nee ata en maakt voor de snelheid overigens geen drol uit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:11 schreef Greyfox het volgende:
Is die HD ook S-ATA?
Dat vroeg ik ook niet, maar nu je het er toch over hebt: waarom maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:12 schreef Kamigot het volgende:
[..]
nee ata en maakt voor de snelheid overigens geen drol uit.
lees dit maar eensquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:14 schreef Greyfox het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook niet, maar nu je het er toch over hebt: waarom maakt dat niet uit?
Het is 133 Mb/s tov 150 Mb/s.
In eerste instantie wacht ik de reacties even af. Verkoop liever de hele set natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef superdave het volgende:
Geen losse verkoop? Anders interesse in het geheugen en harde schijf.
Kan bod gedaan worden op het geheugen, de harde schijf en de videokaartquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef superdave het volgende:
Geen losse verkoop? Anders interesse in het geheugen en harde schijf.
Rest heb ik wel interesse in.. we hebben 't er wel over op MSN. Je bent nu offline zie ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:43 schreef Kamigot het volgende:
[..]
Kan bod gedaan worden op het geheugen, de harde schijf en de videokaart
de rest is verkocht
-edit- voortaan beter kijken naar wat voor moederbord ik heb *dom*quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:43 schreef Kamigot het volgende:
[..]
de rest is verkocht
Die is ook al verkochtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:02 schreef F1908 het volgende:
wat een afgrijselijke kast
260 euro geboden voor wat over is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:43 schreef Kamigot het volgende:
[..]
de rest is verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |