Verkoop je Rising Sun ook los? En zo ja, wat wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:44 schreef killermj het volgende:
MP5 ruilen tegen MOH: Rising Sun ?
Of ruil je niet ?
Mail me even op EmJeej@zonnet.nl ! Ik ruil hem liever, maar mail me maarquote:Op maandag 17 mei 2004 19:54 schreef 00.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Rising Sun ook los? En zo ja, wat wil je ervoor hebben?
Is goed, mail me maar even.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:42 schreef SnookieMJ het volgende:
starfox 20 euro geboden
Dat kan, ook jij mag me mailenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef 303 het volgende:
Ik zou graag burnout 2 willen hebben, maar ruil het liefst. Ben je op zoek naar games of wil je alleen verkopen?
Edit: was al gevraagd...
Mijn bod van 20 staat nog steedsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:14 schreef inode het volgende:
ok, dan is nu alleen marioparty 5 nog for sale
zelfde hier. begin aardig pissed off te rakenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:56 schreef 303 het volgende:
Inode, leef je nog?
Ik heb meer dan een week geleden aan je betaald, maar ik heb nog niet burnout 2 ontvangen. Ook reageer je niet meer op emails en zie ik je hier niet meer online...
Wat wil je voor Mario Kart?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:07 schreef philipnorth het volgende:
o.a. RE, Mortal Kombat D.A., Mario Kart, Metal Gear
Naar wat ben je op zoek?
ik heb wel eens wat met em geruild, ging vlekkeloos. Misschien issie op vakantie?quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:56 schreef 303 het volgende:
Inode, leef je nog?
Ik heb meer dan een week geleden aan je betaald, maar ik heb nog niet burnout 2 ontvangen. Ook reageer je niet meer op emails en zie ik je hier niet meer online...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |