voor 5 euroquote:Op maandag 31 mei 2004 13:48 schreef roobje het volgende:
Ik heb hier in de kast nog een aantal DVD's staan waarvan de meeste nog in het plastic zitten. Sommige zitten in een kartonnen dvd case ipv een hardplasticen dvd case, dat zet ik er wel even achter.
- Oceans Eleven (1x gedraaid, kartonnen case)
Gezien Bovenstaande 23euro voor 4dvd's (hoe meer kwijt, hoe aantrekkelijker lijkt me) Maakt ik er 20 euro vanquote:Op maandag 31 mei 2004 14:07 schreef Zanne het volgende:
**************************************************************************************************************
- (Stanley Kubrick Collection) The Shining (nieuw in plastic, kartonnen case)
- Identity (nieuw in plastic, normale hardplasticen case)
**************************************************************************************************************
17,50
- Exit Wounds (nieuw in plastic, kartonnen case)quote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef rulethemall.com het volgende:
- Exit Wounds (nieuw in plastic, kartonnen case)
- The 25th Hour (nieuw in plastic, normale hardplasticen case)
23¤ incl.
Voor ¤35 zijn ze voor jou. DVD's zijn uiteraard allemaal in perfecte staat en R2 NLO.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef rulethemall.com het volgende:
[..]
- Exit Wounds (nieuw in plastic, kartonnen case)
- The 25th Hour (nieuw in plastic, normale hardplasticen case)
- Identity (nieuw in plastic, normale hardplasticen case)
¤30 incl. Mits goede (perfecte) staat en R2 NLO.
Dan houdt het op. 25th hour en Identity zijn nog gewoon ¤20 in de winkel en ik heb ze nog in het plastic dus ik vind dat ik je met ¤35 eigenlijk al wel mats.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef rulethemall.com het volgende:
32,50 max.
quote:- (Stanley Kubrick Collection) 2001: A Space Odessey (nieuw in plastic, kartonnen case)
- The Hunted (nieuw in plastic, normale hardplasticen case)
- Felicity seizoen 1 (6DVD pack, nieuw in plastic).
- Midway Arcade Treasures (PS2 Game)
- Bad Boys II (PS2 Game)
Voor ¤7,50 is The Hunted voor jou en zijn de verzendkosten voor mijquote:Op maandag 31 mei 2004 17:55 schreef _kokkie_ het volgende:
The Hunted <- ¤6 incl. ?
Kost bij de FRS nog ¤65,-quote:Op maandag 31 mei 2004 19:00 schreef realist_ik het volgende:
die bad boys heeft geen boekje neem ik aan?
ik geef er 5 euro voor
Tja ik heb er ook echt geen geld voor betaald destijds hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 19:07 schreef realist_ik het volgende:
het is dan ook een baggerspel; Game: Bad Boys 2
ik zou bijna dat bod van 5 euro nog intrekken
De verpakking is zelfs in het Nederlands dus denk het welquote:Op maandag 31 mei 2004 21:48 schreef Fannetje het volgende:
Is Felicity met NL subs?
Kost nieuw trouwens 23,95 + 1,50 verzendkosten via elcheapo, dus ik bied ¤ 20 incl. verzendkosten.
Voor ¤10 mag je hem hebben, vind 8,50 net iets te laag.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:05 schreef Taxman het volgende:
8,50 voor Midway inc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |