[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 18-01-2004 17:02]
quote:Vermeld bij een ervaring wel even het topic en een linkje naar de username, dat is wel het makkelijkst.
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..
Tot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
quote:Ik neem even contact met hem op
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] ComputermeukTot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
quote:Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.
Op zondag 18 januari 2004 18:46 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik neem even contact met hem op
[Dit bericht is gewijzigd door Falcone op 19-01-2004 19:48]
quote:Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont
Op zondag 18 januari 2004 21:07 schreef DiMacho het volgende:[..]
Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.
quote:Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
Op maandag 19 januari 2004 22:35 schreef DiMacho het volgende:[..]
Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont
quote:ip-s vergelijken met nieuwe users?? etc... In iedergeval hartstikke bedankt !!
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
quote:Hoi!
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] ComputermeukTot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
Geen paniek, bordje komt eraan. Kwestie van een paar dagen niet online ivm nieuwe pc en geen internetbankieren.
Alles wordt compleet geleverd, morgen op de TPG ik mail je het trackntrace nummer.
Alles weer flex?
quote:Zucht. Sommige mensen hebben ook een leven naast 24/7 FOK!
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
Hopelijk is iedereen weer gerust gesteld!
Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.
Spreek je latersz Michael!
quote:Ik kan me je frustratie heel erg goed voorstellen! Mijn excuses daarvoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:59 schreef DiMacho het volgende:
Thanx ThanX Thanx THANX!!!!!!Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.
Spreek je latersz Michael!
Gelukkig allemaal weer goed gekomen.
quote:ok
Op dinsdag 20 januari 2004 16:54 schreef Magneet het volgende:
en nu ophouden met offtopic gaan hier![]()
hierbij dan http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Hele slechte ervaring mee!! Server opgehaald bij hem thuis. (30minuten gereden) Zou 128MB ram inzitten. Kom ik thuis, zit er maar 64MB ram in. Geen probleem volgens http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Ik kon het gewoon komen ruilen. Niets meer van gekomen aangezien hij niet terugbeld! En daarna zou het per post geregeld moeten worden. Tot op heden nog niets ontvangen of vernomen!! L*L!
Wel hele goede ervaring met http://forum.fok.nl/profile.php?id=13957 Camera van gekocht! He ik opgehaald !! Netjes in doosje met bon!! Thanx!
quote:toppie verkoper, aangezien ik geen internetbankieren heb had hij geduld ermee en alles echt superingepakt
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..
edit: sorry ik ben dus mordradead, de account van mijn zus staat nog aangemeld srry hiervoor
Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.
Conclusie: _Sinner_
quote:Geld is inmiddels teruggestort.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef henkyfox het volgende:
Helaas helaas, Ik ben zwaar teleurgesteld in Sinner_CRX (oftwel _Sinner_) in dit topic: [TK] Erg veel spulletjes (alles met foto!)
Nadat ik snel geld had overgemaakt kreeg ik een mail terug waarin beloofd werd alles snel op te sturen met track & trace via mail.
Na paar dagen niets, maar eens mail gestuurd. Bla bla, vergeten, maandag meteen op de post inclusief extra Dvd-tje.
Weer niets en maar eens gemaild om m'n 20 euro terug te vragen.
Geen probleem volgens _Sinner_. Hij had het bewuste doosje teruggekregen met "retour afzender" erop. Weer duizend excuses, ervaringentopic, bla bla bla...Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.
Conclusie: _Sinner_
![]()
![]()
![]()
S"avonds contact gemaakt hij volgende dag opgestuurt en volgende dag goed verpakt gekregen.
Er moeten meer van zulke verkopers zijn die lekker snel afhandelen
Het duurde even, maar het pakketje is goed overgekomen en ik vond nog een extra goodie in de envloppe
En de kast is nog beter dan ik had gehoopt, de drivebays zijn schroefbaar, dus ik heb de dremel niet eens nodig om het zootje uit elkaar te halen
* Dizer en PetervdK hebben het goed afgerond. Is vlot gegaan en op dezelfde avond nog afgerond.
Reepje geheugen was prima verpakt en is snel ontvangen. Nog niet getest, maar dat komt vast goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Rodie83 op 03-02-2004 20:13]
quote:Ik kan neit met de search overweg...kan je even de url geven?
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Magneet het volgende:
we hebben besloten daar afstand van te doen, in de search kan je het nog wel vinden maar het was té veel werk om bij te houden.
Perfect! Het laptopje is in prima staat. De koffie was lekker sterk bij Kleine Arena
Goede ervaring met steve-a17 als verkoper. Snelle en goede afhandeling. Topic: [tk] jetdirect 500x
[Dit bericht is gewijzigd door TsiisSkaaf op 16-02-2004 22:19]
Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.
Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.
En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.
Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!
[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 17-02-2004 11:55]
quote:Lamer communiceert tot het uiterste met je, dus je weet stap voor stap waar de intenties liggen en dat het geld errrrrug snel wordt overgemaakt.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb deze discman gekocht van StereotomyHierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.
Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.
En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.
Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!
![]()
![]()
Prima transactie!
(alleen offtopic Milan, je moet toch gauw eens wat spelletjes voor PalmOS maken, want PocketPC...
)
alledrie binnen, in meer dan goede staat..'t is net of ze zo uit de winkel komen
verder snelle mails, goed verpakt; kortom: kiff is een ok verkoper
Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden
Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.
Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.
Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!
-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gatenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Webby het volgende:
[..]
Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...
Zal ik contact met jou onderhouden?
Ik hou het wel netjes hoor, maar als er op mijn emails niet gereageerd wordt meer dan een maand na betaling en ik betreffende persoon wel bijna elke dag online zie op fok dan krijg ik het vermoeden dat het nooit meer aankomt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
Hij is zeker wel online geweest, ik heb hem onlangs ook gemaild. De eerste keren vriendelijk, daarna was mijn geduld op. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug dat hij het al een week geleden verstuurd had, maar dat geloof ik dus niet, zeker omdat webby nu ook niets ontvangen blijkt te hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
En dan is het dus goed? Wat heeft hij je precies gemaild dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
kunnen we niks tegendoen maar hij heeft mij teruggemailed en in het topic gereageerd.
En dat was ik dus, in een boze bui vergeet je ook de cookies nogal snelquote:[b]Op zondag 14 maart 2004 19:18 schreef Tackleberry het volgende
adapter is hier 5 minuten geleden aangekomen, en werkt perfect!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak
Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.
het geld is inmiddels overgemaakt. eenquote:Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden
Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.
Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.
Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!
-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen
Ehm, dit hoort hier niet...quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:31 schreef KingB het volgende:
[TK] Samsung SGH s300 kan op slot.. is verkocht, niet op fok btw
En dit ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:24 schreef Moody het volgende:
[TK] Apple iPod - 2e generatie - 10gig - incl. iSkin
verkocht....
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
Hmm... hij heeft mij vanmorgen gemeeld met de mededeling dat het een fout is van TPG.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef rick82 het volgende:
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.
Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.
Geen goed woord voor die gozer
[TK] Xbox Games en dvd Controller
Deze reactie snap ik ook al niet echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het geld is inmiddels overgemaakt. eenvoor fannetje
en nu heb ik het geld voor je rookmachine overgemaakt (35 euro) zit ik al 3 weken te wachten......quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:25 schreef Lexi het volgende:
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.
[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:05 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik ook al niet echt.
Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
mijn dank voor je reactie webby. topquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef Webby het volgende:
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
Het ging dus over mijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:14 schreef poudaman het volgende:
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!
Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
ok. dat de transactie niet anders ging vind ik ook jammer. ik vind het fijn dat het voor de rest is opgelost.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:27 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
hej alex, ik heb hem heel en al binnen, hij doet het perfect.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:06 schreef Lexi het volgende:
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
ja jipjoran is een bekendequote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef koei het volgende:
Ik had een deal met Jipjoran dat ik mijn Harry Potter boeken aan hem zou verkopen (zie [TK] Harry Potter boeken Engelstalig, deel 1, 2 en 3 Vervolgens heen en weer gemaild en afgesproken dat hij het geld over zou maken op mijn rekening. Daar heb ik hem 2 weken de tijd voor gegeven en nog een herinneringsmailtje gestuurd met alle gegevens maar ik heb geen reactie meer terug gehad terwijl hij nogwel hier op het forum reageert. Bij deze raad ik dan ook iedereen af om zaken te doen met jipjoran.
uiteraard binnenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En?
quote:Op maandag 12 april 2004 21:17 schreef VerwerwiN het volgende:
ik ben vet genaaid , stond ik daar met me ps2 op het station komen dr 3 gasten beuken me neer en springen met ps2 de trein in!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een dvd verkocht aan ElisaB, die heel snel betaalde en meteen reageerde toen ze 'm binnen had. Top!
Ik mail hem vervolgens terug:quote:Hallo,
je mag hem hebben hoor voor 25 Euro...
Als je even 25Euro overmaakt op::
-edit: adres/reknr/woonplaats-
ps. het gaat hier om een officieel nike shirtje...
mail me ook even je adres terug!
Met vriendelijke groet,
-edit: volledige naam-
Vervolgens gaat hij doodleuk met iemand anders liggen onderhandelen in zijn topic. Zeer onbetrouwbaar persoon dus, Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem.quote:Hallo Ad,
Prima! Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan vanavond het geld pas
overmaken. Ik mail je dan ook meteen mijn adres.
Groeten,
Thijs
De betaling van Swol was ook erg snel binnen, primaquote:Op woensdag 14 april 2004 17:30 schreef swol het volgende:
3 dvd's gekocht van 303
Mailtje gestuurt, mailtje terug.
Dvd's snel in huis.
![]()
En met Marhil is 't ook prima zaken doen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 02:00 schreef marhil het volgende:
ook even vertellen , [TK] NEC 1100 DVD+R/RW Brander helemaal super met a kan je zaken doen
Het kan dus zijn dat het nog goed komtquote:net een mailtje
Eindelijk!je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.
Ik ben Sjoerd dus niet he ...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:32 schreef chopmax het volgende:
4)
Profiel van SuPerTje
http://forum.fok.nl/user/history/45184
http://forum.fok.nl/topic/518138/
THE MOTHERFUCKER LEFT WITH MY NINE HARD EARNED EURO`S
Die gast moet wel weten dat ik RESEVOIR DOGS kijk.
net een mailtje
Eindelijk!je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.
Het kan dus zijn dat het nog goed komt
quote:Hoi Patrick
Ik wou de twee lange bankjes en zal daarvoor 3 euro overmaken. Ik stort het vandaag nog.
mvg Sander
Mijn excuses, was bezig ervaringspost te bouwen en had mijn reactie richting Mute_me bij jouw gezet.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:50 schreef SuPerTje het volgende:
[..]
Ik ben Sjoerd dus niet he ...
weet je zeker dat je de goede voor je hebt ??
want dit mailtje heb je aan mij gestuurd ...
[..]
Namens mij en mezelfquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:48 schreef ElisaB het volgende:
Vanmorgen heeft Kamigot twee pc's bij mij afgeleverd.
Namens mij en mezelf wens ik Kamigot een geweldige reis!
Kan niet meer editten, dus ik rectifeer het zo even. De NGPC komt net binnen. Het heeft verschrikkelijk lang geduurd, maar ik heb hem nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:48 schreef Dalai_Lama het volgende:
Slechte ervaring met Gamephreek (http://forum.fok.nl/user/profile/61594). Het gaat om dit topic: [TK] Neo geo pocket color COMPLEET /Megadrive Compl
De Neo Geo Pocket zou dinsdag opgestuurd zijn. Nu, zaterdag, heb ik nog steeds niet binnen en op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd. Erg jammer, aangezien ik het geld al heb overgemaakt :S
Waarom wordt deze persoon niet gewoon gebanned, hij reageert niet eens: http://forum.fok.nl/topic/530670quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[TK] Computerzooi, kaarten, hubs, hd....
Brand_bier:
1. Ik heb het geld naar hem overgemaakt.
2. Geld is ontvangen.
3. Geen spullen ontvangen terwijl ik vrijdag de 16e me spullen al in huis moest hebben...
Div mailtjes gestuurd maar geen reactie
Geen goeie ervaring dus... ik ga vanmiddag mijn geld laten terug boeken
Topic listing:
http://forum.fok.nl/user/history/84003
ff een kleine update: Ik heb immidels een telefoon nummer van hem weten achterhalen. Ik had al proberen te bellen, maar helaas was hij niet thuis.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:12 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
laat ons op de hoogte![]()
veel succes iig
Nog maar weer een update: Het telefoon nummer wat ik had klopte niet. Maar ik heb nu adres gegevens die wel kloppen, hij heeft helaas een geheim telefoon nummer. Aangezien ik volgende week bij hem in de buurt ben ga ik denk ik mijn spullen maar even ophalen. Heb hem daarover gemailt, dus we zien wel hoe het aflooptquote:Op donderdag 29 april 2004 10:12 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[..]
ff een kleine update: Ik heb immidels een telefoon nummer van hem weten achterhalen. Ik had al proberen te bellen, maar helaas was hij niet thuis.
Ik ga het vandaag nog een aantal keer proberen. Anders regel ik alles met zijn moeder!
quote:De radio doet het perfectheb ook al een wisselaar kunnen vinden...
ben er heel blij mee
Kleine update: Brand_bier kan door een oorzaak (die ik niet weet) niet reageren. Zijn moeder had me een mailtje gestuurd, en nu krijg ik van haar mijn geld terug (als het allemaal goed loopt)quote:Op zondag 2 mei 2004 18:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Veel succes!!![]()
Hou ons op de hoogte![]()
Na enige mailtjes, heeft o0SmOkE0o het geld weer terug gestort.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:22 schreef B03S het volgende:
Ik heb een minder goede ervaring[GEZ] WLAN (wifi) kaarten
In dit topic kocht ik van o0SmOkE0o een Orinoco Wifi PCMCIA kaart voor ¤25,-
Het geld heb ik op maandag 26 april overgemaakt, op dinsdag 27 april kreeg ik een mailtje dat het geld ontvangen was en het kaartje opgestuurd zou worden.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en op mijn mail wordt niet gereageerd
Hopelijk berust e.e.a. op een vergissing / langzame post afhandeling ivm de "feestdagen"
Iemand nog tips als ik niets ontvang en ook niets meer van o0SmOkE0o hoor?
Ik heb wel zijn naw gegevens...
De reden staat toch duidelijk in de mail die je hier dus niet mag plaatsen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:16 schreef deantoine het volgende:
[TK] 400 Watt voeding
ik w8 nog steeds op geld van shagya.....
[..]
edit
Moment opname?!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:11 schreef deantoine het volgende:
edit
Flink werk aan, blijkbaarquote:Op zondag 30 mei 2004 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Slechte ervaring met iemand waarvan ik een Digicam gekocht heb... beetje lang verhaal, zal eerst ff de betreffende username opzoeken.
Kan m helaas niet meer vindenquote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Flink werk aan, blijkbaar
My Active Topicsquote:Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kan m helaas niet meer vinden. Die search is ook zo brak
.
Probleem is dat het met een andere username was..quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
My Active Topics![]()
Je hebt het aquarium leeg moeten zuipen?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef Pizzaman het volgende:
Gistermiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.
De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.quote:"software zonder licentie - Ilegaal zonder een speciale licentie van Microsoft"
Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.
Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.
Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
[..]
De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.
Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.
Kortom, koop niets van MarkyB.
Ik heb weinig verstand van dit soort dingen. Anders was het topic ook vele malen eerder dicht gegaan. Hier zal ik iig ook nog even contact over hebben met mijn mede mods.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
knip
DAT weet ik, uiteraard alleen voor studenten. En die licenties mogen zeker niet door verkocht worden. Immers had dan iedereen wel een 10 euro XPtjequote:Op woensdag 9 juni 2004 17:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dus.
Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreftquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef 303 het volgende:
Een familielid van mij werkt bij het APS waar Surf een onderdeel van is. Software welke studenten kopen via Surf (www.surfspot.nl of via de campuswinkel) mag alleen gebruikt worden tijdens de duur van de studie. Zonder inschrijving bij een hogeschool, universiteit of de loi is het niet toegestaan de software te gebruikern. Zelfde geldt voor medewerkers, zodra je niet meer in loondienst bent van de school/universiteit moet je de software van je pc verwijderen.
Je tekent hiertoe een contract (al dan niet digitaal als je het via de site besteld). Het is sinds de ingebruik name van de site niet meer mogelijk meer dan 1 licentie / cd per persoon te bestellen. Aangezien niet elke hogeschool/universiteit al met www.surfspot.nl werkt is het wel mogelijk meerdere exemplaren als individu te bestellen omdat de administratie hiervan niet goed werkt bij de meeste campuswinkels.
De software is voor eigen gebruik, mag alleen op 1 enkele pc geinstalleerd worden welke eigendom moet zijn van de student(e) en het is dus absoluut verboden deze te verkopen. XP kost trouwens voor studenten ¤ 17,50.
de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.
Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.
Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
[..]
De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.
Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.
Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:21 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?
De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.
Het doorverkopen van die software anzich is illegaal. Staat met koeienletters op de CDquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.
hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
Ik zal de e-mails van hem maar niet posten danquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topic
Als je de juiste wegen weet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreft
Same herequote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je de juiste wegen weet.En die ken jij.
Gaat de verkoper peentjes zweten en wil ie maar wat graag van die deal af en lost zijn lulverhaal netjes op.
Anders is Mr B dus een onbetrouwbar figuur.
![]()
Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Same here![]()
We doen ons bestquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.![]()
M$ is nogal fel op dit soort dingen.
De goede ervaring was wederzijds..quote:Op maandag 17 mei 2004 01:32 schreef Nato het volgende:
..goede ervaring met jantje112.
Ik zag een topic waarin hij reageerde, ff gemailed, vloppies met adressen en geld gestuurd, volgende dag had ik mijn reepje SD-Ram in huis.. beter verpakt dan ik had kunnen bedenken..
Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef MK1GTI het volgende:
[TK] P3 733 Systeem + AMD mobo
PC gekocht.... een drama blijkt bij thuiskomst. Dáár leek alles met een vlugge blik wel in orde. Ledjes niet aangesloten, verkeerde schroeven overal in, áls ze er al in zitten, koeler van de videokaart zit door stof compleet vast en is niet meer schoon te maken en de harde schijf blijkt na enkele uren werken niet in orde te zijn..... Verder werkt de floppydrive niet omdat er een verkeerde kabel op zit (dus pinnetjes verbogen). Het betreft namelijk een hele aparte oude floppydrive uit een HP werkstation. Ik ben dus NIET erg happy hiermee. Gemaild met de verkoper en wacht op reactie......
Ik ben er thuis geweest en het is juist wel een nette kerel. Ik heb niet uitvoerig getest omdat ik hem wel vertrouwde en ik duidelijk geinformeerd had naar brakke schijven of ratelende koelers etc.... Nu krijg ik net een reactie en ik ben met stomheid geslagen. Hij vindt het vervelend dat het zo gelopen is en hij wil een oplossing aanbieden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoor![]()
Gekocht? Met zo'n formulering wek je de indruk dat je al betaald zou hebben. Je hebt gezegd dat je hem WOU kopen, en vervolgens haaktje af, met wat smoesjes over niets laten horen en zo. Alsof je weken lang hebt zitten wachten..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
Je reageerde ook bij mij een tijd niet, zei mails gestuurd te hebben die gebounced werden - mijn fok-adres bouncet echt niet. Dat je spijt krijgt van je bod - geeft niks, maar zeg dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2004 13:55 schreef meandthepizza het volgende:
Ik begin een beetje kriebels te krijgen van matboy in http://forum.fok.nl/showtopic.php/477601 ... hij zegt alles te willen, maar nu hij uiteindelijk alles kan krijgen (voor het afgesproken geld uiteraard), is hij in geen velden of wegen meer te bekennen... 2 dagen geleden laatste contact gehad, terwijl hij daarvoor altijd binnen een uur reageerde...
Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef matboy het volgende:
JIji weet meer dan ikje krijgt het ding zeker niet verkocht ofzo ? Je maakt je er nogal druk om ? Had gewoon je rekeningnummer gegeven en had hem op gestuurd...... zeikerd.
Opsturen vind ik maar lastig...... omrijden zeker niet
Ik heb het ding nodig voor op vakantie..... dus heb er maar een bij een winkel besteld..... NP iets duurder maar de volgende dag tenminste in huis
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden..... meneer mailt dat ie een paar dagen in een hotel is geweest en zijn laptop met emial-instellingen vergeten was..... lekker geloofwaardig als meneer niet op mijn posts op dat moment reageert in zijn topic en wel vrolijk ergens anders aan het posten is op Fok.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:58 schreef matboy het volgende:
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden.....
Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef matboy het volgende:
\
ik zag het idd..... hij kwam terug..... opnieuw sturen
Zo nog maar weer een update, nadat 2x het geld overgeboekt zou worden volgens de moeder van Brand_bier, heb ik het geld nog steeds niet binnen. Dus helaas pindakaas.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:24 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[..]
Nog maar weer een update: Het telefoon nummer wat ik had klopte niet. Maar ik heb nu adres gegevens die wel kloppen, hij heeft helaas een geheim telefoon nummer. Aangezien ik volgende week bij hem in de buurt ben ga ik denk ik mijn spullen maar even ophalen. Heb hem daarover gemailt, dus we zien wel hoe het afloopt
Op welke deal baseer je dat dan ? Ik heb hier alleen iets gekocht als de verkoper ook nog eens iets van zich liet horen...... ik bied hier alleen maar aan man.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
[..]
Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!
Wat een beschuldigingen allemaal..Vorige week idd een avond in een hotel gezeten, en het is niet zo raar toch dat ik wél kan internetten maar geen geinstalleerde pop3 mailbox heb?
Verder al zou je zaterdag niets ontvangen hebben, maandagochtend heb ik nog es herhaald dat ik bereid was die avond even om te rijden om dat ding langs te brengen. Je negeert dat, en gaat er dinsdag eentje online bestellen. Ik geloof er werkelijk helemaal niets van, te meer daar dit al eerder gebeurd is met jou bij een eerdere deal.
Ik ben iig blij dat ik hem jou niet verkocht heb en ik verder niets met je te maken heb
haha, we hebben iig veel van de stad gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef Simon81 het volgende:
Utrecht is een grote stad hé
Hou me s.v.p. op de hoogte.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.
hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
Hij heeft zojuist nog gepost in dig. In het gmailtopic kun je zijn email vinden (als dat tenminste klopt).quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.
hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
Prima ervaring met Aliendrone dusquote:Op maandag 21 juni 2004 18:44 schreef Aliendrone het volgende:
Vorige week 2 consoles binnengekregen van:
Dromer (megadrive + gamegear)
R-e-n-e (dreamcast)
Alles in perfecte staat ontvangen, helemaal toppie.
Snelle afhandeling zonder problemen.
Betrouwbaarder kan bijna niet, 2 top gasten!
[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)quote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef thomastux het volgende:
is al weer even geleden, maar hier [TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1) heb ik een usbstick gekocht.
zijn 4 emails overeen gegaan:
>in de eerste vraag ik zijn gegevens(reknr),
<hij mailt ze.
>ik maak het geld over, mail mijn gegevens.
<hij mailt terug dat het postkantoor geslotenis, het geld ontvangen heeft en de usbstick morgen zal opsturen. Er gebeurd niets, 10 dagen later
>mail ik weer waar de stick blijft,
geen reactie...
snif
klopt ja, copieerfoutjequote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)
Dit topic bedoel je? Jeroenmeloen? Ik heb eerder problemen met deze user gehad, en zal hem dan ook direct benaderen.
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retourquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meer
had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retour
Gelukkig is het iig toch nog opgelost.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retour
Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskrachtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
had ik niet verwacht.
klopt, dat soort mensen worden waar ik woon tot ketter verklaard en levend verbrandquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskracht
That would be mequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:34 schreef Sport_Life het volgende:
Goede ervaringen met iemand die ruilde tegen GameCube spel SSX3, ik zal de username nog ff opzoeken. ALs het goed is krijgt hij Mario Kart DD morgen of overmorgen!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
That would be meIk zie Mario Kart wel verschijnen
Hij valt net door de bus!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
That would be meIk zie Mario Kart wel verschijnen
quote:MSN quotes
Koper :ik kan het alleen pas na het weekend overmaken, want ik doe dat via internet, en ik heb dat apperaatje nu niet bij de hand
Verkoper k,geen probleem
Koper dus dan staat het er maandag op
Stuur vandaag ontvangen, in echt perfecte nieuwstaat en ik heb gelijk een betere tijd kunnen neerzeten in Colin McRae 4... Perfecte deal, Dirkhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |