Als jij me vertelt hoe hij heet en welk telefoonboek ik nodig heb.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:49 schreef UnICorN-girl het volgende:Staat-ie niet gewoon in het telefoonboek ofzo.
http://www.detelefoongids.com/quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als jij me vertelt hoe hij heet en welk telefoonboek ik nodig heb.
Wellicht heeft-ie een e-mail adres.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als jij me vertelt hoe hij heet en welk telefoonboek ik nodig heb.
Rood-wit lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.com/
Zoek op rood-geel
Hij antwoordt niet...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
Wellicht heeft-ie een e-mail adres.
Kan best, ik spreek niet zo goed Fransquote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Rood-wit lijkt me.
In topics naar iemands adresgegevens vragen. Dom.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet...
In het POL-SC topic had ik het hem ook al gevraagd.
Je bent zelf ook niet al te intelligent meissie.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
In topics naar iemands adresgegevens vragen. Dom.
Wat voor een suf dorpje is dat nou weer?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:57 schreef RichardQuest het volgende:
Hij woont in Sterksel, zegt 'ie tegen mij.
Ik zal nog eens meedenken!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet al te intelligent meissie.
Ik hoef niet te weten wat zijn adres is, alleen in welke stad hij woont.
Je roept het wel een beetje over jezelf af als je iemand dom noemt.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:58 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
Ik zal nog eens meedenken!
Hoeveel geiten heeft hij?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:58 schreef RichardQuest het volgende:
Voor de mayonaise gaat 'ie altijd speciaal naar de Edah
Hij zegt dat 'ie vegetarisch is. En wel 's naar de vegislamtische slager gaat.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel geiten heeft hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |