Ik denk op een dejà-vuquote:Op woensdag 28 april 2004 16:14 schreef ShaoliN het volgende:
Waar zou dit topic nu weer op uitlopen.
Dan begrijp ik de politie ook niet...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De politie hield hem aan en bracht Nuran terug naar haar ouders.
http://nu.nl/news.jsp?n=315546
--
Je eigen dochter vermoorden om je achterlijke eer te redden.
Dan post je er niet en wacht je vrolijk af.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoort dit niet thuis in C&H? Ik kan wel raden waar deze topic op uitloopt. Het begint met een "b" en het eindigt met "ashtopic".
Nah, hoe vaak zie en hoor je het wel niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:17 schreef sp3c het volgende:
nee dat is niet standaard werk ... deze man is een idioot
Dat is ook mijn intentie.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan post je er niet en wacht je vrolijk af.
Sommige presidenten of wereldleiders doen dat in het groot.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Je eigen dochter vermoorden om je achterlijke eer te redden.
dan weet je wel wat je te doen staat als het zover is mag ik hopenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan post je er niet en wacht je vrolijk af.
ik lees ook wel is dat er bij de ijshockey iemand dood is geslagen ... ook geen standaardquote:Op woensdag 28 april 2004 16:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah, hoe vaak zie en hoor je het wel niet?
Dan weer een neef een broer, die vrouwen die anoniem hun verhaal vertellen op tv...
Heb het in ieder geval veel vaker gehoord/gezien/gelezen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:14 schreef Dagonet het volgende:
Eerwraak, wat houdt het nu precies in? voor vragen en uitleg over eerwraak
De huidige iig niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Sommige presidenten of wereldleiders doen dat in het groot.
Zal ik de spits afbijten met bashen?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:21 schreef RealLife het volgende:
[..]
Dagonet voelt m al aankomen
Zeker.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:22 schreef mighty_myte het volgende:
fortuyn zei het al: de islam is een achterlijke cultuur. hij had gelijk.
je bent te laat..quote:Op woensdag 28 april 2004 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zal ik de spits afbijten met bashen?
Ik kan wel raden in welke kringen jij de daders plaatst. Het begint met een "K" en en eindigt op "oerden".quote:Op woensdag 28 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoort dit niet thuis in C&H? Ik kan wel raden waar deze topic op uitloopt. Het begint met een "b" en het eindigt met "ashtopic".
Is geen Islamitisch maar ouder gebruikquote:Op woensdag 28 april 2004 16:22 schreef mighty_myte het volgende:
fortuyn zei het al: de islam is een achterlijke cultuur. hij had gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |