Ik neem aan dat je zonder boekje niet minder moet betalen, dat geef je er toch wel bijquote:Op zondag 7 maart 2004 00:41 schreef engessa het volgende:
Zoals gezegd, ik heb ook nog een TI-83 grafische rekenmachine in de aanbieding. Naar keus met of zonder boekje, de linkkabel heb ik er ook nog bij.
Voor 30 euro mag ie weg.
ej Baukelquote:Op zondag 7 maart 2004 01:00 schreef McGyver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zonder boekje niet minder moet betalen, dat geef je er toch wel bij
ontopic, het was maar een opmerking !!!
Boekje is een boekwerk van 300 pagina's en dus behoorlijk zwaar. Zonder boek kan ik hm denk ik wel in een bubbelenvelop versturen, met boek moet ie met de pakketpost. Ik ga dat verschil niet betalen, dat mag de eventuele koper doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:00 schreef McGyver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zonder boekje niet minder moet betalen, dat geef je er toch wel bij
ontopic, het was maar een opmerking !!!
20 euro vind ik veel te laag. Ze gaan hier allemaal weg voor rond de 30 euro en die van mij is verder helemaal goed. Als je een helemaal gave wilt is er als het goed is ook een ander topic, daar kun je 60 euro betalen voor een gave.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:21 schreef John_Woo het volgende:
beetje jammer dat je je naam erin heb gekrast, had je wel effe in de openingspost mogen vermelden. Ben opeens niet meer zo geinteresseerd. Bod verlaagt naar 20 euro
U heeft mail!quote:Op zondag 7 maart 2004 22:05 schreef teigan het volgende:
Ik ben wel bereid er 30 euro voor te betalen, als ik het boekje en de linkkabel erbij krijg.. Ik woon zelf in Groningen, dus dan lukt het vast wel om ergens af te spreken om hem even over te dragen...
Mail me maar even, ik geloof dat er wel een adres in mijn userinfo staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |