Uiteraard met hoesje. Hoe zou ie anders gesealed kunnen zijn?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:55 schreef Brutus2k het volgende:
met hoesje neem ik aan?? zoja verkocht
Ja sorry, maar er was vanmiddag een gast die verkocht een dvd zonder hoesje maar daar was de dvd gesealed ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Uiteraard met hoesje. Hoe zou ie anders gesealed kunnen zijn?
Bod staat genoteerd, maar ik wacht nog even af of er nog een hoger bod komt.
Ik las het nu ook jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:01 schreef Brutus2k het volgende:
[..]
Ja sorry, maar er was vanmiddag een gast die verkocht een dvd zonder hoesje maar daar was de dvd gesealed ofzosucces met de verkoop
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:30 schreef FrankS het volgende:
tip: ga eens kijken op het markt forum van partyflock.nl
veel mensen daar vinden de film American History X nogal stoer..
Nuquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:48 schreef Loontjah het volgende:
wanneer is de einddatum, TS ?
Wil je 'm nou wel of niet?quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:11 schreef Loontjah het volgende:
ik heb het geld nog niet overgemaakt, je mag hem verkopen phoolie2k, want ik heb nog geen geldmaandag pas stufi !
Nee, dan hou ik 'm wel zelf. Het verzenden + envelop kost al 2 euro.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef Realzm het volgende:
4 euro incl.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:25 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, dus? + 1,56 verzenden = 10,55
De mijne is ook spliksplinternieuw, nog in seal en al, alleen heb ik hem dubbel gekregen en daar heb ik dus niet zoveel aan.
Ga je hierop in of wacht je nog?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:09 schreef Realzm het volgende:
eh sorry dat was een typfout. Ik bedoelde gewoon 5 euro incl.
Volgens mij gewoon een echte dvd. Hoe zie ik het verschil? Achterop staat: met scènekeuzes. Zegt dat genoeg?quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:18 schreef Realzm het volgende:
is het trouwens een digitale vhs (dus zonder menu en met ingedrukte ondertiteling)? Of is het een 'echte' dvd?
Ik wacht nog af wat loontjah wil, die heeft immers nog geen duidelijkheid gegeven. En Brutus (de eerste die reageerde) bood ook al ¤ 5, dus dan gaat ie sowieso in eerste instantie naar hem.quote:Ga je hierop in of wacht je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |