abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:47:21 #1
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17288679
Voorjaar komt er weer aan Mooi excuus dus om er eens wat overbodig spul uit te doen.. In principe gaat alles weg tegen een aannemelijk bod, maar om onzin te voorkomen, en om te voorkomen dat het meer moeite heeft gekost dan het mij oplevert heb ik er maar een prijs bijgezet..

Thrustmaster Force GT Stuurwiel..

Leuk force feedback stuurtje, weinig gebruikt.. Weg wegens stofhappen.. Speel zelf amper spellen meer op de pc, dus misschien kan ik iemand anders gelukkig maken ermee.. Werkt gewoon onder xp met de goede drivers!
TEAB (vanaf ¤10)

Draadloze Hoofdtelefoon Philips SBC 3917

Werkt via infrarood. In de hoofdtelefoon zelf gaan 2 AA batterijen.
Werkt nog perfect, komt een lekker geluidje uit..
TEAB (vanaf 10¤)

Eenvoudige PDA met Touchscreen

Handig als adresboek en agenda..
64kb geheugen, Pc-Link kabel, Calculator, etc..
114x81x13mm
TEAB (vanaf 5¤ ofzo?)

Diverse Albums/Verzamel/Soundtracks

Soundtrack End of days

Best of the best, Dance 100 (4CD)
1998, kan er geen info over vinden verder.. Op aanvraag vertel ik wel meer, mocht iemand interesse hebben

Deze gaan echt tegen elk aannemelijk bod weg..

Verder heb ik nog wat spul liggen, zoals:
Iomega 1GB tapestreamer met een zooi tapes
200MB (geloof ik) tapestreamer
oude scanner
Jaargangen Power unlimited en Computeridee
Autoboxen
Schakelbrommer (Aprilia RS50) met schade
Aantal afstandbestuurbare auto's
Oude Gsm's
AT kast pc
en vast nog wel meer..

Als iemand hierin interesse heeft hoor ik het wel, anders plaats ik ze binnenkort wel een keer met meer info en foto's..

pi_17289110
Ik wil die draadloze koptelefoon wel hebben. Ik bied 10 Eur excl verzendkosten. Ik wil het als het kan wel snel afhandelen ivm een vakantie a.s. vrijdag. Ik kan het geld vandaag nog overmaken en als je het dan naar me toe wilt sturen zou dat perfect zijn.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_17289307
Oude gsm's, welke types ?
pi_17289512
ik ken misschien wel iemand die interesse heeft in die PDA, ff navragen
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_17289578
Heb je wat meer info over die autoboxen ?
(Merk, type, vermogen, afmetingen)
pi_17289667
Die 1 Gig tapestreamer met tapes?

Prijs???

...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_17289821
Heb je misschien ook fotos van die aprilla rs 50, en heb je voor mij het type-Nr. van dat stuurtje??
pi_17289905
hoe is het met de batterij van de PDA gesteld, is tie volgende week op, of kan hij nog wel even mee?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:22:53 #9
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17290925
Hmm.. Beetje meer reacties dan ik had verwacht
Heb nu even geen tijd om te antwoorden, zal later op de avond als ik terug ben misschien even replyen, of anders in de loop van morgen..

Voor de hoofdtelefoon vast even GenesiZ, 10 euro is goed, maar ik krijg em nooit meer voor vrijdag bij je.. Wil em dan wel opsturen, maar heb daar morgen geen tijd meer voor..

pi_17292959
Wat voor afstandbestuurbare auto's zijn het
Ik zoek er nog een paar voor een projectje

Heb je foto's

Mail anders ff

pi_17293345
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:22 schreef tummeke het volgende:

Voor de hoofdtelefoon vast even GenesiZ, 10 euro is goed, maar ik krijg em nooit meer voor vrijdag bij je.. Wil em dan wel opsturen, maar heb daar morgen geen tijd meer voor..

Is geen probleem. Iemand anders kan hem voor me ontvangen. Je kunt me mailen op meisnermark(apestaartje)hotmail(punt)com
  woensdag 18 februari 2004 @ 23:44:36 #12
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17301108
Ok, daar gaan we...
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:20 schreef Focusdriver het volgende:
Oude gsm's, welke types ?
- Motorola M3688 met klepje (ex-telfort maar lockvrij)
Deze is compleet met lader (wel ff zoeken)
- Siemens M35i (postbank telefoontje)
Deze komt zonder lader (gebruiken we voor pa's telefoon )
Verder is ie ook simlock vrij..

Eventueel bij een goed bod heb ik mijn SE T68i te koop.. Zit een compleet nieuw binnenwerk in (aantoonbaar), met nog 1 maand garantie op de reparatie. Aangezien ik zelf toch binnenkort een nieuwe wil gaan halen.. Telefoon is dus perfect in orde. Deze komt inclusief doos met boekjes, lader, aankoopbon en alles. Tegen meerprijs misschien zelfs wel met headset (ligt eraan wat ik zelf koop).

quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:29 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je wat meer info over die autoboxen ?
(Merk, type, vermogen, afmetingen)
Het zijn 2 weg Pioneer speakers, type TS-G1346.
Vermogen is 120W max, 25W nominaal. 0,65kg per speaker, en de diameter is 13cm.
Leuk setje, alleen verwacht van de bas niet alteveel.. Mooi voor naast je sub bijvoorbeeld (zoals ik ze in gebruik had). Heb eventueel nog adapters erbij voor mijn oude daihatsu charade.
Ze komen compleet in de doos met schroefjes, zaagmallen, metalen covers etc. Heb ze hooguit een half jaartje gebruikt.
Voor de prijs mag je een redelijk bod doen.. Nieuw waren ze toen zo'n 60 euro.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:32 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Die 1 Gig tapestreamer met tapes?

Prijs???

Ik zou het echt niet weten.. Doe maar een redelijk bod.. Zal morgen even kijken hoeveel tapes ik er ook nog bij heb enzo. Deze komt ook weer in de doos met boekjes er nog bij..
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:38 schreef dj_ko het volgende:
Heb je misschien ook fotos van die aprilla rs 50, en heb je voor mij het type-Nr. van dat stuurtje??
Foto's van de rs heb ik wel, alleen niet zoals ie er nu bij staat. Wel zoals ie altijd geweest is.. Kan binnenkort wel foto's maken van de schade voor je.. Er is wel veel aan te doen. Heeft kapschade aan de linkerkant, achterremklauw moet gelast worden, koppeling kan ook beter vervangen worden, en nog wat kleine dingen.. Is dus wel beter als je in ieder geval handig ermee bent.. Er zit verder een pas nieuwe achterband op, en nieuwe tandwielen plus ketting..
De prijs gaat hier uiteraard flink door omlaag.. Heb van de verzekering een hoop uitgekeerd gekregen (buiten mijn schuld om schade gehad dus) dus voor een redelijk bedrag mag ie weg.
Als je nog interesse hebt mag je me even een mailtje sturen, dan kan ik wel even foto's maken enzo.. Als je een prijs in gedachte hebt hoor ik t ook graag..

Typenummer van het stuurtje is KJ 98 12 19? Meer kan ik aan typenummer niet vinden.. Het is een Force GT stuur, eventueel ook wel Nascar geheten.

quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:42 schreef ioor het volgende:
hoe is het met de batterij van de PDA gesteld, is tie volgende week op, of kan hij nog wel even mee?
Toen ik hem straks even wilde testen wilde hij niet aan, dus waarschijnlijk zijn ze leeg.. Heb misschien nog wel een setje liggen.. Er gaan 2 CR2025 batterijen in (grote knoopcellen). Zal er morgen even voor kijken..
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:37 schreef Neptunes het volgende:
Wat voor afstandbestuurbare auto's zijn het
Ik zoek er nog een paar voor een projectje

Heb je foto's

Mail anders ff

Ik heb een porsche, een terreinwagen, en zelfs impreza op benzine..
Is maar net wat je zoekt dus.. Foto's kan ik er wel van maken als je interesse hebt.. voor wat voor projectje is t?

[Dit bericht is gewijzigd door tummeke op 18-02-2004 23:50]

pi_17301218
Afstandsbestuurbare benzine??

Als je meer info wilt mailen [zie profiel].

Ben opzich wel geinteresseerd.

woensdag 18 februari 2004 @ 23:50:59 #14
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17301312
11 euro voor de koptelefoon, ik haal m zelf wel een straat verder op
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:01:26 #15
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17301701
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:48 schreef dagizmo het volgende:
Afstandsbestuurbare benzine??

Als je meer info wilt mailen [zie profiel].

Ben opzich wel geinteresseerd.

Zal even wat meer info erover op moeten zoeken.. Geloof dat het een TG10 chassis is, maar weet het niet zeker.. Zoek het morgen even voor je op. Moet er wel nog even goed over nadenken, is eigenlijk wel een heel bruut karretje om mee te crossen.. Voor een habbekrats gaat ie iig niet weg dus..
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:50 schreef Baklap het volgende:
11 euro voor de koptelefoon, ik haal m zelf wel een straat verder op
even afwachten wie er het meeste voor over heeft dan!
pi_17301746
15 voor de koptelfoon (excl verzendkosten)
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:05:36 #17
70256 Baklap
pi_17301833
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:03 schreef GenesiZ het volgende:
15 voor de koptelfoon (excl verzendkosten)
Eikel
Ik kan m natuurlijk makkelijk ophalen enzo, kan alleen niet teveel uitgeven met carnaval voor de boeg enz
Werktie trouwens ook lekker perfect met counterstrike? En hoever bereik enz?
pi_17301901
15,50 euro voor het stuurtje incl.verzend kosten.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:10:58 #19
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17302025
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:05 schreef Baklap het volgende:

[..]

Eikel
Ik kan m natuurlijk makkelijk ophalen enzo, kan alleen niet teveel uitgeven met carnaval voor de boeg enz
Werktie trouwens ook lekker perfect met counterstrike? En hoever bereik enz?

Heb em nog nooit met CS gebruikt enzo.. Had altijd gewoon boxen aan.. Maar zou niet weten waarom ie daarvoor niet zou werken.. Bereik ook geen idee van.. Is weinig over te vinden op internet.. Maar zolang je binnen het 'zicht' bent werkt t gewoon.. Alleen door muren kan ie dus niet heen (infrarood).
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Genoteerd, maar vind t nog een beetje weinig.. Dan overweeg ik nog om hem voor die enkele keer zelf te houden..

[Dit bericht is gewijzigd door tummeke op 19-02-2004 00:13]

pi_17302053
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
17,50 incl

ennuh wat wil je voor die RS? Kom beide producten dan wel ophalen als het een gunstige prijs is.

[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 19-02-2004 00:14]

donderdag 19 februari 2004 @ 00:12:42 #21
70256 Baklap
pi_17302086
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:10 schreef tummeke het volgende:

[..]

Heb em nog nooit met CS gebruikt enzo.. Had altijd gewoon boxen aan.. Maar zou niet weten waarom ie daarvoor niet zou werken.. Bereik ook geen idee van.. Is weinig over te vinden op internet.. Maar zolang je binnen het 'zicht' bent werkt t gewoon.. Alleen door muren kan ie dus niet heen (infrarood).

offtopic: je bied er veel aan enz, andere topics enz, hoe kom je aan al die shit?
Enne, nog naar de valom zaterdag?
pi_17302110
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef Supaaah het volgende:

[..]

17,50 incl .

17,51 incl.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_17302156
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:13 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

17,51 incl.

Bied normaal of bied niet.
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:16:11 #24
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_17302171
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef Baklap het volgende:

[..]

offtopic: je bied er veel aan enz, andere topics enz, hoe kom je aan al die shit?
Enne, nog naar de valom zaterdag?

Ik handel graag En al die zooi heeft zich een beetje opgestapeld.. Auto wordt misschien binnenkort ook weer vervangen.. Zit aan de 150dkm
En idd valom zaterdag
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef Supaaah het volgende:

[..]

17,50 incl .<hr></blockquote>17,51 incl.

Gaat de goede kant op!
Maar zo zou ik hem dus aan supaah verkopen.. Die ene cent, zo ben ik dan ook wel weer
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef Supaaah het volgende:

ennuh wat wil je voor die RS? Kom beide producten dan wel ophalen als het een gunstige prijs is.

Voor de Rs weet ik zo niet.. Staan voor 1200/1300 te koop deze modellen (1997), en met de schade eraf als je een beetje handig bent zit je rond de 800 ofzo.. Maar goed, ik weet t niet precies.. Ligt er ook wat wat men ervoor wil geven

[Dit bericht is gewijzigd door tummeke op 19-02-2004 00:19]

donderdag 19 februari 2004 @ 00:17:23 #25
70256 Baklap
pi_17302202
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:16 schreef tummeke het volgende:

[..]

Ik handel graag En al die zooi heeft zich een beetje opgestapeld.. Auto wordt misschien binnenkort ook weer vervangen.. Zit aan de 150dkm
En idd valom zaterdag
[..]

Gaat de goede kant op!

10 euro en 3 biertjes?
Ik ga maffen, tot zaterdag!
dikke laterz allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')