Schrap de Arabische wereld en maak er maar de Islamitische wereld van. Dan heb je pas fun!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:26 schreef -R-Style het volgende:
Als er ooit een 3e wereldoorlog komt dan zal het gaan tussen het westen en de Arabische wereld.
Potje duck hunt.. daar heb ik altijd wel zin inquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schrap de Arabische wereld en maak er maar de Islamitische wereld van. Dan heb je pas fun!![]()
Hmm, wie is er 'fundamentalistischer': Bin Laden, die alle westerlingen als even slecht ziet en ons allemaal dood wil hebben, of Fok! users die alle Moslims als even slecht zien en ze allemaal dood willen hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:50 schreef Keessie het volgende:
Wie er 'fun' bij oorlog hebben? De terroristenleiders zoals Osama en Arafat, die zelf buiten schot vallen, die hebben misschien 'fun', maar dat zijn dan ook de enige.
Ach, als elk westers land Israel een paar miljard doneert, lossen zij het probleem voor ons op, zij hebben al jarenlang ervaring met vechten tegen dit soort 'mensen'
Volgende aanslag van Bin Laden: Het Fok! serverparkquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Hmm, wie is er 'fundamentalistischer': Bin Laden, die alle westerlingen als even slecht ziet en ons allemaal dood wil hebben, of Fok! users die alle Moslims als even slecht zien en ze allemaal dood willen hebben.
Ok, er had een zinnetje voorgemoeten: als het zover dreigt te komen, dan...quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:55 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Hmm, wie is er 'fundamentalistischer': Bin Laden, die alle westerlingen als even slecht ziet en ons allemaal dood wil hebben, of Fok! users die alle Moslims als even slecht zien en ze allemaal dood willen hebben.
Mooi toch? Volgens mij moet je je juist ernstig zorgen maken als je geliefd bent in het MO, voornamelijk bestaand uit godsdienstwaanzinnige, destructieve zeloten.quote:'VS gehater dan ooit in Midden-Oosten'
Ik denk het niet. Als ik de media zo goed volg de laatste jaren ben ik geneigd te zeggen dat de oorlog eerder zou ontstaan dankzij bepaalde conspiracy's uit het Vaticaan. Ik verwacht nl. dat na de dood van de Paus er een strijd zal onstaan over wie hem zal opvolgen, naar mijn idee zou deze strijd op wereldniveau worden uitgevochten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:26 schreef -R-Style het volgende:
Als er ooit een 3e wereldoorlog komt dan zal het gaan tussen het westen en de Arabische wereld.
Idd, al vraag ik me af wanneer er een fatwa over mij word uitgesproken. Dat zou kunnen leiden tot een boeiend leven met veel onderduiken tegen geloofsfanatici enzo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef Sniper het volgende:
Mooi toch? Volgens mij moet je je juist ernstig zorgen maken als je geliefd bent in het MO, voornamelijk bestaand uit godsdienstwaanzinnige, destructieve zeloten.
Vooral veel religieuze fanatici die we hier niet meer dulden gingen massaal naar Amerika, bleghquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:03 schreef pomtiedom het volgende:
Ach ja, ik moet dat doodshoofdaapje wat nu de VS leid (lijd) ook niet. Maarja, het zijn toch wel voor een groot deel nazaten van ons Europeanen. Wellicht kunnen we ze nog gebruiken als de frontlinie van WO III zich begint te vormen.
DAt denk ik niet, het Katholicisme heeft niet zoveel invloed meerquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als ik de media zo goed volg de laatste jaren ben ik geneigd te zeggen dat de oorlog eerder zou ontstaan dankzij bepaalde conspiracy's uit het Vaticaan. Ik verwacht nl. dat na de dood van de Paus er een strijd zal onstaan over wie hem zal opvolgen, naar mijn idee zou deze strijd op wereldniveau worden uitgevochten.
Het is een theorie, zeker weten we het nooit
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Vergelijk het met een Duitsland dat ons wel even van onzuivere normen en waarden zou komen 'bevrijden'...
elke oorlog heeft een excuus nodig.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Hitler heeft ons bezet tijdens een veroverings-oorlog. Gewoon landje-pik. Had niets met hulpbronnen of iets degelijks te maken.
Er zijn andere olie reserves zat hoor. Kost alleen wat meer om het boven de grond te krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:51 schreef sp3c het volgende:
Bovendien is een oorlog voor de VS en partners snel voorbij als alle olieproducerende landen aan de andere kant staan ... tenzij ze zonnenpanelen aan de bradleys gaan hangen natuurlijk
Hier heeft Mubarak gelijk in. Amerika wil per se hun Westerse democratie doordrukken in een gebied waar niemand er om vraagt, dat wekt wel woede op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:15 schreef Ylias het volgende:
Vandaag de dag bestaat er een ongeëvenaarde haat, zei Mubarak. Dat is niet zozeer het gevolg van de aanval op Irak zelf, als wel van de fouten die de Amerikanen in Irak hebben gemaakt. Ze zeiden: de stichting van een islamitische staat zullen we niet toestaan. Gevolg: mensen vinden het idee van religie nog belangrijker.
Een grondbeginsel van propaganda is de aandacht vestigen op een externe vijand. Daarmee wil ik maar zeggen dat je gelijk hebt maar dat bijvoorbeeld Amerika en Israel meer dan voldoende gelegenheden bieden om dicatoriale regimes te laten zeggen: kijk! en straks zijn wij aan de beurt. En dát overschaduwt introspectie.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, de Arabieren kunnen beter boos zijn op de dictatoriale regimes die hen klein houden, land bezetten en minderheden discrimineren. Ze leven in de onvrijste landen ter wereld en de vrijste landen in die regio op dit moment zijn Israël en Irak, dus een beetje introspectie kan geen kwaad, maar die is er helaas al vijftig jaar niet.
Ken je geschiedenis. Hitler wou enkel de schade van Versallies uitwissen door Frankrijk en Engeland te vernietigen en Rusland als Lebensraum over te nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:48 schreef Harry_Sack het volgende:
elke oorlog heeft een excuus nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |