abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16362226
Bij deze een nieuw ervaringentopic.
Heb je een goede deal gesloten, heb je een slechte ervaring ? Dit is de plek om je mening te delen of je licht op te steken. Vermeld bij een ervaring wel even het topic en een linkje naar de username, dat is wel het makkelijkst.
  zondag 18 januari 2004 @ 13:55:31 #2
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_16365161
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..

edit -Verkoop
profiel

[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 18-01-2004 17:02]

Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
pi_16366181
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..
Vermeld bij een ervaring wel even het topic en een linkje naar de username, dat is wel het makkelijkst.
pi_16367524
[TK] Computermeuk

Tot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.

pi_16373162
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] Computermeuk

Tot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.

Ik neem even contact met hem op
pi_16375019
dubbellu heeft mij cd's verkocht:
- prima kwaliteit
- snel gestuurd
- prima prijs. Aanrader dus!

Zijn topic(s)

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_16377396
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:46 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik neem even contact met hem op

Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.
pi_16396681
sorry waar is het oude topic gebleven ? met alle users names en ervaringen ?? die was juist wel handig!
  maandag 19 januari 2004 @ 15:16:33 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16396787
we hebben besloten daar afstand van te doen, in de search kan je het nog wel vinden maar het was té veel werk om bij te houden.
pi_16397441
jammer ik had juist een goeie recensie
pi_16405149
Van moorkoppie hebben wij voor ons profielwerkstuk een Senseo kunnen overnemen. Snel antwoord op email, heel snel opgestuurd! Moorkoppie heel erg bedankt [gez](kapotte)Philips Senseo

[Dit bericht is gewijzigd door Falcone op 19-01-2004 19:48]

pi_16411714
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:07 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.

Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont
pi_16413809
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:35 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont

Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
pi_16418945
quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.

ip-s vergelijken met nieuwe users?? etc... In iedergeval hartstikke bedankt !!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 09:43:07 #15
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_16420000
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] Computermeuk

Hoi!

Geen paniek, bordje komt eraan. Kwestie van een paar dagen niet online ivm nieuwe pc en geen internetbankieren.

Alles wordt compleet geleverd, morgen op de TPG ik mail je het trackntrace nummer.

Alles weer flex?

Alles boven de rivieren is kut.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 09:50:33 #16
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_16420180
quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Zucht. Sommige mensen hebben ook een leven naast 24/7 FOK!

Hopelijk is iedereen weer gerust gesteld!

pi_16423109
Thanx ThanX Thanx THANX!!!!!!

Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.

Spreek je latersz Michael!

dinsdag 20 januari 2004 @ 15:55:57 #18
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_16430456
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:59 schreef DiMacho het volgende:
Thanx ThanX Thanx THANX!!!!!!

Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.

Spreek je latersz Michael!

Ik kan me je frustratie heel erg goed voorstellen! Mijn excuses daarvoor.

Gelukkig allemaal weer goed gekomen.

pi_16433631
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:54 schreef Magneet het volgende:
en nu ophouden met offtopic gaan hier
ok

hierbij dan http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Hele slechte ervaring mee!! Server opgehaald bij hem thuis. (30minuten gereden) Zou 128MB ram inzitten. Kom ik thuis, zit er maar 64MB ram in. Geen probleem volgens http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Ik kon het gewoon komen ruilen. Niets meer van gekomen aangezien hij niet terugbeld! En daarna zou het per post geregeld moeten worden. Tot op heden nog niets ontvangen of vernomen!! L*L!

Wel hele goede ervaring met http://forum.fok.nl/profile.php?id=13957 Camera van gekocht! He ik opgehaald !! Netjes in doosje met bon!! Thanx!

pi_16434207
Ik heb 2 gba-spellen gekocht van Kiff.
Spellen waren snel binnen, goed verpakt en in goeie staat.
Perfecte deal dus.
Bloedgroep: 5% VOL. ALC.
pi_16468342
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:

edit -Verkoop
profiel

toppie verkoper, aangezien ik geen internetbankieren heb had hij geduld ermee en alles echt superingepakt

edit: sorry ik ben dus mordradead, de account van mijn zus staat nog aangemeld srry hiervoor

*Brownie gaat met supersnelheid door de lucht.....
*Spletsch...
*In een keer raak :P
pi_16490603
Ik heb een ugly kid joe cd gekocht van dubbellu, prima verlopen transactie.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 22 januari 2004 @ 18:36:44 #23
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_16494474
Resident Evil SE soepel verkocht aan deze man Coazter ... het enige wat er mis ging was de TPG!! 6dagen doen over 1 dvd !!! gekkenwerk
pi_16499882
Alles goed gegaan met mijn deal met PeanutDaan in dit topic, zeer tevreden.
Turtally awesome dude!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 00:25:29 #25
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_16505130
Helaas helaas, Ik ben zwaar teleurgesteld in Sinner_CRX (oftwel _Sinner_) in dit topic: [TK] Erg veel spulletjes (alles met foto!)
Nadat ik snel geld had overgemaakt kreeg ik een mail terug waarin beloofd werd alles snel op te sturen met track & trace via mail.
Na paar dagen niets, maar eens mail gestuurd. Bla bla, vergeten, maandag meteen op de post inclusief extra Dvd-tje.
Weer niets en maar eens gemaild om m'n 20 euro terug te vragen.
Geen probleem volgens _Sinner_. Hij had het bewuste doosje teruggekregen met "retour afzender" erop. Weer duizend excuses, ervaringentopic, bla bla bla...

Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.

Conclusie: _Sinner_

Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
  maandag 26 januari 2004 @ 01:00:05 #26
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_16584555
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef henkyfox het volgende:
Helaas helaas, Ik ben zwaar teleurgesteld in Sinner_CRX (oftwel _Sinner_) in dit topic: [TK] Erg veel spulletjes (alles met foto!)
Nadat ik snel geld had overgemaakt kreeg ik een mail terug waarin beloofd werd alles snel op te sturen met track & trace via mail.
Na paar dagen niets, maar eens mail gestuurd. Bla bla, vergeten, maandag meteen op de post inclusief extra Dvd-tje.
Weer niets en maar eens gemaild om m'n 20 euro terug te vragen.
Geen probleem volgens _Sinner_. Hij had het bewuste doosje teruggekregen met "retour afzender" erop. Weer duizend excuses, ervaringentopic, bla bla bla...

Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.

Conclusie: _Sinner_

Geld is inmiddels teruggestort.
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_16601826
Voor 't eerst iets gekocht via Fok!, in dit topic van TheEagle, en het was een goede ervaring. Snel afgehandeld, en de scanner die ik heb gekocht was compleet, nieuw, en voor een goede prijs.
pi_16640420
timesplitters 2
verkocht aan homerj,is gelijk online gekomen op msn,had me poen gelijk met telebankieren,k stuur het morgen op,homerj=toppie!

pi_16663053
Mikkie 2 x (of is dat systeem alweer afgeschaft)
DVD'tje van hem gekocht in [TK] DVD's
Snel ontvangen in keurige staat met bubbelenveloppe
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:58:37 #30
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16686741
voor Frenzy2003.

S"avonds contact gemaakt hij volgende dag opgestuurt en volgende dag goed verpakt gekregen.

Er moeten meer van zulke verkopers zijn die lekker snel afhandelen

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_16708347
Voor Smots een voor de handel in [TK] Wat PS2-games

Het duurde even, maar het pakketje is goed overgekomen en ik vond nog een extra goodie in de envloppe

Lurf is the message and the message is Lurf
pi_16712934
voor Rickystyle vanwege Cyrix 166 en 17"monitor
vlotte communicatie, snelle afspraak geregeld, alles stond klaar toen ik aankwam.

En de kast is nog beter dan ik had gehoopt, de drivebays zijn schroefbaar, dus ik heb de dremel niet eens nodig om het zootje uit elkaar te halen

pi_16739410
Ik begin een beetje kriebels te krijgen van matboy in [TK] dual P3 Mobo, 2x CPU, 1 GB mem ... hij zegt alles te willen, maar nu hij uiteindelijk alles kan krijgen (voor het afgesproken geld uiteraard), is hij in geen velden of wegen meer te bekennen... 2 dagen geleden laatste contact gehad, terwijl hij daarvoor altijd binnen een uur reageerde...
God must love crazy people... because he makes so many of them!
pi_16796959
DiMacho

Super verpakt, goed mail contact, en het artikel zal vats wel werkend zijn

kortom:

pi_16797181
Neptunes

Hopen dat ik het geld deze week binnen heb. goed contact!!! Veel vertrouwen!

maandag 2 februari 2004 @ 11:43:42 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16810449
[TK] Fujitsu Siemen Pocket PC

* Dizer en PetervdK hebben het goed afgerond. Is vlot gegaan en op dezelfde avond nog afgerond.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_16827095
NAV [Tk} [TK] Allerlei geheugen ( SO, SD, DDR ) dit topic een reepje geheugen gekocht van D-Devil.

Reepje geheugen was prima verpakt en is snel ontvangen. Nog niet getest, maar dat komt vast goed.

pi_16828607
haaahaha als koper : Snelle betaling en duidelijke en snelle e-mailwisseling.

dus

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:10:59 #39
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_16858966
Met StrayDog geruild: zeer snelle en goede ruil, zondag afgesproken, dinsdag binnen. Toppie

linkje naar topic

[Dit bericht is gewijzigd door Rodie83 op 03-02-2004 20:13]

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:02:32 #40
79870 Prepzzz
I'm with stupid /\
pi_16886903
alles snel en goed afgehandeld met RoN
pi_16921417
Alles meer dan perfect afgehandeld door DINOPK

[GEZ] Mariah Carey cd singles

pi_16937881
[TK / TR / GEZ] Gaming, van alles wat !

Lufia 2 in goede staat ontvangen van Notorious_Roy.

zaterdag 7 februari 2004 @ 18:13:27 #43
67318 RoelvanderLek
Schiet mij maar lek!
pi_16976311
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Magneet het volgende:
we hebben besloten daar afstand van te doen, in de search kan je het nog wel vinden maar het was té veel werk om bij te houden.
Ik kan neit met de search overweg...kan je even de url geven?
pi_17067422
Met Gunner: [TK] HP Omnibook 900 P3 @ 600mhz

Perfect! Het laptopje is in prima staat. De koffie was lekker sterk bij Kleine Arena

pi_17143510
Van MRTN85 game No One Lives Forever 2 gekocht, is prima verlopen
Martijn is
pi_17239120
Goede ervaring met SuPerTje als verkoper. Snelle afhandeling van overmaken en posten. Topic: [TK] Hardware Software en ander spul ( PICS )

Goede ervaring met steve-a17 als verkoper. Snelle en goede afhandeling. Topic: [tk] jetdirect 500x

[Dit bericht is gewijzigd door TsiisSkaaf op 16-02-2004 22:19]

pi_17250599
Ik heb deze discman gekocht van Stereotomy

Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.

Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.

En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.

Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!

[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 17-02-2004 11:55]

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:06:02 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_17257399
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb deze discman gekocht van Stereotomy

Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.

Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.

En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.

Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!

Lamer communiceert tot het uiterste met je, dus je weet stap voor stap waar de intenties liggen en dat het geld errrrrug snel wordt overgemaakt.

Prima transactie!

(alleen offtopic Milan, je moet toch gauw eens wat spelletjes voor PalmOS maken, want PocketPC... )

Confidence through competence
pi_17283552
[TK] 42 CD's - Rock, Pop, Metal, Dance -

alledrie binnen, in meer dan goede staat..'t is net of ze zo uit de winkel komen

verder snelle mails, goed verpakt; kortom: kiff is een ok verkoper

woensdag 25 februari 2004 @ 14:37:02 #50
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_17354155
Bij Mex_ een TV-kaart gekocht in topic: http://forum.fok.nl/topic/476589 en dat is allemaal super gegaan.

Het overschrijven van het geld van Postbank naar Bank ging weer eens lekker snel , maar daar kan Mex_ natuurlijk helemaal niets aan doen. In overleg in kartonnen envelope verstuurd en allemaal goed aangekomen.

Kort Samengevat:
Mex_ =
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_17446247
Helaas moet ik mijn vooralsnog mijn eerste slechte ervaring melden

Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.

Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!

-Edit- Inmiddels mail terug gehad, hij belooft het spel morgen op te sturen

[ Bericht 3% gewijzigd door Fannetje op 01-03-2004 18:21:54 (mail ontvangen van user) ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:49:42 #52
86166 honest
effe kijke
pi_17464573
Van Mikkie 2 DVD's gekocht, de deal verliep zeer snel.Terwijl de deal liep
was er ook een keurige feedback.

De DVD's waren keurig verpakt en bereikten mij als zijnde in nieuwstaat.
Dat was fijn zaken doen met Mikkie, een Topper, doe ik zo weer zaken mee.

Hulde voor Mikkie

leven en laten leven
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:25:42 #53
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_17477549
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.

[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
pi_17508860
Ik heb 2 DVD's gekocht van Rijstnatie. Heb ze goed verpakt en in goeie staat ontvangen. Goeie deal dus.
pi_17558475
Vanochtend Deze PC van Gijsch gekocht.
Alles stond netjes klaar als afgesproken. Prima deal, erg tevreden. Pakte alleen onderweg 285 euro aan boetes.... al met al toch nog een duur setje geworden (grrr...)
Tks Gijsch.
  maandag 8 maart 2004 @ 11:33:58 #56
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_17570961
Ik had geboden op een Siemens quickpic camera, zie link

[TK] Siemens Quickpic camera ICP-530

Topicstarter gaat akkoord met bod van 20 euro, hoefde alleen nog even de verzendskosten te berekenen..
ik wacht op zijn antwoord, maar omdat het wel erg lang duurde (anderhalve week) mailde ik hem terug met de grap of hij mij niet vergeten was.. Krijg ik mailtje terug dat hij via marktplaats een bod van 36 euro had gekregen en dat ik de camera voor 40 euro kon overnemen (exclusief verzendskosten)!! Das 2 keer het bod waarmee hij akkoord was gegaan!
Als het nou binnen een dag was gebeurd (toen hij akkoord ging met mijn bod) dan kan ik het begrijpen, maar hij liet mij dus de hele tijd wachten!

n0.G3n had niet akkoord moeten/hoeven gaan, dan was ik ook niet teleurgesteld geweest..
Jammer
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_17575303
1 Gamecube game geruild tegen 2 van Gamephreek

Duurde even voor ik mijn 2 games binnen had (een week) en dat bleek te komen doordat ie per ongeluk het huisnummer vergeten was te vermelden op de envelop.

Anyway, de games zijn in goede staat, dus al met al een goeie deal geweest !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_17584726
Het is inmiddels een week nadat hij beloofde het spel op te sturen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen
pi_17592650
Ik heb gisteren van engessa een grafische rekenmachine gekocht, in dit topic:
[TK]Hier ook al een TI-83 Grafische Rekenmachine

Vanmorgen is het uitgewisseld. Het is allemaal goed gegaan, snel gemailed, snel een afspraak gemaakt om de boel uit te wisselen, en de rekenmachine ziet er goed uit, geleverd met nieuwe batterijen, en zo te zien werkt ie ook gewoon goed...

Dus ik ben heel tevreden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_17606685
Moederboard gekocht van GenesiZ geld overgemaakt direct.
Daarna door GenesiZ opgestuurd en vandaag binnen, netjes ingepakt en al.

In 1 woord bedankt
pi_17627285
Spullekes kopen van Tummeke kun je rustig doen.
Na wat gesteggel/onderhandelen over de prijs tot een akkoord gekomen m.b.t. de (ver)koop van een setje speakers voor in de auto.
Daarna telefonisch/per SMS een afspraak gemaakt. Ikke per Treinhomobiel opgestoomd naar Tummeke's thuis. Speakertjes netjes in de originele verpakking verpakt.
Kortom:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2004 18:05:35 ]
pi_17642923
Al betaald en nogsteeds niks ontvangen na een maand.
Ik zie in het topic een reactie dat de andere koper ook niks heeft ontvangen.

Topic: [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento)
User: Profiel van frenzy2003
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17642973
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:

Ik heb in [tk][pika]gameboy loopspeeltje (Nintento) op maandag 16 februari een spelletje van user Frenzy2003 - Profiel van frenzy2003 - gekocht en direct het geld overgemaakt.

Het is nu twee weken later en ik heb nog niets ontvangen, hoewel het geld dus al twee weken op zijn rekening staat.Op de mail die ik een aantal dagen geleden gestuurd heb, heb ik geen reactie gehad, hoewel de betreffende user wel online is geweest (handig, die statistieken in het profiel) Zometeen gaat de volgende mail de deur uit.

Het zou erg jammer zijn, want ik heb nog nooit eerder slechte ervaringen met kopen via internet gehad!

Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...

Zal ik contact met jou onderhouden?
pi_17644100
Zeer slechte ervaring: [TK] Nokia 3510i (compleet)

TS (EblijsiE ) had afgesproken met mij zijn telefoon te ruilen tegen een dreamcast met 25 euro bijbetaling. Ik had de dreamcast al ingepakt en wachtte tot hij, zoals afgesproken het track & trace nummer van de telefoon door zou geven.

Zojuist geeft hij notabene via msn door dat de telefoon naar een ander is gegaan.

TS is een schoft
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:31:57 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17644258
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Webby het volgende:

[..]

Die meldt ik dus net ook, ik ga vanavond alle 8 vermeldingen op de naam in het telefoonboek bellen en vragen of de ouders een 17 jarige zoon genaamd jeppe hebben. Om als ik eenmaal de goede te pakken heb ze te melden dat hun zoon geld opstrijkt via internet zonder spullen te verzenden ...

Zal ik contact met jou onderhouden?
Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
pi_17646056
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden meerdere keren ok contact met hem gehad over dingen maar hij is al ff niet online geweest, kan dus ook met andere dingen te maken hebben gehad. Ik houd het ff in de gaten
Ik hou het wel netjes hoor, maar als er op mijn emails niet gereageerd wordt meer dan een maand na betaling en ik betreffende persoon wel bijna elke dag online zie op fok dan krijg ik het vermoeden dat het nooit meer aankomt.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 18:38:03 #67
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_17672657
Hoi,
Ik heb een Stuurwiel voor pc gekocht van Tummeke
Hartstikke goed verl;open in nette staat mogen ontvangen.
A++

of zoiets
You cant enjoy light if you havent seen darkness
pi_17683918
Zeer goede ervaring met 303 (roland),gamecube spellen ruil,alles heel netjes en supersnel afgehandeld.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_17689276
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 14:31 schreef Magneet het volgende:

[..]

Hij is zeker wel online geweest, ik heb hem onlangs ook gemaild. De eerste keren vriendelijk, daarna was mijn geduld op. Uiteindelijk kreeg ik een mail terug dat hij het al een week geleden verstuurd had, maar dat geloof ik dus niet, zeker omdat webby nu ook niets ontvangen blijkt te hebben.

Wat voor een policy is er eigenlijk voor users die mensen belazeren?
pi_17712637
[TK]Moederbord-Processor-geheugen-Videokaart

Ik had een koopovereenkomst gesloten per email met user 6853. Hij zou zijn rekeningnummer mailen. 2 dagen later krijg ik een mail dat hij alles aan z'n broer verkocht heeft.

Omdat het zolang duurde dat hij zijn rekeningnummer mailde had ik al besloten om de koop niet door te laten gaan; maar het is in ieder geval geen betrouwbare verkoper.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_17713874
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:

[..]

kunnen we niks tegendoen maar hij heeft mij teruggemailed en in het topic gereageerd.
En dan is het dus goed? Wat heeft hij je precies gemaild dan?
Betreffende user heeft mij ook teruggemaild, met het verhaal dat hij het spelletje inmiddels zo'n anderhalve week geleden op de post heeft gedaan. Ik kan me nog voorstellen dat één pakketje kwijtraakt (al is die kans al héél erg klein, zeker omdat het een grote envelop betreft), maar twee pakketjes van dezelfde persoon? Nee, dat is gewoon onmogelijk. Je kan 'm dus wel de hand boven het hoofd houden, maar hier klopt natuurlijk gewoon helemaal niks van.

Sorry voor de boze reactie, maar ik vind het gewoon niet erg netjes van iemand om beloftes niet na te komen
.
pi_17713900
quote:
[b]Op zondag 14 maart 2004 19:18 schreef Tackleberry het volgende
En dat was ik dus, in een boze bui vergeet je ook de cookies nogal snel
.
  zondag 14 maart 2004 @ 19:49:25 #73
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17714483
Ik snap wat het probleem is maar meer kunnen wij niet doen dan hem erop aanspreken
pi_17734193
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak

Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dirkh op 15-03-2004 17:12:40 ]
pi_17747816
quote:
Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Wireless Netwerk adapter (usb) buyer is ID-Tweak

Lekker vlot geregeld, geen gezeik. Snel geld over gemaakt en dus ook al binnen, prima dus.
adapter is hier 5 minuten geleden aangekomen, en werkt perfect!

thnx!
pi_17758529
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:44 schreef Fannetje het volgende:

het geld is inmiddels overgemaakt. een voor fannetje
pi_17767872
[TK] Xbox met paar spellen.

Goed geregeld, vandaag alles opgehaald en afgerekent.
Alles werkte goed dus ik ben blij
pi_17796291
[TK/TR] Raid moederbord met lichtgevende Fan

Shagya heeft em netjes opgehaald zoals afgesproken
pi_17804465
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.

Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.

Geen goed woord voor die gozer

[TK] Xbox Games en dvd Controller
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:22:40 #80
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17804554
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 22:31 schreef KingB het volgende:
[TK] Samsung SGH s300 kan op slot.. is verkocht, niet op fok btw
Ehm, dit hoort hier niet...
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:24 schreef Moody het volgende:
[TK] Apple iPod - 2e generatie - 10gig - incl. iSkin

verkocht....
En dit ook niet

Om het even ontopic te houden was Treinhomo een prima koper.. Geld vol vertrouwen vooruit naar mij overgemaakt zonder bewijs dat ik het ook echt op zou sturen.. Uiteraard eerlijk overgestoken, en zonder problemen verlopen.. Prima transactie!
pi_17806322
deal gesloten met DiMacho, geld was snel overgemaakt! en ik heb net mijn notebookprinter op de post gedaan
pi_17829897
Laptopprinter is al in Weesp, mar ik was te laat voor de postbode... dat wordt maandag!! Thanx! ID-Tweak!
pi_17833197
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
pi_17833283
Ik heb een HP Laserjet 6L gekocht. daarvoor een aardig tijdje heen en weer gemaild, tot op het laatste mailtje de boel ineens vervreemde. De koper zou er niet meer zijn, maar de vrouw van de koper zou de koop afhandelen. Ze had nergens verstand van dus kon ze geen testpagina tonen. Kom ik thuis met dat ding, doet ie het uiteraard niet. Ik gelijk terugmailen, krijg wel een normale reactie en aangeboden wordt om de printer te retouren. Wijze les voor de volgende keer. geen testpagina, geen koop....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 21 maart 2004 @ 20:40:40 #85
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17873203
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[TK] Complete P3 600MHZ met 17" Iiyama VM pro 410 Monitor
Na een enerverende heenreis en het duizendmaal vervloeken van de routeplanner is de deal met Tummeke snel en netjes verlopen. Hij had de spullen netjes draaiende klaar staan, dus het vertrouwen was er meteen. Ingepakt en wegwezen.
Perfect verlopen dus.
Wist niet dat de route zo'n probleem was geweest...
Idd van deze kant ook perfect verlopen. Vertrouwen was prima, en na een wat stroef verloop van het aanvankelijke bieden was de afhandeling prima geregeld..
pi_17884285
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef rick82 het volgende:
Heb een slechte ervaring met whister1979.
Hij verkocht mij 2 spellen (Splinter Cell en SSX Tricky) + remote control voor 40 euro.
Omdat ik niet in staat was binnen afziendelijke tijd heb ik hem gevraagd om het op te sturen.
Hij bood aan dat ik vooraf 42,50 over maakte en dat hij de rest zou betalen.

Vandaag naar het postkantoor. Daar bleek dat hij het ongefrankeerd had verstuurd en ik dus 12,05 EXTRA kon betalen.

Geen goed woord voor die gozer

[TK] Xbox Games en dvd Controller
Hmm... hij heeft mij vanmorgen gemeeld met de mededeling dat het een fout is van TPG.
Met een spoed tranfser heeft hij de verzendkosten + wat extra's overgemaakt.
Het staat nu al op mijn rekening.

Neem alles terug over hem
pi_17893083
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:19 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

het geld is inmiddels overgemaakt. een voor fannetje
Deze reactie snap ik ook al niet echt.

Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
pi_17921758
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:25 schreef Lexi het volgende:
khad 2 discolichten en een rookmachine aangeboden, hierop was geboden door eggsTC en sj44k. eggsTC had "ineens" iets anders gevonden toen ik em erover aansprak en van sj44k hoor ik helemaal niets meer.

[TK] Set Discolichten (Lichteffecten) /Rookmachine
en nu heb ik het geld voor je rookmachine overgemaakt (35 euro) zit ik al 3 weken te wachten......
wanneer stuur je hem nou eens op? kun je anders het geld gewoon terug storten? je reageert niet op me email'tjes en je telefoon neem je ook niet op
pi_17955363
Pabo lingerie setje gekocht van BjornB. Aardige gast via email en het setje na 1.5 binnen gekregen. Incl een extraatje die hij zelf van Pabo had gekregen. Perfect service

Topic: [TK] String + Beha Pabo
User: Profiel van BjornB
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:06:58 #90
73220 Lexi
Beetje jammer.
pi_17964563
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
pi_17968207
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:05 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Deze reactie snap ik ook al niet echt.

Via mail met webby begreep ik dat deze user één van de spelletjes kon terughalen en voor de ander het geld terug zou geven. Webby had dat dus met hem afgesproken, maar ik heb ook al geen geld terug gehad.
je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
pi_17972160
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
pi_17972211
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:07 schreef Webby het volgende:
Ik weet verder niet hoe het met Fannetje zit. Dat is de zaak tussen hun 2, ondanks dat ik tevens beide had gemailt om contact met elkaar op te nemen. Met mij heeft hij het perfect afgehandeld verder. Na die melding dat hij 1 van de 2 terug had gehaald en die nog kon verzenden hadden we onderling bepaald dat ik die zou krijgen en een dag later had ik hem in huis. Achteraf heeft hij nog gevraagd of het in orde was en ik heb dat bevestigd.
mijn dank voor je reactie webby. top
pi_17973579
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!

Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
pi_17983230
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 00:14 schreef poudaman het volgende:
Heb een spel gekocht van Cox. weet niet meer of dat zijn nnick was hier maar goed. Heb dus UT via hem gekegen. Ten eerste voor een zeer nette prijs en most of all na een zeer vriendelijke afhandeling. We hebben ff alles via msn afgesproken...ikke centen overgemaakt en voila:cd was meteen 2 dagen later zeeeeeeer keurig verpakt in luxe hoes met alles erop en eraan aangekomen!!! en niet eens alleen de cd waar ik om vroeg maar ook de bonus cd!

Van mij iig een heel erg dikke positieve beoordeling. Absoluut aan te raden!
Het ging dus over mij .
pi_17986057
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 20:51 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

je kan wel helemaal mij lopen afzeiken in dit topic,maar als het is afgehandeld word dat niet gemeld. webby heeft het ook niet gemeld maar had dit wel beloofd. dit vind ik dus niet eerlijk en verwacht toch dat jullie even reageren.
Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
pi_17989065
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 16:27 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je af te zeiken (ik snap best dat het zo over kwam, want ik was ook gewoon boos), maar ik heb je geld ook pas vandaag ontvangen en dus had ik niet eens eerder kunnen reageren.
Uiteindelijk heb ik dus inderdaad mijn geld terug gekregen, waarvoor dank, maar ik blijf het een vervelend gelopen transactie vinden, waarin je slecht reageerde op mijn mail, de spullen uiteindelijk niet geleverd zijn en erg veel tijd overheen ging. Maar goed, het is opgelost.
ok. dat de transactie niet anders ging vind ik ook jammer. ik vind het fijn dat het voor de rest is opgelost.
pi_18000402
jammer he frenzy, dat je nu niet wat geld achterover hebt kunnen drukken enzo :/ (zeg nou zelf: het is niet de eerste keer met jou! )
///M powert :P
pi_18002630
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:06 schreef Lexi het volgende:
sorry dat het wat langer duurde ahmed.. maar tis ondertussen al gepost en onderweg, reden wil ik je via mail wel uitleggen als je het moet weten...
hej alex, ik heb hem heel en al binnen, hij doet het perfect.
pi_18019809
Dit is denk ik de goed plek om even mijn frustratie van me af te schrijven. Ik was dus op zoek naar Finding Nemo-figuurtjes van McDonalds en leek die ok gevonden te hebben, maar ik heb ze inmiddels nog steeds niet...
Inmiddels anderhalve maand geleden reageerde Brand_bier op mijn oproep en zei hij dat hij ze op zou sturen. Ik heb toen gelijk de verzendkosten + wat extra's overgemaakt op zijn girorekening, maar na die anderhalve maand heb ik ze nog steeds niet. Ik snap niet wat er mis is gegaan en Brand_bier rageert ook niet op mijn emails, dus weet ik niet hoe ik hem kan bereiken.
Ik begin nu de hoop een klein beetje op te geven, en ben een ilussie en wat geld armer...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_18020210
Processor gekocht van de user J0YR1D3R goed contact en een nette afhandeling, product werkt ook tnx dus
pi_18025137
[TK] een aantal CD's (diverse genres, o.a. rock)
Profiel van Renegade

Dubbel cd van Smashing Pumpkins gekocht ..
2 mailtjes heen en weer ( waarvan 1 met screenshot van akkoord i-net bankieren )

dat was woensdag 24 mrt, zaterdag 27 mrt alles binnen ..

voor Renegade
pi_18030262
Deal gemaakt/gehad met Mister_T PERFECT VERLOPEN!! Echt toppie!! Deal dinsdag gemaakt, en woensdag had ik me XBOX spel al binnen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 30 maart 2004 @ 17:55:04 #104
39446 303
(C) Roland
pi_18066758
Zeer goede koop gedaan van user Ruud_Gullit Profiel van Ruud_Gullit , betreft topic [TK] Trust 750 LCD Powerc@m zoom [NIEUW]

Nette afhandeling, vriendelijke mails, tracenummer gekregen etc.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:56:23 #105
77417 Fool
Rielekst!
pi_18089338
Laatst 2 PS2 spellen gekocht van Sparco

Heeft ie netjes gedaan! Ik had eerst het geld over gemaakt, 2 dagen later lagen de spellen in de bus!

Uhm...
pi_18091495
PCMCIA USB 2.0 kaartje gekocht van Rodie83 en zwaar tevreden!
Snelle levering en keurig verpakt verzonden!

Topic: [TK] Verscheidene computerzaken

Profiel: Profiel van Rodie83
  woensdag 31 maart 2004 @ 20:46:08 #107
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_18091867
Bedankt! Is ook onder andere te danken aan het zeer snel over maken van het geld en goede communicatie. Met Alfisti valt gerust zaken te doen dus
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 2 april 2004 @ 21:48:13 #108
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_18140362
Ik heb in dit topic van MaartenHG een Siemens SL55 gekocht. Alles is keurig afgehandeld, goed mailcontact gehad. Dus dat topic mag bij deze ook dicht wat mij betreft!
  maandag 5 april 2004 @ 00:08:57 #109
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_18183689
laptop van brand_bier gekocht... is okay
tft scherm van tomaz gekocht... helemaal okay

I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 5 april 2004 @ 16:12:12 #110
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_18195263
Ik heb een Zip-drive verkocht aan CecilBDemented. Prima gelopen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_18196693
ElisaB heeft mij een zip verkocht snel verlopen goed mail contact hopelijk heb ik hem morgen binnen. een aanrader
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_18207615
Ik had een deal met Jipjoran dat ik mijn Harry Potter boeken aan hem zou verkopen (zie [TK] Harry Potter boeken Engelstalig, deel 1, 2 en 3 Vervolgens heen en weer gemaild en afgesproken dat hij het geld over zou maken op mijn rekening. Daar heb ik hem 2 weken de tijd voor gegeven en nog een herinneringsmailtje gestuurd met alle gegevens maar ik heb geen reactie meer terug gehad terwijl hij nogwel hier op het forum reageert. Bij deze raad ik dan ook iedereen af om zaken te doen met jipjoran.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 6 april 2004 @ 11:57:46 #113
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_18215646
koper Cookie76 heeft een verzendbon kwijtgeraakt en geen reactie op mijn emails gegeven. Bij deal heeft cookie76 rembours gekozen. dus het moet hij dan meer 5,50 euro extra betalen omdat pakket na 3 weken retour naar mij wordt verzenden

dus het wordt dan 5,50 verzendkosten extra...

Cookie76 schreef:

Heb je misschien nog het pakketnummer voor me? Postkantoor wil me het pakket niet meegeven zonder afhaalbericht...heb ik ergens helaas verloren. Paspoort plus pakketnummer zou voldoende zijn...(paspoort heb ik wel )

Ik heb tracenummer aan hem gegeven.

Nu wordt pakket terugverzonden naar mij....

afhaalbericht kwijt = verzendkosten extra!

beoordeling:

schuldig: ruim 30 euro voor verzendkosten

* Dovenwereld wacht op antwoord van Cookie76 voor kwestie..

[ Bericht 21% gewijzigd door Dovenwereld op 06-04-2004 18:58:26 ]
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:02:17 #114
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_18222610
Sony Vaio Laptop gekocht van Postman. Goede communicatie (via msn) en de afhandeling van de koop ging ook prima. Hoewel het geld pas twee dagen later op zijn rekening aankwam, kon ik de laptop toch nog ophalen. Laptop is verder in prima staat en ik ben er erg blij mee, complimenten voor Postman.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:20:25 #115
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_18223155
in dit topic: [TK/TR] Splinter Cell Pandora Tomorrow Xbox
Splinter Cell Pandora Tomorrow geruild met Kulandra (Profiel van kulandra
Zeer snel afgehandeld en goed contact gehouden via mail. Aanrader dus om met hem te ruilen/verkopen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:47:26 #116
45722 Dromer
pi_18236251
Prima deal met Silverbolt!

Goede communicatie en Freeloader netjes opgestuurd.
pi_18245260
Deva ( Profiel van Deva )

[TK] Lite-On DVD Brander 4x + Processor --> in dit topic en op msn een deal gesloten m.b.t. die dvdbrander, houdt hij em uiteindelijk zelf

deal = deal, en als je je daaraan niet wilt houden, graag eerst overleggen ipv na 4 dagen zeggen: neuh, ik hou em
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18254684
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef koei het volgende:
Ik had een deal met Jipjoran dat ik mijn Harry Potter boeken aan hem zou verkopen (zie [TK] Harry Potter boeken Engelstalig, deel 1, 2 en 3 Vervolgens heen en weer gemaild en afgesproken dat hij het geld over zou maken op mijn rekening. Daar heb ik hem 2 weken de tijd voor gegeven en nog een herinneringsmailtje gestuurd met alle gegevens maar ik heb geen reactie meer terug gehad terwijl hij nogwel hier op het forum reageert. Bij deze raad ik dan ook iedereen af om zaken te doen met jipjoran.
ja jipjoran is een bekende
op xboxworld is het ook al ellende met hem.
jipjoran moet het lekker bij basketballen houden.
ik zit gelukkig nu bij andere bank dus die problemen zou ik niet meer moeten hebben
pi_18255813
Wat zaken hier neergezet voor de verkoop :

[TK] Pioneer Speakers (2x Satellite 30W + Woofer 50W)
[TK] Logitech Quickcam Messenger
[TK] USB Racestuurtje

Contact gehad met schvvmert (http://forum.fok.nl/user/profile/78827) zeer goed en correct verlopen! Snelle reacties en goede afhandeling!
pi_18257130
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En?
uiteraard binnen
wat een verpakkings materiaal zeg
heb je een eigen online winkel ofzo (knipoog)
nee erg netjes ben echt te vreden over het verloop van onze deal
een +++ voor jou
  donderdag 8 april 2004 @ 09:21:07 #121
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_18267872
[TK] Pioneer autio radio/CD speler
Gisteren gebracht door SebastiaanG en alles naar volle tevredenheid verlopen
  donderdag 8 april 2004 @ 18:07:43 #122
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_18280491
IK heb met cookie76 net gechat... het is nu opgelost... Cookie76 zal dan extra verzendkosten betalen omdat hij een blunder heeft gemaakt .en hij heeft excuus aan mij aangeboden. ik aanvaard ....
pi_18297808
Ik hoop dat Brand_bier hier reageert, want mijn emails zijn voor blindemans ogen geloof ik..
Ik heb dat pakketje met happy meals figuren uit de serie Finding Nemo nog steeds niet, en dat is nu al meer dan twee maanden geleden. Heb je daarom voor mij misschien het pakketnummer of bon ofzo? Dan kunnen ze bij het postkantoor kijken waar het pakketje geweest is.
Alvast bedankt!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_18386118
Cemtex heeft een scanner van me gekocht. Na een vlotte afhandeling via msn heb ik vandaag het geld netjes op mijn rekening binnen gekregen.
Ik weet niet of de scanner al ontvangen is, maar dat zal haast wel, anders had ik wel wat gehoord.
Kortom, betrouwbaar dus.
pi_18397190
Ik heb een dvd verkocht aan ElisaB, die heel snel betaalde en meteen reageerde toen ze 'm binnen had. Top!
pi_18410333
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:17 schreef VerwerwiN het volgende:
ik ben vet genaaid , stond ik daar met me ps2 op het station komen dr 3 gasten beuken me neer en springen met ps2 de trein in!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 14 april 2004 @ 12:49:15 #127
33954 ElisaB
pi_18414009
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 18:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb een dvd verkocht aan ElisaB, die heel snel betaalde en meteen reageerde toen ze 'm binnen had. Top!
ging helemaal soepel!
pi_18420700
3 dvd's gekocht van 303
Mailtje gestuurt, mailtje terug.
Dvd's snel in huis.
pi_18439985
Slechte ervaring met adjes26. Hij mailt me het volgende:
quote:
Hallo,

je mag hem hebben hoor voor 25 Euro...

Als je even 25Euro overmaakt op::
-edit: adres/reknr/woonplaats-

ps. het gaat hier om een officieel nike shirtje...

mail me ook even je adres terug!

Met vriendelijke groet,

-edit: volledige naam-
Ik mail hem vervolgens terug:
quote:
Hallo Ad,

Prima! Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan vanavond het geld pas
overmaken. Ik mail je dan ook meteen mijn adres.

Groeten,
Thijs
Vervolgens gaat hij doodleuk met iemand anders liggen onderhandelen in zijn topic. Zeer onbetrouwbaar persoon dus, Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem.

Bron: [TK] Psv thuis shirt (Bedrukking v. Bommel)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_18449378
Ik heb een Microsoft Sidewinder Freestyle Pro gekocht van Bart-Willem.

Alles is perfect afgehandeld.
.
  vrijdag 16 april 2004 @ 09:51:46 #131
39446 303
(C) Roland
pi_18462320
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:30 schreef swol het volgende:
3 dvd's gekocht van 303
Mailtje gestuurt, mailtje terug.
Dvd's snel in huis.
De betaling van Swol was ook erg snel binnen, prima
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:35:39 #132
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_18463078
Heb de zonnebril van Euc- gekocht (http://forum.fok.nl/topic/496777). Deze is nooit aangekomen en omdat hij hem als gewone post heeft verstuurd is er niets te traceren. Er is geen afhaalmelding door de bus gegooid, de buren hebben niets aangenomen en het postkantoor heeft ook niets liggen.

In eerste instantie reageerde hij wat traag, maar gaf eigenlijk al meteen aan het geld terug te storten (wat op mij op zich enigszins vreemd overkomt zonder vragen te stellen en als je er van overtuigd bent dat je het hebt opgestuurd, maar goed). Zijn laatste reactie dateert van zondag 4 april, hij zou meteen maandag het geld storten.

Tot op heden nog niets ontvangen en reactie op mail krijg ik ook niet meer.

Geen zaken mee doen dus....
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_18472437
TFT scherm gekocht voor een goede prijs van Itsgreen en het ziet er werkelijk als nieuw uit. Beste scherm dat ik ooit gehad heb

Itsgreen bedankt!
pi_18478101
Ruil gedaan met American Nightmare Xbox spel ligt hier, en Videokaart is onderweg :D bij American Nightmare kun je handelen
pi_18479878

Ohja videokaart ook goed aangekomen natuurlijk. Darkhacker bedankt!
pi_18483240
ook even vertellen , [TK] NEC 1100 DVD+R/RW Brander helemaal super met a kan je zaken doen
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
pi_18528297
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 02:00 schreef marhil het volgende:
ook even vertellen , [TK] NEC 1100 DVD+R/RW Brander helemaal super met a kan je zaken doen
En met Marhil is 't ook prima zaken doen.

*btw topic [TK] 2x Compaq 18GB SCSI schijven 10.000rpm kan dicht.

weet dat 't hier niet hoort maar was niet ingelogt
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:42:19 #138
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_18554782
Ik heb van Hoidoei een Palm M100 gekocht, versturen ging wat moeizaam. heeft uiteindelijk een week langer geduurd.
Nu kreeg ik gister het pakje binnen, gewoon door de brievenbus.
het was wel mooi ingepakt in een doosje en een krant, maar veel bescherming biedt dat niet, zeker niet als ik ook nog eens een keer door de brievenbus valt. ik dacht ook dat we hadden afgesproken dat hij hem aangetekend zou versturen.
gemiste kans.......

Topic is al weggehaald, dus heb geen link

Hoidoei
Het beste horlogeforum van Nederland
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:04:58 #139
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_18572243
ff goede ervaring posten.

het betrefende topic [TK] Lite-On DVD brander voor 10,- .
De betreffende verkoper American_Nightmare
Na geld overgemaakt te hebben was hij zo binnen. Nog geen problemen met de brander gevonden .

Ben nu trotse eigenaar van een software gemodde 811s.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_18597237
1)
Profiel van WaSTeiL
http://forum.fok.nl/user/history/32846
http://forum.fok.nl/topic/519602
Geweldig geregeld!

2)
http://forum.fok.nl/user/profile/13510
http://forum.fok.nl/user/history/13510
http://forum.fok.nl/topic/507592
Geweldig geregeld!

3)
http://forum.fok.nl/user/profile/35594
http://forum.fok.nl/user/history/35594
http://forum.fok.nl/topic/513873
Geweldig geregeld!

4)
http://forum.fok.nl/user/profile/45184
http://forum.fok.nl/user/history/45184
http://forum.fok.nl/topic/518138/
Kleine communicatie glitch aan mijn kant
*schaam*
deze verkoop loopt nog, voor 3 euro 2 reepjes onbekend Sdram geheugen, dat zijn nog eens prijzen, absoluut geen reden tot twijfel.

5)
http://forum.fok.nl/user/profile/65779
http://forum.fok.nl/user/history/65779
http://forum.fok.nl/topic/488750
THE MOTHERFUCKER LEFT WITH MY NINE HARD EARNED EURO`S
Die gast moet wel weten dat ik RESEVOIR DOGS kijk.
quote:
net een mailtje
Eindelijk! je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.
Het kan dus zijn dat het nog goed komt

[ Bericht 6% gewijzigd door chopmax op 23-04-2004 09:25:57 (Gevoelige fout richting Supertje) ]
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_18597819
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:32 schreef chopmax het volgende:
4)
Profiel van SuPerTje
http://forum.fok.nl/user/history/45184
http://forum.fok.nl/topic/518138/
THE MOTHERFUCKER LEFT WITH MY NINE HARD EARNED EURO`S
Die gast moet wel weten dat ik RESEVOIR DOGS kijk.

net een mailtje
Eindelijk! je mailt me!!
Ik kreeg een verse install en ben vergeten alle mailtjes te backuppen L
Ik stuur m morgen op..
Hopelijk is het zo goed..
Mvg Sjoerd.

Het kan dus zijn dat het nog goed komt
Ik ben Sjoerd dus niet he ...

weet je zeker dat je de goede voor je hebt ??

want dit mailtje heb je aan mij gestuurd ...
quote:
Hoi Patrick

Ik wou de twee lange bankjes en zal daarvoor 3 euro overmaken. Ik stort het vandaag nog.

mvg Sander
pi_18614860
The_Tankgirl heeft van mij de PDA gekocht.
[TK] HP Jornada pda
Gister heeft ze het geld overgemaakt, vandaag was het al binnen. Zeer netjes.

[ Bericht 43% gewijzigd door Dirkh op 23-04-2004 20:11:39 ]
pi_18615252
[TK] Mobiele telefoon TS21i toshiba

Telefoon ontvangen. Deal prima verlopen. Applausje voor devilish1980.
pi_18615296
[TK] Pentium 4 PC

2 * 512MB DDR en Geforce 5900XT gekocht! Netjes afgeleverd. Kaart werkt prima. Geheugen nog niet getest, maar heb geen enkele reden om over de werking ervan te twijfelen.

Kamigot bedankt!
pi_18626787
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:50 schreef SuPerTje het volgende:

[..]

Ik ben Sjoerd dus niet he ...

weet je zeker dat je de goede voor je hebt ??

want dit mailtje heb je aan mij gestuurd ...
[..]
Mijn excuses, was bezig ervaringspost te bouwen en had mijn reactie richting Mute_me bij jouw gezet.
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_18627572
Perfecte deal met PeanutDaan: snelle en vriendelijke mailtjes, item perfect omschreven, snelle en zorgvuldige verzending, verzendkosten = portokosten (geen verkapte winst door je te laten betalen voor envelop, inpakken, lopen naar de brievenbus en andere onzin).

Het ging om: [TK] Neo Geo Mini Marquee 2x (een minimarquee, gameinstructies, flyer, etc.)

Thanx a lot!!!
  vrijdag 23 april 2004 @ 20:02:20 #147
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_18640050
van Neusaap heb ik een siemens camera gekocht
[TK] Siemens QuickPic Camera (voor siemens mobiel)
vandaag aangekomen, werkt prima!

van Dirkh heb ik woensdag een HP Jornada (PDA) gekocht, was vandaag al binnen!!
[TK] HP Jornada pda ideaal zakendoen met hem, snel afgehandeld en binnengekregen, wat wil je nog meer
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_18648611
Slechte ervaring met Gamephreek (http://forum.fok.nl/user/profile/61594). Het gaat om dit topic: [TK] Neo geo pocket color COMPLEET /Megadrive Compl

De Neo Geo Pocket zou dinsdag opgestuurd zijn. Nu, zaterdag, heb ik nog steeds niet binnen en op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd. Erg jammer, aangezien ik het geld al heb overgemaakt :S
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:48:12 #149
33954 ElisaB
pi_18651948
Vanmorgen heeft Kamigot twee pc's bij mij afgeleverd.

Namens mij en mezelf wens ik Kamigot een geweldige reis!
pi_18653549
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:48 schreef ElisaB het volgende:
Vanmorgen heeft Kamigot twee pc's bij mij afgeleverd.

Namens mij en mezelf wens ik Kamigot een geweldige reis!
Namens mij en mezelf
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_18688323
Ow, de DVD die ik van Koenijntje heb gekocht (topic niet vindbaar via de search) kwam ook snel aan, en was helemaal in orde. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_18693664
[TK] Computerzooi, kaarten, hubs, hd....
Brand_bier:
1. Ik heb het geld naar hem overgemaakt.
2. Geld is ontvangen.
3. Geen spullen ontvangen terwijl ik vrijdag de 16e me spullen al in huis moest hebben...
Div mailtjes gestuurd maar geen reactie

Geen goeie ervaring dus... ik ga vanmiddag mijn geld laten terug boeken

Topic listing:
http://forum.fok.nl/user/history/84003

[ Bericht 8% gewijzigd door MaNDaRK_ op 26-04-2004 14:40:22 ]
pi_18695866
[TK] Cyberhome 505 zg.a.n

DVD speler gekocht van Poudaman .
Toppertje!
Goeie player, goeie prijs, goeie kerel!!
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_18706854
Robhimself kan je goed mee handelen.
Alles is goed, snel aangekomen en werkt perfect
[TK] Zwarte Gamecube met extra's
pi_18717458
Van Profiel van American_Nightmare
een [TK] 19" Gateway monitor VX900 gekocht.

Prima monitor en prettig afgehandeld.
pi_18718192
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:48 schreef Dalai_Lama het volgende:
Slechte ervaring met Gamephreek (http://forum.fok.nl/user/profile/61594). Het gaat om dit topic: [TK] Neo geo pocket color COMPLEET /Megadrive Compl

De Neo Geo Pocket zou dinsdag opgestuurd zijn. Nu, zaterdag, heb ik nog steeds niet binnen en op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd. Erg jammer, aangezien ik het geld al heb overgemaakt :S
Kan niet meer editten, dus ik rectifeer het zo even. De NGPC komt net binnen. Het heeft verschrikkelijk lang geduurd, maar ik heb hem nu in ieder geval
pi_18722899
Ik heb een tijd geleden TV gekocht van Poudaman. (sorry voor late reaktie maar mij krijg je tegenwoordig niet van de tv vandaan)

Tv werkt uitstekend en verkoop ging zeer goed. Zeer eerlijke verkoper.

Zat zelfs nog manual bij de tv. Alles werkt uitstekend.

* StarBright gaat weer een filmpje kijken op de tv.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
  woensdag 28 april 2004 @ 18:16:40 #158
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_18750586
Retep_19 was de koper van 1 van de aangeboden games DEZE. Heeft het opgehaald, aardige gozerd ...thnx
pi_18753133
Moederbord van Dovenwereld gekocht. Keurig verpakt, snel mails terug. Prima!
  woensdag 28 april 2004 @ 21:02:25 #160
65268 retep_19
Inspirator for Life
pi_18754995
Zoals PeanutDaan al zei was ik de koper van een MVS kassette. Deze was in zeer nette staat, is netjes mee omgesprongen. Prima verkoper. netjes en snel geregeld. Mijn dank PeanutDaan.
pi_18764837
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[TK] Computerzooi, kaarten, hubs, hd....
Brand_bier:
1. Ik heb het geld naar hem overgemaakt.
2. Geld is ontvangen.
3. Geen spullen ontvangen terwijl ik vrijdag de 16e me spullen al in huis moest hebben...
Div mailtjes gestuurd maar geen reactie

Geen goeie ervaring dus... ik ga vanmiddag mijn geld laten terug boeken

Topic listing:
http://forum.fok.nl/user/history/84003
Waarom wordt deze persoon niet gewoon gebanned, hij reageert niet eens: http://forum.fok.nl/topic/530670
pi_18765123
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 09:12 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

laat ons op de hoogte

veel succes iig
ff een kleine update: Ik heb immidels een telefoon nummer van hem weten achterhalen. Ik had al proberen te bellen, maar helaas was hij niet thuis.

Ik ga het vandaag nog een aantal keer proberen. Anders regel ik alles met zijn moeder!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 15:26:35 #163
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_18810948
Spel overgenomen van Frank79, geld over gemaakt, paar dagen later lag het keurig verpakt in de bus. Prima geregeld!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_18831753
Net een Nokia 6600 van Hoolie Profiel van --HOOLIE-- gekocht!

Toppie!
  zondag 2 mei 2004 @ 18:24:23 #165
90190 MaNDaRK_
Ik hier?
pi_18836897
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:12 schreef MaNDaRK_ het volgende:

[..]

ff een kleine update: Ik heb immidels een telefoon nummer van hem weten achterhalen. Ik had al proberen te bellen, maar helaas was hij niet thuis.

Ik ga het vandaag nog een aantal keer proberen. Anders regel ik alles met zijn moeder!
Nog maar weer een update: Het telefoon nummer wat ik had klopte niet. Maar ik heb nu adres gegevens die wel kloppen, hij heeft helaas een geheim telefoon nummer. Aangezien ik volgende week bij hem in de buurt ben ga ik denk ik mijn spullen maar even ophalen. Heb hem daarover gemailt, dus we zien wel hoe het afloopt
pi_18875031
Fiets bij Blue-eyes gekocht. Zondagavond topic geopend en maandagochtend om half 11 lag de fiets in mijn auto op weg naar huis. Perfecte routebeschrijving . Alles is goed.

topic: [gez] Gratis fiets barrel.
User: Profiel van Blue-eyes
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:44:28 #167
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_18876723
Bij Tummeke een digitale camera gekocht. Helemaal top verlopen en netjes ingepakt met zelfs een extra batterij !!!
Maandag 3 mei 13.00 deal gesloten.
Dinsdag 4 mei 10.00 camera al in huis.
Top verkoper!!

Topic: [TK] Digitale Camera: Fujifilm EX-10
Top verkoper: Profiel van tummeke
pi_18877068
User: Kiff Profiel van Kiff
Topic: is al gesloten

Alles super gegaan, gister tot een deal gekomen en vandaag het spel (Pikmin) al netjes verpakt in huis, super

User: inode Profiel van inode
Topic: [TK] Nintendo Gamecube Platinum.

Ook hier is alles goed en snel gegaan, vandaag kreeg ik het spel (Super Smash Bros Melee) netjes verpakt binnen.

Bedankt heren, heb ik vandaag tenminste iets te doen.
......
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:41:21 #169
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_18878172
Wederzijds!
Prima met veel vertrouwen meteen het geld overgemaakt gekregen. (Heb het weliswaar nog niet mogen ontvangen, maar zal er ongetwijfeld snel op staan).
Halfgedraaide houdt zich prima aan zijn afspraken!
pi_18898995
User Zlapelooz mailde mij op een oproep die ik zelf anderhalf jaar(!!!) terug hier al had geplaatst. Had zelf ook een verkooptopic met daar de nodige klassiekers van de Trockener Kecks aangeboden.

Mijn vinylcollectie is nu weer een heel mooi stukje completer
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_18904320
topdeal met Profiel van PeanutDaan in [TK]Neo Geo Pocket + 8 games ( color blue )
Het spel was al onderweg vóórdat het geld binnen was. Hij valt net door de bus.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dalai_Lama op 05-05-2004 14:33:36 ]
pi_18914107
Ik heb een minder goede ervaring [GEZ] WLAN (wifi) kaarten
In dit topic kocht ik van o0SmOkE0o een Orinoco Wifi PCMCIA kaart voor ¤25,-
Het geld heb ik op maandag 26 april overgemaakt, op dinsdag 27 april kreeg ik een mailtje dat het geld ontvangen was en het kaartje opgestuurd zou worden.

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en op mijn mail wordt niet gereageerd
Hopelijk berust e.e.a. op een vergissing / langzame post afhandeling ivm de "feestdagen"

Iemand nog tips als ik niets ontvang en ook niets meer van o0SmOkE0o hoor?
Ik heb wel zijn naw gegevens...
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:21:51 #173
45722 Dromer
pi_18917638
Prima harddisk uit [TK] Een hoop computerzooi gekocht van en opgehaald bij Profiel van Deadbeaf

Vandaag de cadeaubonnen uit [TK] Dixons cadeaubon t.w.v. 50 euro binnengekregen van Profiel van Moody

Twee goede ervaringen dus.
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:55:29 #174
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_18944053
Complimentje voor Kiff (profiel)!

Koop gesloten in dit topic. Geld dinsdagavond overgemaakt, en vandaag de spullen al in huis!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 07:14:03 #175
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_18947774
dalai_lama was de koper van een van deze games ... top alles ok.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 07:16:45 #176
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_18947786
ms_nes kocht van mij een marquee, alles netjes verlopen.Marquee
pi_18955223
Zoals 3 posts hierboven al staat..
Ik heb nog steeds niets ontvangen het valt dus sterk af te raden zaken te doen met o0SmOkE0o
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:46:24 #178
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18963501
5 kaarten gekocht van Skv in [TK] Magic the gathering kaarten., supersnel binnen!
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:10:09 #179
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_18964097
Nou, ik in een inmiddels gesloten topic, caberet videobanden gekocht van ene detulp050 Profiel van detulp050 Maandag koop gesloten en gelijk geld overgemaakt. Na zowat een uur al bericht dat het geld binnen was. Hopend om de banden dinsdag al in mijn bezit te hebben... en wat gebeurt er:
vergeet hij het op de post te doen..

Na excuses de belofte dit gelijk te doen, en als troost kreeg ik er een verzamelcabaret-DVD bij.
Oftewel, ik had niets anders verwacht van een ex-modje V&A.

Ook een autoradio verkocht via Fok! aan Rinux. Profiel van rinux
Afspraak gemaakt per mail en hij is langs gekomen om de radio op te halen. Toen kwamen we erachter dat ik een frame in de inmiddels verkochte auto had laten zitten. Beloofd dit na te sturen en zijn reaktie per mail luid:
quote:
De radio doet het perfect heb ook al een wisselaar kunnen vinden...
ben er heel blij mee
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2004 @ 17:52:51 #180
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_18979248
[TK] magic the gathering - urzas destiny / legacy / saga !
van dit topic wat kaarten verkocht...
goed en snel afgehandeld (lang leve girotel )

mooi verstuurd enzo..

Toppie
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_18993533
in dit topic een aantal cd's van kiff gekocht; dinsdagavond geld overgemaakt, vrijdag cd's in huis. Goeie deal dus.
Jesus saves but death prevails.
pi_19011513
quote:
Op zondag 2 mei 2004 18:29 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Veel succes!!
Hou ons op de hoogte
Kleine update: Brand_bier kan door een oorzaak (die ik niet weet) niet reageren. Zijn moeder had me een mailtje gestuurd, en nu krijg ik van haar mijn geld terug (als het allemaal goed loopt)

Iets anders:
[TK] Pioneer TS-A6910 Ovaal 2 maanden oud
Heb ik gekocht van: Wim1

Geld overgemaakt, en door een vertraging (verjaardag aan Wim1 zijn kant) had ik even later de speakers binnen

Goeie ervaringen met Wim1!
pi_19012989
Vorige week spullen gekocht van _the_general_
Heb na een mail van hem direct het geld overgemaakt. Dit bevestigt met een screenshot. Vervolgens heeft _the_general_ de dag erna de spullen meteen opgestuurd.
Nog een dag later had ik alles in huis, netjes verpakt, met zelfs een extraatje erbij!
Hulde

Het topic:
[TK] 50 kaarten van Romaanse en Griekse klassieke kunst
pi_19024373
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:22 schreef B03S het volgende:
Ik heb een minder goede ervaring [GEZ] WLAN (wifi) kaarten
In dit topic kocht ik van o0SmOkE0o een Orinoco Wifi PCMCIA kaart voor ¤25,-
Het geld heb ik op maandag 26 april overgemaakt, op dinsdag 27 april kreeg ik een mailtje dat het geld ontvangen was en het kaartje opgestuurd zou worden.

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen en op mijn mail wordt niet gereageerd
Hopelijk berust e.e.a. op een vergissing / langzame post afhandeling ivm de "feestdagen"

Iemand nog tips als ik niets ontvang en ook niets meer van o0SmOkE0o hoor?
Ik heb wel zijn naw gegevens...
Na enige mailtjes, heeft o0SmOkE0o het geld weer terug gestort.
p.s o0SmOkE0o het vangen van echte criminelen laat ik wel aan de politie over
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:45:31 #185
67670 Skv
Cynist.
pi_19058736
topic:
[TK] Magic the gathering kaarten.

Users:
Westlife-fan
R-mon
timbob

Allemaal perfect gegaan, alleen is mijn postbank nogal sloom met het geld op mijn rekening zitten, daardoor duurde het soms ff voor ik ze opstuurde.. verder alle drie perfecte kopers

weer drie goeie ervaringen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:18:51 #186
92397 jantje112
Voor jan met de pet op..
pi_19075258
Laatst een TV Kaart gekocht voor 17,50 in een topic.. maar ik heb hem nooit ontvangen, en zou niet weten hoe ik de post terug kan vinden..

Voor de rest boel dingne gekocht prima ervaring mee, soms dagjes te lang wachten, maar dat heb ik zelf soms ook wel eens
pi_19096852
In dit topic : [TK] Opruiming een kabel tester gekocht van TeeWee en nog voor ik het geld had kunnen overmaken was de tester al verstuurd !!!!! helemaal top TeeWee Bedankt (inmiddels heb ik betaald hoor)
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:37:48 #188
42232 Yawgmoth
The Ineffable
pi_19098172
ik heb in dit topic [GEZ] LEGO!!! van xAn52 een partij star wars lego gekocht...

Heb de 26e april het geld al overgemaakt en hij zou die dag het pakket opsturen. Na vele mailtjes die nooit beantwoord werden kwam hij met de melding dat hij in duitsland had gezeten voor werk en dat hij vrijdag 7 mei het pakket zou opsturen. Ondertussen is het donderdag 13 mei en hij laat na uitvoerig mailen (en zelfs bellen, want ik ben achter zijn huisadres en telefoonnummer gekomen) nog steeds niets van zich horen...

Binnenkort maar even met een knokploegje bij hem langs gaan... Tenzij hij eindelijk een keer die lego opstuurt... Of iig iets van zich laat horen, want dit lijkt helemaal nergens meer op...

Edit: Ik heb vandaag eindelijk een mailtje gehad van xAn52, het pakket is verstuurd, nu nog afwachten of de lego nog wel goed is of dat ie het uit frustratie heeft laten smelten, maar ik denk dat het eindelijk normaal afgehandeld is, dus wat hierboven staat kan misschien vergeten worden...

Edit2: Vandaag lego binnen gekregen, jammer dat het zo moest en dat hij zijn beloftes niet na kwam, maar alles is toch nog goed gekomen... CASE CLOSED!

[ Bericht 5% gewijzigd door Yawgmoth op 15-05-2004 13:19:12 ]
"Ik weet niets, en zelfs dat weet ik nog niet zeker." - Socrates
http://www.nintendo-europ(...)jsp?m=l&a=yawgmoth81
http://users.ign.com/collection/Yawgmoth81
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:49:24 #189
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_19143703
Xd kaartje uit [TK] Fujifilm 512 mb xD Picture Card geruild voor Motorola V525. Vanmorgen halverwege afgesproken en ruil snel en naar tevredenheid beklonken met Sjoerdwo.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_19152746
Ik heb een DVd gekocht van Mikkie. Ik heb het geld meteen overgeboekt. na 2 dagen kreeg ik een mailtje dat het geld ontvangen is. De volgende dag had ik de DVD al in huis.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:09:51 #191
21894 tHaBuZ
Forever Duin ( dune.de )
pi_19154074
Twee dvd's gekocht van Mikkie. Binnen 1 dag geregeld (betaald e.d.), volgende dag al dvd's op de deurmat, netjes verpakt. Zeer tevreden
"Je leeft maar 1 keer.... daarom ben ik ook zo voorzichtig" | Nothing worth having comes easy
pi_19178442
runner SP gekocht [TK] Gare Gilera Runner SP loopt gewoon goed en veel extras erbij gekregen.
vlotte afhandeling

Luvinsio
  maandag 17 mei 2004 @ 01:32:59 #193
84384 Nato
n e e d Fans
pi_19186381
..goede ervaring met jantje112.

Ik zag een topic waarin hij reageerde, ff gemailed, vloppies met adressen en geld gestuurd, volgende dag had ik mijn reepje SD-Ram in huis.. beter verpakt dan ik had kunnen bedenken..
  maandag 17 mei 2004 @ 22:44:02 #194
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_19205354
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 04:30:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:45:59 #195
67670 Skv
Cynist.
pi_19244636
Cd'tje gekocht van DianTig
Geld dezelfde dag overgemaakt, 2 dagen later lag de cd bij mij in de bus
Perfect gegaan!

topic: [TK]Grote opruiming, veel cd's en boeken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:17:53 #196
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_19253844
Nog een compliment, deze keer voor SDSNATCHER2 (profiel)!

Koop gesloten in dit topic. Geld overgemaakt, en de volgende dag al in huis!
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:34:37 #197
45722 Dromer
pi_19254377
Een WiFi PCMCIA kaartje gekocht van SDSNATCHER2 in [TK] ,100 lege cd hoesje ENZ
Wat minder snel met opsturen dan hierboven, maar wel okay.

Verder een laptop van Banzi in [TK] Grote kameropruiming! Laptop, pc's, etc...
Heel netjes verpakt en hij doet het prima!

Samen vormen deze twee aankopen een heel mooie combinatie
pi_19258226
Het is allemaal rechtgezet dus geen problemen meer

[ Bericht 51% gewijzigd door Zaadhaas op 20-05-2004 17:44:03 ]
pi_19292257
Een Xbox gekocht van Neusaap in het topic [TK] Compleet X-Box pakket

Top gegaan, heel netjes en snel gehandeld, alles zat er bij, werkte prima, hij heeft alles even gedemonstreerd dat het werkte, en gewoon goede service! met deze man kan je zaken doen!
pi_19313560
Hier heb ik helaas een niet zo goede ervaring mee: http://forum.fok.nl/user/history/54376
Hij besluit mijn racefiets te kopen, ik regel (koop) netjes pedalen, en even later krijg ik een mailtje dat hij toch een andere fiets heeft gekocht (en ondertussen heb ik al een aantal mensen laten weten dat de fiets is verkocht).
Erg vervelend dus, maar hij heeft iig wel uit zichzelf laten weten dat hij er vanaf zag. Dat vond ik wel netjes.
  zondag 23 mei 2004 @ 10:52:25 #201
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19332110
http://forum.fok.nl/user/history/4180

Zeer goede ervaring met Hare. Dvd a clockwork orange van gekocht. Goed ingepakt, dvd in zeer goede staat.

http://forum.fok.nl/topic/546151
  zondag 23 mei 2004 @ 16:03:50 #202
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_19338042
Visie

Hij is goede verkoper

Hij moet nog enkele software nasturen! .... ik wacht wel op dit pakketje.
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:16:35 #203
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_19413307
Edit, niet doen

[ Bericht 58% gewijzigd door ShaoliN op 26-05-2004 18:36:08 ]
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:11:12 #204
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_19414141
Edit, doe eens niet.

[ Bericht 80% gewijzigd door ShaoliN op 26-05-2004 18:36:26 ]
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_19426140
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:16 schreef deantoine het volgende:
[TK] 400 Watt voeding

ik w8 nog steeds op geld van shagya.....
[..]

edit
De reden staat toch duidelijk in de mail die je hier dus niet mag plaatsen.
Als je nou gewoon een bankrekening neemt,gaat 't een stuk sneller.

[ Bericht 7% gewijzigd door ShaoliN op 26-05-2004 18:37:35 ]
pi_19426311
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:11 schreef deantoine het volgende:
edit
Moment opname?!!

[ Bericht 13% gewijzigd door ShaoliN op 26-05-2004 18:37:50 ]
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:39:02 #207
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19426875
Deantoine, dat jij en Doagster (of wie dan ook) het niet over een prijs eens kunnen worden is tot daar aan toe, maar dat geeft je niet de reden om betreffende topics naar de klote te gaan helpen. En het geeft je al helemaal niet het recht om mailwisselingen, cq msn gesprekken hier te posten. Ik adviseer je dan ook om hier mee op te houden.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:28:49 #208
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_19454031
[TK] Veel DVD's

Goede ervaring met iZi
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:37:27 #209
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_19465176
Basstube verkocht aan Jochem_8 , toppie !!
( ik had er wel 150 km voor gereden maarja.... )
pi_19476595
Goede ervaring met eastereggs in [TK] Dvd American History X (gesealed)
Heeft heel snel betaald en netjes laten weten toen de dvd er was.

Minder goede ervaringen (in zoverre je over ervaringen mag spreken, aangezien er geen transactie heeft plaatsgevonden) met Loontjah en Quzje, die de dvd eerst wilden kopen, maar 'm opeens niet meer wilden of gewoon niet meer reageerden. Erg slordig.
pi_19477856
Ik heb in dit topic een Palm M505 gekocht van One_Punch_Mickey. Overdracht ging OK, het ziet er goed&compleet uit. Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen, maar verwacht geen problemen. Perfecte koop!
"The road goes ever on and on, down from the road where it began"
pi_19490197
Uit dit: [TK] 15 dvd's; diverse genres en regio's topic 2 dvds gekocht van StrayDog

Om vier uur geld overgemaakt en de dvds lagen de volgende dag op de deurmat! Toppie...

pi_19515138
Slechte ervaring met iemand waarvan ik een Digicam gekocht heb... beetje lang verhaal, zal eerst ff de betreffende username opzoeken.
  zondag 30 mei 2004 @ 18:39:34 #214
45722 Dromer
pi_19517574
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:50 schreef Sport_Life het volgende:
Slechte ervaring met iemand waarvan ik een Digicam gekocht heb... beetje lang verhaal, zal eerst ff de betreffende username opzoeken.
Flink werk aan, blijkbaar
pi_19517937
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Flink werk aan, blijkbaar
Kan m helaas niet meer vinden . Die search is ook zo brak .
pi_19518845
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:00 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Kan m helaas niet meer vinden . Die search is ook zo brak .
My Active Topics
pi_19521656
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

My Active Topics
Probleem is dat het met een andere username was.. . En die username vind ik niet terug in de search .
pi_19549433
Gevonden.. ; [TK] Spikkiesplinternieuwe digicamera HP 735

Ik kocht hem met 128 MB geheugenkaartje (te verzilveren via de kassa bon..) maar later bleek dat dus 64 MB te zijn ipv 128 MB en wegens omstandigheden kon ik daar ter plekke de bon niet meenemen, die hij zou scannen en mailen.. Na een paar dagen gemaild, hij beloofde de bon te mailen maar heeft dit nog steeds niet gedaan. En inmiddels is het al te laat om dat kaartje te krijgen van HP, helaas.

Het apparaat werkt overigens perfect en was nog gewoon nieuw toen ik hem kocht (zover ik kon zien dan..). Maar erg jammer dat "Kanjer" de bon niet wilde opsturen.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:14:13 #219
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_19570540
Jas gekocht van Brech: [TK] GSUS Fleece jack mt L

Jas in prima staat, ik meen zelfs dat hij nog gewassen was ook. Wel paar foute afslagen en 10 minuten later dan afgesproken daar maar ach

Prima verkoper
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_19576246
F-Zero GX aangeboden gekregen van frenzy2003, betaling binnen een paar dagen al gemaakt.

Zou helaas kwijt zijn geraakt in de post. Afgesproken om ieder 50/50 van de kosten op zich te nemen. Wacht nu al een half jaar op mijn geld!!

frenzy2003 reageert niet op zijn mail, komt niet meer op msn en heeft het afgelopen half jaar alleen maar loze beloftes gemaakt (ja, ik ben goedgelovig).
pi_19581652
wAizz, álles van frenzy2003 raakt kwijt in de post

Gewoon blijven mailen zou ik zeggen, hopelijk krijg je je geld terug (heb ik uiteindelijk ook nog teruggehad).
pi_19599565
Doosje amiga hardware gekocht van: JK in het volgende topic: [TK] PS2/ Gamecube / N64 / Amiga spul.

Ik heb al een hoop zooi via de post verstuurd gekregen maar zo goed verpakt als het pakket van JK heb ik nog NOOIT meegemaakt. Voor de rest ook alles netjes afgehandeld natuurlijk. Dus deze verkoper =
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:08:08 #223
45722 Dromer
pi_19619763
Goede ervaring met 51cent in topic [TK] 2 dagen oude Powerball Regurlar met snelheidsmeter
Ik had de reguliere krachtbal in 2 dagen in huis.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:10:37 #224
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19637492
[TK] Sony-Ericsson T630

mel723 heeft hem gekocht!!
Snel en keurig afgehandeld en was op tijd!!
pi_19637864
[TK] DVD's (meeste nog in plastic) + PS2 Games

Prima ervaring met roobje. Goede mailwisseling en zeer snel ontvangen! Bedankt!
  zondag 6 juni 2004 @ 12:16:48 #226
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_19680414
Gistermiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.

[GRATIS] aquarium 100x40x50

BHFH succes met je nieuwe baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzaman op 06-06-2004 13:14:48 ]
  maandag 7 juni 2004 @ 16:25:57 #227
45722 Dromer
pi_19705371
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef Pizzaman het volgende:
Gistermiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.
Je hebt het aquarium leeg moeten zuipen?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 07:44:11 #228
96435 Peter_Griffin22
hehehehehehehe
pi_19721396
Geld ontvangen = pakketje opgestuurd

[TK] SMC Wireless Spullen

Ceased2Be

!

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter_Griffin22 op 08-06-2004 17:45:03 ]
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_19723702
prima ervaring met Undertaker.
Hij heeft m'n gamecube gekocht.
Onderhandelingen via mail verliepen vlot en netjes, en hij is het pakketje samen met z'n vriendin op komen halen. Was leuk!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:44:35 #230
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_19732529
[TK] SMC Wireless Spullen

Spulletjes allemaal netjes afgeleverd op de beloofde dag, ziet er allemaal goed uit!
peter_griffin22 is een meester in het maken van surprises heb ik ontdekt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:48:52 #231
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19749590
Mr.Saboteur Vandaag keurig netjes verpakt kwam Southpark aan in een prima staat. Prima afhandeling ook, meteen de dag nadat hij z'n geld had de film ontvangen. Zo hoort het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 17:13:17 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19759037
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.

Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.

Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
quote:
"software zonder licentie - Ilegaal zonder een speciale licentie van Microsoft"
De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.

Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.

Kortom, koop niets van MarkyB.
pi_19759702
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.

Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.

Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
[..]

De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.

Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.

Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dus .
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:46:02 #234
39446 303
(C) Roland
pi_19759888
Ik heb slechte ervaringen met user Inode (http://forum.fok.nl/user/profile/61677), betreft dit topic: [TK] 3 Gamecube games /MarioParty5/Burnout2/Starfox

Na het overmaken duurde het 3 weken en talloze mailtjes van mij en van ElisaB, moderator voordat ik het spel mocht ontvangen. Ook mist het boekje bij het spel wat niet vermeld stond in het topic. Een en al ergernis heb ik ervan gehad, alsmede SnookyMJ die ook in hetzelfde topic een spel had gekocht van hem.

Inode heeft in het topic geplaatst dat hij zaterdag (na 2,5 weken!) het spel eindelijk zou opsturen, maar dat heeft hij uiteindelijk dinsdag pas gedaan na weer een mailtje van ElisaB.

Kortom, koop niks bij Inode of althans niet vooruit betalen!
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:23:35 #235
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19762097
quote:
knip
Ik heb weinig verstand van dit soort dingen. Anders was het topic ook vele malen eerder dicht gegaan. Hier zal ik iig ook nog even contact over hebben met mijn mede mods.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 20:04:25 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19763122
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dus .
DAT weet ik, uiteraard alleen voor studenten. En die licenties mogen zeker niet door verkocht worden. Immers had dan iedereen wel een 10 euro XPtje
Maar meneer B beweerde bij hoog en bij laag dat het om een LEGALE licentie ging.
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:03:27 #237
39446 303
(C) Roland
pi_19766801
Een familielid van mij werkt bij het APS waar Surf een onderdeel van is. Software welke studenten kopen via Surf (www.surfspot.nl of via de campuswinkel) mag alleen gebruikt worden tijdens de duur van de studie. Zonder inschrijving bij een hogeschool, universiteit of de loi is het niet toegestaan de software te gebruikern. Zelfde geldt voor medewerkers, zodra je niet meer in loondienst bent van de school/universiteit moet je de software van je pc verwijderen.

Je tekent hiertoe een contract (al dan niet digitaal als je het via de site besteld). Het is sinds de ingebruik name van de site niet meer mogelijk meer dan 1 licentie / cd per persoon te bestellen. Aangezien niet elke hogeschool/universiteit al met www.surfspot.nl werkt is het wel mogelijk meerdere exemplaren als individu te bestellen omdat de administratie hiervan niet goed werkt bij de meeste campuswinkels.

De software is voor eigen gebruik, mag alleen op 1 enkele pc geinstalleerd worden welke eigendom moet zijn van de student(e) en het is dus absoluut verboden deze te verkopen. XP kost trouwens voor studenten ¤ 17,50.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 23:14:17 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19769478
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef 303 het volgende:
Een familielid van mij werkt bij het APS waar Surf een onderdeel van is. Software welke studenten kopen via Surf (www.surfspot.nl of via de campuswinkel) mag alleen gebruikt worden tijdens de duur van de studie. Zonder inschrijving bij een hogeschool, universiteit of de loi is het niet toegestaan de software te gebruikern. Zelfde geldt voor medewerkers, zodra je niet meer in loondienst bent van de school/universiteit moet je de software van je pc verwijderen.

Je tekent hiertoe een contract (al dan niet digitaal als je het via de site besteld). Het is sinds de ingebruik name van de site niet meer mogelijk meer dan 1 licentie / cd per persoon te bestellen. Aangezien niet elke hogeschool/universiteit al met www.surfspot.nl werkt is het wel mogelijk meerdere exemplaren als individu te bestellen omdat de administratie hiervan niet goed werkt bij de meeste campuswinkels.

De software is voor eigen gebruik, mag alleen op 1 enkele pc geinstalleerd worden welke eigendom moet zijn van de student(e) en het is dus absoluut verboden deze te verkopen. XP kost trouwens voor studenten ¤ 17,50.
Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreft
pi_19774597
quote:

[..]

de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:14:43 #240
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_19775167
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:21 schreef Peter_Griffin22 het volgende:

[..]

de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?
Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:37:53 #241
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19776676
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_19785793
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:14 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.
De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:13:25 #243
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_19786541
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.
Het doorverkopen van die software anzich is illegaal. Staat met koeienletters op de CD
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:14:55 #244
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19786578
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topic
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:32:32 #245
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19790403
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:14 schreef Magneet het volgende:

[..]

hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topic
Ik zal de e-mails van hem maar niet posten dan verscheidene gestuurd en ook nog in zijn topic even aandacht gevraagd..... als je even leest is de laatste post van mij
pi_19802862
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreft
Als je de juiste wegen weet. En die ken jij. Gaat de verkoper peentjes zweten en wil ie maar wat graag van die deal af en lost zijn lulverhaal netjes op.

Anders is Mr B dus een onbetrouwbar figuur.

vrijdag 11 juni 2004 @ 19:06:13 #247
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_19817956
[TK] GSM's & GSM-accesoires

Een Sony Ericsson T230 bij Adelante gekocht.

Goede service! Alles netjes ingepakt in onherkenbare verpakking (handig want je weet maar nooit met de TGP) en alles was nog gesealed en wel in de verpakking!

Ook mooi op tijd, alleen moet hij wel postcode cijfers goed schrijven Haha

Nee ik heb niks te klagen hierover
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:53:01 #248
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_19819103
quote:

[..]

Same here
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juni 2004 @ 20:09:25 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19819519
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 02:26 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Als je de juiste wegen weet. En die ken jij. Gaat de verkoper peentjes zweten en wil ie maar wat graag van die deal af en lost zijn lulverhaal netjes op.

Anders is Mr B dus een onbetrouwbar figuur.

Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meer
pi_19819681
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef LeisureSuitLarry het volgende:

[..]

Same here
Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.

M$ is nogal fel op dit soort dingen.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 20:24:00 #251
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_19819867
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.

M$ is nogal fel op dit soort dingen.
We doen ons best
  zondag 13 juni 2004 @ 12:21:53 #252
92397 jantje112
Voor jan met de pet op..
pi_19852986
quote:
Op maandag 17 mei 2004 01:32 schreef Nato het volgende:
..goede ervaring met jantje112.

Ik zag een topic waarin hij reageerde, ff gemailed, vloppies met adressen en geld gestuurd, volgende dag had ik mijn reepje SD-Ram in huis.. beter verpakt dan ik had kunnen bedenken..
De goede ervaring was wederzijds..

Tevens met de volgende users prima afhandeling gehad, de 1 wat sneller dan de ander.
http://forum.fok.nl/user/history/3185

http://forum.fok.nl/user/history/68022

http://forum.fok.nl/user/history/13510

http://forum.fok.nl/user/history/22287

Misschien ben ik users vergeten, ik koop veels te veel via diverse sites.. (Helaas gaat het ook qwel eens fout..) De eerder genoemde TV kaart heb ik nog steeds niet ontvangen, alhoewel ik er nog niet uit ben of er miscommunicatie is of onwelwillendheid
pi_19863119
zwaar teleurgesteld in Yohan.nl. beetje aan het lijntje houden wat betreft bieden op zijn handel is ok. Maar dan zeggen dat zaterdag de hoogste bieder de handel krijgt en dan aan iemand anders geven. Ik was namelijk de hoogste bieder en nu staat er ineens een bericht dat hij hem via de mail (laat 's avonds binnen gekomen natuurlijk) verkocht heeft!

Niet echt tof...weinig respect voor zulke users! zeker als je bedenkt dat ik misschien wel meer had geboden!!!
  maandag 14 juni 2004 @ 09:37:35 #254
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19873888
[TK] Div. Dvd's + digitale camera

Mr.Saboteur iserg snel met opsturen!
Verkoop is goed en snel gegaan! Toppie
pi_19876904
[TK] 100 DVD hoesjes

Ik heb de DVDhoesjes bij Nivo opgehaald en dat ging allemaal perfect! Mailtje werdt direct beantwoord met een telefoon nummer er in voor een afspraak. Even bellen en 30 minutjes later liep ik z'n huis uit met 100 DVDtjes! (En 10 euro armer )

Nog bedankt Nivo!
pi_19895776
[TK] P3 733 Systeem + AMD mobo

PC gekocht.... een drama blijkt bij thuiskomst. Dáár leek alles met een vlugge blik wel in orde. Ledjes niet aangesloten, verkeerde schroeven overal in, áls ze er al in zitten, koeler van de videokaart zit door stof compleet vast en is niet meer schoon te maken en de harde schijf blijkt na enkele uren werken niet in orde te zijn..... Verder werkt de floppydrive niet omdat er een verkeerde kabel op zit (dus pinnetjes verbogen). Het betreft namelijk een hele aparte oude floppydrive uit een HP werkstation. Ik ben dus NIET erg happy hiermee. Gemaild met de verkoper en wacht op reactie......
  dinsdag 15 juni 2004 @ 00:10:30 #257
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19897657
quote:
Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef MK1GTI het volgende:
[TK] P3 733 Systeem + AMD mobo

PC gekocht.... een drama blijkt bij thuiskomst. Dáár leek alles met een vlugge blik wel in orde. Ledjes niet aangesloten, verkeerde schroeven overal in, áls ze er al in zitten, koeler van de videokaart zit door stof compleet vast en is niet meer schoon te maken en de harde schijf blijkt na enkele uren werken niet in orde te zijn..... Verder werkt de floppydrive niet omdat er een verkeerde kabel op zit (dus pinnetjes verbogen). Het betreft namelijk een hele aparte oude floppydrive uit een HP werkstation. Ik ben dus NIET erg happy hiermee. Gemaild met de verkoper en wacht op reactie......
Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoor
pi_19898901
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Maar je bent er dus wel thuis geweest? Heb je toen niet alles uitvoerig getest? En hoe kwam de verkoper over omdat hij zo'n troep verkocht?? Ik zou het niet eens face to face durven verkopen als ik dat zo hoor
Ik ben er thuis geweest en het is juist wel een nette kerel. Ik heb niet uitvoerig getest omdat ik hem wel vertrouwde en ik duidelijk geinformeerd had naar brakke schijven of ratelende koelers etc.... Nu krijg ik net een reactie en ik ben met stomheid geslagen. Hij vindt het vervelend dat het zo gelopen is en hij wil een oplossing aanbieden.

Een slechte indruk van de pc, maar een goede van de persoon. Hij heeft de pc zelf in elkaar gezet pas geleden maar daar heeft hij niet veel kaas van gegeten. Dat kan... maar meld het in het vervolg even. Nu maar eens kijken hoe ik dit beestje weer goed krijg.
pi_19928825
Goede ervaring met [link]http://forum.fok.nl/user/history/21894[/link] (http://forum.fok.nl/topic/542518) Dvd's goed verpakt en in topstaat

[ Bericht 19% gewijzigd door J_CDA op 16-06-2004 09:34:25 ]
pi_19937937
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Gekocht? Met zo'n formulering wek je de indruk dat je al betaald zou hebben. Je hebt gezegd dat je hem WOU kopen, en vervolgens haaktje af, met wat smoesjes over niets laten horen en zo. Alsof je weken lang hebt zitten wachten..
Maar, het blijkt dat je dit al eerder geflikt hebt:
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:55 schreef meandthepizza het volgende:
Ik begin een beetje kriebels te krijgen van matboy in http://forum.fok.nl/showtopic.php/477601 ... hij zegt alles te willen, maar nu hij uiteindelijk alles kan krijgen (voor het afgesproken geld uiteraard), is hij in geen velden of wegen meer te bekennen... 2 dagen geleden laatste contact gehad, terwijl hij daarvoor altijd binnen een uur reageerde...
Je reageerde ook bij mij een tijd niet, zei mails gestuurd te hebben die gebounced werden - mijn fok-adres bouncet echt niet. Dat je spijt krijgt van je bod - geeft niks, maar zeg dat gewoon.
Nu ff de onuitgesporken indruk lopen wekken met kreten als 'ik heb iets van iteejer gekocht' dat je je geld kwijt bent is niet echt fair.
Als emails door omstandigheden wederzijds soms niet dezelfde dag beantwoord worden is dat geen reden om van de koop af te zien lijkt me.

Denk es na: ik bied iets te koop aan, en ga dat vevrolgens niet uitleveren. terwijl ik het inmiddels al voor eenzelfde bedrag aan een ander kwijt ben. Aan wie zou dat niet uitleveren dan liggen - aan mij of aan jou?
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:35:47 #261
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19946869
JIji weet meer dan ik je krijgt het ding zeker niet verkocht ofzo ? Je maakt je er nogal druk om ? Had gewoon je rekeningnummer gegeven en had hem op gestuurd...... zeikerd.

Opsturen vind ik maar lastig...... omrijden zeker niet

Ik heb het ding nodig voor op vakantie..... dus heb er maar een bij een winkel besteld..... NP iets duurder maar de volgende dag tenminste in huis
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:48:48 #262
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19947225
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef matboy het volgende:
JIji weet meer dan ik je krijgt het ding zeker niet verkocht ofzo ? Je maakt je er nogal druk om ? Had gewoon je rekeningnummer gegeven en had hem op gestuurd...... zeikerd.

Opsturen vind ik maar lastig...... omrijden zeker niet

Ik heb het ding nodig voor op vakantie..... dus heb er maar een bij een winkel besteld..... NP iets duurder maar de volgende dag tenminste in huis
Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?
pi_19947236
Cardphone is verkocht an Dubbellu: prima en uiterst snel verlopen verkoop, is al betaald en in zijn bezit. Zoals al eerder gemeld in dit topic: Dubbellu is een uitstekend persoon om zaken mee te doen
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:58:08 #264
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19947511
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je beschuldigt hem blijkbaar van dingen die gewoon compleet niet waar zijn. Vervolgens ga je ook nog in zijn topic lopen zuigen. Geen wonder dat hij zich er druk om maakt. Kun je dit gedrag even achterwege laten in V&A?
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden..... meneer mailt dat ie een paar dagen in een hotel is geweest en zijn laptop met emial-instellingen vergeten was..... lekker geloofwaardig als meneer niet op mijn posts op dat moment reageert in zijn topic en wel vrolijk ergens anders aan het posten is op Fok.

Krijg ik een mail dat hij spoedig laat weten wat er gaat gebeuren, ik geef aan deze week druk te zijn en weing aanwezig te zijn en meneer stuurt maandag een mail dat ik zaterdag iets ontvangen moest hebben. Nou...... niets in mijn box gezien en ik wilde het ding best hebben. Ddinsdag maar één online besteld ergens en woendag al binnen.

Iig niet mijn probleem...ik ben voorzien. Tevens heeft hij verkocht dus moet hij maar blij zijn lijkt me.
pi_19956770
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:58 schreef matboy het volgende:
Blijkbaar dan maar he...... ik zou wel eens willen weten wanneer ik verteld heb dat er mails gebounched werden.....
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:14 schreef matboy het volgende:
\

ik zag het idd..... hij kwam terug..... opnieuw sturen
Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!

Wat een beschuldigingen allemaal.. Vorige week idd een avond in een hotel gezeten, en het is niet zo raar toch dat ik wél kan internetten maar geen geinstalleerde pop3 mailbox heb?
Verder al zou je zaterdag niets ontvangen hebben, maandagochtend heb ik nog es herhaald dat ik bereid was die avond even om te rijden om dat ding langs te brengen. Je negeert dat, en gaat er dinsdag eentje online bestellen. Ik geloof er werkelijk helemaal niets van, te meer daar dit al eerder gebeurd is met jou bij een eerdere deal.

Ik ben iig blij dat ik hem jou niet verkocht heb en ik verder niets met je te maken heb
pi_19965489
quote:
Op zondag 2 mei 2004 18:24 schreef MaNDaRK_ het volgende:

[..]

Nog maar weer een update: Het telefoon nummer wat ik had klopte niet. Maar ik heb nu adres gegevens die wel kloppen, hij heeft helaas een geheim telefoon nummer. Aangezien ik volgende week bij hem in de buurt ben ga ik denk ik mijn spullen maar even ophalen. Heb hem daarover gemailt, dus we zien wel hoe het afloopt
Zo nog maar weer een update, nadat 2x het geld overgeboekt zou worden volgens de moeder van Brand_bier, heb ik het geld nog steeds niet binnen. Dus helaas pindakaas.

het was maar 23 euro, maar toch.
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:14:03 #267
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19968359
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 08:21 schreef iteejer het volgende:

[..]

[..]

Je zegt zelf dat gebounced is, op mijn vraag 'wat gaan we nou doen, heb niks van je gehoord'!

Wat een beschuldigingen allemaal.. Vorige week idd een avond in een hotel gezeten, en het is niet zo raar toch dat ik wél kan internetten maar geen geinstalleerde pop3 mailbox heb?
Verder al zou je zaterdag niets ontvangen hebben, maandagochtend heb ik nog es herhaald dat ik bereid was die avond even om te rijden om dat ding langs te brengen. Je negeert dat, en gaat er dinsdag eentje online bestellen. Ik geloof er werkelijk helemaal niets van, te meer daar dit al eerder gebeurd is met jou bij een eerdere deal.

Ik ben iig blij dat ik hem jou niet verkocht heb en ik verder niets met je te maken heb
Op welke deal baseer je dat dan ? Ik heb hier alleen iets gekocht als de verkoper ook nog eens iets van zich liet horen...... ik bied hier alleen maar aan man.

Je maakt je nogal druk he
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:59:25 #268
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_19994069
van Simon81 een watercooler gekocht -=> [TK] Watercooler <=-
Heb em met mn vriendin opgehaald dat erg simpel leek , maar toch nog tegen viel , waardoor we IETS later aankwamen

ding bevalt prima ! goeie deal !
-=Pun neemt nog koel glas ranja=-
-=&gt; de MilieuVriendelijkeGroeten &lt;=-
www.punnik.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:00:24 #269
69552 Simon81
Wanna play....?!?
pi_19994111
Utrecht is een grote stad hé
: : Kopen, kopen.....niet kijken : :
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:07:37 #270
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_19994357
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef Simon81 het volgende:
Utrecht is een grote stad hé
haha, we hebben iig veel van de stad gezien
-=&gt; de MilieuVriendelijkeGroeten &lt;=-
www.punnik.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:37:52 #271
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20007083
Van iZi een dvd film gekocht. [TK] Veel DVD's
Geld overgmaakt en na aankomst van betaling, was de dvd een aantal dagen later verzonden.

Netjes afgehandeld. Goede verkoop en dvd ziet er ongebruikt uit
pi_20041184
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.

hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
  zondag 20 juni 2004 @ 15:44:14 #273
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20041301
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
van onanymous een Maxtor 40 gb schijf gekocht. wegens de drukte met school geen tijd gehad om gelijk te testen (ik weet het, erg dom). maar vandaag blijkt dus dat de harde schijf DEFECT is.

hij gaat tikken als een gek, en de pc reageerd gewoon niet. posten lukt niet eens.
ik heb in het topic onanymous om reactie gevraagd. voor 37 euro verwacht ik een werkende harde schijf....
Hou me s.v.p. op de hoogte.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:39:22 #274
33954 ElisaB
pi_20054819
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

Hij heeft zojuist nog gepost in dig. In het gmailtopic kun je zijn email vinden (als dat tenminste klopt).

Gmail van Google [Deel 20] --> Nieuwe regels!
pi_20063062
Het boek "success for dummies" gekocht van Simon81 ([TK] Diverse boeken)

Boek in goede staat ontvangen (zat nog in plastic)
  maandag 21 juni 2004 @ 18:44:40 #276
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20071644
Vorige week 2 consoles binnengekregen van:

Dromer (megadrive + gamegear)
R-e-n-e (dreamcast)

Alles in perfecte staat ontvangen, helemaal toppie.
Snelle afhandeling zonder problemen.
Betrouwbaarder kan bijna niet, 2 top gasten!
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
  maandag 21 juni 2004 @ 19:56:08 #277
45722 Dromer
pi_20073526
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:44 schreef Aliendrone het volgende:
Vorige week 2 consoles binnengekregen van:

Dromer (megadrive + gamegear)
R-e-n-e (dreamcast)

Alles in perfecte staat ontvangen, helemaal toppie.
Snelle afhandeling zonder problemen.
Betrouwbaarder kan bijna niet, 2 top gasten!
Prima ervaring met Aliendrone dus
pi_20075899
is al weer even geleden, maar hier [TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1) heb ik een usbstick gekocht.
zijn 4 emails overeen gegaan:
>in de eerste vraag ik zijn gegevens(reknr),
<hij mailt ze.
>ik maak het geld over, mail mijn gegevens.
<hij mailt terug dat het postkantoor geslotenis, het geld ontvangen heeft en de usbstick morgen zal opsturen. Er gebeurd niets, 10 dagen later
>mail ik weer waar de stick blijft,
geen reactie...
snif

[ Bericht 7% gewijzigd door thomastux op 21-06-2004 21:13:04 (oeps!) ]
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
  maandag 21 juni 2004 @ 21:14:52 #279
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20076046
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef thomastux het volgende:
is al weer even geleden, maar hier [TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1) heb ik een usbstick gekocht.
zijn 4 emails overeen gegaan:
>in de eerste vraag ik zijn gegevens(reknr),
<hij mailt ze.
>ik maak het geld over, mail mijn gegevens.
<hij mailt terug dat het postkantoor geslotenis, het geld ontvangen heeft en de usbstick morgen zal opsturen. Er gebeurd niets, 10 dagen later
>mail ik weer waar de stick blijft,
geen reactie...
snif
[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)

Dit topic bedoel je? Jeroenmeloen? Ik heb eerder problemen met deze user gehad, en zal hem dan ook direct benaderen.
pi_20076085
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)

Dit topic bedoel je? Jeroenmeloen? Ik heb eerder problemen met deze user gehad, en zal hem dan ook direct benaderen.
klopt ja, copieerfoutje

merci!
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juni 2004 @ 11:09:10 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20087338
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meer
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retour
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:11:56 #282
96435 Peter_Griffin22
hehehehehehehe
pi_20087409
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

had ik niet verwacht.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:38:29 #283
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20089716
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelukkig is het iig toch nog opgelost.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:57:26 #284
96435 Peter_Griffin22
hehehehehehehe
pi_20090237
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juni 2004 @ 12:59:33 #285
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20090296
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Peter_Griffin22 het volgende:

[..]

had ik niet verwacht.
Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskracht
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:02:13 #286
96435 Peter_Griffin22
hehehehehehehe
pi_20090364
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskracht
klopt, dat soort mensen worden waar ik woon tot ketter verklaard en levend verbrand
pi_20102965
ik hoop stilletjes dat ik m'n 37 euro terug kan krijgen, de harddisk wil ik dan best opsturen/terugbrengen. Heb jij al mail gehad ShaoliN?
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:45:23 #288
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20130775
Patvs is wel een goede gozer om zaken mee te doen.
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
  woensdag 23 juni 2004 @ 19:20:00 #289
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_20131723
Heb ooit is een processor gekocht voor 30 euro maar dei deed het niet wist niet dat je dit kon melden of zo ... gaat om dit topic [tk] amd 1700+ processor
pi_20132174
Goede ervaringen met iemand Dalai_Lama die ruilde tegen GameCube spel SSX3. ALs het goed is krijgt hij Mario Kart DD morgen of overmorgen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Sport_Life op 24-06-2004 00:13:03 ]
  woensdag 23 juni 2004 @ 19:36:22 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20132235
simon81

snel en prettig afgehandeld
pi_20133523
@ [TK] heel veel recente hardware + wat oudere spullen een Sweex 10/100 8 ports switch gekocht, met een garantie bon er bij! Draait als een zonnetje

Ook nog 2 oude Dual Proc. mobo's gekocht met waarschijnlijk defecten. Die gaan morgen op de test bank

Het pakketje was al vestuurd terwijl de betaling nog niet binnen was

Zeer goeie / prettige ervaring met dr.dunno!
pi_20141135
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 19:34 schreef Sport_Life het volgende:
Goede ervaringen met iemand die ruilde tegen GameCube spel SSX3, ik zal de username nog ff opzoeken . ALs het goed is krijgt hij Mario Kart DD morgen of overmorgen!
That would be me Ik zie Mario Kart wel verschijnen
pi_20141517
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

pi_20150104
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:

[..]

Hij valt net door de bus! Topdeal!
pi_20154242
om 15u40 betaald [TK] 5x Nieuwe Logitech Joystick.
en nu om 15u30 binnen... das 24uursdienst!!

Thanx to: SDSNATCHER2
pi_20163676
[TK] [DVD] Terminator 2 ; Judgment Day >Special Edtion<

Beetje rare gang van zaken met user convinced

het geld zou maandag of dinsdag op m'n rekening staan;
quote:
MSN quotes

Koper :ik kan het alleen pas na het weekend overmaken, want ik doe dat via internet, en ik heb dat apperaatje nu niet bij de hand
Verkoper k,geen probleem
Koper dus dan staat het er maandag op

Heb de user al gemaild maar mailt never terug, en dat terwijl hij wel vrolijk aan het posten is opt forum http://forum.fok.nl/user/history/66976
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:45:18 #298
39446 303
(C) Roland
pi_20166889
Dirkh en ik hebben het snelheidsrecord van verkopen op Fok verbroken, nieuwe tijd staat op 5 minuten

Bron:
[TK] Formula Force GP (ff)
pi_20172823
Zoals hierboven als staat, de verkoop van [TK] Formula Force GP (ff) aan 303 is wel héél snel gegaan.

Via msn de zaak ook heel snel afgerond, geen gezeur wederzijds, gewoon de deal gemaakt en 303 heeft het geld direct overgemaakt, en ik had het meteen op mijn rekening.
Zo kon het stuurtje nog, voor sluitingstijd van het postkantoor, opgestuurd worden.

303 is dus een betrouwbare koper !
pi_20176387
We blijven positieve verhalen plaatsen.
Ik heb van Lod deze [TK] Sony universele afstandsbediening (touchscreen) gekocht.
Alles netjes via mail verlopen, geen poespas er omheen. Gewoon netjes dus.
Geld overgemaakt en ik kreeg een mailtje waarin hij melde dat het geld ontvangen was en de remote opgestuurd had.
En vanmorgen stond er een glimlachende postbode voor de deur met een netjes ingepakte remote.

Dus ook voor Lod
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:49:30 #301
39446 303
(C) Roland
pi_20178596
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:15 schreef Dirkh het volgende:
303 is dus een betrouwbare koper !
Stuur vandaag ontvangen, in echt perfecte nieuwstaat en ik heb gelijk een betere tijd kunnen neerzeten in Colin McRae 4... Perfecte deal, Dirkh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')