de huidige staat ja, vanmiddag op de stoep gemaakt, opgevoerd tja, hij rijd ongeveer 90quote:Op maandag 10 mei 2004 22:56 schreef jantje112 het volgende:
De foto's tonen de huidige staat? Is die opgevoerd geweest?
Hmm dan lijkt mij het een simpel probeem om op te lossen mocht dit zo zijn. Dan heb ik wel interesse gezien ik ook aardig dicht in de buurt woon. Laat even weten of dit het geval is TS.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:26 schreef edwin16v het volgende:
Is vloeistofgekoeld lijkt mij.
denk dat ie idd vloeistof gekoeld is, zal morgen even kijkenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm dan lijkt mij het een simpel probeem om op te lossen mocht dit zo zijn. Dan heb ik wel interesse gezien ik ook aardig dicht in de buurt woon. Laat even weten of dit het geval is TS.
hij is zeker weer legaal ja, er is een ander frame nummer ingeslepen en ik heb een brief van de pliesie dat er een nieuw framenummer instaat die je dus wel altijd bij moet hebben. ze zullen je hoogstens aanhouden voor teveel herrie/ snelheid maar niet omdat hij gestolen is geweestquote:Op maandag 10 mei 2004 23:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Aangezien hij gestolen is geweest. Is hij nu wel weer legaal?? BV hij staat niet meer als gestolen geregisteerd?? Was het frame-nummer uitgeslepen en opnieuw getikt?? Wat gebeurd er dus als je nu zo'n ding koopt beetje in orde maakt en je word aangehouden door de wouten??
Heb je ooit laten nakijken wat er mis kan zijn met het blok omdat ie "overhit" raakt. Weet je dus zeker dat het oververhitting is?? Want ding is neem ik aan luchtgekoeld??
laten we dat niet doenquote:Op maandag 10 mei 2004 23:51 schreef steve-a17 het volgende:
beginnen we bij 100
Ik heb me nooit verdiept in de wondere wereld van de raceplee-techniek... maar ik zie het verband niet..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:08 schreef Zaadhaas het volgende:
Ook dubbele schijfrem duidt duidelijk op een vloeistof gekoelde scooter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |