Omdat je ons paupers noemt, traag zwemmend spermapartikeltje.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:43 schreef Ype het volgende:
Waarom doet hij het niet?
Zet even in het Europa topic.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:42 schreef Ype het volgende:
Mijn uitslag:
[afbeelding]
Goeiemorgen paupertjes.
Als ik jou eenmaal heb gevonden, jam ik een electrode in je en overstimuleer ik je gewoon.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat je ons paupers noemt, traag zwemmend spermapartikeltje.
Maar hij doet het dus niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Zet even in het Europa topic.
Ik overstimuleer nu je zus en haar huisgenote.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Als ik jou eenmaal heb gevonden, jam ik een electrode in je en overstimuleer ik je gewoon.
Ik heb geen zus.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik overstimuleer nu je zus en haar huisgenote.
Dan heb je een knappe moeder.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb geen zus.
En waar en wanneer heb jij die gestimuleerd?quote:Op woensdag 28 april 2004 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heb je een knappe moeder.
Toen jij tampons aan het kopen was.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:58 schreef Ype het volgende:
[..]
En waar en wanneer heb jij die gestimuleerd?
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:54 schreef du_ke het volgende:
Goedendag potentiëlen aller landen!
Nice. Zelf gemaakt weer?quote:Op woensdag 28 april 2004 13:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Voor J. de Witt: aangezien dat veel beter past bij zijn naam.
[afbeelding]
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Nice. Zelf gemaakt weer?
Allochtone cheerleaders.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:54 schreef RichardQuest het volgende:
Allochtonen
Een of andere gangsta-rapper. Op een ander forum werden er grappen mee uit gehaald.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is die pipo in je avatar?
Klopt, is die ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:24 schreef sp3c het volgende:
NAAR HUIDIGE WESTERSE MAATSTAVEN WAS PIET HEIJN EEN PIRAAT EN EEN MOORDENAAR!
Dan je moeder.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
Mohammed was er niks bij
Ja, dat mietje durfde de zee niet op. Hoe on - Hollands.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
Mohammed was er niks bij
Wat is er met m'n moeder? Die is inderdaad erger dan Mohammed.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan je moeder.
Ze is iig. lekkerder.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is er met m'n moeder? Die is inderdaad erger dan Mohammed.
Adolfje ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
Mohammed was er niks bij
Terstond. Hartelijk dank.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zeg Sports, verander je avatar even in mijn plaatje wil je?
Graag gedaan. Ik heb het trouwens fok-uploadbaar gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terstond. Hartelijk dank.
God zal je prijzen.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens fok-uploadbaar gemaakt.
nee wasquote:Op woensdag 28 april 2004 15:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Klopt, is die ook.
Ik had het over de minister.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee was
Dat kan niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
God zal je prijzen.
NEEN!!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Kunnen de Amerikanen Holland Spoor niet eens bombarderen?
0w ... mjah dat is gewoon een idiootquote:Op woensdag 28 april 2004 16:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had het over de minister.
Bedoel je niet aspect van een cultuur?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Moslim vermoordt eigen dochter 'om eer te redden'
Wat een overgeweldig geloof.
Het is eerder de voor-Islamitische cultuur, denk ik.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Moslim vermoordt eigen dochter 'om eer te redden'
Wat een overgeweldig geloof.
Hoe bedoelt u ?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=468608/sc=760562
Die AIVD toch.
GADVERDAMME!!!!!quote:Gewelddadig dierenrechtenactivisme
Volgens de AIVD is sprake van een gestage verharding van de acties van radicale dierenrechtenactivisten. In 2003 is de bedrijfsvoering van een groot aantal ondernemingen (zoals nertsenfarms, pluimveehouderijen en vleesverwerkende bedrijven) door onder andere brandstichtingen en grootschalige vernielingen bemoeilijkt of zelfs onmogelijk gemaakt. Daarnaast groeide het aantal bedreigingen aan het adres van personen die (mede)schuldig zouden zijn aan dierenleed. De AIVD verricht onderzoek naar de harde kernen van het dierenrechtenactivisme om tijdig te kunnen waarschuwen wanneer radicale acties dreigen.
Dat de AIVD vaak goede conclusies trekt. Jammer dat er niemand naar luistert en enkel in haar/zijn eigen straatje lult.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u ?
In welke stad woon je?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat de AIVD vaak goede conclusies trekt. Jammer dat er niemand naar luistert en enkel in haar/zijn eigen straatje lult.
Wou je hem opzoeken of zo ?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In welke stad woon je?
Is de AIVD vergelijkbaar met de CIA, Mossad of MIT of iets dergelijks? Zo ja, dan vind ik ze een beetje slappe hap, maar dat terzijde. Waarschijnlijk hebben ze niet genoeg bevoegdheden. Een inlichtingendienst dient imo respect uit te stralen. Het moet geen hobbyclub lijken.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:31 schreef sp3c het volgende:
de AIVD is nu eenmaal een speelbal in deze discussie
zodra er een rapport vrijkomt gaat heel columnschrijvend Nederland ermee aan de haal en wordt fok! ondergequote ... ligt alleen aan de inhoud of hetAIVD! of
AIVD wordt
wordt tijd dat we de halsband en muilkorf ervanaf halen en ze daadwerkelijk hun werk laten doen
Nah.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wou je hem opzoeken of zo ?
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is de AIVD vergelijkbaar met de CIA, Mossad of MIT of iets dergelijks? Zo ja, dan vind ik ze een beetje slappe hap, maar dat terzijde.
Probeer het eens bij de souvenirwinkel van Freddy Heineken (of bij Blokker)quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan kopen ?
[afbeelding]
gratis bij 16 kratten Heineken.. ?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dat? Heinekenschoenen?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Idee voor bomschoenen.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:46 schreef Bela het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de souvenirwinkel van Freddy Heineken (of bij Blokker)
Wel leuk die Nikes in Iraakse landskleuren
Dat vind ik eigenlijk het mooiste plekje van Den Haag, van wat ik gezien heb....quote:Op woensdag 28 april 2004 16:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Kunnen de Amerikanen Holland Spoor niet eens bombarderen?
Hoe vaak ben je in Den Haag geweest?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het mooiste plekje van Den Haag, van wat ik gezien heb....
Pfff, 3, 4 keer de laatste paar jaar. Ik moest laatst nog iets terugbrengen naar een winkel wat ik op een computerbeurs gekocht heb. Vlakbij Hollands Spoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in Den Haag geweest?
Tja, geen wonder dat je zo denkt als je alleen Holland Spoor gezien hebt. Ga eens een keer naar het noord-westen vd stad.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pfff, 3, 4 keer de laatste paar jaar. Ik moest laatst nog iets terugbrengen naar een winkel wat ik op een computerbeurs gekocht heb. Vlakbij Hollands Spoor.
Maar toch, Den Haag is een klotestad.
Nee, alleen de laatste keer bij Holland Spoor. Eerder ben ik wel op andere plekken geweest, maar ik weet zo niet meer waar. Jij vindt het Noord-Westen dus mooier?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tja, geen wonder dat je zo denkt als je alleen Holland Spoor gezien hebt. Ga eens een keer naar het noord-westen vd stad.
Het noordwesten is prachtigquote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, alleen de laatste keer bij Holland Spoor. Eerder ben ik wel op andere plekken geweest, maar ik weet zo niet meer waar. Jij vindt het Noord-Westen dus mooier?
Ik loop op Air nadat ik mezelf heb opgeblazen.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Idee voor bomschoenen.
Volgende week vakantie, misschien kom ik 's langs. Schilderswijk ben ik ook wel geweest, maar da's langer geleden.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het noordwesten is prachtig.
Zelfs moslims willen hier niet in het zuidoosten (Schilderswijk) wonen...
Let wel goed op je portemonnee he.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgende week vakantie, misschien kom ik 's langs. Schilderswijk ben ik ook wel geweest, maar da's langer geleden.
Die zou ik in Sterksel ook niet laten vallen. Ik ben echt niet bang voor die wijken hoor, als je dat denkt.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Let wel goed op je portemonnee he.
Hah, tot er 40 moslims om je heen staan.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die zou ik in Sterksel ook niet laten vallen. Ik ben echt niet bang voor die wijken hoor, als je dat denkt.
Jaja, die 40 moslims vinden mij natuurlijk superinteressant...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hah, tot er 40 moslims om je heen staan.
Moet je ook niet met een groot bord lopen met de tekst "Ik haat moslims".quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hah, tot er 40 moslims om je heen staan.
Zo dik is je portemonnee toch niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaja, die 40 moslims vinden mij natuurlijk superinteressant...
Vooral op het moment dat je er verzorgd uit ziet. Dan denken ze namelijk dat je geld hebt.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaja, die 40 moslims vinden mij natuurlijk superinteressant...
Ach, daar heb je al een hekel aan moslims als je geen baard hebt.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moet je ook niet met een groot bord lopen met de tekst "Ik haat moslims".
Jullie denken zeker dat ik in Apeldoorn woon en nog nooit een moslim gezien heb of zo?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vooral op het moment dat je er verzorgd uit ziet. Dan denken ze namelijk dat je geld hebt.
nee de AIVD is niet vergelijkbaar met de CIA, ze hebben wel globaal dezelfde doelstelling maar ze zullen niet zwaarbewapend in Afghanistan landen oid ... Nederland zit totaal anders in elkaar (Marechaussee zit er voor een belangrijk deel tussen)quote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is de AIVD vergelijkbaar met de CIA, Mossad of MIT of iets dergelijks?
wat weet je uberhaupt van de AIVD?quote:Zo ja, dan vind ik ze een beetje slappe hap, maar dat terzijde. Waarschijnlijk hebben ze niet genoeg bevoegdheden. Een inlichtingendienst dient imo respect uit te stralen. Het moet geen hobbyclub lijken.
Schijthoven toch?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jullie denken zeker dat ik in Apeldoorn woon en nog nooit een moslim gezien heb of zo?
Nee. Leuke stad?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ooit geweest?
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Leuke stad?
Ik stuur jullie Arnol Cox wel naar Allah.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Veel mooier dan Den Haag
Als je door de stad loopt bekeert onze Arnol Cox je wel tot het Gristendom
Wees blij; een wijk genaamd zevenhuizen is gevult met flats en marokkanen. De rest van Apeldoorn is vervuilt met allerlei schorem wat zich manifesteerd in de avonduren. Ik woon gelukkig aan de rand.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie denken zeker dat ik in Apeldoorn woon en nog nooit een moslim gezien heb of zo?
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
U ZULT UW DOEL NIET BEREIKEN! BEKEER U TOT DE HERE JEZUS! HIJ DIE WIL ZAL VERLOST WORDEN!
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
U ZULT UW DOEL NIET BEREIKEN! BEKEER U TOT DE HERE JEZUS! HIJ DIE WIL ZAL VERLOST WORDEN!
Ik woon in het westen vd stad. 12% niet-westerse allochtonen hier, maar op 700 meter afstand heb je Mekka.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wees blij; een wijk genaamd zevenhuizen is gevult met flats en marokkanen. De rest van Apeldoorn is vervuilt met allerlei schorem wat zich manifesteerd in de avonduren. Ik woon gelukkig aan de rand.Liever een snelweg op de achtergrond dan moslims.
Heb je veel lessen Nederlands gemist omdat je zo ver aan de rand woont? Ik zie drie pijnlijke grammaticafouten in drie zinnenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wees blij; een wijk genaamd zevenhuizen is gevult met flats en marokkanen. De rest van Apeldoorn is vervuilt met allerlei schorem wat zich manifesteerd in de avonduren. Ik woon gelukkig aan de rand.Liever een snelweg op de achtergrond dan moslims.
Boeiend.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je veel lessen Nederlands gemist omdat je zo ver aan de rand woont? Ik zie drie pijnlijke grammaticafouten in drie zinnen
Zeg je dat ook tegen moslims die grammaticafouten maken of alleen tegen de Uebermenschen?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je veel lessen Nederlands gemist omdat je zo ver aan de rand woont? Ik zie drie pijnlijke grammaticafouten in drie zinnen
Ach, die vent was eerst "normaal" Christelijk. Maar toen kreeg 'ie een brommerongeluk of zo. Sindsdien is 'ie bijna altijd in het centrum van Eindhoven te vinden om te schreeuwen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Wat een domme mensen zijn er toch op aarde.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, die vent was eerst "normaal" Christelijk.
Net zo boeiend als Marokkanen die met een "licht" accent Nederlands praten?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Boeiend.
blablabla, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 april 2004 17:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Als mensen mij geschreven werk laten zien en ik zie dit soort grammaticafouten, dan zeg ik er wat van ja...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen moslims die grammaticafouten maken of alleen tegen de Uebermenschen?
Licht?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Net zo boeiend als Marokkanen die met een "licht" accent Nederlands praten?
Gewaagt.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als mensen mij geschreven werk laten zien en ik zie dit soort grammaticafouten, dan zeg ik er wat van ja...
Omdat?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Licht?
Ik heb zo'n teringhekel aan dat vreselijke accent.
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ach, die vent was eerst "normaal" Christelijk. Maar toen kreeg 'ie een brommerongeluk of zo. Sindsdien is 'ie bijna altijd in het centrum van Eindhoven te vinden om te schreeuwen.
'k Vind het wel een toffe peer
Omdat het zo kankah-lelijk is?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat?
Zeker, en me vriend ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik maak je wel nieuwschierig hè
Vraag of SCH meegaat.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker, en me vriend ook.
Net zoals de grammatica van DrWquote:Op woensdag 28 april 2004 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat het zo kankah-lelijk is?
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef Bela het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Arnol de gekste!
Op 'apostel Paulus' na
Van welke grapjas heb ik deze mail te danken?quote:Hai DrWolffenstein
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
Nee erger.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Net zoals de grammatica van DrW
Daarom.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jouw grammatica is erger? Waarom?
Je weet toch...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een coole gasten.. vriendjes van je?
Ik heb al redelijk weer besteld pberends, geen regen en te koud voor het strand of terrasquote:Op woensdag 28 april 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
Benieuwd naar de EU-opkomingspercentage... zal wel weer rond de 30 liggen. Lekker democratisch zo.
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat doe jij op zulke websitesquote:Op woensdag 28 april 2004 19:01 schreef Koos Voos het volgende:
Die Meki ken je wel natuurlijk... ( http://www.meki.4t.com/images/foto_26.jpg ), maar wat doettie
hier ... ? :
[afbeelding]
Heezzz gozzzeerzzzz ik moak jou koud ik ga je zzzwwwweren weet zzzzjee.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat?
Waarom wil jij dat wetenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat doe jij op zulke websites![]()
![]()
Om de vijand te identificeren.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat weten![]()
Onze homofiele medemens?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Om de vijand te identificeren.
Vandaag zou je weer gewoon hetero zijn, vieze homo. Ik gooi je van een hoog gebouw af.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat weten![]()
Ik dacht ik doe rustig aan en ben een dagje bi-curiousquote:Op woensdag 28 april 2004 19:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vandaag zou je weer gewoon hetero zijn, vieze homo. Ik gooi je van een hoog gebouw af.
Nee, de mo-ho's. Die flikker ik van het dak van de plaatselijke kerk af.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onze homofiele medemens?
Moho's bestaan nietquote:Op woensdag 28 april 2004 19:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de mo-ho's. Die flikker ik van het dak van de plaatselijke kerk af.
Welke plaatselijke kerk? Die ene die ik op dat moment in brand steek?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de mo-ho's. Die flikker ik van het dak van de plaatselijke kerk af.
Zijn we gelijk van die christenhond afquote:Op woensdag 28 april 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke plaatselijke kerk? Die ene die ik op dat moment in brand steek?
Geschoren moslima's ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Moho's bestaan niet
Nee, diegene aan de overkant.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke plaatselijke kerk? Die ene die ik op dat moment in brand steek?
Ag praad tog nederlandsquote:Op woensdag 28 april 2004 19:07 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Heezzz gozzzeerzzzz ik moak jou koud ik ga je zzzwwwweren weet zzzzjee.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die prefereren inderdaad het harsen i.c.m. een chemische peelingquote:Op woensdag 28 april 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Geschoren moslima's ook niet.
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ag praad tog nederlands
Helaas, dat is de toekomst.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoop dat het eenmalig was.
Razzzict.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef sizzler het volgende:
Ik ook.
Vandaag een schoolklas (Turkse) leerlingen die meefitnessde op de sportschool. Grote bek, half in het Turks schreeuwen, steeds om de meest flauwe dingen in een deuk liggen en stoer doen. Maar verder nog geen halter omhoog kunnen tillen. Hoop dat het eenmalig was.
Omdat ik een hekel heb aan scholieren?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Razzzict.
Ga jij naar een sportschool???quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ook.
Vandaag een schoolklas (Turkse) leerlingen die meefitnessde op de sportschool. Grote bek, half in het Turks schreeuwen, steeds om de meest flauwe dingen in een deuk liggen en stoer doen. Maar verder nog geen halter omhoog kunnen tillen. Hoop dat het eenmalig was.
Ja, hoe denk je anders dat ik aan dit goddelijk lichaam kom?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ga jij naar een sportschool???
Nee, dat is haram (verboden).quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die prefereren inderdaad het harsen i.c.m. een chemische peeling
Fotoquote:Op woensdag 28 april 2004 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je anders dat ik aan dit goddelijk lichaam kom?
Omdat dat het geen politiek-correct statement is.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:21 schreef sizzler het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan scholieren?
hmm, goddelijk???quote:Op woensdag 28 april 2004 19:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je anders dat ik aan dit goddelijk lichaam kom?
Wie zijn die levensvormen toch ? Ze doen me denken aan de hangjeugd uit mijn dorp, maar die kunnen niet gefotografeerd worden.quote:
Bron?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, dat is haram (verboden).
www.islamqa.comquote:Op woensdag 28 april 2004 19:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bron?
Mijn fotocamera verdween ook al in het bijzijn van dergelijke lieden.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie zijn die levensvormen toch ? Ze doen me denken aan de hangjeugd uit mijn dorp, maar die kunnen niet gefotografeerd worden.
Dat tuig heeft vanmorgen mijn portemonnee gejat.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie zijn die levensvormen toch ? Ze doen me denken aan de hangjeugd uit mijn dorp, maar die kunnen niet gefotografeerd worden.
Publieke Omroep. Best belangrijkquote:111 Teletekst wo 28 apr
Publieke Omroep krijgt goed cijfer
HILVERSUM De Publieke Omroep wordt door
de Nederlanders met een dikke voldoende
gewaardeerd.In een onderzoek van bureau
Interview/NSS krijgen de omroepen het
rapportcijfer 6,9,tegen een 6,6 voor de
commerciële zenders.
Ondanks de positieve waardering blijkt
dat de omroepen te weinig "luister- en
surfgenot" bieden,waardoor grote
groepen dreigen af te haken.
Vooral hoger opgeleide kijkers blijken
de programma's te waarderen.Zo'n 67%
zegt de omroepen te zullen missen als
het bestel wordt afgeschaft.Het is de
eerste keer dat de waardering voor de
publieke omroepen samen onderzocht is.
Publieke omroep? Dat is toch links TUIG?!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Publieke Omroep. Best belangrijk
Dank je! Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 28 april 2004 19:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Leuke tips voor als je jezelf wilt bekeren.
Zomaar sterven? Wat ben jij voor een achterlijke sukkel?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die moet verboden worden en Clairy Polak moet sterven![]()
Zelfs mannen mogen hun benen scheren..quote:
quote:Question:
One of the brothers wants to shave his legs,I was not sure if this is Haraam
or not so I need to know to tell him.
-------------------------------------------------------------
Answer:
It is not Haram, except when wearing Ehram.
Wasalaam
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Publieke omroep? Dat is toch links TUIG?!!!![]()
Die moet verboden worden en Clairy Polak moet sterven
![]()
LOLquote:Op woensdag 28 april 2004 19:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Publieke omroep? Dat is toch links TUIG?!!!![]()
Die moet verboden worden en Clairy Polak moet sterven
![]()
Is die site alweer in de lucht?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs mannen mogen hun benen scheren..
[..]
Jaquote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is die site alweer in de lucht?
Alleen moet je niveau nog omhoog, onzin uitkramen kun je pas echt als je slim bent.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zie je wel, ik kan ook popie jopie meelullen
Ah, jij nam het dus serieus.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen moet je niveau nog omhoog, onzin uitkramen kun je pas echt als je slim bent.
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat staat er op het bordje van een turk in een rolstoel: Is lam !
Nee, ik wees je alleen op enkele feiten.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, jij nam het dus serieus.
Dan is het onzin. Ey, ik ben slimquote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik wees je alleen op enkele feiten.
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef X-Ray het volgende:
Gelukkig vechten allahs heilige legers sinds vandaag ook in Thailand.
Allah kan weer trots zijn op zijn moordende volgelingen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:55 schreef Ype het volgende:
Why don't you all die?
