Teveel ingekocht, MovieMax koopt vaak teveel in en gooit eerst de helft in de verhuur en als ze erachter komen dat het niet zo goed verhuurt verkopen ze de andere helft.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:44 schreef InSanex het volgende:
Ik snap het niet helemaal,..een ex rental die nooit bekeken is ?
Slecht lopende videotheek ?
Als je er nog 1 of 2 bij neemt wil ik het wel opsturen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:44 schreef FataBirdy het volgende:
Romeo Must Die
Rush hour 2
American Psycho
19 incl.
mail me maar izi AT izi.nuquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef danos het volgende:
Big Lebowski, Minority Report en Lola Rennt wil ik wel ophalen voor 17,50 euro na 1 juni in Apeldoorn (woon ik)
voor 30 euro incl wil ik het wel verzenden. 28 is te weinig aangezien verzendskosten 6 euro is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef FataBirdy het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 mei 2004 01:07 schreef iZi het volgende:
[..]
Als je er nog 1 of 2 bij neemt wil ik het wel opsturen.
[..]
+ The recruit voor 28 incl.
Ow, je verstuurt pas vanaf 5. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:58 schreef SunChaser het volgende:
TrainingDay is die nog vrij?
Als ik me niet vergis, ik loop wel eens binnen bij de MM, liggen al deze titels die je opnoemt standaard te koop bij de MM voor dezelfde prijs. De prijzen die je noemt zijn btw hetzelfde als de prijzen bij Musichouse, de FRS etc.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:57 schreef iZi het volgende:
[..]
Teveel ingekocht, MovieMax koopt vaak teveel in en gooit eerst de helft in de verhuur en als ze erachter komen dat het niet zo goed verhuurt verkopen ze de andere helft.
u heeft mailquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:07 schreef iZi het volgende:
mail me maar izi AT izi.nu
Ik heb de FRS en play.com ernaast gehouden toen ik de prijzen aan het bepalen was gisteren dus de prijzen zijn niet hetzelfde als bij de FRS en play.com.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Als ik me niet vergis, ik loop wel eens binnen bij de MM, liggen al deze titels die je opnoemt standaard te koop bij de MM voor dezelfde prijs. De prijzen die je noemt zijn btw hetzelfde als de prijzen bij Musichouse, de FRS etc.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:59 schreef De_Hertog het volgende:
Is Lola Rennt er nog? Deze wil ik wel, samen met neverending story, voor 10 euro incl verzenden? (Twee dvd's verzenden kan toch wel voor 1 euro?)
sorry maar ik wil een beetje voorkomen dat ik zometeen 15x naar het postkantoor moet om voor iedereen 1 of 2 dvd's te verzenden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:17 schreef Hari-Bo het volgende:
Wordt er nou nog op mijn bod gereageerd![]()
Dat snap ik. En aangezien Lola Rennt toch al verkocht is (daar ging het me vooral om) hoeft het voor mij niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:33 schreef iZi het volgende:
sorry maar ik wil een beetje voorkomen dat ik zometeen 15x naar het postkantoor moet om voor iedereen 1 of 2 dvd's te verzenden.
Het postkantoor zit hier niet zomaar om de hoek.
En ik moet dan ook nieuwe bubbel-enveloppen kopen waardoor de verzendskosten weer hoger worden.
Kortom teveel gedoe.
Welke heb je nog hiervan?quote:8mm
Regio:4 Ned.Ond
Prijs:7 euro
Dr. Dolittle
Regio:4 Eng.Ond
The 6th Day
Regio:4 Eng.Ond
Prijs:5 euro
Analyze This
Regio:2 Ned.Ond.
E.T. - Remastered Edition
Regio:2 Ned.Ond
Prijs:10 euro
End of Days
The Big Lebowski
Meet The Parents
Blade Runner - The Directors Cut
Training Day
Mission Impossible 2
Prijs:8 euro
Deep Impact
Regio: 2 Ned.Ond
Prijs:10 euro
Tja kartonnenhoezen zijn:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:27 schreef Setambre het volgende:
Entrapment
Deep Impact
American Psycho
Romeo Must Die
Mission Impossible 2
Training Day
Blade Runner - The Directors Cut
Starship Troopers
Gossip
Fallen
The Body
The Perfect Storm
Out of Sight
Panic room
The Recruit
Tenminste als ze allemaal in zo een zwart plasic hoesje zitten niet een kartonnen ding.
En ze niet beschadigd zijn
voor 75
Alleen The Big Lebowski is al verkocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:07 schreef Hazuki het volgende:
[..]
Welke heb je nog hiervan?
Heb je interesse in ¤117 aan postzegels? (100x¤0,78 + 100x¤0,39 of 300x¤0,39)?
Mail me ajb op nmgn187 [at] hotmail [dot] com
Note: je vraagprijs voor deze DVD's samen is ¤85,-....
jaja jou prijs 50 euro, mijn prijs 77 euro....lijkt mij geen goeie deal.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:01 schreef Setambre het volgende:
Entrapment
Deep Impact
American Psycho
Mission Impossible 2
Starship Troopers
Gossip
The Body
Out of Sight
Panic room
The Recruit
50 euro voor deze films
60 euro hoger ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:06 schreef iZi het volgende:
[..]
jaja jou prijs 50 euro, mijn prijs 77 euro....lijkt mij geen goeie deal.
om er een mooi bedrag van te maken. 70 incl verzendskosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |