in vergelijking tot een hele buslading anderen - ook wel oke...
ik kan me hier goed in vinden, op voorwaarde dat eerst Bram uit dat raam springt [vallen wachten al te lang op]quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:58 schreef MirSus het volgende:
Nu van ons mag Kyra wel samen met Hugo en Tara naar het buitenland!
Ergens heeel ver weg![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik kan me hier goed in vinden, op voorwaarde dat eerst Bram uit dat raam springt [vallen wachten al te lang op]
Tara hoeft niet weg maar gerecast.
mja, ik prop Claire ook per definitie in de topictitelquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:55 schreef dunn0w het volgende:
Claire is leuker als OP.
Wanneer kopen Niels & Claire nu een leuk optrekje voor hun samen? .. Dit gaat ook niet langer zo...
Ja dat viel mij ook op... was best irritant.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Afgelopen zondag was er trouwens geen vooruitblik, ik hoop dat ze dat deze keer wel hebben
ik was daar nog helemaal boos overquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Afgelopen zondag was er trouwens geen vooruitblik, ik hoop dat ze dat deze keer wel hebben
In ieder geval iemand die ze kan commanderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, ik prop Claire ook per definitie in de topictitel
en dat poppenhuisje is inderdaad niks voor Claire, ze moet een grachtenpand of villa met butler.......
Een schyzofreen is nooit alleen.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:58 schreef MirSus het volgende:
Nu van ons mag Kyra wel samen met Hugo en Tara naar het buitenland!
Ergens heeel ver weg![]()
![]()
Ze zijn met z'n tweeen: Mirte en Susannequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Een schyzofreen is nooit alleen.....![]()
uit 1998, die nu op clubhome staat??! Nee, die komt van de oude veronica-site van ONM (site vóór soapworld of hoe 't daarna ook heette...). Why?!?!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
babette, heb je dat plaatje van de cast zelf gemaakt?
Haha, nou we zijn ook met zijn tweeën eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Een schyzofreen is nooit alleen.....![]()
Tara mag blijven, dat wijf heeft tenminste ballen (net als Claire)... Kyra is de grootste doos ever dus please: ROT OP!!!! Hugo en Bram ook opzouten en daarvoor in de plaats een paar stoere kerels á la Niels a.u.b.
suggestie: nu Brad toch in 't land is vanwege Ocean's 12.... KOM FF LANGS IN ONM!!!!!!![]()
![]()
Bijna goed!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n tweeen: Mirte en Susanne
mja Tara hoeft niet weg maar Anouck Klomp wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
Tara mag blijven, dat wijf heeft tenminste ballen (net als Claire)... Kyra is de grootste doos ever dus please: ROT OP!!!! Hugo en Bram ook opzouten en daarvoor in de plaats een paar stoere kerels á la Niels a.u.b.
Ik vind het wel een leuk plaatje, dacht dat je 'm misschien zelf had gemaakt Kon ik me al neit voorstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
uit 1998, die nu op clubhome staat??! Nee, die komt van de oude veronica-site van ONM (site vóór soapworld of hoe 't daarna ook heette...). Why?!?!
I know, maar kon 't niet laten...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ze zijn met z'n tweeen: Mirte en Susanne
Miranda?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:09 schreef MirSus het volgende:
[..]
Bijna goed!![]()
als ik de programma's ervoor had was 't vast peace of cake geweest.... met alleen paint en één of ander duf fotoprogramma kom je niet ver... Maar ach, we roeien met de riemen die we hebben he, haha!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het wel een leuk plaatje, dacht dat je 'm misschien zelf had gemaakt Kon ik me al neit voorstellen![]()
haha je moet zondag eens opletten op de uitzending van afgelopen vrijdag als ze achter de strijktafel staat.... dat kind kruipt er bijna uit joh.......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:11 schreef babette21 het volgende:
I know, maar kon 't niet laten...
Do1 op clubs, toch?! De dames die stellig ontkennen dat Do zwanger is, terwijl dat overduidelijk is....
Ik dacht even dat je dat programma wel had, door de krul in de foto's van Jannesquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik de programma's ervoor had was 't vast peace of cake geweest.... met alleen paint en één of ander duf fotoprogramma kom je niet ver... Maar ach, we roeien met de riemen die we hebben he, haha!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
WOei Woei!! Ik sta bovenaan.
dank je wel.... en ja, clubs is klote.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:12 schreef MirSus het volgende:
Trouwens Babette21, echt een mooie site!!!
En ook erg leuk!![]()
Alleen geen lid meer van clubs (te veel gedoe) dus jammer genoeg zie ik het niet meer zo vaak![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
haha je moet zondag eens opletten op de uitzending van afgelopen vrijdag als ze achter de strijktafel staat.... dat kind kruipt er bijna uit joh.......
You go girl!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
WOei Woei!! Ik sta bovenaan.
Ja is weer ander programma, op mijn eigen pc... maar kan ik verder ook niet veel mee... nou ja, boeiend...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht even dat je dat programma wel had, door de krul in de foto's van Jannes
Doeiiii Doeiiiiquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja is weer ander programma, op mijn eigen pc... maar kan ik verder ook niet veel mee... nou ja, boeiend...
mensen, ik ga er vandoor. moet morgen om 6.30 op (mams van schiphol halen)......... party..... goodnight.....![]()
Neem eenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je wel.... en ja, clubs is klote.....
* Bet voelt boosheid alweer opborrelen dus: ander onderwerp *
Pas je wel op dat je niet blauw ziet?!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
Ik [afbeelding] op de 10.000e bezoeker van 't archief
Weltrusten alvast!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou ik ga ook maar
Daaaag!quote:Op zondag 9 mei 2004 00:13 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ja dag allemaal!
-_-'
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:29 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
rofl heb 10 punten..
dunn0w, 90 punten, dacht dat je 15 was ?dat je 10 jaar geleden al naar ONM keek met Elisabeth Ansingh en company
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:11 schreef Svensational het volgende:Dat zijn zijn initialen: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=77692
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:29 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
rofl heb 10 punten..
dunn0w, 90 punten, dacht dat je 15 was ?dat je 10 jaar geleden al naar ONM keek met Elisabeth Ansingh en company
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:11 schreef Svensational het volgende:Dat zijn zijn initialen: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=77692
Onder welke naam dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 10:43 schreef Svensational het volgende:
babette21 heeft de quiz gemaaktWup zegt altijd dat ze een slecht langetermijngeheugen heeft
goh, laat ik nou juist een slecht korte-termijngeheugen hebben... schijnt iets met alcohol te maken te hebben....quote:Op zondag 9 mei 2004 10:43 schreef Svensational het volgende:
babette21 heeft de quiz gemaaktWup zegt altijd dat ze een slecht langetermijngeheugen heeft
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Onder welke naam dan?![]()
Woont mams in Hoogeveen?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh, laat ik nou juist een slecht korte-termijngeheugen hebben... schijnt iets met alcohol te maken te hebben....
stond vanochtend braaf om 7.30 op schiphol, zat mams al in de trein richting drenthe...... waren eerder aangekomen.... aaaaaaaaaaaaah....... wie maakt me weer blij met leuk jpg'tje ofzo?!?![]()
Ook nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Miranda?
vlakbij... heb je me nooit zien zwaaien als ik langsrij richting .... mams dus haha?!quote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:
Woont mams in Hoogeveen?
Oh was jij datquote:Op zondag 9 mei 2004 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
vlakbij... heb je me nooit zien zwaaien als ik langsrij richting .... mams dus haha?!
Mireille?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:45 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ook niet![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:13 schreef babette21 het volgende:
....... wie maakt me weer blij met leuk jpg'tje ofzo?!?![]()
ik zie geen erfenis maar ik was babetje blij aan het maken, niet jou boos.....quote:Op zondag 9 mei 2004 13:33 schreef Svensational het volgende:
Mischa was echtMichiel daarentegen was wel leuk. Als Rolf in De Erfenis is hij echt cool!!!
quote:Op zondag 9 mei 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mireille?
Haha, ik ben niet boos hoor. Ik doe gewoon net alsof het Rolf isquote:Op zondag 9 mei 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie geen erfenis maar ik was babetje blij aan het maken, niet jou boos.....
Pff...dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 9 mei 2004 13:37 schreef MirSus het volgende:
[..]
![]()
Nog even goed nadenken! (zijn nog genoeg die beginnen met Mir)quote:Op zondag 9 mei 2004 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pff...dan weet ik het ook niet meer.
Aaaaah I love you!!!! And him, haha!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 13:30 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef Svensational het volgende:
Mirjam?
*kuch* Forumtekst *kuch*quote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aaaaah I love you!!!! And him, haha!!!![]()
Dank je wel!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:26 schreef soapie het volgende:
De quiz was weer moeilijk deze keer, had maar 50 punten. Wel leuk die vragen met al die oude bekenden!!! Ga zo door......
Oh shut up!! Ik kan maar 1 ding tegelijk hoor (zie: verkiezing "Beste Bijrol)....quote:Op zondag 9 mei 2004 14:27 schreef Svensational het volgende:
*kuch* Forumtekst *kuch*
Je staat niet langer boven aan! Sorryquote:Op zondag 9 mei 2004 09:23 schreef dunn0w het volgende:
Btw... Iwam heeft er ook 90..... maar ik sta nog steeds bovenaan....
Wanneer doen Wup en babette21 mee?, die halen de 100 wel.
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:06 schreef babette21 het volgende:
Oh shut up!!
Ik heb op Abel gestemd, jij?quote:(zie: verkiezing "Beste Bijrol)....
OOOOOOOOOOOOO, je snapt er echt niks van he!!!! Plaatje staat al een eeuwigheid in NB, jij moet het alleen ff aanpassen dat ie ook in het forum staatquote:Ik kijk straks wel ff naar 't forum
Jaja, dat kennen we nu welquote:ben 'n beetje traag aangezien ik vanochtend om 6.15 al naast m'n bed stond.... voor niks.....![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:42 schreef Svensational het volgende:MirSus, hebben jullie de quiz van april ook gemaakt?
Valt nog mee. Tegen mij zei ze laatst: "Oh fuck youquote:Op zondag 9 mei 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:Zulk soort taal ben ik niet van je gewend, Babetje!
Op Arend Hoekstra: "Oh Victor.... je bent m'n held!!"quote:Op zondag 9 mei 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Ik heb op Abel gestemd, jij?
Ooooooooooh, zég dat dan!!!!!!!!quote:Plaatje staat al een eeuwigheid in NB, jij moet het alleen ff aanpassen dat ie ook in het forum staat
da's bullshit, uit elk seizoen komt maar 1 vraag....quote:Op zondag 9 mei 2004 16:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Ik heb maar 60 punten, dit maal!
Er zitten veel vragen uit seizoen 1 bij. Dat heb ik voor 3/4 gemist.
haha alleen 'n beetje jammer dat er weinig meiden zitten te wachten op 'n Joost in blote kont...quote:Op zondag 9 mei 2004 17:07 schreef Wup het volgende:
als het met die horrorfilm van Joost niet wil lukken heeft ie altijd nog een pornotje als reserve....
haha ja wat is hij toch een monsertjequote:Op zondag 9 mei 2004 17:12 schreef babette21 het volgende:
haha alleen 'n beetje jammer dat er weinig meiden zitten te wachten op 'n Joost in blote kont...
word er persoonlijk een beetje onpasselijk van...
Ik vind Carlo wel iets van ET weg hebben.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef babette21 het volgende:
E.T. heeft meer sex-apeal.....
Ik moet toch een excuus hebben!?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:55 schreef babette21 het volgende:
da's bullshit, uit elk seizoen komt maar 1 vraag....
Alleen als Lizzy de hoofdrol speelt!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:07 schreef Wup het volgende:
als het met die horrorfilm van Joost niet wil lukken heeft ie altijd nog een pornotje als reserve....
mja en die suffe Carlo loopt er natuurlijk weer over te jammeren.......quote:Op zondag 9 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Hooverphonic rulezzzzz
Ik denk dat die Arthur Claire best wel eens een beurt had willen geven, maar ja: die kans heeft hij verspeeld. Tuurke is de enige mannelijke van Walsum die nog niet met de poten aan Claire zat.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
Arthur over Claire: "Ze is lang, slank, slim, mooi... kwaliteiten genoeg"
Kan er niet een aantal mensen uit ONM met een hoover worden opgezogen?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Hooverphonic rulezzzzz
Heeft ET dan ook zoveel klappen voor zijn kop gehad?quote:Op zondag 9 mei 2004 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind Carlo wel iets van ET weg hebben.
getver niet die vieze Ed asjeblieft.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Koen moet ook asap weg! Aafke moet blijven leven en Ed moet terugkomen. In het graf ligt niet de echte Ed, maar zijn onbekende tweelingbroer.
Ik hoop dat er ooit nog eens een tweelingbroer van Ed opduikt, maar traditiegetrouw moet dit een 'evil twin' zijn (vergelijkbaar met Bert/Joris Zoomers in Goudkust).quote:Op zondag 9 mei 2004 17:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke moet blijven leven en Ed moet terugkomen. In het graf ligt niet de echte Ed, maar zijn onbekende tweelingbroer.
Die twee verdienen elkaar.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:01 schreef Wup het volgende:
gaat Nico nou achter Chris aan of zag ik dat verkeerd?
niet gezien... maar ja gaat allemaal vrij snel dus zou best kunnen. zie die nico er wel voor aan...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:01 schreef Wup het volgende:
gaat Nico nou achter Chris aan of zag ik dat verkeerd?
Hij was een van de aardigste personen in al die jaren.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:04 schreef Wup het volgende:
getver niet die vieze Ed asjeblieft.
zolang ze maar van het borsthaar van Niels & Duuk afblijven....quote:Op zondag 9 mei 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
zo heb ff op Ellen gelet en ja hoor, ben overtuigd (nou ja, was ik eigenlijk al) : Hartstikke Zwanger!!!
Word wel 'n beetje misselijk van al die overmatige haargroei (kin/bovenlip Bram, armen Carlo)... aandachtspuntje voor de visagist.......
Dat truitje was nou eenmaal niet zo charmant nee, maar zwanger...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
zo heb ff op Ellen gelet en ja hoor, ben overtuigd (nou ja, was ik eigenlijk al) : Hartstikke Zwanger!!!
Als Bram zijn baard scheert wordt hij echt niet minder meelzakkerig. Zijn personage is niks meer, is op. Asap eruit schrijven.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
Word wel 'n beetje misselijk van al die overmatige haargroei (kin/bovenlip Bram, armen Carlo)... aandachtspuntje voor de visagist.......
aardig hebben we niks aan, maar als ie al terug moet dan graag een andere acteur.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij was een van de aardigste personen in al die jaren.
Die baard wordt nu inderdaad wel een beetje té hèquote:Op zondag 9 mei 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Bram zijn baard scheert wordt hij echt niet minder meelzakkerig. Zijn personage is niks meer, is op. Asap eruit schrijven.
Bram is gewoon fout, Joost is op.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Bram zijn baard scheert wordt hij echt niet minder meelzakkerig. Zijn personage is niks meer, is op. Asap eruit schrijven.
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:11 schreef Svensational het volgende:
Was dat Nico en Chris net? Zon scheen op m'n tv
WEGWEZEN JIJ!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:10 schreef MirSus het volgende:
Die er afhalen, maar Bram uit de serie hoeft wat ons betreft ook weer niet!![]()
tja ik hou eigenlijk niet zo van borsthaar, maar bij Niels heeft 't wel wat haha...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:08 schreef Wup het volgende:
zolang ze maar van het borsthaar van Niels & Duuk afblijven....
die armen van Carlo heb ik me in het begin zo over verbaasd, nu zie ik het gelukkig al niet meer.
precies... die buik kwam helemaal over die plank heen!! en in 't ziekenhuis had ze steeds bewust van die mappen voor d'r buik, om 't te verbergen.... Overduidelijk!!!!!quote:en Ellen achter die strijktafel, hihi.. hoe zwanger kan je zijn??
Alleen als Kyra hem mee trekt zodat zij dan vervolgens zijn val kan breken en zelf foetsie is!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
WEGWEZEN JIJ!!!
Wij ONM-verslaafden willen Bram zo rap mogelijk uit het raam zien vallen.
Dat deed Bettina Berger een hele poos geleden ook. Ze was zwanger, maar moest haar buik verbergen. Renée ging zgn. naar Luciel in Afrika.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:12 schreef babette21 het volgende:
precies... die buik kwam helemaal over die plank heen!! en in 't ziekenhuis had ze steeds bewust van die mappen voor d'r buik, om 't te verbergen.... Overduidelijk!!!!!![]()
Deze ONM-verslaafde denkt daar anders over.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
WEGWEZEN JIJ!!!
Wij ONM-verslaafden willen Bram zo rap mogelijk uit het raam zien vallen.
Maarja, dat is nou 't verschil..Bettina had wel een zwangerschap te verbergen en Do nietquote:Op zondag 9 mei 2004 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat deed Bettina Berger een hele poos geleden ook. Ze was zwanger, maar moest haar buik verbergen. Renée ging zgn. naar Luciel in Afrika.
Luister eens: Bram is een lul en Kyra is een lekker ding. Lekkere dingen willen we in de serie behouden. Daarom willen wij massaal Babette en Luciel terug.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:13 schreef MirSus het volgende:
Alleen als Kyra hem mee trekt zodat zij dan vervolgens zijn val kan breken en zelf foetsie is!![]()
Dat was Pim ook, tot hij voor Victors neus stond.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:14 schreef Svensational het volgende:
Ed is dood.
en veel erger nog, dat ze weg moet goffer de gofferquote:Op zondag 9 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Hoe kunnen jullie (ja juist jullie, als dominique-fans) bram oke vinden?!?!?
HIJ is er de reden van dat Ellen NIET cool meer is.......
come on, in een soap is nooit iemand dood.......quote:Op zondag 9 mei 2004 18:14 schreef Svensational het volgende:
Ed is dood.
Is ook nog een tijd geweest dat Ellen nog wel leuk was toen 't bijvoorbeeld net aan was met Bram, wat ons betreft ligt 't niet alleen maar aan Bram dat Ellen niet cool meer is (waar we 't trouwens ook niet mee eens zijn, want dat is ze op zn tijd best nog welquote:Op zondag 9 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Tja..maar dat ligt niet aan Bram natuurlijkquote:Op zondag 9 mei 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
[..]
en veel erger nog, dat ze weg moet goffer de goffer
Tja, ik heb het al vaker gezegd: Do vreet als een beer. Als zij iets doorslikt hoor je "kwakkloennk bwok" en dan gaat het alleen nog maar om een kopje koffie. Ellen zat ooit spaghetti te eten. 't Was dat ze een vork in de hand hield, maar ik dacht dat ze 't voer zo van het bord wilde optongen.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:15 schreef MirSus het volgende:
Maarja, dat is nou 't verschil..Bettina had wel een zwangerschap te verbergen en Do niet![]()
![]()
Doe Bob ook maar terug dan! Kan hij Ellen weer wat leuker makenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
come on, in een soap is nooit iemand dood.......![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa Lotje!!!!!!!!! Ik ben voor!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:17 schreef Svensational het volgende:
Luciel??? Nee hoor
Dan maar Lotje en Wanda
hahaha, jah als er íemand is die veel eet in de serie...wat dat betreft was de zwangerschap van Ellen een goed excuus inderdaad om zo veel te mogen eten in de seriequote:Op zondag 9 mei 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, ik heb het al vaker gezegd: Do vreet als een beer. Als zij iets doorslikt hoor je "kwakkloennk bwok" en dan gaat het alleen nog maar om een kopje koffie. Ellen zat ooit spaghetti te eten. 't Was dat ze een vork in de hand hield, maar ik dacht dat ze 't voer zo van het bord wilde optongen.
Ja Bob en Ellen!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe Bob ook maar terug dan! Kan hij Ellen weer wat leuker maken
misschien krijgt Chris wel gewoon een rolletje in die fucking horrorfilm en zijn ze hier aan het repeteren....quote:Op zondag 9 mei 2004 18:20 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Bob terug is nou wel weer een tof planquote:Op zondag 9 mei 2004 18:20 schreef Svensational het volgende:
Doe Bob ook maar terug dan! Kan hij Ellen weer wat leuker maken
In een soap sterven alleen de wormen. De hongerdood.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:18 schreef babette21 het volgende:
come on, in een soap is nooit iemand dood.......![]()
het was in Galaxy voor zover ik het kon zien.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:22 schreef babette21 het volgende:
misschien krijgt Chris wel gewoon een rolletje in die fucking horrorfilm en zijn ze hier aan het repeteren....![]()
Ik krijg langzaam het idee dat je smoorverliefd op Bram bent......quote:Op zondag 9 mei 2004 18:19 schreef MirSus het volgende:
Is ook nog een tijd geweest dat Ellen nog wel leuk was toen 't bijvoorbeeld net aan was met Bram, wat ons betreft ligt 't niet alleen maar aan Bram dat Ellen niet cool meer is (waar we 't trouwens ook niet mee eens zijn, want dat is ze op zn tijd best nog wel)
In de Galaxy? Nee hoor, Chris gebruikt gewoon weer z'n "Ik ben een arts"-versiertrucquote:Op zondag 9 mei 2004 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien krijgt Chris wel gewoon een rolletje in die fucking horrorfilm en zijn ze hier aan het repeteren....![]()
Haha, nee verkeerd ideequote:Op zondag 9 mei 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam het idee dat je smoorverliefd op Bram bent......
Ik snap het niet, maar het schijnt fysiek mogelijk te zijn.
Karina Smulders is helemaalquote:Op zondag 9 mei 2004 18:21 schreef Wup het volgende:
Lotje vond ik ook een stom kind.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:29 schreef babette21 het volgende:
* Babetje gaat ff eten... latersssss *
sorry Babette maar ik vond ze beiden prut...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:28 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Karina Smulders en Chris Zegers als Lotje en Sasza (ONM - sept. 1999)
Bron: www.onm-archief.tk
Ja, maar dan staat zijn oudere- niet- van- zijn- leeftijd- vriend Hugo er bij en zegt: "Jochie! Jij bent Drs. in de geneeskunde. Pas als je je co-schappen hebt gelopen ben je arts!"quote:Op zondag 9 mei 2004 18:26 schreef Svensational het volgende:
In de Galaxy? Nee hoor, Chris gebruikt gewoon weer z'n "Ik ben een arts"-versiertruc
ook een zielige versiertruuk van Hugo natuurlijk...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar dan staat zijn oudere- niet- van- zijn- leeftijd- vriend Hugo er bij en zegt: "Jochie! Jij bent Drs. in de geneeskunde. Pas als je je co-schappen hebt gelopen ben je arts!"
Sasza vond ik wel prut, Lotje niet...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry Babette maar ik vond ze beiden prut...
Waarschijnlijk doet hij aan sm. Iemand vernederen is immers zijn levenswerk.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
en ik denk nog steeds dat Chris homo is....
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:38 schreef Svensational het volgende:
Zullen we Ariel alsnog een afscheidstopic geven?
Doe nou niet zo wivverigquote:Op zondag 9 mei 2004 18:40 schreef BVO het volgende:
Is Dash 3 in 1 nu definitief weg?.
En toch moet ze een eigen topic!quote:Wat had ik een hekel aan dat kind zeg.
Alleen als Wup een banner maakt waarin Ariel wordt afgeschoten.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:38 schreef Svensational het volgende:
Zullen we Ariel alsnog een afscheidstopic geven?
o ja die jaquote:Op zondag 9 mei 2004 18:28 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Karina Smulders en Chris Zegers als Lotje en Sasza (ONM - sept. 1999)
Er zijn ook mensen die een eigen pak slaag moeten hebben, maar dat doen we toch niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
En toch moet ze een eigen topic!
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe nou niet zo wivverig.
[..]
Neeeheee!!! Als jij het topic iig maar niet opentquote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alleen als Wup een banner maakt waarin Ariel wordt afgeschoten.
Precies!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ... als ik het open is er een voordeel. Ik plaats geen openingsbanners.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:44 schreef Svensational het volgende:
Neeeheee!!! Als jij het topic iig maar niet opent
Sorry als ik je ooit heb beledigd. Ik kon het toch ook niet weten dat jij op dikke vrouwen, o.i.d. valt.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
Doe nou niet zo wivverig.
En dat is een voordeel want...?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... als ik het open is er een voordeel. Ik plaats geen openingsbanners.
Dan zie je d'r niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:55 schreef Svensational het volgende:
En dat is een voordeel want...?
Met wivverig doen bedoel ik mensen een andere, leuk bedoelde (wat dus niet leuk is), naam geven...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sorry als ik je ooit heb beledigd. Ik kon het toch ook niet weten dat jij op dikke vrouwen, o.i.d. valt.
Je wou dus wel Ariel in de titel doen?quote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan zie je d'r niet.
Lotje was goedquote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef Wup het volgende:
sorry Babette maar ik vond ze beiden prut...
Dank je! Dat vind ik nou eens leuk om te lezen.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:57 schreef Svensational het volgende:
Met wivverig doen bedoel ik mensen een andere, leuk bedoelde (wat dus ook leuk is), naam geven...
Lotje was lekker en Sasza was een wollig haarkonijn.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
Lotje was goed
Sasza was lekker![]()
Nee, liever in de vleeswolf.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef Svensational het volgende:
Je wou dus wel Ariel in de titel doen?
Niks meer aan toe te voegen!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
En W_I_V, dat je een personage niks vind... mij best... Maar het puur op iemand z'n uiterlijk gooien vind ik wel 't toppunt van zwak... misschien kun je er eens mee ophouden?!?
and that's all I'm gonna say about it...![]()
Het zal niet meer gebeuren. (Ze is toch uit de seriequote:Op zondag 9 mei 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
Deze is voorlopige nog niet vol hoor... maar goed, van mij mag Ariël in de titel!!
En W_I_V, dat je een personage niks vind... mij best... Maar het puur op iemand z'n uiterlijk gooien vind ik wel 't toppunt van zwak... misschien kun je er eens mee ophouden?!?
and that's all I'm gonna say about it...![]()
Reken je 'm nou op zijn uiterlijk af?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:04 schreef babette21 het volgende:
Dat shot van Arthur in de promo viel mij ook meteen op...
komt ie van 'n boerenbal ofzo, met die maffe sjaal?!
Nog maar 50 reactiesquote:Op zondag 9 mei 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
Deze is voorlopige nog niet vol hoor
Het was potjandorie jouw idee!!!quote:maar goed, van mij mag Ariël in de titel!!
Daar hou ik je aan!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het zal niet meer gebeuren. (Ze is toch uit de serie)
haha dat kan ik moeilijk "verbieden" hè, aangezien ik zelf regelmatig om Niels, Mischa of Sasza zit te kwijluh....quote:Mag ik wel nog zeggen dat Lizzy en Kyra mooi zijn?
Die lul jij toch in een half uur vol.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:08 schreef Svensational het volgende:
Nog maar 50 reacties![]()
In mijn topics staat Claire centraal.quote:Het was potjandorie jouw idee!!!![]()
nee op zijn kledingquote:Op zondag 9 mei 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Reken je 'm nou op zijn uiterlijk af?![]()
![]()
Natuurlijk quote ik nog wel eens uit oude topics.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
Daar hou ik je aan!!!!!![]()
Hold on! Ik mag dus wel iemand lekker vinden, maar niet een varken, terwijl -als het beessie moet kotsen- er zelfs een foto van op FOK! mag?quote:haha dat kan ik moeilijk "verbieden" hè, aangezien ik zelf regelmatig om Niels, Mischa of Sasza zit te kwijluh....![]()
![]()
![]()
Ziet 't wel naar uit hè?!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen uitgeluld?
Normaal weten ze niet hoe snel ze mijn waardeloze topics moeten vollullen.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:27 schreef MirSus het volgende:
Ziet 't wel naar uit hè?!![]()
Ik wil zeker weten dan Wup een nieuw topic heeft klaarstaan, dus ik doe even rustig aanquote:Op zondag 9 mei 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen uitgeluld?
Je kunt haar toch ff bellen? Dan weet je hoever ze is.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:31 schreef Svensational het volgende:
Ik wil zeker weten dan Wup een nieuw topic heeft klaarstaan, dus ik doe even rustig aan
Je hebt haar weggejaagd!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:39 schreef Svensational het volgende:
Wup?
Daar heb je wel een beetje gelijk in!quote:Op zondag 9 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Casper Bergman?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:00 schreef soapie het volgende:
Heeft iemand life & cooking gezien, die gek met die nep-gitaar leek erg veel op die gozer uit ONM- die in Tiresias zat en de boel belazerde. Ik geloof dat hij nog wat met Margot heeft gehad. Hoe heet hij ook alweer????
Ja die bedoelde ik!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Casper Bergman?
Die had eerst wat met Babette.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Ja die bedoelde ik!!!
En zijn Vriendin (IRL) Corinne speelde Julia!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Edward Koldewijn speelde (van 1997 t/m 1998) Casper Bergman, het foute vriendje van (eerst) Babette en
(daarna) Margot.
Vooral ondersteund door "Slow"quote:Op zondag 9 mei 2004 19:52 schreef Svensational het volgende:
Ik vond die vooruitblik naar de komende week wel leuk gemaakt!
Twas niet echt duidelijk ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:07 schreef soapie het volgende:
Ik heb m gemist, wat gaat er gebeuren???
Ja volgens mij waren dat Joost en Nico bij dat kraakpandquote:Op zondag 9 mei 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Twas niet echt duidelijk ofzo.
Maar ik zag Chris en Nico in een flits in de Galaxy. En Joost met nog iemand was bij een oud kraakpand (ofzoiets) aan het filmen/fotograferen. en meer kon ik er niet van maken.
![]()
Oke thnxquote:Op zondag 9 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja volgens mij waren dat Joost en Nico bij dat kraakpand
De echte actie zullen ze wel bewaren tot 11 juni.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:21 schreef MirSus het volgende:
Laten we hopen dat er nog wat actie komt!
Schandalig!quote:Op zondag 9 mei 2004 21:59 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het nieuwe topic klaarstaan. Banner is niet heel mooi, m'n psp is kapot.
Niet zaniken. Zo maken jullie hier zelf ook de topics onnodig vol.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:04 schreef Wup het volgende:
kap daar nou es mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |