Als NL geen ruimhartiger beleid mag uitvoeren, dan mag een strenger beleid ook niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
3. Nederland moet een ruimhartiger asielbeleid kunnen voeren dan andere EU-landen.
Oneens
Ergo uitkomsten van 25% of meer stemadvies voor D66quote:Op woensdag 28 april 2004 18:58 schreef pberends het volgende:
Ik kan wel zien dat partijen hun ideologie en standpunten maar moeilijk kwijt kunnen als het om Europees-beleid gaat. Weinig stemwijzer vragen die daar eigenlijk mee te maken hadden. Heeft pragmatisme dan toch geprevailleerd?
Inderdaad. met 21% staat D66 na 5900 testen aan kop. Maar de LPF staat tweede met 19%.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef Bela het volgende:
[..]
Ergo uitkomsten van 25% of meer stemadvies voor D66
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef pberends het volgende:
Ik kom uit bij de LPF. Maar mij stem krijgen ze niet![]()
Blijkbaar vinden de partijen PvdA, GroenLinks en D66 dat het niet moet roeleren, volgens de stemwijzer.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
"Het roelerend EU-voorzitterschap van de lidstaten moet gehandhaafd blijven"
Ja duh. Tuurlijk moet een EU-voorzittenschap roeleren. Wie wil er dan niet roelereniig; deze stemwijzer roeleert niet
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:42 schreef Linkpagina het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de partijen PvdA, GroenLinks en D66 dat het niet moet roeleren, volgens de stemwijzer.
Stelletje linkse zeikerds!quote:Op woensdag 28 april 2004 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hehequote:Op woensdag 28 april 2004 22:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Stelletje linkse zeikerds!
Hebben we eindelijk wat roelerends, en dan mag dat weer niet.
De Europese Unie, best roelerend!
25 lidstaten die elk een half jaar voorzitter worden. Wat een onmogelijke situatie. Daarom moet het niet meer roeleren.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
"Het roelerend EU-voorzitterschap van de lidstaten moet gehandhaafd blijven"
Ja duh. Tuurlijk moet een EU-voorzittenschap roeleren. Wie wil er dan niet roelereniig; deze stemwijzer roeleert niet
Ach, zie het zo. Fok bezoekers zijn niet bepaald representatief voor de samenleving. Al zullen de resultaten hier iets milder zijn dat de resultaten van bijvoorbeeld forumbezoekers van een NR.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:47 schreef GoodspeeD het volgende:
Geinig hoeveel mensen LPF eruit krijgen. Ik ook trouwens. Op 1 LPF. Op 2 PvdA. Wat heel frapant is, aangezien ik bij alle voorgaande stemwijzers altijd VVD en LPF had. PvdA stond dan ergens onderaan altijd.
Ik denk dat je je daar sterk in vergist. Er zitten toch mensen op FoK! uit verschillende lagen van de samenleving en uit verschillende streken en met verschillende gedachten.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ach, zie het zo. Fok bezoekers zijn niet bepaald representatief voor de samenleving. Al zullen de resultaten hier iets milder zijn dat de resultaten van bijvoorbeeld forumbezoekers van een NR.
De enigen die roepen dat Fok zoveel linkse rakkers heeft, zijn de rechtsen. Dit zegt dus niets. Als je ziet wat de verkiezingsuitslagen zouden zijn volgens Fok! heb je LPF en VVD als verruit de populairste en NR als een goede 3e. De andere partijen volgen op een afstand. Als je kijkt naar de werkelijkheid, zie je dat PvdA de meeste stemmen naar zich toe trekt. Een beetje de omgekeerde wereld dus.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:06 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar sterk in vergist. Er zitten toch mensen op FoK! uit verschillende lagen van de samenleving en uit verschillende streken en met verschillende gedachten.
Iedereen roept altijd dat FoK! zoveel linkse rakkers heeft, maar dat valt dus reuze mee, gezien deze poll.
En daar is ook een hele goede reden voor. De andere partijen hebben hun lijsttrekker al een paar maanden geleden gekozen. De LPF pas begin april. Daarom staat ook op de site:quote:Op woensdag 28 april 2004 19:03 schreef pberends het volgende:
Wat grappig. Als enige ontbreekt een interview met de LPF lijsttrekker.
quote:De leden van de LPF hebben op 5 april Statenlid Jens van der Vorm - de Rijke als lijsttrekker gekozen. Binnenkort kunt u hier een interview met hem lezen.
Dat ondertoontje mag je weglaten van mij. Daarnaast denk ik nog steeds dat jij je vergist. Het is al lang duidelijk dat Nederland een stuk rechtser is dan 10 jaar geleden. Hebben niet 2 miljoen mensen op LPF gestemd twee jaar geleden? Hebben bij de herverkiezingen niet ontiegelijk veel mensen op VVD gestemd? Tijden veranderen.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De enigen die roepen dat Fok zoveel linkse rakkers heeft, zijn de rechtsen. Dit zegt dus niets. Als je ziet wat de verkiezingsuitslagen zouden zijn volgens Fok! heb je LPF en VVD als verruit de populairste en NR als een goede 3e. De andere partijen volgen op een afstand. Als je kijkt naar de werkelijkheid, zie je dat PvdA de meeste stemmen naar zich toe trekt. Een beetje de omgekeerde wereld dus.
Ik denk dus niet dat ik mij vergis. Ik denk dat jij wat naïef bent en dat jij je dus vergist. Maar dat geeft niet. Vergissen is menselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |