abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18640663
quote:
Raadslid Leefbaar Den Haag valt collega aan

Uitgegeven: 23 april 2004 16:52

DEN HAAG - Raadslid M. Dufresne van Leefbaar Den Haag is vrijdag aangehouden omdat hij een collega-raadslid zou hebben aangevallen. Dat heeft een politiewoordvoerder gezegd.

Dufresne, die bekendstaat als het 'enfant terrible' van de Haagse gemeenteraad, zou zijn voormalig partijgenoot J. Labuche tegen diens knie hebben getrapt. Labuche vormt nu een eenmansfractie. Dufresne jaagt zijn collega's en leden van het college van burgemeester en wethouders geregeld tegen zich in het harnas door onder meer eindeloze reeksen vragen te stellen en zich niet aan de spreektijden te houden.

'Geen conflict'

Het is onduidelijk wat de reden van de vechtpartij is geweest. "Volgens mij hadden we geen conflict", meldde Labuche. Hij heeft inmiddels bij de politie aangifte gedaan.

De vechtpartij had plaats in het stadhuis, toen de vergadering van de commissie Welzijn even was geschorst. Labuche stond volgens eigen zeggen met enkele raadsleden te praten, toen Dufresne hem trapte. De twee vechtenden zijn uit elkaar gehaald en de politie hield Dufresne aan.
deze terroristische partij zal ook een einde kennen net als de terroristische partij van Pim Fortyun...
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:37:06 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18640694
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:35 schreef Alaqsaa het volgende:

[..]

deze terroristische partij zal ook een einde kennen net als de terroristische partij van Pim Fortyun...
Genuanceerde post
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18640698
Verbaast me helemaal niets van die mensen.
pi_18640743
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:35 schreef Alaqsaa het volgende:

[..]

Zou hebben aangevallen betekent in het Westers strafrecht nog altijd dat hij vooralsnog onschuldig is.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 april 2004 @ 20:39:57 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_18640756
Ach een kniesoor die er op let.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:40:00 #6
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_18640758
Dufresne klinkt niet echt "Haags"

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_18640803
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zou hebben aangevallen betekent in het Westers strafrecht nog altijd dat hij vooralsnog onschuldig is.
toch had hij al lang opgepakt moeten worden voordat hij zijn collega 'zou hebben aangevallen' ...dat gebeurde ook met duizenden mensen die niet eens wisten waarom ze opgepakt zijn2
pi_18640828
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 20:41 schreef Alaqsaa het volgende:

[..]

toch had hij al lang opgepakt moeten worden voordat hij zijn collega 'zou hebben aangevallen' ...dat gebeurde ook met duizenden mensen die niet eens wisten waarom ze opgepakt zijn2
Ja, vooral in Nederland, ik heb al vijf onderduikers op zolder.
pi_18641371
Leefbaar Den Haag had toch verder niets met Fortuyn en de overige 'Leefbaar'-partijen te maken? Het zijn gewoon een stelletje halve garen die vanwege hun naam in de gemeenteraad terecht zijn gekomen. Laatste keer dat ze in het nieuws waren, was het omdat ze hun toelage voor de inrichting van de partijkamer aan stripboeken ('vakliteratuur') en radiografisch bestuurbare auto's hadden gespendeerd.

Zie bijv. ook dit topic: Leefbaar Den Haag maakt het niet echt leefbaar
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 23 april 2004 @ 21:40:50 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18641967
De term terorisme begint behoorlijk te vervagen.

En eigenlijk is er niets gebeurd. Alleen de politieke carriere van het raadslid is nu niet meer zo rooskleurig, nu hij zich als een puber gedraagt. Ik zie verder geen strafrechterlijke consequenties.

Bij de volgende verkiezingen hoor je niets meer van hem.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_18642105
quote:
Ik stel voor dat je een vliegtuig kaapt en daarmee zijn huis binnenvliegt. Dat zal hem leren.
I intend to live forever, or die trying.
pi_18644001
-= Nouhou het mag niet van die schat =-
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:28:46 #13
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18644115
Tja, deze mensen moeten ook de ADO aanhangers vertegenwoordigen.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 23:28:46 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18644117
quote:
quote:

Alaqsaa, ik kan niet zoveel met je openingspost en je opmerkingen.

Hij gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')