Verbaast me niks dat jij naar de hoeren gaat, nerdquote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef X-Ray het volgende:
Wilde ik net op reageren en een of andere trol had er al een slotje opgezet....quote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef X-Ray het volgende:
Ik zag het op het RTL-nieuws.. in 30 seconden tijd hadden ze al 12 keer moslim geroepen.. Zo weten we in ieder geval wie de schuldige isquote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef X-Ray het volgende:
Tja, misschien OMDAT het moslims waren. Zou zomaar kunnen he?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zag het op het RTL-nieuws.. in 30 seconden tijd hadden ze al 12 keer moslim geroepen.. Zo weten we in ieder geval wie de schuldige is
Haags? Ja ik ook vreselijk irritant en asociaal taaltje.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Licht?
Ja, vreselijk iddquote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haags? Ja ik ook vreselijk irritant en asociaal taaltje.
Ach, QUALIS REX, TALIS GREXquote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Tja, misschien OMDAT het moslims waren. Zou zomaar kunnen he?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, vreselijk idd
Kan je beter rotterdams hebbe
Of drents
Ik ontkenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Tja, misschien OMDAT het moslims waren. Zou zomaar kunnen he?
Domme nerd:quote:Op woensdag 28 april 2004 20:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geldt ook voor DrW's onderschrift
In A.D. 2101quote:Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme nerd:
http://www.scene.org/redhound/AYB.swf
Nostalgie.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme nerd:
Dat wordt feitelijk niet meer gesproken.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haags? Ja ik ook vreselijk irritant en asociaal taaltje.
Sterf brabantse geitenneuker!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga daar weg als het je niet bevaltquote:Op woensdag 28 april 2004 20:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat wordt feitelijk niet meer gesproken.
Dan spreken die geblondeerde SBS snollen en van een matje voorziene Sjonnies (ook vaak geblondeerd) aldaar een ander naar taaltje maar het blijft bagger klinken.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat wordt feitelijk niet meer gesproken.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan spreken die geblondeerde SBS snollen en van een matje voorziene Sjonnies (ook vaak geblondeerd) aldaar een ander naar taaltje maar het blijft bagger klinken.
Het hebben van de naam Raymond (of Jeffrey of pricella of nathasja) helpt.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]X-Ray niet beledigen
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hebben van de naam Raymond (of Jeffrey of pricella of nathasja) helpt.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Domme nerd:
Al lang ingeschreven kutstudent die maar geen vriendinnetje kan vinden.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ga daar weg als het je niet bevalt
Tsk, Raymond is elitair. Hoe kan je dat nu vergelijken met Natasja of Prescilla of Sjonnie of Anita, en je weet niet eens hoe je het schrijft thuiswonende maagdelijke kutboer.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hebben van de naam Raymond (of Jeffrey of pricella of nathasja) helpt.
Hoezo ingeschreven? Kun je met je 70-urige werkweek (minimaal) niet eens een huis kopenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:50 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Al lang ingeschreven kutstudent die maar geen vriendinnetje kan vinden.
Ik heb al een koophuis en m´n vriendin ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo ingeschreven? Kun je met je 70-urige werkweek (minimaal) niet eens een huis kopen
Rémon?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Tsk, Raymond is elitair. Hoe kan je dat nu vergelijken met Natasja of Prescilla of Sjonnie of Anita, en je weet niet eens hoe je het schrijft thuiswonende maagdelijke kutboer.
Remon niet nee. Dat is voor Brabantse paupers die bij mamma wonen.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Rémon?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Tsk, Raymond is elitair.
Ik heet geen remonquote:Op woensdag 28 april 2004 20:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Remon niet nee. Dat is voor Brabantse paupers die bij mamma wonen.
Pffftquote:Op woensdag 28 april 2004 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de straatnaam.
Maar je woont wel bij mamma?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heet geen remon(of raymon)
Een gracht zonder waterquote:Op woensdag 28 april 2004 21:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Pffft
[afbeelding]
Brouwersgracht, Den Haag.
Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heet geen Raymon
quote:Een racist, me lul, mijn flippoklapper, Ype, mijn grote lul, een boer, wat tarrels, een thermoskan koffie... met suiker, een bamboestok, Ayaan Hirsi Ali, een potentieel, een fundamentalist, Wim, die voorbind-dildo uit Se7en, een rekenmachine, een visitekaartje een haar, een heroinespuit, een boksbeugel, een triangel, een fiets, een Duitser, een konijnenkeutel, 100 euro, een haan, BansheeBoy, een mug, een hamer, geld, Al-Zarqawi, J.P. Balkenende, een mug, een do-it-youself anti SOA kit, m'n banaan, een liedje, Paul de Leeuw, EmmYKuHh, Bin Laden, (nep)houtblokken voor gelhaard, Dutroux, het telefoonboek van 1972, een random sex-mod en het deksel van een schoenendoos , doe met ook een koffiezet apparaat, een aardappel, een kut-mod een playstation, een twaalfjarige studente aan de UvA, een +b voor clonen, een stomme kutmongool die de keten verneukt, een foto van het mooiste doelpunt van Marco van Basten,een slotje, een zakje dropveters, .50, geschoren ballen en een CallTV-babe, een broodtrommel met beschimmeld brood, een beflapje, een traytje redbull, pantoffels, een molotov-cocktail, een Digital Versatile Disc (DVD's voor leken), een koffer,een radiografisch bestuurbaar autootje, mijn moeder,mijn allerliefste glimlach, de Kama Sutra, een kassabon, goed geslepen heggeschaar en een Kalkaanslagbeveiliger, jogy, een woordenboek, BHFH en een kok van een drie-sterren-restaurant, 10 relnegers, Ferrari F2001 F-201 bouwpakket, JSF, blindegeleidehond, tapijtgerelateerdevloertegels, cup a soup, uItDrAi vAn mE Cu2 SiT3, en de gebruiksaanwijzing van mijn radiocassetterecorder, connexxionbus lijn 151, negen overlastverooorzakende Marrokanen, Siemens SL55 i.c.m.24 mnd. Telfort 200, de dildo van Richard Quest, 3 kuub zand, 250 tegels van 60 bij 40cm, Peter Timofeef, een parkiet, libido-power pil voor een krachtiger en intenser orgasme en zeker niet vergeten Jomanda , oud hollandse poffertjeskraam, tubgirl.jpg, het CERN instituut voor deeltjes fisica, het kontje van Alizee, de nieuwste Suske & Wiske, het kapsel van Geert Wilders, m'n vriendin, een dekbedovertrek van Nijntje, een loempia, een Pritt It Correctie Roller, een zooitje Oempaloempa's en het boek Seks voor Dummies, een gfree voor het combineren, Veet Duo Bikini om op een zachte manier de haartjes van de gevoelige bikinilijn te verwijderen, grote smurf inclusief rode hoed, een anti-spam filter, een honkbalknuppel voor in die kut te raggen met weerhaken eraan, een EHBO-koffertje, een monatoetje, irritante kutkneus die het topic probeert te verneucken, ook nog maar een extra knuppel met weerhaken om in die kut te raggen dan, ook de sinasappelpers gaat mee, verder..., een keten van 2 personen, een Zippo, pakkie condooms, een zak vol sperma ander sta je zo voor de lul bij de hoer, een besnijden doe je zo handboek met rob voor als het niet lukt, en een stapel warme wentelteefjes, een Microsoft Office 2000 Network Resource Kit cd, een leger melaatse armeniërs, een geranium, de oude layout van fok! en de mijter van sinterklaas, een kookwekkertje, m'n digicam, mijn kickass Fokke en Sukke Avatar, een school haringen, een 3Com OfficeConnect Dual Speed 8 ports Switch ,mijn HUMVEE, Ons oma dan ziet die ook nog eens iets, een blinddoek, Jamai dan kan die hoer in z'n bek schijten, Boris met z'n KUT gezicht, m'n schoonmoeder, Flyingfox, natuurlijk een Super Dildo, een gebruiksaanwijzing en littledrummergirl, ijsmeis voor als die hoer lelijk is, André Kuipers, bier, flesopener, een plafond spiegel, een plafond, een klopboor, pluggen, General von Klinkerhoffen, natte selderij en een eierklopper, iemand die zich afvraagt waar je deze spullen toch allemaal voor nodig hebt als je naar de hoeren gaat, een printout van de buurt die je op hookers.nl hebt gevonden (meten=weten)
een hele grote, dikke, vette, negerlulviberator, mn doktersjas en iemand van 17 die om slotjes gaat vragen, een hele grote dikke neger die een hekel heeft aan slotjesvragers, Mass delete, een klapstoeltje, een hengel, Backstreet Boys poster, een aansteker om die poster te verbranden, een Nappy Wrapper, Van Gent en Loos vrachtwagen om alle zooi mee te nemen, een negerslaafje om alles in die vrachtwagen te laden, dus ook een zweep, massageolie met kaneel smaak en een paar nieuwe schoenen, een hangmat, een hongerneger om de hangmat op te hangen en nog een hongerneger om die hongerneger op te hangen, een zwabber, parasol, pak Gelderse Rookworst en Patty Brard, m'n XBOX, Televisie, X-box controller, Lexus Cabrio met 21" LM velgen, floppy drive, gratis pennen, een bananenteler, bananen om te telen, Rob Oudkerk, een postzegel,Hobbelpaard, hobbelkip, hobbelgans, een blaasinstrument, een windows-taakbalk, iets om te lezen tijdens het wachten, een bijna vol topic en een blokje kaas, een muizeval, een appel, miss_bleu en een druiper, een muis voor de muizenval,handboek voor den Soldaat, een schone onderbroek, een klavertje vier, een voorbinddildo, een pot glijmiddel, een limbdodanser, een priester, de bijbel in 41 talen , de hele Josti-band voor achtergrondmuziek, een tandenborstel, Condoom met ingebouwde viberator met kickstarter, Frits Barend, cd-r pen, Bisc& mok, Jochem van Gelder om de Josti Band te dirigeren, een gedicht dat Arnold Schwarzenegger schreef toen hij zijn eerste brommer kreeg, een stekkerblok met aan/uit knopje, walkman, de Creditcard van balkenende, zakje drop, een haarbal en geld om op de creditcard van balkenende te storten, Nokia N-Gage, Michiel De Ruyter, plee-papier, Urbanus, Mijn draadloze fietskilometerteller, een zelfmoordenaar, een zakje knabbelnoten, Spongebob Squarepants, Bassie, Adriaan, Robin de Robot, B2, R2D2, B100, Koffiemok, Pedaalemmer, een meeneemversie van cluedo, niks, mijn oma's grote roze dildo, X-Ray , Pokémon kaarten, m'n hengel, mijn vriedin,grasmaaier, wietjes, m'n volgespaarde spaarzegelkaarten, Dommelsch, visstik, een donkere zonnebril, een waterpijp, een berg, een te ondertekenen certificaat van echtheid, Break Out!, trouwboekje, een bommelding, Plopkoeken, een bijna vol glas thee, 5 verhuisdozen, de fokleden die hier posten, bagger, nog een topic,
Zo lopen hier in de buurt voornamelijk de staphorster vrouwen rondquote:Op woensdag 28 april 2004 21:16 schreef X-Ray het volgende:
Trouwens, du_ke, met dit weer lopen de meisjes hier nog steeds in hoofddoek, allesbedekkende overjas of burqa, dus dat maakt niets uit.
In je burqa in zee zink je dan niet?quote:Zelfs IN de zeeen daar had ik vorig jaar een topic over geopend inclusief zelfgemaakte livefotos van Burqas in de zee op Kijkduin anno 2003. Maar die kan ik niet meer vinden
Zelfs jouquote:Op woensdag 28 april 2004 21:25 schreef pberends het volgende:
LOL
Die gozerd neemt ook alles serieus.
Logisch. Het is ook een serieus topic.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:25 schreef pberends het volgende:
LOL
Die gozerd neemt ook alles serieus.
Waar wil je gaan wonen?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:50 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Al lang ingeschreven kutstudent die maar geen vriendinnetje kan vinden.
CapeCod.comquote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Welke e-mail adressen kan ik eigenlijk wel gebruiken om mij te registreren ?
Als je het ziet, zul je weten dat ik de auteur ben.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
CapeCod.com
Ga je clownen?
Hij heeft zich bekeerd tot dequote:Op woensdag 28 april 2004 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vieze baard.
Heb je een tijdspad uitgestippeld?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:48 schreef RichardQuest het volgende:
ofwel, sterf
Ik ben hier om het verlies van Aaahikwordgek te compenseren. Stelletje machtszieke en corrupte crewleden hier.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:47 schreef du_ke het volgende:
He Dora je zou toch een maand weg blijven? Ofwel wat doe je hier al weer?
quote:Moslim-monitor.
Fundamentalistische moslims:
Alaqsaa
- deze terroristische partij [Leefbaar DH] zal ook een einde kennen net als de terroristische partij van Pim Fortyun... Raadslid Leefbaar Den Haag valt collega aan
- omdat de zionisten [VS] toch ondankbaar zijn, vallen ze nu alle moslims, islam en islamistische landen aan 'VS gehater dan ooit in Midden-Oosten'
- De verrader van de moslims: Attaturk maakte een einde aan het [Ottomaanse] rijk. 'VS gehater dan ooit in Midden-Oosten'
- Hij [Ataturk] koos voor 'nationalisme' en had een hekel aan moslims en arabieren. 'VS gehater dan ooit in Midden-Oosten'
DeltaOne
- Mensen zoals jij [DrWolffenstein] moesten ze vebranden en ophangen zoals in Irak, jij bent ERGER dan die 'terroristen' in Irak... [centraal] Irak na de oorlog - deel 20
Binas
- Er is [in Irak] geen sprake van 'nationalisme' in dit geval, maar meer van jihad en globale bevrijding van de islamistische landen. Japan negeert oproep Terroristen
- Misschien is gijzelen de enige mogelijkheid als je met f18, f16, apaches wordt aangevallen terwijl je geen ene tank hebt en helemaal geen militaire voertuig.... Japan negeert oproep Terroristen
- israeliers die zijn voor mij geen onschuldige mensen Japan negeert oproep Terroristen
BansheeBoy
- Dus wel, Spanje heeft dat [toegeven aan terroristen] wel gedaan, en dat is verstandig van ze. Japan negeert oproep Terroristen
- Imam el-Moumni zou nooit wat over de homo's hebben gezegd als hij niet zag dat Nederland wat betreft bevolkingsgroei kapot zou gaan. Japan negeert oproep Terroristen
- Het [Bin Laden] is en blijft een integere moslim Bin Laden biedt vrede aan aan Europa
- Amerika is gewoon bezig met een werelwijde "holocaust" tegen de moslims Bin Laden biedt vrede aan aan Europa
- En wij maken ons druk om deugnieten als Osama bin Laden en aanverwantenPorno ligt plat
Youssef
Deadre
- Je bent een Islamfoob die van zn ziekte genezen moet worden [Relatie] Moslim met Nederlander
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
- Fok is de ideale site voor racisten. Fok de ideale site voor Racisten !!!
- Die bericht, die stuk [FP] R@b goochelt met titels
- Die die artikel Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Waarom trappen jullie steeds tegen deze mooie relegie [islam] aan? Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Iran [is] nou echt geen streng Islamitisch land. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Maar eerlijk gezegd geloof ik er [Pim Fortuyn-lookalike in elkaar getrapt] echt nix van, deze mannetje had gewoon ergens commentaar op en kreeg dus klapjes. Pim loopt die risico nou [vrijdag 8 maart 2002] ook vanwege zn uitspraken. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Ik beheers de Hollandse taal goed. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
- Je bent niet de enige die dat [Pim is terecht dood] vind [FP] Edit omdat ik m'n eigen mening geef?
- Hij [El-Moumni] is terecht VRIJGESPROKEN en thats iT!! Geen straf voor imam El Moumni
Umm-Qasr
onschuldig
- Normale joden zijn zeldzaam Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Jammer genoeg vormen de zionisten (lees criminelen, fasicten, honden, etc.) de grootste groep joden! Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Iedere jood die daar [in Israel] woont is per definitie crimineel. Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- Jij [R@b] bent een extreme moslimhater. Maghrebonline: 'Meldpunt Discriminatie discrimineert'
- [We moeten] elkaar respecteren ongeacht geaardheid, geslacht, religie etc. Kijkje door de bril van een Nederlandse Moslim
Moslims met fundamentalistische trekjes:
KirmiziBeyaz
- Dat [Duitse afkomst] verklaart een boel. Vervolg op bin laden biedt vrede aan
Chadi
Gematigde moslims:
HiZ
Mutant01
Andere moslims:
BATTAL
Vermoedelijke moslims:
Meki
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Mugielz
Wat handig, zo'n lijst.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ach, wat verwacht je anders van hem?
[..]
He ik heb me net bekeerd en hoor ook op je lijstjequote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ach, wat verwacht je anders van hem?
[..]
Noem ze dan eens.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:02 schreef du_ke het volgende:
Overigens verwacht ik ook een dergelijk lijstje van je met potentiëlen! Die zal namelijk vele malen groter zijn.
Moet je een paar extra goed gepoetste kisten Nike Airs met de hand gemaakte brogues in je reet ?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:02 schreef du_ke het volgende:
Overigens verwacht ik ook een dergelijk lijstje van je met potentiëlen! Die zal namelijk vele malen groter zijn.
Che draait zich om in z'n graf.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
He ik heb me net bekeerd en hoor ook op je lijstje.
Dat jij nou homo bent wil nog niet zeggen dat ik niet van vrouwen kijken houdquote:Op woensdag 28 april 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[quote]Op woensdag 28 april 2004 21:16 schreef X-Ray het volgende:
Trouwens, du_ke, met dit weer lopen de meisjes hier nog steeds in hoofddoek, allesbedekkende overjas of burqaquote]
Wat rot jou dat nou?
Staphorst ligt niet in de buurt van Meppel.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo lopen hier in de buurt voornamelijk de staphorster vrouwen rond.
[..]
Dat deden ze toch alquote:In je burqa in zee zink je dan niet?
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:02 schreef meki2 het volgende:
[..]
val dood Hond![]()
Dus vrouwen moeten zich kleden naar jouw wens? Wat is dat nou voor fundamentalistische moslimtaal?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:06 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dat jij nou homo bent wil nog niet zeggen dat ik niet van vrouwen kijken houd![]()
Niet dan komen die blauwhelmen blijkbaar elders vandaanquote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Staphorst ligt niet in de buurt van Meppel.
Maar vriendelijk groeten mag een moslim ookquote:Op woensdag 28 april 2004 22:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Che draait zich om in z'n graf.
Och ik ga ze dan niet met zwepen slaan hoor, maagd.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus vrouwen moeten zich kleden naar jouw wens? Wat is dat nou voor fundamentalistische moslimtaal?
Het Burqa-rollenspel is erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus vrouwen moeten zich kleden naar jouw wens? Wat is dat nou voor fundamentalistische moslimtaal?
Nietquote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Staphorst ligt niet in de buurt van Meppel.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Meki Beautiful.
HAHAHAHAHAHA.
Dat verzin ik ter plekke, na het zien van de superieure Sambo-grammatica Meki site weg.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar staat dat?![]()
.
Zowaarquote:Op woensdag 28 april 2004 22:15 schreef du_ke het volgende:
He Nederland blijkt zowaar een oefenwedstrijd te winnen.
Ah dus Zeist ligt in de buurt van Den Haag?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet
Door wie werd deze voorbeeld dan gegeven?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat verzin ik ter plekke, na het zien van de superieure Sambo-grammatica Meki site weg.
Dat valt me toch van je meequote:Op woensdag 28 april 2004 22:11 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Och ik ga ze dan niet met zwepen slaan hoor, maagd.
Een mening is anders dan een pak slaag, een moord of een uitstoting vrind. Wat een extreem domme vergelijking.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat valt me toch van je mee![]()
Je begrijpt wat ik bedoel? Je ligt op hetzelfde niveau als die moslimfundamentalisten die het bij hun vrouw wensen en er anders geen respect voor kunnen opbrengen.
Is een hoer.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die meisje.
Meki's moeder ook.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is een hoer.
Niet elke moslim slaat z'n vrouw......quote:Op woensdag 28 april 2004 22:18 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Een mening is anders dan een pak slaag, een moord of een uitstoting vrind. Wat een extreem domme vergelijking.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah dus Zeist ligt in de buurt van Den Haag?
En die van jou moet weer eens wat afstand nemen van ene wethouder.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De jouwe moet zich vaker wassen
Goh, sue me voor het aantrekkelijk vinden van vrouwen, conservatiefe politiek correcte lul.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet elke moslim slaat z'n vrouw......
Dat zeggen moslimmannen over jouquote:Op woensdag 28 april 2004 22:26 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Goh, sue me voor het aantrekkelijk vinden van vrouwen, conservatiefe politiek correcte lul.
Bedenk is ja.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeggen moslimmannen over jouZij vinden een vrouw aantrekkelijker om als relatie te hebben als die enigszins bedenk is.
Dezelfde politieke correctheid als de jouwe
Oh, nu snap je de essentie niet meerquote:Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Bedenk is ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |