Groningen bied niks aan, die hebben Vrede gewoon de laan uit geflikkerdquote:Op donderdag 15 april 2004 08:09 schreef Careca het volgende:
Hmmm en FC Groningen biedt ook al Vrede aan...
dat gaat de goeie kant op![]()
Bin Laden krijgt geen leuke reacties.Eerst Madrid platgooien en dan gaan janken omdat hijhet zeker toch niet ziet zitten dat een gecombineerde Amerikaans-Europees machtsblok z´n grotten gaat platgooien. Te laat vrind, de geest is uit de fles en wat mij betreft gaat hij er pas weer in na de eliminatie van totaal AQ.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:13 schreef TimmyAsd het volgende:
leuke reacties weer
jij loopt zeker voorop in de strijd?quote:Op donderdag 15 april 2004 08:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Bin Laden krijgt geen leuke reacties.Eerst Madrid platgooien en dan gaan janken omdat hijhet zeker toch niet ziet zitten dat een gecombineerde Amerikaans-Europees machtsblok z´n grotten gaat platgooien. Te laat vrind, de geest is uit de fles en wat mij betreft gaat hij er pas weer in na de eliminatie van totaal AQ.
Mocht er het toe komen dan wordt ik sowieso opgeroepen. Ik was namelijk nog dienstplichtig voor de opschorting vd opkomstplicht.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jij loopt zeker voorop in de strijd?
Ga jij lekker serieus happen man... tis net 8 uurquote:Op donderdag 15 april 2004 08:13 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Groningen bied niks aan, die hebben Vrede gewoon de laan uit geflikkerd![]()
you go girl!quote:Op donderdag 15 april 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Mocht er het toe komen dan wordt ik sowieso opgeroepen. Ik was namelijk nog dienstplichtig voor de opschorting vd opkomstplicht.
Fuck 'm.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:09 schreef Denethor-II het volgende:
DUBAI - De leider van het terreurnetwerk al-Qaeda, Osama bin Laden, heeft Europa op een nieuwe bandopname vrede aangeboden.
Voorwaarde voor een bestand met het netwerk is volgens Bin Laden een vreedzame opstelling ten opzichte van moslims. De terroristenleider sluit een bestand met de Verenigde Staten nadrukkelijk uit. De band is uitgezonden op de Arabische nieuwszender al-Arabiya.
http://nu.nl/news.jsp?n=307837
--
Uiteraard zien fundamentalistische moslims 'vreedzame opstelling tov moslims' als in vrede met ze leven onder de sjaria.
Op een aanbod van BIN LADEN?quote:Op donderdag 15 april 2004 08:13 schreef TimmyAsd het volgende:
leuke reacties weer
Ja, sommige dingen zijn het waard om voor te vechten. Onze Europese levenswijze is wat mij betreft 1 van die dingen die het waard zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
you go girl!![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 08:19 schreef Denethor-II het volgende:
[..]
Op een aanbod van BIN LADEN?![]()
![]()
.
quote:Bin Laden' wil vrede met Europese landen 15-04-2004
Een man die zich Osama bin Laden noemt biedt Europese landen die geen moslims aanvallen een bestand aan. Het bestand zou drie maanden moeten duren en en kan worden verlengd. 'Bin Laden' zegt dat op een nieuwe geluidsopname die een aantal Arabische nieuwszenders donderdag hebben laten horen.
Volgens de spreker moet het bestand de oorlogszuchtigen de pas afsnijden. Bovendien bljikt peilingen dat de meeste Europese volkeren op verzoennig met de islamitische wereld uit zijn, aldus 'Bin Laden'.
De spreker kondigt verder aan dat de moord op de Hamas-leider sjeik Ahmed Yasin zal worden gewroken. We zweren voor God dat we Amerika hiervoor zullen wreken, aldus de spreker. Het Amerikaanse beleid zou voorbijgaan aan het echte probleem, waarmee op de bezetting van Palestina wordt gedoeld.
Of de spreker ook echt Bin Laden is, is nog niet te zeggen.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Ach, anderen overdrijven weer in andere topics, he TimmyAsd? Bijvoorbeeld in topics over Palestijnen en molsims.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee, hoe mensen hier enorm kunnen overdrijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |