quote:Het doel van bieden is juist dat je hoger gaat bieden en niet hetzelfde bedrag... je kan trouwens gewoon in het profiel zien dat TS in Eindhoven woont.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:49 schreef BaCoBoY het volgende:
25 euro kom ik em ophalen, ligt eraan waar je woont :S
quote:Dit valt reuze mee, en bied daarom 15 euro .... ik heb er al 1 en zoek er nog 1 voor andere pc
Op dinsdag 27 januari 2004 10:39 schreef Mex_ het volgende:
TV kijken op je PC in top kwaliteit.
quote:Oja ...ik geloof dat bieden het uiten van je gedachte over het bedrag is wat je er mischien aan uit wilt geven, opbieden is het verhogen van de prijs, als je dan toch de wijsneus wilt uithangen moet je het wel goed doen
Op dinsdag 27 januari 2004 11:59 schreef 303 het volgende:[..]
Het doel van bieden is juist dat je .......
bie·den (ov.ww.)
1 (bij het kaartspel) aankondigen dat men het genoemde aantal slagen of punten meent te kunnen halen => vragen
2 in geld willen geven voor, een bod doen => een bod /doen/uitbrengen/ op iets
3 toesteken, aanreiken, geven, opleveren => aanbieden
4 aanbieden
op·bie·den (onov.ww.)
1 bij veilingen een hoger bod doen dan zijn voorganger
quote:Ik woon in Eindhoven, de doos heb ik niet meer, wel de installatie cdrom.
quote:Staat genoteerd, ik woon in Eindhoven.
quote:Ik vind het prima, mail me maar voor verdere afhandeling.
Op vrijdag 6 februari 2004 08:31 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik zou met een euro kunnen opbieden, maar dat vind ik niet netjes dus ik doe 5 euro bovenop mijn vorige bod.. dan betaal ik de verzendkosten ook nog steeds (komt er dus nog bovenop)....
Het enige wat ontbrak (maar ik weet niet of dat er ook direct bijhoort) is het doorluskabeltje van de audio, maar een ramp is dat zeker niet...
Bedankt!!!!
quote:volgens mij zit deze alleen bij de pro kaart. Maar zo'n kabeltje is 2 euro bij een electronicazaak.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:21 schreef WaSTeiL het volgende:
Kaart is binnen, heb hem meteen ingebouwd.. De bijgeleverde software bleek te niet te werken onder XP, maar die kon je wel downloaden op www.pinnaclesys.com..Het enige wat ontbrak (maar ik weet niet of dat er ook direct bijhoort) is het doorluskabeltje van de audio, maar een ramp is dat zeker niet...
Bedankt!!!!
quote:Het maakt ook verder niet zoveel uit zoals ik ook al zei in mijn vorige post. Het belangrijkste is dat de kaart veilig en wel is overgekomen!!
Op vrijdag 13 februari 2004 09:31 schreef 303 het volgende:[..]
volgens mij zit deze alleen bij de pro kaart. Maar zo'n kabeltje is 2 euro bij een electronicazaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |