was zeker te saai? allemaal sluipen en die zooi op het eind wordt het pas leuker, meer actie netquote:Op donderdag 1 april 2004 14:40 schreef beelz het volgende:
Te koop of te ruil aangeboden: Splinter Cell Pandora Tomorrow voor de Xbox.
Is nu net een week oud heb de bon nog wel ergens als het goed is.
Gaat weg omdat ik er geen zak aan vind...
Helaas bij Bart Smit gekocht... Maar bedankt voor de tip dat wist ik helemal niet van FRSquote:Op donderdag 1 april 2004 17:45 schreef Bayswater het volgende:
Als je hem bij FRS heb gekocht kan je hem gewoon daar zelf ruilen binnen twee weken.
Als het met schieten te maken heeft en veel ook of met racen of met een combinatie van die 2 dan is het waarschijnlijk een spel voor mij. Of met snowboarden/skateboarden das ook zeer waardeerbaar voor mij.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb je zelf nog wat suggesties qua games?.
Z'n game is hit & run precies !quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met schieten te maken heeft en veel ook of met racen of met een combinatie van die 2 dan is het waarschijnlijk een spel voor mij. Of met snowboarden/skateboarden das ook zeer waardeerbaar voor mij.
ghe dat weetik maar no offense ik vind het een suckend spel... kheb hem op de pc al gehad en ook verkocht... sorryquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Z'n game is hit & run precies !
Ik heb Top Spin voor je in de aanbieding.. That's it eigenlijk.. De rest zijn inmiddels al wat gedateerde games.. TransWorld Snowboarding heb ik ook voor jequote:Op vrijdag 2 april 2004 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met schieten te maken heeft en veel ook of met racen of met een combinatie van die 2 dan is het waarschijnlijk een spel voor mij. Of met snowboarden/skateboarden das ook zeer waardeerbaar voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |