nee, dat is de Ultimate Version.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:08 schreef _kokkie_ het volgende:
Zit deze in de Tin Can?
ja regio 2 , plaatje heb ik gewoon van internet geplukt.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:15 schreef _kokkie_ het volgende:
Regio 2? (Het plaatje laat de regio 4 versie zien...)
quote:[TK] [DVD] Terminator 2 ; Judgment Day >Special Edtion<
weggehaald? wat, de letter 'i'?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
Tiepfaut weggehaald.
storyboard werkt hier perfect andersquote:Op maandag 14 juni 2004 21:41 schreef LomarVe het volgende:
Is een hele fijne DVD, heb ik vorig jaar in Berlijn gekocht. Alleen valt me op dat er een gedeelte is wat totaal niet werkt, iets met het storyboard ofzo?
kopenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:08 schreef LomarVe het volgende:
mmmz, ik kom niet verder dan het scherm waarin je wordt verteld door het menu te kunnen scrollen door de toetsen op je afstandsbediening te gebruiken. Weird.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:17 schreef LomarVe het volgende:
Whehehehe..nee dank je....
dan haal je hem daar toch? ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef Morgil het volgende:
3 euro. Hij kost hier 5,99 bij de Witte Boeken winkel
wat ik me zo kan bedenkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
Welke scenes zijn er dan extra in verwerkt?
ik heb hem al, maar ik wil hem ook kado doen aan iemand, vandaar bied ik 3 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
dan haal je hem daar toch? ik houd je niet tegen.
dan heb je niet veel over voor die 'iemand'quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
[..]
ik heb hem al, maar ik wil hem ook kado doen aan iemand, vandaar bied ik 3 euro.
preciesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:23 schreef LomarVe het volgende:
jep, tien euro is niet veel voor deze DVD, ik heb nog nooit zoveel extra's gezien, je bent er langer zoet mee dan de film zelf...en die is al erg lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |