Betekent niet dat ik het gewoon straffeloos toe zal laten.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Maar je geilt tenminste niet op bans, in tegenstelling tot 90% vd crew.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik het gewoon straffeloos toe zal laten.
Dagonet, dit topic is toch bedoelt voor zulke zaken ? En waarom dit gelijk uitmaken voor "trollen"??? Je weet dat ik niet van trollen houdquote:Op woensdag 28 april 2004 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bansheeboy ophoeren met dat getroll, als je hem iets persoonlijks wil zeggen doe je dat maar via MSN of mail ofzo
Nee, dit topic is bedoeld voor feedback richting de moderators, niet om vrolijk verder te gaan richting andere users.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dagonet, dit topic is toch bedoelt voor zulke zaken ? En waarom dit gelijk uitmaken voor "trollen"??? Je weet dat ik niet van trollen houd
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, bij deze mijn oprechte excuses, niets menselijks is mij vreemdquote:Op woensdag 28 april 2004 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dit topic is bedoeld voor feedback richting de moderators, niet om vrolijk verder te gaan richting andere users.
off-topic gedoe doe je maar in het SC topicquote:Op woensdag 28 april 2004 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, bij deze mijn oprechte excuses, niets menselijks is mij vreemd
Maar welk topic is er wel voor dan ?
welk topic is dat dan ?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
off-topic gedoe doe je maar in het SC topic
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitelquote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
welk topic is dat dan ?
Ok bedankt voor je antwoordenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitel
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat topic waar je nog geen 5 minuten in hebt gepost. Dat topic. Met SC in de topictitel
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]![]()
*proest*
* Met hoed rondgaat *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?
Ik geef 61 euro en een postzegel (wel een bestempelde )quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
Wat is het maximum?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
* Molensteen en stuk touw doneert *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Met hoed rondgaat *
Ik heb een grote hoed, dus vullen maarquote:Op woensdag 28 april 2004 20:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat is het maximum?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef Loedertje het volgende:
FEEDBACK!
Een krat pils minimaalquote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeveel zou de POL kliek overhebben voor foto's van jou in een gracht?
Er staat nog een vraag openquote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef Loedertje het volgende:
FEEDBACK!
Jaquote:Op woensdag 28 april 2004 20:22 schreef robh het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open
eeeeeeeeeehhhhh Robh, wanneer kom je weer eens IRC en?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:22 schreef robh het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open
Ik doelde meer op dat topic van dat 7-jarige jongetje. T'is een makkelijke prooi voor GHWDFN, maar eigenlijk is het best triest.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Ja
Ik ook. Nee, veel meer danquote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef robh het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat topic van dat 7-jarige jongetje. T'is een makkelijke prooi voor GHWDFN, maar eigenlijk is het best triest.
Als het niks anders oplevert dan bashen wat weer irritaties en geroep om bans opwekt, als het topic geen andere kant op zal gaan, waarom dan open laten en het te ver laten gaan?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Dagonet
Als je vind dat een nieuwsfeit, Eerwraak, dichtgegooit moet worden omdat je bang bent voor Bashen, dan ben niet goed bezig. Dat is puur censuur.
FA's en hoger worden uit de crew gepicked. Mod, Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijktquote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, ff wat anders. Hoe te handelen als je een functie zou wilen hebben in de Fok!crew, als admin of mod ?
Zijn er ook nog verdiensten ? Zo ja, wat is de rol van de belastingdienst hierin ? Indien ongunstig verhuis ik per direct naar een willekeurig woonwagenkampquote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
FA's en hoger worden uit de crew gepicked. Mod, Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijkt
ik zou zeggen stel je vraag daar waar hij hoort, in FBquote:Op woensdag 28 april 2004 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn er ook nog verdiensten ? Zo ja, wat is de rol van de belastingdienst hierin ? Indien ongunstig verhuis ik per direct naar een willekeurig woonwagenkamp![]()
Solliciteren BSB. Je hoeft slechts je tijd en enthousiasme aan te bieden. Het helpt vast mee de maanden vooraf wat intelligente of inzichtvergrotende posts te plaatsen. Servers en schijfruimte is er intussen genoeg dus materieel hoeft er niet te worden aangeboden...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, ff wat anders. Hoe te handelen als je een functie zou wilen hebben in de Fok!crew, als admin of mod ?
Weblogsollicitatie mailtjes moeten naar loedertje@fok.nlquote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwsposter op de FP of weblog enzo, tja, opletten of er een vacature is en dan een mail sturen als het je leuk lijkt
Wat zijn de vereisten? Zijn geestlijk instabiele mensen ook goed?quote:Op donderdag 29 april 2004 03:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weblogsollicitatie mailtjes moeten naar loedertje@fok.nl
Loedertje mag iedereen keuren !
ook met hoed rondgaatquote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
* Met hoed rondgaat *
Waar alleen wilde zwijnen rondlopen?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:26 schreef speedcore het volgende:
[..]
ook met hoed rondgaat
sponsort allen de acctie "help BSB de eeuwige jachtvelden in"
Soortgenoten eten elkaar niet opquote:Op donderdag 29 april 2004 16:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waar alleen wilde zwijnen rondlopen?
Wat is je gironr?
Dat komt mede door al die artikelen.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Irak na de oorlog is een opsomming van artikelen, waarin diverse discussies naast elkaar lopen, velen volgen het topic/de discussie niet eens meer.
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.quote:k kan mij niet voorstellen dat op dit bericht andere reacties komen dan "erg, ziek , triest, verschrikkelijk ect".
Tja, volgens mij kun je NWS dan wel opdoeken. je kunt bij elk onderwerp wel van te voren voorspellen wat voor reacties er gaan komen.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.
Doe nou maar open. Wordt het niks dan wordt het niks. Dat slotje kun je altijd nog wel zetten.
Topics waarin iedereen dezelfde mening heeft en uit zijn verbotenquote:Op donderdag 29 april 2004 21:11 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Tja, volgens mij kun je NWS dan wel opdoeken. je kunt bij elk onderwerp wel van te voren voorspellen wat voor reacties er gaan komen.
Hij blijft gewoon dicht robh.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:06 schreef robh het volgende:
[..]
Leuk dat je meehelpt Loedertje, maar dit was gewoon nieuws. Die faq ken ik wel, daar hoef je niet mee te schermen.
Doe nou maar open. Wordt het niks dan wordt het niks. Dat slotje kun je altijd nog wel zetten.
You taught us everything we knowquote:Op donderdag 29 april 2004 21:13 schreef robh het volgende:
[..]
Topics waarin iedereen dezelfde mening heeft en uit zijn verboten
Want? Ik vind de sluitpost/reden in hoge mate bedroevend en irrelevant. Zoals ik al zei: Dan kun je heel NWS wel opdoeken, want bij elk onderwerp kun je de reacties van te voren raden.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon dicht robh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |